Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Τρία πράγματα θα πεις στον άνθρωπο που δεν γνωρίζει τον Θεό…

 

Λέει ο άλλος:

– Έλα με του Θεού το δρόμο και θα δεις πως θα σου πάνε όλα καλά…
 
– Ποιος σου είπε, ότι θα σου πάνε όλα καλά; Ο Χριστός που δεν Του πήγαιναν καλά, δεν πήγαινε με του Θεού το δρόμο; Ο Τίμιος Πρόδρομος που δεν του πήγαιναν καλά και του πήραν το κεφάλι, δεν πήγαινε με του Θεού το δρόμο; Ο Ιερός Χρυσόστομος, που τον εξορίσανε στην Κουκουσό της Αρμενίας και πέθανε σαν κακούργος εκεί πέρα, δεν πήγαινε με του Θεού το δρόμο; Και όλοι οι Μάρτυρες που είχαν οικτρό και άδικο θάνατο, δεν πήγαιναν με του Θεού το δρόμο; Δεν υπάρχει μεγαλύτερη βλασφημία!
Προσέξτε λοιπόν μην πέσετε στην παγίδα και υποσχεθείτε σε κάποιον που θέλετε να φέρετε στο δρόμο του Θεού, ότι ερχόμενος στον Χριστιανισμό θα του έρθουν τα πράγματα στη ζωή του ευνοϊκά και θα του πάνε όλα καλά. Μπορεί να του πάνε και ανάποδα. Και τι θα γίνει τότε; Θα το βάλει στα πόδια και δεν πρόκειται να τον μαζέψεις ποτέ κοντά του. Γι’ αυτό μην σπεύδουμε να λέμε τέτοια πράγματα. Ο Θεός δεν υπόσχεται, ότι η ζωή του Χριστιανού στον κόσμο τούτο θα είναι παραδεισένια. Παράδεισο υπόσχεται στην άλλη ζωή…
Ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος λέει το εξής: Τρία πράγματα θα πεις στον άνθρωπο, που δεν γνωρίζει τον Θεό:
α) θα του πεις γιατί ο Χριστός ήρθε στον κόσμο, για να γίνει άνθρωπος
β) θα του πεις να προσεύχεται σωστά και να ζητάει την σωτηρία του από το Θεό και
γ) θα του πεις τι πρόκειται να πάθει και να υποφέρει, από τότε που θα γίνει Χριστιανός.
 
πηγή:Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυκας (1916 – 1982)

 

3 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

ο Χριστιανός, νομίζω...

γίνεται κύριος τής
ζωής του, ακολουθώντας
την Ο δ ό και
την Α λ ή θ ε ι α και
την Ζ ω ή...

στα δύσκολα και τα εύκολα

στη φουρτούνα και την
νηνεμία

έχοντας το

"εν παντί ευχαριστείτε"
του Αποστόλου...

ώς δεδομένη
στάση ζωής...!

Ανώνυμος είπε...

Κατάλαβα τι σημαίνει το "Υπέρ Υγείας" στην Θεία Λειτουργία και τις παρακλήσεις, σημαίνει υπέρ υγείας κυρίως ψυχής και σώματος, δηλαδή καθαρισμός από τα πάθη και τις αμαρτίες και της ψυχής και του σώματος.
Αν ήταν υπέρ της υγείας του σώματος ο ιερέας θα έλεγε υπέρ υγείας των ποδιών και των χεριών ή κάτι τέτοιο, αλλά λέει διαφορετικά πράγματα.
Στην εκκλησία δεν μπορούμε να μιλάμε υπέρ της υγείας του σώματος ως ύλη, γιατί πέρα από το όλοι θα πεθάνουμε κάποτε, ισχύει και το όλοι θα αρρωστήσουμε κάποτε, ιδιαίτερα στα γεράματα. Η μόνη εξαίρεση είναι οι νέοι που έχουν αιφνίδιο θάνατο.
Επίσης ο Χριστός μας υποσχέθηκε την αιώνια ζωή, οπότε πρέπει να φτάσουμε στην επόμενη ζωή υγιείς από πάθη και αμαρτίες.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Ο Χριστός απλόχερα δίνει

κ α ι την σωματική υγεία

σ' όποιον το ζητήσει

κατά την πίστη μας

το θέμα είναι... εμείς...
αντέχουμε...να την την διατηρούμε...

αλλάζοντας ζωή
και κόβοντας τα πάθη
που μάς αρρώστησαν

ή την ξανακαταστρέφουμε;

Και στούς δυνατούς
...
όσους αντέχουν
...
-τους... δυναμένους "χωρείν"-

προτείνει να μην ζητούν
την ίαση
αλλά να κρατούν τον

σ κ ό λ ω π α

ώς ...πολλαπλασιαστή τρόπον τινά
δυνάμεως...