Γράφει ο Μέτοικος
Γαβριήλ, Γαβριήλ, τυρβάζεις περί πολλά. Δεν χρειάζεται «αξία» προκειμένου κάποιος να κατηγορήσει το Θεό. Αφροσύνη με περικεφαλαία χρειάζεται.
Η περίπτωση του Γαβριήλ που, επαγγέλλεται τον επίσκοπο στην Νέα Ιωνία δεν είναι ξεχωριστή. Είναι ένας άνθρωπος που φαίνεται ότι, από αορασία, τουτέστιν από στραβωμάρα πείρε τη ζωή του λάθος. Πιθανότατα έγινε κληρικός νομίζοντας, όπως τόσοι άλλοι ότι το «ράσο σκεπάζει τα πάντα» και, πάντως, βεβαιωμένα «ανοίγει» ορίζοντες.
Αυτός ο υψηλόβαθμος θρησκευτικός υπάλληλος που, υπέστη «υπαρκτική μετάλλαξη, κυριολεκτική – [και] από σερνάμενη κάμπια [έγινε] χρυσοστολισμένη πεταλούδα. [Που από] ασήμαντο, καλογεροφορεμένο «παπαδάκι» [μεταμορφώθηκε] ακαριαία σε πρίγκηπα, [και] γίνεται αφέντης, δεσπότης, και τριανταπεντάρης [επίσκοπος Διαυλείας και πάντως] σεβασμιότατος, [που] όλοι γονατίζουν μπροστά του και τον προσκυνούν», όπως περιγράφει τη νέα γενιά των «χρυσοστολισμένων πεταλούδων» της Εκκλησίας ο οφικιάλιος του Οικουμενικού Πατριαρχείου Χρήστος Γιανναράς στο άρθρο του «Βδέλυγμα σε τόπο άγιο», υποστηρίζει ότι είδε το φως της γνώσης, όχι από τη διδασκαλία των Πατέρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας, αλλά ότι «άνοιξε ο ορίζοντας του από τη διδασκαλία των Προτεσταντών και Ρωμαιοκαθολικών καθηγητών του» στο ινστιτούτο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Ελβετία, στο Σαμπεζύ, σε αυτό το εκτροφείο κάθε κακοδοξίας που γεννιέται στο Φανάρι.
Μάλιστα, ο «ορίζοντας του άνοιξε» τόσο, ώστε να περηφανεύεται πως «έχει αποκτήσει την οικουμενικότητα που έχει ο λόγος του Ευαγγελίου»!
Δίχως ορθόδοξη πυξίδα, ο Γαβριήλ έχει χαθεί στον ασήμαντο κόσμο του. Πιθανότατα ο «άνθρωπος του θεού» χρειάζεται μια κάποια ώθηση για να… αυτοπροσδιοριστεί, να ξεφωνήσει την καταπιεσμένη έμπνευση του οικουμενικού προφήτη, που τον διακατέχει.
Διδάκτορας στις πολιτικές επιστήμες του Διεθνούς Εμπορίου και πρόεδρος της Επιτροπής Δημοσίων Θεμάτων του Π.Σ.Ε, κάτι γνωρίζει ο Γαβριήλ από «ανοιχτούς ορίζοντες» και αλισβερίσια.
Υπερασπιστής των προτεσταντικών κακοδοξιών, αφού θαυμάζει «την καθημερινότητα των ανθρώπων» στη Δύση που, είναι καρπός του φωτισμένου «χριστιανισμού στη Δύση που είναι άλλος από τον χριστιανισμό της Ανατολής», υποστηρίζει με περισσή θεολογική αυθάδεια και λογική ελαφρότητα ότι «Εκ των πραγμάτων ο Θεός έχει δώσει σε μερικούς ανθρώπους να αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο»!
Γι’ αυτήν την εκ’ των πραγμάτων «έλξη προς το ίδιο φύλο που έδωσε ο Θεός» κατά τον έχοντα νου, τόσο αμβλυμμένο όσο και οι ανοιχτοί ορίζοντές του, ο Γαβριήλ δεν προτίθεται «να κατηγορήσει το Θεό»!!! Και αυτό όχι, γιατί δεν τον κόβει, αλλά επειδή δεν είναι «άξιος καν να σκεφτεί αυτό το πράγμα».
Όμως, φαίνεται, ότι ο Γαβριήλ δεν ασκεί το δύσκολο έργο της απλής σκέψεως.
Ενώ
υποστηρίζει ότι ο «Θεός εκ των πραγμάτων έδωσε σε μερικούς ανθρώπους να
αισθάνονται την έλξη προς το ίδιο φύλο», όπως στους κατοίκους των
Σοδόμων που από θαυμαστή αορασία δεν έβρισκαν την πόρτα του Λωτ για να
σοδομίσουν τους δυο αγγέλους, εν τέλει, ο Γαβριήλ, προσάπτει στο Θεό την
κατηγορία της ασυνέπειας «έργων και δωρημάτων», διότι, για αυτό το «εκ
των πραγμάτων» δώρημα της αμαρτίας! παράλογα «έβρεξεν επί Σόδομα και Γόμορα θείον και πυρ»
και κατέκαυσε «από νεανίσκου έως πρεσβυτέρου» όσους, με τη δικαιολογία
«ίνα συγγενώμεθα αυτοίς»!! απαιτούσαν από το Λωτ να τους «παραδώσει τους
άνδρες που ήλθαν τη νύκτα στο σπίτι του».
Γαβριήλ, Γαβριήλ, τυρβάζεις περί πολλά. Δεν χρειάζεται «αξία» προκειμένου κάποιος να κατηγορήσει το Θεό. Αφροσύνη με περικεφαλαία χρειάζεται.
6 σχόλια:
Πιστεύω ότι κάποιοι ποιμένες της Εκκλησίας έχουν παρασυρθεί από κάποιες ψευτο-επιστημονικές θεωρίες που λένε ότι δήθεν: "οι ομοφυλόφιλοι γεννιόνται έτσι και δεν γίνονται ομοφυλόφιλοι".
Η Εκκλησία δεν επιτρέπεται να παρασύρεται από αυτές τις άκρως επικίνδυνες ψευτο-επιστημονικές θεωρίες (οι οποίες αθωώνουν τη φοβερή και αφύσικη διαστροφή της ομοφυλοφιλίας).
...δὲν ὑπάρχει καμμία θεωρία
ποὺ νὰ ὑποστηρίζει κάτι τέτοιο
-οὖτε καὶ θὰ μποροῦσε νὰ ὑπάρξει-
εἶναι βιολογικά κανονικότατοι, ὄπως ὅλοι μας
ἁπλά...πές-πές, δημιουργοῦν τὴν ἐντύπωση, πὼς δῆθεν κάτι ὑπάρχει...
καθαρή περίπτωση τηλεπροπαγάνδας...!
Ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός.
Απλά κ οι γονείς πρέπει να τρέξουν τα παιδιά τους στο γιατρό .
Γνωρίζω παιδί που διαφοροποιήθηκαν οι ορμόνες του. Εκεί κοντά στα δέκα.
Και το έτρεξαν στους γιατρούς.Μετα από σειρά εξετάσεων είδαν ότι μια ορμόνη ήταν χαμηλά...και πήγαιναν στο γιατρο και του εβαλαν μια ένεση κάθε μήνα.Που αυτές οι ενέσεις είναι πανάκριβες.
Γιατί το αγοράκι αυτό , είχε μια διαφοροποίηση στην ορμόνη.
Και έκανε αφύσικα πράγματα για το φύλο του.
Τώρα είναι άνδρας και έχει και οικογένεια.
Δεν αφήνουμε τα παιδιά στη μοίρα τους.
Θυμάμαι παλιά πολλά αγοράκια μωρά τα έντυναν κοριτσάκια..κακως!...και όμως αγοράκια έμειναν.
Ο Θεός ο τι δημιούργησε ήταν καλό.
Κάποιοι πήγαν για την εμπειρία και μείναν .
Και άλλοι μπήκαν κ βγήκαν μετανοημενοι.
Αλλά πώς γίνεται να πληθαίνουν οι πολιτείες ;
Ποιο είναι το κέρδος από ένα πνευματικό σκοτάδι με τη θέληση και ποιο το κέρδος από το πνευματικό φως.Αυτο δυστυχώς δεν το λέμε..
Όπως είχε πει ο αγ.Γρηγοριος θεολόγος*
Ξέχασες τον Θεό και άρχισες να σκέφτεσαι πονηρά.
Μήπως έπεσες και πηγες στην εκκλησία κ δεν σηκώθηκες?
Τα πάθη είναι φιλεπιστροφα.
Μήπως έτρεξες στον πνευματικό και δεν θεωρήσεις ότι αυτό είναι αντίσταση;
Η νομίζεις ότι Ο Θεός δεν έχει βάλει δυνάμεις Αντιστάσεως στον άνθρωπο.
Η όπως λένε κάποιοι,δεν υπάρχουν όπλα Αντιστάσεως!!πως δεν υπάρχουν!Αυτό δεν κάνει η Εκκλησία;
Μετάνοια να έχουμε!!
Αλλά δεν υπάρχει μετάνοια δίχως ορθόδοξο φρόνημα.
Πρέπει να πιστέψουμε ότι Ο Χριστός είναι η αλήθεια και το Φως κ Ο Σωτήρας...
Διαφορετικά γινόμαστε πνεύματα αντιλογίας κ αντιρρησίες.
Στην Ορθοδοξία νομίζω ότι για να είναι κάτι Ορθόδοξο πραγματικά,θα πρέπει να συμφωνεί με την Αγία Γραφή κατά την ερμηνεία των Αγίων,με την πρακτική των Αγίων και την παράδοση της Εκκλησίας.
Όταν κάποιος Θεολόγος ή Ιερέας ή άλλος αρμόδιος για κατήχηση του ποιμνίου αναφέρεται σε κάποιο θέμα,αυτό το οποίο περιμένουμε,είναι τα λεγόμενα ή τα ισχυριζόμενα να διανθίζονται με σχόλια από χωρία* είτε της Αγίας Γραφής,είτε της διδασκαλίας των Αποστόλων και των Αγίων και φυσικά να συμφωνεί με ότι έχει θεσμοθετηθεί από τις 7 Οικουμενικές Συνόδους και τους Αποστολικούς κανόνες.Οι προσωπικές ερμηνείες αναγκαστικά οποιες και να είναι,εφόσον δεν συμβαδίζουν με Αγία Γραφή Αγίους και παράδοση,αποτελούν απλά ξένο σώμα και όχι Νέα Θεολογία του τύπου να τα συμβιβάσουμε.Τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα.Όποιος θέλει ή τα δέχεται και ακολουθεί ή όχι ή κάνει δικιά του θρησκεία.
*Στα σχετικά χωρία της Καινής Διαθήκης-Αποστολος Παύλος ή της Παλαιάς οι κουβέντες είναι ξεκάθαρες για τον επίμαχο θέμα.Άραγε ο Θεός δεν γνώριζε και δεν γνωρίζει περί τι πρόκειται;Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη διαφοροποίηση σε κάποιο από τα σαρκικά ή άλλα πάθη που περιγράφουν οι Άγιοι.Δεν λένε πουθενά έλα παράμεινε στην πορνεία,την μοιχεία και τα άλλα σαρκικά.Απλα δίνουν την συνταγή της μετανοίας για όλα αυτά ανεξαιρέτως χωρίς υποσημειώσεις.
Επίσης ο Χριστός ως γνωστό κατά το Ευαγγέλιο,ήταν παρόν στον Γάμο της Κανά,όπου επιτέλεσε και το πρώτο Θαύμα,της μετατροπής του νερού σε κρασί κατά Παράκληση της Μητέρας Του της Παναγίας.Εαν ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ήθελε να ευλογήσει άλλου είδους γάμο θα το έκανε.Δεν ευλόγησε κανενός άλλου είδους γάμο.
Επίσης ο Χριστός παρατηρούμε ότι συγχωρεί τον μετανοούντα,με την έννοια του αγώνα της μεταστροφής της αμαρτωλής φύσεως.Απο που φαίνεται το ανωτέρω;Όταν πήγαν να λιθοβολήσουν την μοιχό γυναίκα,ο Ιησούς την έσωσε με το γνωστό ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω,αλλά δεν σταμάτησε εκεί.Μόλις οι επίδοξοι λιθοβολιστές άφηναν ένας ένας την πέτρα κάτω,με πρώτους τους γεροντότερους και εξαφανίστηκαν,τότε απευθύνθηκε στην μοιχό γυναίκα και της είπε:Που είναι αυτοί που ήθελαν να σε λιθοβολήσουν;
Και συνεχίζει αμέσως λέγοντας της:Πήγαινε και μην ξανά αμαρτάνεις.Ναι μεν την συγχώρησε,αλλα της συνέστησε μετάνοια.Να μην ξανακάνει τα ίδια.
Και γω μπορεί να νοιώθω έλξη για τη γυναίκα του γείτονα. Αντε και όρμα;;; Έτσι είναι τα πράγματα;;
Δημοσίευση σχολίου