Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Χρυσοσπηλαιώτισσα: «Επιστρέφω εις την Ορθοδοξίαν…»

xrisospilaiotissa-1

«Επιστρέφω εις την Ορθοδοξίαν..», αυτά ήταν τα λόγια της πρώην Πεντηκοστιανής Κ.Κ. η οποία διά του Ιερού Μυστηρίου του Χρίσματος εισήλθε εις την Ορθόδοξη Εκκλησία.

Το Ιερό Μυστήριο έγινε την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου-Χρυσοσπηλαιωτίσσης με την ευλογία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος π.Ιερωνύμου με την παρουσία πολλών πιστών.

Η συγκίνηση τόσο της ιδίας, η οποία κατηχήθηκε από τον πρωτοπρεσβύτερο π.Αθανάσιο Αττάρτ,όσο και των παρευρισκομένων ήταν πολύ μεγάλη!

Ας ευχηθούμε ο Θεός να φέρει και νέα μέλη από την πλάνη των αιρέσεων στην Ορθοδοξία!

xrisospilaiotissa-2

xrisospilaiotissa-3


Μα καλά για ποιο λόγο ήθελε να επιστρέψει στην Ορθοδοξία; Δε βρήκε Αλήθεια στους Πεντηκοστιανούς;
Όλες οι θρησκείες, πόσο μάλλον οι Χριστιανικές αιρέσεις, είναι το ίδιο.. Όλες Εκκλησίες είναι.. Όλοι είμαστε πνεύμονες τους ίδιου Σώματος..(Έτσι δεν είπε ένας επίσκοπος για τους παπικούς;) Στον ίδιο Θεό πιστεύουμε.. Το ίδιο Ευαγγέλιο διαβάζουμε..
Δεν είδε που στο πατριαρχικό ναό, στον εσπερινό της αγάπης, διάβασαν το Ευαγγέλιο όχι μόνο οι Ορθόδοξοι διάκοι αλλά και οι παπικοί και οι πεντηκοστιανοί; Σας αναγνωρίζουμε ιερότητα και σας δίνουμε να διαβάσετε το Ευαγγέλιο, γιατί και σεις οι Πεντηκοστιανοί έχετε Αλήθεια.
Φαντάζεσε τώρα να πας στον Ορθόδοξο ναό στον εσπερινό της αγάπης, και να σου διαβάσει το Ευαγγέλιο ο προηγούμενος Πεντηκοστιανός ιερέας που εκκλησιαζόσουν;

ΥΓ: Φυσικά και δε τα εννοώ αυτά που λέω.. Απλοί άνθρωποι των αιρέσεων αναγνωρίζουν την Μία Αλήθεια που έχει η Ορθοδοξία, δυστυχώς εμείς οι άλλοι Ορθόδοξοι ψάχνουμε να βρούμε και αλλού Αλήθειες..
 

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ΚΥΡΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΤΕΙ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ

Ανώνυμος είπε...

Η κυρία είναι προφανώς νηπιοβαπτισμένη στην Ορθόδοξη εκκλησία. Έπεσε στην αίρεση και επέστρεψε. Το βάπτισμα γίνεται μία φορά.

Ανώνυμος είπε...

σωστός ο 10:15
ο κύριος που είπε ότι είναι αιρετικό θα είχε δίκιο μόνο αν ήταν αβάπτιστη ή αν ερχόταν στην Ορθόδοξη Εκκλησία από άλλη πίστη

Ανώνυμος είπε...

H KYΡΙΑ ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΝΗΠΙΟΒΑΠΤΙΣΜΕΝΗ. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΑΑΣΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΣΑΝ ΙΣΟΤΙΜΟ ΤΟΥ ΒΑΠΤΊΣΜΑΤΟΣ
ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΗΠΙΟΒΑΠΤΙΣΜΕΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΝΟΊΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΊΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ!!!ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟ
ΓΙΑΤΊ ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΊΖΕΙΣ?

Ανώνυμος είπε...

Η κυρια δεχθηκε κατηχηση οποτε ηταν αιρετικη εκ γενετης και οφειλε ο ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ ιερεας να την βαφτησει.Οι ιερεις μεσα στην μποχα της ΝΤΠ μηπως ειναι ουνιτης?

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ 27 Σεπτεμβρίου 2016 - 7:55 π.μ

Είσαι επιεικώς άσχετη! Χρίσμα γίνετε σε όλους όσους έφυγαν από την ορθοδοξία όντας βαπτισμένοι και έπεσαν σε πλάνη ,όταν επιστρέφουν με μετάνοια η εισδοχή στην εκκλησία σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες γίνεται με το ιερό χρίσμα! τι δεν καταλαβαίνεις;

Ανώνυμος είπε...

ΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ.ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΑΝΤΉΣΕΙ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΜΥΡΟ,ΔΗΛ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ?

Στο μυστήριο του Χρίσματος σφραγίζεται ο πιστός με το Άγιο Μύρο για να λάβει τη δωρεά του Αγίου Πνεύματος
Στην πρώτη Εκκλησία οι Απόστολοι έβαζαν τα χέρια τους πάνω στα κεφάλια των βαπτιζομένων για να τους μεταδώσουν την Χάρη του Αγ. Πνεύματος. Όμως με την πάροδο του χρόνου και καθώς αύξανε ο αριθμός των πιστών, η επίθεση των χειρών αντικαταστάθηκε με την τέλεση του χρίσματος κατά την οποία ο ιερέας χρίει σταυροειδώς τα μέλη του σώματος του βαπτιζόμενου με Άγιο Μύρο (μίγμα ελαίου με άλλες 40 αρωματώδεις ουσίες οι οποίες συμβολίζουν τα χαρίσματα του Αγ. Πνεύματος ) εκφωνώντας σε κάθε χρίση την ευχή: «Σφραγίς δωρεάς Πνεύματος αγίου. Αμήν».
Το Χρίσμα είναι ένα μυστήριο που συνδέεται πλέον άμεσα με το Βάπτισμα. Γίνεται αμέσως μετά το βάπτισμα, όπως αμέσως μετά την ανάδυση του Χριστού στον Ιορδάνη κατέβηκε το Πνεύμα το Άγιο με μορφή περιστεριού. Με το Χρίσμα ο άνθρωπος δεν αποτελείται πλέον μόνο από σώμα και ψυχή, αλλά και από τη Χάρη του Αγ. Πνεύματος.

Ανώνυμος είπε...

6.06

Όταν ο άνθρωπος πέσει σε πλάνη το μυαλό του καταλαμβάνεται από δαιμονικά πνεύματα πλάνης τα οποία οι Πατέρες λένε ότι είναι λεπτά και αδιόρατα και τα ανώτερα στην δαιμονική ιεραρχία. Τα χαρακτηρίζουν "πρίγκιπες" σε σχέση με τα "χοιρώδη" πνεύματα των σαρκικών παθών.
Δεν γλιτώνει ο άνθρωπος λένε από αυτά παρά μόνο με προσωπικό θαύμα του Θεού. Αν είναι λόγω άγνοιας και απειρίας, ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος μας λέει ότι ο Θεός ελευθερώνει γρήγορα την ψυχή.Αν είναι λόγω υπερηφάνειας μπορεί να μην ελευθερωθεί ποτέ.
Ο πλανεμένος, δεν έχει πια το Άγιο Πνεύμα (με την έννοια ότι ο ίδιος έχει διώξει την Αλήθεια, όχι ότι ο Θεός τον εγκατέλειψε).
Γι αυτό μετά την μετάνοιά του, το Χρίσμα επαναλαμβάνεται. Υπάρχουν πολλές αναφορές και από το Άγιο όρος για επανάληψη του Χρίσματος (όπως και εξορκισμού), χωρίς να έχει πέσει ο άνθρωπος σε εμφανή θεωρητική πλάνη, απλώς λόγω άλλων συμπτωμάτων (συμπεριφοράς κτλ..) που μαρτυρούσαν δαιμονική επίδραση.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

χριστέ μου τι ακούμε!ο κάθε πιστός όταν βαπτίζετε αμέσως μετά δέχεται το ιερό χρίσμα, και ναι μεν όταν επιστρέφει εν μετανοια από κάποια αίρεση ή και άρνηση του χριστού δεν αναβαπτίζετε ,όμως ,για να είναι μέλος πάλι του σώματος του χριστού χρίεται με το αγ μύρο !
κατάλαβες κουκουβίκα;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Στην Ορθόδοξη Εκκλησία το χρίσμα, που είναι μυστήριο μη επαναλαμβανόμενο, τελείται ευθύς μετά το βάπτισμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι απλό συμπλήρωμα τού βαπτίσματος. Μία τέτοια εκδοχή είναι εσφαλμένη, διότι το χρίσμα είναι μυστήριο ειδικό, αυτοτελές και ανεξάρτητο, η δε τελετουργία του μετά το πέρας τού βαπτίσματος είναι ο φυσικός χρόνος τελέσεώς του
επι πλεον η αποατολικη διακονια γραφει

Ανατολική και η Δυτική Εκκλησία αποδέχονται το Χρίσμα ως μυστήριο μη επαναλαμβανόμενο (6), το οποίο μεταδίδει στον χριόμενο την Χάρη του Αγίου Πνεύματος, που συντηρεί και στερεώνει την πνευματική ζωή, όπως άλλωστε δηλώνουν οι λέξεις «σφραγίς» και «βεβαίωσις» (7), «…ὁ δέ βεβαιῶν ἡμᾶς σύν ὑμῖν εἰς Χριστόν καί χρίσας ἡμᾶς Θεός, ὁ καί σφραγισάμενος ἡμᾶς καί δούς τόν ἀρραβῶνα τοῦ πνεύματος ἐν ταῖς καρδίαις ἡμῶν» (8).

http://www.apostoliki-diakonia.gr/GR_MAIN/catehism/theologia_zoi/themata.asp?cat=leit&NF=1&main=texts&file=4.htm

Ανώνυμος είπε...

9.46
Μη επαναλαμβανόμενο για όσους δεν έπεσαν σε πλάνη.Όσοι επανέρχονται από αιρέσεις ξανα-χρίονται με Άγιο Μύρο. Το γνωρίζουμε στην πράξη από περιπτώσεις ανθρώπων που τους έχρισε ξανά ο ιερέας.
Επίσης όσοι δεν έχουν νηπιοβαπτιστεί, βαπτίζονται κανονικά.
Μια ξαδέρφη μου παντρεύτηκε πρόσφατα και ο άντρας της (30 χρονών) δεν ήταν βαπτισμένος γιατί οι γονείς του ήταν (πρώην) μάρτυρες του Ιεχωβά. Έτσι έγινε βάπτισμα-Χρίσμα και μετά ο γάμος.

Ανώνυμος είπε...

IΔΟΥ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΣΥΝΕΒΗ.Η ΚΥΡΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΙΑΝΟ ΒΑΠΤΙΣΜΜΑ.Η ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΘΗΚΕ ΣΑΝ ΙΣΤΙΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ!!!! Νμ

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Να χαρείς το εξαντλήσαμε το θέμα δεν νομίζεις!
Το κείμενο γράφει επιστροφή! ,επιστρέφεις εκεί που ήσουν κάποτε, δηλ ορθόδοξος!
Άντε κουκουβίκα ξεροκέφαλη…