Δεν είναι μυστικό ότι ο Κλάους Σβαμπ και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ διαφημίζουν προς πάσα κατεύθυνση ότι πρέπει να δίνονται «κίνητρα» στις επιχειρήσεις που υιοθετούν την σοδομιτική ιδεολογία των μετανθρωπιστών.
Η γερμανική αλυσίδα σούπερμαρκετ Lidl είναι άλλη μία πολυεθνική εταιρεία που τα τσέπωσε για να αφοδεύσει στις χώρες που δραστηριοποιείται. Ξαφνικά ένοιωσε την ανάγκη! να μας πει ότι πιστεύει και στηρίζει την «διαφορετικότητα», δηλώνοντας «χρυσός χορηγός στο Athens Pride» ! Έχει μάλιστα τέτοιες ευαισθησίες που δυσκολεύεται να γράψει «όλοι ή όλες» μήπως θίξει τα «τα», τους «ρευστούς» και τους «ενδιάμεσους», και γράφει όλ@.
Είμαστε σίγουροι βέβαια ότι η εταιρεία δεν εφαρμόζει την ίδια μέθοδο στα οικονομικά της αλλά καταγράφει τα πάντα στην ακρίβειά τους με το νι και με το σίγμα για να μην της ξεφύγει τίποτα. Μόνο όταν θέλει να κλέψει την εφορία τα μασάει και τα κουκουλώνει. Σωστά; Τώρα που αοριστοποιεί την γλώσσα, και μάλιστα την Ελληνική, ποιον θέλει να κοροϊδέψει; Όχι την εφορία φυσικά αλλά τον άνθρωπο, που του λέει ότι αν διαφοροποιηθεί από αυτό που τον έφτιαξε ο Θεός μπορεί να είναι ο εαυτός του, όπως το φίδι κορόιδεψε την Εύα όταν της είπε ότι αν φάει το απαγορευμένο μήλο θα αποκτήσει γνώση.
Μαυρίστε τους όσοι δεν το έχετε ακόμη κάνει. Μακριά από την Ελλάδα οι εταιρείες που για 30 αργύρια προωθούν την δαιμονική ατζέντα της ομοφυλοφιλίας και καταστρέφουν τις ψυχές των παιδιών μας. Καλύτερα να τρώμε χώμα παρά αυτό. Έξω από την Ελλάδα οι χαμερπείς εκμαυλιστές των ηθών
.
πηγή
2 σχόλια:
...τὴν ξεγράψαμε, μὲ μεγάλη μας χαρά,
ἀπὸ τότε ποὺ κυκλοφόρησε τὴν διαφήμιση μὲ τὴν κορούλα καὶ τὸν μπαμπά μέ τά φιογκάκια στὰ μαλλιά
(καὶ στὰ μυαλά...;)
Δημοσίευση σχολίου