Ἡ ὑπουργική ἀπόφαση εἶναι σέ ἰσχύ, καί ἀπό τόν παρελθόντα Σεπτέμβριο μέχρι τώρα διδάσκεται τό νέο
Πρόγραμμα Σπουδῶν... οἱ φάκελλοι τῶν μαθητῶν ἑτοιμάζονται καί ἐν πάσῃ περιπτώσει δέν μπορεῖ νά ἀνατραπῆ ἡ μεθοδολογία τῆς διδασκαλίας τοῦ μαθήματος παρά τίς ἀγαθές προθέσεις τῶν διαλεγομένων
Για το σύνολο των διδασκόντων καθηγητών αυτά που λέει ο Ναυπάκτου
είναι προφανέστατα. Οι επονομαζόμενοι
φάκελοι μαθήματος, τους οποίους τάχα
ετοιμάζει το υπουργείο (και έχουν κάνει συναφείς δηλώσεις οι Γαβρόγλου,
Κουζέλης, -οι οποίοι έχουν πάρει άριστα στην κατήχηση των Γιαγκάζογλου-Βαλλιανάτου
σε ρεσιτάλ κονσέρβας απαντήσεων του τύπου διατήρηση ορθόδοξου χαρακτήρα,
πολιτισμός ορθοδοξίας, κλπ-) είναι τα
κείμενα του Word τα οποία έχουν ανέβει στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ από την αρχή της
χρονιάς για κάθε τάξη... Συνεπώς μετά τις αδαείς φωνασκίες των
εκκλησιαστικών, οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και οι
ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ αυλοκόλακες τους αναδιπλώθηκαν στο να τυπώσουν σε χαρτώα μορφή τα
ψηφιακά αρχεία του ΙΕΠ εκπονηθέντα από τους εμπειρογνώμονες του ΚΑΙΡΟΥ... Τα
αρχεία αυτά περιέχουν υλικό (λέμε τώρα… Αν μπορείς να χαρακτηρίσεις ως υλικό τα
κείμενα ακαδημαϊκών για παιδιά γυμνασίου και λυκείου) για το Νέο Πρόγραμμα
Σπουδών… Φυσικά λόγω απόλυτης άγνοιας των δεδομένων οι Ιεράρχες δεν πήρανε
χαμπάρι…
Δηλαδή, δέν νομίζω ὅτι θά ἐπανέλθη τό Ἀναλυτικό Πρόγραμμα.
Το αναλυτικό πρόγραμμα είναι το παλαιό πρόγραμμα σπουδών. Κοινώς
τελειώσαμε… Είναι τόσο ψεύτικα όλα, που η επιτροπή διαλόγου από την πλευρά της Πολιτείας
είναι οι Κουζέλης, Γιαγκάζογλου (Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου - συντάκτης
του Νέου ΠΣ), Στριλιγκάς (Σχολικός σύμβουλος συντάκτης του Νέου ΠΣ), Καλαντζής (Γενικός γραμματέας του υπουργείου, κολητός
του τμήματος ισλαμικών σπουδών στη θεολογική ΑΠΘ). Αυτοί θα αναμετρηθούν με τους
Ιεράρχες Ύδρας, Μεσογαίας, Μεσσηνίας. Λέτε οι ιεράρχες να είναι τόσο
ενημερωμένοι περί του θέματος που να τους πείσουν; Οι εντεταλμένοι του ΣΥΡΙΖΑ
θεολόγοι, ισλαμολόγοι έχουν ατζέντα. Είναι οι αρχιτέκτονες του Νέου ΠΣ. Οι
μητροπολίτες; Ψάξτε στο you tube να βρείτε κάτι άλλο εκτός από αοριστολογίες και πέστε μας…
Οι
άνθρωποι απλά δεν γνωρίζουν…
Δεν έχουν ιδέα…
Ἐν πάσῃ περιπτώσει, δέν μπορῶ νά καταλάβω τί σημαίνει «διάλογος ἀπό μηδενική βάση», ὅταν διαλέγωνται μέ βάση τά νέα Προγράμματα Σπουδῶν καί γιά τήν βελτίωσή τους.
Η
εν λόγω πρόταση τα λέει όλα για το σύνολο των συμπεφωνημένων υπονοουμένων… Ακόμα και η (ανενημέρωτη επιεικώς) επιτροπή
των ιεραρχών συζητάει για το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών!!!
Τι δεν καταλαβαίνεις;;;;;
Ἑπομένως,
νομίζω ὅτι ὁ
διάλογος Ἐκκλησίας καί Πολιτείας γιά τό μάθημα τῶν
Θρησκευτικῶν θά εἶναι ἀτελέσφορος
γιά τήν Ἐκκλησία καί πάνω ἀπό
ὅλα ἡ Ἐκκλησία
θά ἀναλάβη μεγάλες εὐθύνες
γιά ἕνα τέτοιο Πρόγραμμα, γιά τό ὁποῖο
γίνεται κριτική ἀπό πολλές πλευρές, κυρίως ἀπό
ἐπιστημονικῆς πλευρᾶς,
καί ἡ ἱστορία
δέν θά τήν δικαιώση.
Αντί
η εκκλησία να αποσυρθεί και να χρεώσει στους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ και τους ζητιάνους τους
–Τους εγκεφάλους του ΚΑΙΡΟΥ και τον εσμό των χειροκροτητών τους-, θα πάει να
συζητήσει για το Νέο Πρόγραμμα σπουδών με σκοπό να βελτιώσει τι;! Να βγάλουν το
τραγούδι της Rihanna
και
να βάλουν ένα του Κοινούση; Ή μήπως να βγάλουν ένα κείμενο του Γιανναρά και να
βάλουν ένα του Τρεμπέλα; Ή μήπως να μετονομάσουν την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία
σε «κατασκήνωση γλυκιά μες του θεού την αγκαλιά- ομάδα αγάπης»;
Μήπως
είδατε εσείς σε δηλώσεις ιεραρχών -συμπεριλαμβανομένης της τριάδας για τα
θρησκευτικά (Ύδρας, Μεσογαίας, Μεσσηνίας)- καμία αναφορά στην κριτική που
άσκησαν στο πρόγραμμα οι επικριτές του; Οι οποίοι σημειωτέον -εκλεγμένοι από την
ιεραρχία παρακαλώ!- όπως οι:
α)
Αθανάσιος Στογιαννίδης, Καθηγητή του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής
του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Σχολικής Παιδαγωγικής και Διδακτικής
Μεθοδολογίας του Μαθήματος των Θρησκευτικών, https://www.youtube.com/watch?v=srlnDebYm3k
β)
Ιωάννη Φύκαρης, Καθηγητή της Διδακτικής Μεθοδολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος
Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, https://www.youtube.com/watch?v=pMea-S7XhZc
γ)
Ιωάννα Κομνηνού, Δρα Θεολογίας, Καθηγήτρια του Α’ Πειραματικού Λυκείου Αθηνών.
http://aktines.blogspot.gr/2015/02/blog-post_399.html
Θά ἀναφανοῦν
πολύ γρήγορα ὅλα τά μειονεκτήματα τοῦ
νέου Προγράμματος Σπουδῶν καί θά δημιουργηθῆ
σύγχυση.
Και
καλή τύχη μάγκες!!!
Έχετε φίλους
διδάσκοντες;
Ρωτήστε τους τι κάνουν φέτος… Ο,τι του φανεί του Λωλοστεφανή! Άλλος
το παλιό πρόγραμμα, άλλος το νέο, άλλος μεικτό…
Στο μεταξύ, το Νέο προβλέπει
προσαρμογή στο επίπεδο της τάξης και επιλογή υλικού κατά το δοκούν… Άλλος θα
διαλέγει να δείξει το Lord of the Rings και
θα λέει πως o
Gandulf
είναι
κάτι σαν τους γέροντες του γεροντικού. Άλλος θα μοιράζει τη Ζωή του Παιδιού για
να γίνει η ώρα του παιδιού. Άλλος θα διαβάζει την Κλίμακα και θα τους βάζει
τραγούδια του Παντελίδη, τα οποία θα γεφυρώνονται εξηγητικά δια της μεταφυσικής
του σώματος του Γιανναρά. Όταν λοιπόν οι γονείς ανακαλύψουν τη μπαχαλοσκόπηση
του μαθήματος και το τσίρκο Medranno της διδακτικής
πορείας, θα ζητήσουν όλοι απαλλαγή και τότε ω! του θαύματος θα έρθει η ώρα για
κατάργηση του μαθήματος και αντικατάστασης του από την Ηθική… Όπως Αμερική…
Εξάλλου
τι πιστεύετε; ότι ο Κυριάκος ή το οντολογικό ΠΑΣΟΚ που αναγεννιέται από τις στάχτες
του θα θελήσουν το μάθημα όπως ήταν μέχρι τώρα;
τρελογιάννης
2 σχόλια:
Και το παλιό... ναρκοθετημένο ήτανε και εν πολλοίς ακατανόητο( έτσι που μεγαλώνουμε τα παιδιά μας).Δυστυχώς .
Τρελόγιαννες , ειναι πολύ αργά για να εντρυφήσω στό κειμενάκι σου , αλλά ό,τι και νάναι είναι υπέροχο ....
Δημοσίευση σχολίου