Κυριακή 26 Μαΐου 2024

Χριστός Ανέστη Χαρά Μου Ο Κύριος

 Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο 

Ο Αγιος Ιάκωβος ο εν Ευβοία αγαπούσε πολυ τον Αγιο Ιωάννη το Ρώσο και παντα τον επισκέπτονταν.Μαλιστα τον ειχε δει πολλες φορες να φευγει απο τη λαρνακα Του και να τρεχει για βοηθεια.Καποια μερα ο Άγιος Ιωαννης ο Ρωσος του ειχε πει τα εξης:

–«Νομίζουν πως κοιμάμαι, ότι είμαι νεκρός, και δεν με υπολογίζουν οι Χριστιανοί. Εγώ όμως είμαι ζωντανός. Τους πάντες βλέπω. Το σώμα μου είναι μέσα, αλλά εγώ εξέρχομαι πολλές φορές από την λάρνακά μου. Τρέχω ανάμεσα στους ανθρώπους για να τους βοηθήσω. Πολύς ο πόνος. Αυτοί δε με βλέπουν.

Εγώ τους βλέπω και τους ακούω τι λένε. Και πάλι μπαίνω στη λάρνακα μου. Αλλά άκουσε Πάτερ μου να σου πω. Πολλή η αμαρτία στο κόσμο, πολλή η ασέβεια και πολλή η απιστία».

3 σχόλια:

Παραμυθοπαρμένη είπε...

Συμπληρώνοντας, του είπε τις εξής τρεις ίδιες φράσεις :
Πρέπει να γίνει πόλεμος !
Πρέπει να γίνει πόλεμος !
Πρέπει να γίνει πόλεμος !

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

... πάντως, καθὼς μᾶς δόθηκε περισσότερος χρόνος
π ρ ο ε τ ο ι μ α σ ί α ς
ἀπ’ ὅσον περιμέναμε

ἔτσι τώρα -ἀνυπόμονοι-
γογκύζουμε·

ποῦντα τὰ γεγονότα
λέμε
ποὺ μᾶς προφητέψατε
(ποὺ μᾶς τάξατε)

μὲ τὴν ψευδαίσθηση, πὼς τάχα εἴμαστε ἔτοιμοι...

οἱ ταλαίπωροι...

(κι ἀμετανόητοι, κατ’ἐπάγγελμα
καὶ κατά συρροήν... ! )

Ανώνυμος είπε...

Πόσο αλήθεια... Αντε λέω να τελειώνουμε κι ό,τι γίνει...