Διαβάζοντας στo πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων romfea.gr (9/12/2022) τις αποφάσεις της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, που συνήλθε από τις 7-9/12/2022, σταθήκαμε σε εκείνη περί της αποστολής συγχαρητήριου Συνοδικού εγγράφου προς τον μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως, Άνθιμο, «για την υπ’ αυτού έκδοση αναμνηστικού μεταλλίου με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 100 ετών από την ίδρυση της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως» (https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/53907-oloklirothikan-oi-ergasies-tis-dis-minos-dekemvriou-apofaseis).
Με αποκλίνουσες, ως προς το Ορθόδοξο δόγμα, θέσεις του εν λόγω μητροπολίτη είχαμε ασχοληθεί σε παλαιότερη ανάρτησή μας στη romfea.gr. Εδώ, θα μνημονεύσουμε εκείνη περί της, εκ μέρους του, ανατροπής της Ορθόδοξης Σωτηριολογίας.
Περί της θεοπνευστίας του Ευαγγελίου
...με αφορμή, τη θέση του μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως περί του Αγίου Φωτός, ενθυμούμαστε μια ακόμη τοποθέτησή του σχετικά με το Ευαγγέλιο, την οποία διατύπωσε από βήματος δημόσιου τηλεοπτικού σταθμού.
«Εγώ», τόνισε, «θα πω αυτό που λέει η Εκκλησία, δηλαδή το πλήρωμα των πιστών». «Θα αφουγκραστώ τους χριστιανούς, τι λένε, ποιο θεωρούν σωστό. Ακόμη και αν αυτό που οι Χριστιανοί μας θεωρούν σωστό, ακόμη κι αν είναι αντίθετο με το Ευαγγέλιο, εγώ θα υπερασπιστώ αυτό που λένε οι Χριστιανοί μας, γιατί οι Χριστιανοί μας έφτιαξαν το Ευαγγέλιο, δεν έφτιαξε το Ευαγγέλιο την Εκκλησία».
Τί να ειπωθεί για το εν λόγω σχόλιο του μητροπολίτη; Δηλαδή, για την εκ μέρους του αμφισβήτηση της θεοπνευστίας του Ευαγγελίου, γεγονός που ανατρέπει πλήρως την Ορθόδοξη Σωτηριολογία.
Για απάντηση αρκεί το Παύλειο της Προς Γαλάτας (1,11) «Γνωρίζω δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, τὸ εὐαγγέλιον τὸ εὐαγγελισθὲν ὑπ' ἐμοῦ ὅτι οὐκ ἔστι κατὰ ἄνθρωπον», καθώς και εκείνο της Β΄ Τιμόθεον (3,16) «πᾶσα γραφὴ θεόπνευστος» και φυσικά το Κυριακό: «ὃς ἐὰν οὖν λύσῃ μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξῃ οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν· ὃς δ᾿ ἂν ποιήσῃ καὶ διδάξῃ, οὗτος μέγας κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν» (https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/36376-i-pigi-fotos-kai-peri-fotologou-tinos)».
Συνεπώς, η απόδοση συγχαρητηρίων εκ μέρους της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου προς το πρόσωπο του Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου απλά επιβεβαιώνει την επιβράβευση της διαστρέβλωσης του αποκαλυπτικού λόγου του Ευαγγελίου και της σημασίας της Θεοπνευστίας του. Αυτό θέλουν οι «χριστιανοί» από τους επισκόπους τους; Ή μήπως ο Αλεξανδρουπόλεως θέτοντας ως προπέτασμα τον αφηρημένο όρο «χριστιανοί», θέλει να καλύψει την παρά σκοπόν στροφή στην κατηφόρα, μακριά από την ορθόδοξη πνευματικότητα;
Αναστάσιος Ομ. Πολυχρονιάδης
6 σχόλια:
«Εγώ», τόνισε, «θα πω αυτό που λέει η Εκκλησία, δηλαδή το πλήρωμα των πιστών». «Θα αφουγκραστώ τους χριστιανούς, τι λένε, ποιο θεωρούν σωστό. Ακόμη και αν αυτό που οι Χριστιανοί μας θεωρούν σωστό, ακόμη κι αν είναι αντίθετο με το Ευαγγέλιο, εγώ θα υπερασπιστώ αυτό που λένε οι Χριστιανοί μας, γιατί οι Χριστιανοί μας έφτιαξαν το Ευαγγέλιο, δεν έφτιαξε το Ευαγγέλιο την Εκκλησία».
Αυτά τα ανήκουστα, δαιμονικής εμπνεύσεως ρήματα, τα γέμοντα φρικτής βλασφημίας και ακράτου ασεβείας, εξήλθαν του έρκους των οδόντων του δυνάμει καθαιρετέου αυτού μητροπολίτη.
Και αντί να προκληθεί σεισμός συνειδήσεων και καταιγισμός αντιδράσεων από την πλευρά κληρικών και λαϊκών και άμεση παρέμβαση της προϊσταμένης του αρχής και θέση σε ισχύ των όσων προβλέπουν οι ιεροί κανόνες, βασιλεύει η, διά της βοώσης σιωπής και κραζούσης αδρανείας και απραξίας, ένοχη ανοχή του εν λόγω ανοσιουργήματος!
Ω Θεέ μου, εις ποίους καιρούς τετήρηκας ημάς!
Ως πότε θα ανέχεσαι τη φρικαλέα μας κατάπτωση!
...διά τινάς μελανόσχημους μὲν
πριγκιπικῶς πολιτευομένους δὲ
ἰσχύει τὸ λεγόμενο
ὑπὸ τοῦ σοφοῦ λαοῦ
-ὑπό τῶν χριστιανῶν δηλαδή πάντων ἡμῶν-
"εἴπαν τοῦ τρελλοῦ νά χέ...κλπ
κι αυτός πῆγε... ξεκο...κλπ..."
...
Φαίνεται ότι κάποιοι στην Εκκλησιαστική ηγεσία, ακούνε επιλεκτικά από όλα όσα λέει το πλήρωμα της Εκκλησίας, ΜΟΝΟ εκείνα που τους αρέσουν.
Το σχόλιο μου είναι εντελώς γενικό, και δεν αναφέρεται ειδικά στον αναφερόμενο Μητροπολίτη.
Τι είπε τότε ο βρωμερούς… βλασφημείακατα Του ΘΕΟΥ
Και να ήταν ο μόνος...
Εδώ και δεκαετίες οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι π. Φιλόθεος Φάρος και Χρήστος Γιανναράς περιφέρουν τα νεονικολαΐτικα ληρήματά τους ανεμπόδιστα και ανεξέλεγκτα χωρίς καμία συνέπεια και κύρωση από την πλευρά της εκκλησιαστικής αρχής που υποτίθεται ότι αγρυπνεί επί των επάλξεων και άμα τη δημοσιοποιήσει και διακηρύξει έστω και ψήγματος ετεροδιδασκαλιών παρεμβαίνει αμέσως και κατασταλτικώς...
Πώς να λησμονήσουμε ότι σε δύο συνεχόμενες συνεδριάσεις της τότε ΔΙΣ, τον Ιούνιο του 1989, τρεις μητροπολίτες ζήτησαν επιμόνως να ασχοληθεί το συνεδριάζον σώμα με τις γιανναρικές κακοδοξίες και η πλειοψηφία, με μπροστάρη τον τότε Θηβών και νυν Αθηνών και με τη σύμπραξη του τότε αρχιεπισκόπου Σεραφείμ που δήλωσε χαρακτηριστικά "αφήστε ήσυχο το Γιανναρά" ματαίωσε τη συζήτηση του όλου θέματος...
Τι δε να πούμε και για τις σχετικώς προσφάτως, περί του επαράτου σοδομισμού, εκπεφρασθείσες και δημοσιοποιηθείσες ετεροδιδασκαλίες από την πλευρά των δυνάμει υποδίκων, ενώπιον της αδιαφθόρου εκκλησιαστικής συνειδήσεως, μητροπολίτου Νέας Ιωνίας Γαβριήλ και π. Βασιλείου Θερμού;
Ποια η αντίδραση της προϊσταμένης τους αρχής;
Τι ξεχαρβάλωμα είναι αυτό επί των ημερών του συμπαθούντος τους νεοορθοδόξους και "συναξιακούς" και "καιρίτες" και "ακαδημαϊκούς" (συγκοινωνούντα δοχεία όλοι οι προαναφερθέντες) από την εποχή που ποίμαινε τη μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας.
Ενιοι, εξ αυτών, έχουν βραχυκυκλώσει τόσο το ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος όσο και τα επίσημα εκκλησιαστικά περιοδικά, πρωτοστατούν στη μετάλλαξη του μαθήματος των Θρησκευτικών και ασεβούν νοθεύοντας την Ορθόδοξη πατερική Θεολογία διά μέσου της διαβόητης "Ακαδημίας" του Βόλου...
Και ενώ θα περίμενε κανείς, οι υγιώς φρονούντες επίσκοποι να προβούν στα όσα διακελεύουν, σχετικώς, οι ιεροί κανόνες για τις περιπτώσεις αυτές, οι τελευταίοι, εάν δεν αρκούνται σε άσφαιρα πυρά, τουτέστιν σε ανώδυνες και πλατωνικές
διαμαρτυρίες, σιωπούν ενόχως, αρκούμενοι στη φραστική καταδίκη των ως άνω περιγραφέντων εκφυλιστικών φαινομένων, στα πλαίσια των ιδιωτικών τους συζητήσεων...
Αυτό που απορώ κ. Λυκούργε μέ εσάς , είναι πώς το συνάφι σας σας άφησε ακόμα και κυκλοφορείτε ελεύθερος !
Ωραίος ως αδούλωτος Σαρακατσάνος !
Ο π. Θεόκλητος ο Διονυσιάτης μου έλεγε μερικές φορές που έτυχε νά μιλήσουμε στο τηλέφωνο : " η Ελλλένη μου η Σαρακατσάνα μου " !
Εκτιμούσε πολύ αυτό το ελληνικό φύλο . Κι ας μήν ήξερε τα κουσούρια .
Μας έχουν λείψει αυτοί οι άνθρωποι . Έλειψαν απο την εκκλησία . Ο π. Θεόκλητος είχε πεί για τον Γιανναρά : " κύματα επαφρίζοντα τας εαυτών αισχύνας " .
Ευχόμαστε και τον Γιανναρά νά τον σώσουν μερικά καλά που είπε μήπως και ισοφαρίσει . Είπε :
" σερνάμενες κάμπιες που έγιναν χρυσοστόλιστες πεταλούδες " !
Ξέρετε για ποιούς !
Το κείμενό του " βδέλυγμα σε τόπο άγιο " θεωρώ οτι είναι απο τα κορυφαία και βιωματικά . Ισοφαρίσει δεν ισοφαρίσει η εκκλησία έπρεπε νά αποδοκιμάσει και απορρίψει τις θεωρίες του περί του επίμαχου θέματος . Άλλο είναι αυτό καί άλλο η φιλανθρωπία πρός το πρόσωπο , ο οποίος είναι παθών .
Έκτοτε η θεωρία απέκτησε πολλούς οπαδούς . Κοντεύουν νά μας " πηδήξουν απο το παράθυρο " . Νά αφήσουμε , λέει , τους αγίους , νά " υπερβούμε τους αγίους " και νά ασχοληθούμε μέ τά " πηδήματα " του Καλαιτζίδη !
Κοίτα βρέ νά υπερβείς τη Μαρία και άσε την υπέρβαση των αγίων ! Ηλίθιε ! Υπέρβαση απο υπέρβαση διαφέρει . Υπερβαίνει τους αγίους υπερβαίνοντας την Μαρία ! Στην ακαδημία του Βόλου έχει γίνει της υπερβάσεως !
Και οι " υπερβάσεις " δεν έχουν τελειωμό ...
Μήπως πάμε για δεύτερο γάμο κληρικών ? Μήπως για αποδοχή του σοδομισμού των κληρικών ?
Απλά ρωτάω ! Έ ?
Δημοσίευση σχολίου