Οι γυναίκες κυρίως (Κουρδισες την καταγωγή)του Ιράν μάχονται για να αποτινάξουν την σκλαβιά της μαντήλας, αλλά η Ευρώπη προ πολλού έχει ανοίξει την αγκαλιά της στον σκοταδισμό.
Η επανάσταση των γυναικών στο Ιράν για την οποία μιλά πλέον όλος ο δυτικός κόσμος, αποτελεί μια πραγματική γροθιά στο στομάχι της δυτικής υποκρισίας και όλων των κέντρων σκέψης που εμπορεύονται την κουλτούρα του ισλαμικού σκοταδισμού για να εξυπηρετούν την διεθνιστική προπαγάνδα τους.
Να πως ένα ένδυμα, η μουσουλμανική μαντήλα, μπορεί να είναι σύμβολο «ενότητας» για τους υποκριτές και ταυτόχρονα να θεωρείται σύμβολο μίσους για τους πραγματικούς επαναστάτες που διεκδικούν αληθινή ενότητα και κοινωνική ισότητα. Αυτό που στην Ευρώπη παρουσιάζεται ως «ελευθερία», για τις γυναίκες του Ιράν θεωρείται σκλαβιά, υποδούλωση και εξευτελισμός του γυναικείου φύλου.
Έτσι ορίζει ο αναποδογυρισμένος κόσμος στον οποίο ζούμε. Για άλλους το έθιμο είναι κατάρα και για άλλους «εργαλείο» πολυπολιτισμικής προπαγάνδας. Σε αυτόν τον αναποδογυρισμένο κόσμο η Ευρώπη προθυμοποιείται να γίνεται Ισλάμ και μια χώρα της μέσης Ανατολής μάχεται για να αποκτήσει «ευρωπαϊκές» ελευθερίες.
Ο επικεφαλής της ευρωπαϊκής διπλωματίας Ζοζέπ Μπορέλ ήταν μεταξύ εκείνων που καταδίκασαν τον θάνατο της νεαρής Μαχσά Αμινί που συνελήφθη από την θρησκευτική αστυνομία του Ιράν, επειδή κάποιες τούφες από τα μαλλιά της είχαν ξεπροβάλλει από τη μαντήλα, με αποτέλεσμα να υποστεί βάναυση κακοποίηση από τα αστυνομικά όργανα και να καταλήξει, ένα 24ωρο αργότερα.
Ασφαλώς οι διπρόσωποι αξιωματούχοι των Βρυξελλών, δεν έχουν δικαίωμα να καταδικάζουν τίποτε άλλο, παρά την ίδια την πολιτική εξισλαμισμού της Ευρώπης, που εφαρμόζουν εδώ και χρόνια.
Δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από τότε που το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο διοργάνωσε καμπάνια για τον εορτασμό της «διαφορετικότητας», όπου παρουσιάστηκε ως προοδευτισμός το να αγκαλιάσει η Ευρώπη το αναχρονιστικό σκοτάδι της μαντήλας. «Η ομορφιά είναι στη διαφορετικότητα, αφού η ελευθερία βρίσκεται… στο χιτζάμπ» ήταν το σλόγκαν της συγκεκριμένης καμπάνιας.
Ρίξτε μια ματιά τώρα στο Ιράν, να δείτε που οδήγησε η «ελευθερία» της μαντήλας, και πείτε μας ποια «διαφορετικότητα» πρεσβεύουν τα φλεγόμενα χιτζάμπ που ανεμίζονται στους δρόμους της Τεχεράνης. Ποιος γνωρίζει καλύτερα την κουλτούρα της μαντήλας, οι χαρτογιακάδες των Βρυξελλών που την χρησιμοποιούν ως νεοταξικό μπαϊράκι ή οι ίδιες οι γυναίκες του Ιράν που δολοφονούνται για λίγες ακάλυπτες τούφες και για το «έγκλημα» να έχουν γυμνούς… αστραγάλους;
Αυτοί που μεθοδεύουν τον αφανισμό της ευρωπαϊκής ταυτότητας και ισοπεδώνουν τον πολιτισμικό χαρακτήρα κάθε ευρωπαϊκής χώρας προκειμένου να διευκολύνουν τα σχέδια μουσουλμανικού εποικισμού, δεν μπορούν σήμερα να προσποιούνται τους «ανθρωπιστές». Είναι αυτοί οι ίδιοι που εισήγαγαν στην Ευρώπη την μπούργκα, τη Σαρία, την ισλαμική αστυνομία, τις κλειτοριδεκτομές και άλλα φρικτά απότοκα της ισλαμικής «κληρονομιάς». Αυτοί οι ίδιοι διαμορφώνουν πλαίσια ώστε να επιτευχθεί η αντικατάσταση των ευρωπαϊκών πληθυσμών, η εισαγωγή σύγχρονων σκλαβεργατών που θα καταστήσουν την Ευρωπαϊκή Ένωση ένα πολυπολιτισμικό «εργοστάσιο» δούλων της Νέας Τάξης.
Επιλεκτική ευαισθησία και στην Ελλάδα…
Ενώ γινόμαστε μάρτυρες μιας επανάστασης που τείνει να γίνει ιστορικός σταθμός στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων της γυναίκας, στην Ελλάδα ξαφνικά «έκοψαν λάσπη» ΜΚΟ, ανθρωπιστικές οργανώσεις, και λοιπές «προοδευτικές» δυνάμεις. Επικρατεί αμηχανία και αφωνία, σε όσους υποστήριζαν φανατικά την τυραννία του Ισλάμ ως «δικαίωμα».
Περιέργως, οι φεμινιστικές οργανώσεις έως σήμερα δεν κάνουν τον κόπο να περάσουν ούτε για… καφέ έξω από την πρεσβεία του Ιράν, άλλα την ίδια στιγμή – πριν μερικές μέρες – φρόντισαν να δώσουν βροντερό παρόν έξω από την Μητρόπολη Αθηνών, για να φωνάξουν δυνατά πως έχουν δικαίωμα στην δολοφονία αγέννητων παιδιών. Φαίνεται πως για κάποιους, η σεξουαλική τους ασυδοσία εις βάρος ανθρώπινων ζωών, είναι πιο σημαντική αιτία διαμαρτυρίας από το να αγωνιστούν για εκατομμύρια γυναίκες που το δέρμα τους δεν επιτρέπεται να έρθει ούτε σε επαφή με το φως του ήλιου.
Βέβαια έχουμε και μια μερίδα «αγωνιστών» και εμπόρων «δικαιωμάτων» που όψιμα εμφανίζονται ως υπερασπιστές του αγώνα των γυναικών του Ιράν. Πανηγυρίζουν για τα γεγονότα στην χώρα της μέσης Ανατολής για να «καπελώσουν» τους αγώνες επικοινωνιακά, άλλα για τα χιτζάμπ και τα παράνομα τζαμιά που «πλημμυρίζουν» την Ελλάδα με γοργούς ρυθμούς, όχι μόνο δεν καταθέτουν ανησυχίες, άλλα είναι και έτοιμοι να υπερασπιστούν τα «δικαιώματα», φανατικότερα και από τον… Χαμεϊνί του Ιράν…
17 σχόλια:
Συγκεκριμένα απο ορθόδοξη σκοπιά η μαντήλα δεν φταίει . Άλλα φταίνε . Άν η μαντήλα είχε αναφορά στο Χριστό θα ήταν αρετή . Όμως δεν έχει . Και ό, ότι δεν έχει αναφορά στο Χριστό είναι κακία . Το νά βγάλουν απλά την μαντήλα και νά προσαρμοστούν στα ευρωπαικά πρότυπα δεν λέει τίποτα
...τά παράδοξα...γιὰ ἐμάς τοὺς δυτικους...ἤτοι...
ὄπως ὁ Ἑλληνας καμαρώνει γιατί γέννησε τὴν δημοκρατία,
ὁ Πέρσης (καὶ ἡ Περσίδα, ποὺ ποτελεῖ τὸ 60 τοῖς ἑκατό, τοῦ φοιτητικοῦ δυναμικοῦ τῆς χώρας
της) καμαρώνουν γιατί γέννησαν τὸν αυταρχισμό...(σατραπεῖες...κλπ...)
ὄλα τὰ ἄλλα νομίζω πὼς εἶναι....
ἁπλά,
γεωπολιτική... καὶ κουλτούρα....
...
Πώς γίνεται ένας ορθόδοξος χριστιανός νά μεταρσιώνεται μέ την " επανάσταση της μαντήλας " όταν η Παναγία φορά μαντήλα και ο απόστος Παύλος μιλά για μαντήλα και έστω κι άν δεν φοράμε μαντήλα δεν πρέπει νά χάνουμε την μαντήλα ως πρότυπο και ενδυματολογικό κώδικα πίστεως και ομολογίας ?
Χωρίς νά διεκδικώ καμμία ειδικότητα στις πολιτικές και πολιτισμικές αναλύσεις -- είμαι παντελώς άσχετη -- όμως είναι ολοφάνερο , οτι τους έβαλαν και εκεί χέρι οι δαίμονες της Νέας Τάξεως , που μισούν έστω και μία νίξη , έστω και μία μακρυνή αναφορά στο καλό . Τί καλό θα προκύψει άν οι μουσουλμάνες βγάλουν την μαντήλα και γίνουν σαν τα μούτρα τους , των ευρωπαίων εννοώ ?
Απο ορθόδοξη πλευρα η μαντήλα κακό δεν είναι . Κακό είναι οτι οτι δεν έχει αναφορά στο Χριστό . Όταν ένα καλό δεν έχει αναφορά στον Χριστό γίνεται κακία . Αυτή η κακία όμως δεν διορθώνεται μέ μία άλλη κακία εν προκειμένω την πορνεία των ευρωπαίων συμπεριλαμβανομένων και των Ελλήνων γυναικών . Κανένα κέρδος δεν προκύπτει .
Γι αυτό πρέπει κανείς νά μένει μέσα στα φυσικά και πολιτισμικά του όρια . Η λεγόμενη πολυπολιτισμικότητα σκοπό έχει μόνο ένα ετερόκλητο και αταίριαστο ανακάτεμα .
Μα το οτι οι δαιμονικες δυναμεις κανουν ακριβως οτι κσι οτι αγαπα ο Χριστος δεν τοχεις ακουσει? Απο μονη της η μαντυλα δεν σε δικαιωνει η μαντυλα στο δαιμονικο ισλαμ ειναι πραξη υποταγης δεν το καταλαβαινεις? μαντυλα απ πανω και στριγκ απο κατω με παντελονη και βαμενο νυχι πατοκορφα ! Ετσι δεν συγκρινουμε ανομοια πραγματα απλα γιατι ισως κατι μας θυμιζουν η κατι διαβασαμε για κεινον τον ερημο παυλο ..Και οι ισλαμιστες κανουν *μετανοιες*..τι μετανοιες ομως ? και που? σε ενα ανυπαρκο Θεο ! μηπως ταχουμε κανει αρχαμα κσι μηπως τελικα εχουν δικιο που πονταρουν στο θυμηκο μας? Το γεγονος οτι εσυ μια ορθοδοξη δεν εισαι σε Θεση(?) να διακρινεις τα ανομια υπαρχει προβλημα...συχωραμε στεναχωρεθηκα με τα σψολιανα σου περισοτερο και απ το γεγονος του θανατου μια μικρης κουρδισας που αντιδρα στον ισλαμοφασισμο
Μα και ο απόστολος Παύλος ως σύμβολο υποταγής το αναφέρει πρώτα στους αγγέλους και ύστερα στον άνδρα . Όμως όπως λέτε ποιάς υποταγής ! Υπάρχουν οι ποιοτικές διαφορές . Γι αυτό το θέμα είναι η νοηματοδότηση .
Νομίζω τά ίδια πράγματα λέμε μέ διαφορετικά λόγια . Καί ποιός μας λέει οτι ο θάνατος της μικρής Κούρδισας επειδή φάνηκε ένα τσουλούφι απο τα μαλλιά της δεν ήταν προβοκατόρικος ? Και τί θα γίνει άν οι μουσουλμάνοι παύσουν νά κάνουν " μετάνοιες " ? Μόνο σας παρακαλώ μήν ονομάζετε τον Απόστολο Παύλο " έρημο παύλο " αυτόν που είχε και έχει αμέτρητους μαθητάς δια ζώσης . Όπως δια ζώσης παρέλαβε το Ευαγγέλιο απο τον Χριστό , έτσι δια ζώσης το μετέδωσε στην εκκλησία διαχρονικά δια του βιώματος . Ο Απόστολος Παύλος μίλησε στο αυτί της εκκλησίας .
Θα ήταν εκπληκτικό άν η μέν Ευρώπη και η Ελλάδα περιφρουρούσε την δική της πίστη , πολιτισμό , φυσική και εθνική ακεραιότητα οι δε μουσουλμάνοι στον δικό τους φυσικό χώρο ευαγγελίζοντο . Το θέμα δεν είναι η μαντήλα και οι μετάνοιες , αλλά ο ευαγγελισμός . Εφ" όσον ο ευαγγελισμός δεν γίνεται δεν υπάρχει κέρδος για νά θριαμβολογούμε .
Τουλάχιστον άς το παραδεχτούμε ως ένα κατάλοιπο της χριστιανικής
ενδυμασίας -- ενδέχεται νά το πήραν απο την χριστιανική διδασκαλία -- και το διετήρησαν ως ένα τύπο μέ ή χωρίς περιεχόμενο ενώ εμείς το χάσαμε και ως τύπο και ως περιεχόμενο .
Αυτά νά τα παραδεχόμαστε . Είτε τα τηρούμε είτε όχι λειτουργούν όμως ως πρότυπα . Δεν χαλάμε τα πρότυπα . Μέ καταλαβαίνετε . Δεν εννοώ ως πρότυπο την μουσουλμάνα γυναίκα , αλλά την Παναγία και την χριστιανική διδασκαλία .
Στην εποχή της σύγχυσης και του μπερδέματος του χαρακτηριστικο δαιμονικού στοιχείου που θέλει όλα να ειναι το ίδιο αφου εχουν κοινες εκφρασεις θελει πολύ προσοχή τι λεμε .Ξερεις τι μου θυμίζεις τον ανεκδιήγητο π.Ευαγγελο Ππανικολαου που ειπε οτι οι Τουρκοι σεβονται την αγια σοφια μετατρέποντας της σε τζαμί ,τι σέβονται δηλ μετατρέποντας την σε κατοικία δαιμόνων βεβηλώνοντας την αφου κατα το μυαλο του μπαινουν μεσα χωρις παπουτσια και οι γυναικες με μαντιλα !Αυτο ειπε, ουσιαστικα ο τάλας ,ίσως θελοντας να δειξει την αδιαφορια των νεοελληνων ..ομως η στο υποσυνείδητο του ακροατη μένει οτι όλα ειναι ίδια όλοι οι δρόμοι οδηγουν στον Θεο !Ποιον Θεό όμως ;
Ετσι καμια σχεση το δαιμονικο Ισλάμ με τη αμωμη πιστη στον Χριστό ,ξεκάθαρες κουβέντες ,ΝΑΙ στην ολόψυχη στήριξη στις ταλαιπωρημένες ψυχές κυρίως τις γυναίκες σκλάβες με μαντίλα !
Οk.
πολύ σωστό το σχόλιό σου
καὶ ἡ...δευτερολογία σου
καλύτερη
ὁ Θεός νὰ σε στεριώνει...!
ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ...
Πηγαίνει στο στούντιο της Κολούμπια και ηχογραφεί κάθε νέο τραγούδι, ενώ οι δίσκοι της ακούγονται από το Λονδίνο κάθε βράδυ. Έρχεται η κατοχή και οι Γερμανοί της αφαιρούν την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, απαγορεύουν να εμφανίζεται με μαντήλι στη σκηνή και την κλείνουν στις φυλακές Αβέρωφ, συγχρόνως τις καταστρέφουν όλες τις μίτρες των δίσκων της, γι’ αυτό τα τραγούδια που ακούμε σήμερα είναι από δίσκους που διασώθηκαν στο BBC.
Ο Απόστολος Παύλος είπε οι γυναίκες να φοράν κάλυμμα στο κεφάλι όταν προσεύχονται στην κοινή προσευχή. Ο χριστιανισμός έφερε την ισότητα ανάμεσα σε άνδρες και γυναίκες. Και σύμφωνα με αυτό το πνεύμα κάποιες γυναίκες μπορεί να προσεύχονταν στην κοινή προσευχή χωρίς κάλυμμα κάτι που μπορεί να σκανδάλιζε κάποιους και να υπήρχαν γκρίνιες. Και είπε ο Απόστολος το γνωστό . Την εποχή όμως εκείνη άντρες γυναίκες φορούσαν κάλυμμα όταν κυκλοφορούσαν έξω. Στην κοινή χριστιανική προσευχή οι άντρες το έβγαζαν ,οι γυναίκες όχι. Στο σήμερα που οι άνδρες έχουν καταργήσει το κάλυμμα παντού ,το να το φοράν οι γυναίκες είναι καθαρά σύμβολο καταπίεσης .
ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ,ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ !
ΜΗΠΩΣ ΥΠΟΔΑΥΛΙΖΕΤΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΕΜΒΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗς;;;(μέμνοισω τὸ ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ)
...ἐπειδή μὲ τὰ μυαλά ποὺ κουβαλάμε, ἄνδρες καὶ γυναῖκες,
ὅλα στραβά τα ἐννοοῦμε
-καὶ μισά-
καὶ θεωροῦμε ἀς ποῦμε ἐλευθερία, την ἐναλλαγή ...κατά συρροήν...
"ἑρωτικῶν συντρόφων"(!)
κλείνωντας τὰ μάτια στίς πληγές
ποὺ δημιουργοῦνται, στὸν...πεταξοὺμενο/η...
πρὶν ὀποιαδήποτε συζήτηση
πρέπει νὰ ἀποβάλλουμε αυτήν τὴν μοντερνίζουσα
ὑ π ο κ ρ ι σ ί α
που μᾶς ἔχει...μουλιάσει τὸ εἶναι μας....!
Όσο κι άν μας φαίνεται παράξενο η μαντήλα και η κάλυψη της γυναίκας είναι και μία αρχή σχετικοποιήσεως του Ευαγγελίου και σύμπασας της εκκλ. Παραδόσεως συναρτώντας την μέ τον " ιστορικό χρόνο " . Νομίζω οτι ο Απόστολος Παύλος δεν μίλησε για μόδα . Άφησε στην εκκλησία μία αιώνια παρακαταθήκη . Δεν ξέρω άν συνειδητά ή ασυνείδητα γινόμαστε οικουμενιστές . Η μαντήλα είναι ο αδύναμος κρίκος η κερκόπορτα απ' όπου συλούνται οι μεγάλες αλήθειες της πίστεως , τα δόγματα . Επαληθεύεται το ιώτα έν ή μία κεραία ου μή παρέλθει απο του νόμου . Πώς μπορούμε νά πολεμούμε ή νά συκοφαντούμε ένα σύμβολο παραδομένο στην εκκλησία ? Δεν είναι ένα γράμμα του νόμου , αλλά το διαχρονικό βίωμα της εκκλησίας . Ποτέ η εκκλησία δεν συμβιβάστηκε μέ την γύμνια , αλλά θεωρήθηκε ένα σύμπτωμα έκπτωσης των ηθών .
Σε πολλά μέρη του κόσμου και φυσικά στα μοναστήρια έχει διασωθεί αυτός ο τύπος και η συνυφασμένη ουσία του θέματος . Το πιό εκπληκτικό εν μέση Αμερική , σε τροπικό κλίμα , στον άγιο Αντώνιο της Αριζόνας και σε όλα τα μοναστήρια του γέροντος Εφραίμ .
Δεν θέλεις βρέ κούκλα Ελένη Ελευθεριάδου νά το φοράς, κανείς δεν σε καταπιέζει , όμως εσύ και εγώ δεν είμαστε το μέτρο της εκκλησίας . Η εκκλησία δεν ισιάζεται μέ τά δικά μας γούστα . Τα πρότυπα δεν καταργούνται . Υπάρχουν για νά μας δείχνουν το δυναμικό σχήμα πορείας .
Ευχαριστώ , επίσης εύχομαι νά είστε καλά .
Δεν θέλουμε νά δημιουργήσουμε κανένα αίσθημα ανελευθερίας και συμπλέγματος , όταν η ψυχολογία μας δεν το σηκώνει . Η εκκλησία ποτέ δεν αμέλησε την αισθητική σε όλες τις εκφάνσεις . Όλα είναι μελετημένα μέ αισθητικούς νόμους . Στην εκκλησία καλλιεργούνται τα αισθητικά μας κριτήρια . Η γυναίκα πρέπει και θέλουμε νά είναι όμορφη και το κατα δύναμιν προσεγμένη . Ποιός είπε το αντίθετο ? Εάν μία γυναίκα φορά μαντήλι , τότε αλλάζει όλος ο ενδυματολογικός κώδικας , που δεν είναι συμβατός μέ αυτό το στοιχείο . Σε κάθε περίπτωση το θέμα δεν είναι νά δημιουργήσουμε μία νέα μόδα . Απο τις υπάρχουσες συνήθειες , εκ τών ενόντων μπορούμε δημιουργικά νά βρούμε τις δικές μας όμορφες ισορροπίες μέ ή χωρίς μαντήλι .
Ίσως πρέπει νά πούμε τα πράγματα λίγο και απο την ανάποδη , επειδή το θέμα δεν είναι μία παρονυχίδα , αλλά μθα σημειολογία και ένας κώδικας επικοινωνίας , ένα μέρος της γλώσσας του σώματος , που συνδέεται και μέ τον ερωτισμό . Τον ερωτισμό δεν τον σκοτώνουμε . Εγώ ξέρω πολλούς γεροντάδες εκ των πλέον παραδοσιακών , που είτε δημόσια είτε κατ ' ιδίαν , όταν έβλεπαν μία πολύ χύμα κατάσταση , έκαναν παρατηρήσεις . Απο τον γλυκό μας παπά Νικόλα Μανώλη , που σε μία ομιλία του είχε πεί :" γιατί μαρή τί σε ζητήσαμε " , μέχρι τον π. Αθανάσιο Μυτιληναίο , απο εκμυστηρεύσεις φίλων . Η επιείκεια είναι χαρακτηριστικό της αγάπης .
Πολύ σωστός α τα είπες όλα! "Παν το ουκ εκ πίστεως αμαρτία εστι". Συμφωνώ και επαυξάνω
Δημοσίευση σχολίου