Ο βλάσφημος μη-Ντροπολίτης. Αλεξανδρουπόλεως «χαλάστηκε» που είδε αρκετούς Θεσσαλονικείς να προσκυνούν τον Άγιο Δημήτριο κατεβάζοντας τις μάσκες και αντέδρασε αστραπιαίως (όταν είναι για κακό δεν τους προλαβαίνεις) γράφοντας ένα σχόλιο για να τους διδάξει «γνήσια Ορθοδοξία», «διάκριση» κτλ. Το αποτέλεσμα ήταν φρικωδέστατο. Ένα ανακάτεμα διαστροφής της Ορθόδοξης Θεολογίας, κοσμικής «λογικής», γλοιώδους αγαπολογίας και λίγο βουντού για πασπάλισμα. Ο άνθρωπος αυτός έχει βάλει στόχο να γίνει ο πιο αντιπαθής «ιεράρχης» στο ευλαβές ποίμνιο.
Στην συνείδηση του λαού είναι ήδη καθηρημένος.
Πριν κάμποσο καιρό είχε πέσει στην αντίληψή μου ένα άρθρο υπέρ του ισλάμ στο οποίο ο μωαμεθανός αρθρογράφος κατηγορούσε την Ορθοδοξία ότι έχει πέσει στην ειδωλολατρία επειδή προσκυνά τις Ιερές Εικόνες. Την ίδια άποψη με τον μωαμεθανό έχει και ο Εικονομάχος και Πνευματομάχος Αλεξανδρουπόλεως, ο οποίος δεν βλέπει τις Ενέργειες του Αγίου Πνεύματος κατά την προσκύνηση των Ιερών Εικόνων και φυτεύει τις δικές του βρώμικες σκέψεις περί «μαγικών αντικειμένων» για τις Εικόνες στο μυαλό των πιστών !!!
11 σχόλια:
Γέροντα, στην Παράκληση της Παναγίας, σε κάποιο Μεγαλυνάριο γιατί λέει «Άλαλα τα χείλη των ασεβών, των μη προσκυνούντων την εικόνα σου την σεπτήν»;
– Όταν κανείς δεν έχη ευλάβεια και ασπάζεται τις εικόνες, δεν είναι άλαλα τα χείλη του; Και ο ευλαβής, όταν ασπάζεται τις εικόνες, εύλαλα δεν είναι τα χείλη του; Είναι μερικοί που, όταν προσκυνούν την εικόνα, ούτε καν ακουμπούν στην εικόνα. Άλλοι ακουμπούν μόνον τα χείλη τους στην εικόνα, όταν την ασπάζωνται. Να, έτσι . Ακούσατε τίποτε;
– Όχι.
– Έμ, τότε «άλαλα» είναι τα χείλη.
Ενώ ο ευλαβής ασπάζεται την εικόνα και ο ασπασμός ακούγεται. Τότε τα χείλη είναι «εύλαλα». Δεν είναι ότι καταριούνται, όταν λένε «άλαλα», αλλά εκείνα τα χείλη είναι άλαλα και τα άλλα είναι εύλαλα. Όταν βλέπουμε τις άγιες εικόνες, πρέπει να ξεχειλίζη η καρδιά μας από αγάπη προς τον Θεό και τους Αγίους και να πέφτουμε να τις προσκυνούμε και να τις ασπαζώμαστε με πολλή ευλάβεια. Να βλέπατε ένα ευλαβικό γεροντάκι στην Μονή Φιλοθέου, ο γερο–Σάββας, με πόση ευλάβεια, με πόση καρδιά ασπαζόταν την εικόνα της Παναγίας της Γλυκοφιλούσης! Σ᾿ αυτήν την εικόνα της Παναγίας, επειδή οι Πατέρες την ασπάζονταν στο ίδιο σημείο, έχει σχηματισθή ένα γρομπαλάκι!
Η εικόνα που αγιογραφείται με ευλάβεια ρουφάει από τον ευλαβή αγιογράφο την Χάρη του Θεού και μεταδίδει στους ανθρώπους παρηγοριά αιώνια. Ο αγιογράφος ζωγραφίζεται, μεταφράζεται στην εικόνα που φτιάχνει· γι᾿ αυτό παίζει μεγάλο ρόλο η ψυχική του κατάσταση. Μου έλεγε ο Παπα-Τύχων: «Εγώ, παιδί μου, όταν ζωγραφίζω επιτάφιο, ψάλλω “Ὁ εὐσχήμων Ἰωσήφ, ἀπὸ τοῦ ξύλου καθελών, τὸ ἄχραντόν σου Σῶμα”». Έψαλλε και έκλαιγε συνέχεια και τα δάκρυά του έπεφταν πάνω στην εικόνα. Μια τέτοια εικόνα κάνει ένα αιώνιο κήρυγμα στον κόσμο. Οι εικόνες αιώνες κηρύττουν–κηρύττουν. Ρίχνει λ.χ. ένας πονεμένος ένα βλέμμα στην εικόνα του Χριστού ή της Παναγίας και παίρνει παρηγοριά.
Όλη η βάση είναι η ευλάβεια. Βλέπεις, άλλος ακουμπά στον τοίχο που ακούμπησε η εικόνα και παίρνει Χάρη, και άλλος μπορεί να έχη την καλύτερη εικόνα, αλλά, επειδή δεν έχει ευλάβεια, δεν ωφελείται. Ή ένας μπορεί να βοηθηθή από έναν απλό σταυρό, και άλλος να μη βοηθηθή από τον Τίμιο Σταυρό, όταν δεν έχη ευλάβεια.
Από το βιβλίο «Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου «Πνευματική αφύπνιση. Λόγοι Β’»
Από τα μάτια του φαίνεται η αλαζονεία του αηδιαστικός σιχαμένος,απαίσιος, απεχθής,μυσαρός,φρικαλέος,δεν είσαι τίποτα λιγότερο από πολέμῐος κατὰ τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.
Κατερίνα
...Θα ψάχνεις και δεν θα βρίσκεις... όχι μόνο δέσποτα αλλά και παπά.
Αλήθεια ο Αγγελόγλου που βρίσκεται; έχει καιρό και αυτός να εμφανιστεί, να μας πει κι αυτός τις δικές του μπαρούφες.
Τα τζάμια, μπήκαν στις εικόνες
γιατί πήγαιναν οι κυρίες με τ'ανεξίτηλα
κραγιόν... κι αφήναν τα σημάδια τών χειλιών τους...
τα οποία δεν
καθαρίζονταν με τίποτε...
Θ'αποτελούσαν λοιπόν...
αυτά τα κόκκινα σημάδια...
μέρος ανεξίτηλο,
τής... μορφής τής εικόνας...
παραμορφώνοντας βέβηλα την ό ψ η της...
...
Καμμία σχέση με τον
φ ο β ι σ μ έ ν ο
μασκοφορούντα...
που φανερώνει
την ολιγοπιστία του και το... σύρσιμό του...
στον περιρρέοντα...
παρανοϊκό...μαζικό
υ π ο χ ο ν δ ρ ι α σ μ ό...
που έχει πονηρά
εξαπλωθεί, σαν ... κακόγουστο ανέκδοτο...!
Πολλοί μητροπολίτες ίσως επειδή
απευθύνονται σε ουμανιστές που
δεν πιστεύουν στον Θεό
χρησιμοποιούν επιχειρήματα
προτεσταντικού τύπου με βάση τη
λογική.
Ο συγκεκριμένος όμως το
τερματίζει γιατί απευθύνεται
στον πιστό λαό σαν πάστορας των
Ευαγγελικών. Που είναι η Χάρις
των μυστηρίων; Που είναι η
Σκέπη της Παναγίας και των Αγίων;
Όλα εκμηδενίστηκαν μπροστά
στην Παγωνική και Βασιλακοπουλική
λογική του θεομάχου επιστήμονα.
Ένα μεγάλο μέρος της "επίσημης" ποιμένουσας Εκκλησίας έχει πέσει στην δαιμονική εκκοσμίκευση, και τα έχουν κάνει σχεδόν όλα: γη, χώμα.
Πόσες φορές έχετε ακούσει τα τελευταία χρόνια από πολλούς επισκόπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα, να μιλούν δημόσια για κάποια υπερφυσικά θαύματα του Θεού; Έχετε ακούσει, λίγες φορές, ή καθόλου; Δημιουργούνται έντονες υποψίες ότι δεν πιστεύουν στις υπερφυσικές άκτιστες (αδημιούργητες) ενέργειες του Θεού.
Μιλάνε για θαύματα, αλλά μιλάνε για παλιά θαύματα. Τα λένε σαν παραμύθια να περνάει η ώρα, αυτά που γινόντουσαν μια φορά κι έναν καιρό.
Εμενα παντως μου θυμιζει αρκετα τον Μπιν Λαντεν ο συγκεκριμενος.
Χρονιάρες μέρα που ήταν σήμερα δεν αξίζει να ασχολείται κανείς με τέτοιες δηλώσεις Πηγες εκκλησία ? Έμεινες μετά στην δοξολογία? Συνενσθανθηκες κάποια πράγματα με την παρέλαση? Τιμησες με τον τρόπο σου τον Άγιο Δημήτριο? Ε μην χαλάς την πνευματική σου κατάσταση με το τι είπε ο κάθε πλανεμενος δεν αξίζει... εγω προσωπικά τώρα άνοιξα το ίντερνετ όλη μέρα ούτε τηλεόραση είδα ούτε τίποτα. Από αύριο ασχολούμαστε πάλι με τους πολέμους της πίστης, όμως αυτές τις μέρες αξία τους δίνουμε αν προσπαθούμε να τους απαντήσουμε
Επισκόπους σαν τον εν λόγω, το ποίμνιο, τους ακολουθεί, και γεμίζει τους ναούς, όταν εμφανίζονται. Και ΤΙΠΟΤΕ στην ΕΜΦΑΝΙΣΉ του επισκόπου αυτού, ΔΕΝ προδίδει την ΑΙΡΕΣΗ της καρδίας του. Μην γίνεστε πικρόχολοι κάποιοι. Εφόσον τους ακολουθεί, λοιπόν, το ποίμνιο, ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ και η ΑΜΑΡΤΙΑ υμών που τους ακολουθείτε και ΣΑΝ ΣΥΝΟΔΟ, ΜΈΝΕΙ. Να το θυμάστε. ΟΙ εν λόγω καταλαβαίνουν ΜΟΝΟ με ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ Μνημοσύνου και ελπίζω ο Τρελός να ανεβάσει ΑΥΤΟ το σχόλιο.
Ορθή επανάληψη: αυτός ο άνθρωπος τώρα είναι που δικάζει, λέει, τον Κυθήρων. Καταλάβατε ή να κάνω και κακά;
Ο Unknown 29 Οκτωβρίου 2021 - 12:25 π.μ. έχει ένα δίκιο. Κι εγώ όταν είδα τα μούτρα του χτες το βράδυ αυτό σκέφτηκα, όχι ρε Τρελογιάννη αυτόν μέρα που είναι, καλά δεν περάσαμε;
Και δε νομίζω ότι καταλαβαίνει τίποτα με διακοπή μνημοσύνου. Με ένα μπερντάχι βρωμόξυλο ίσως αρχίσει να καταλαβαίνει. Έτσι, για συναισθηματική αναβάθμιση.
Δημοσίευση σχολίου