Ο Πάτρικ Γουντ εξηγεί πως θα διευθύνουν τα άλαλα και τα μπάλαλα
Ο
Πάτρικ Γουντ μπορεί να μην είναι Ορθόδοξος αλλά στην αποκαλυπτική
συνέντευξη που έδωσε στον Σπυρίδωνα Σκούρα, ανάμεσα στα όσα είπε, εξηγεί
πώς θα κυβερνούν τα άλαλα και τα μπάλαλα. Είναι χαρακτηριστικές οι
λέξεις που χρησιμοποίησε ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός.
Σε μία περίσταση είπε «θα διευθύνουν τον κόσμο τα άλαλα και τα μπάλαλα», σε άλλη είπε «θα κυβερνούν τα άλαλα και τα μπάλαλα». Ποιός από εμάς καταλαβαίνει ακριβώς τι εννοεί ο Άγιος με τις λέξεις «διευθύνουν» και «κυβερνούν»;
Λοιπόν.
Είναι θαυμαστή η ακρίβεια των λέξεων.
Δείτε πως εξηγεί την
σημερινή κατάσταση που ανοίγει μπροστά μας ο Πάτρικ Γουντ. Ο Θεός να μας
ελεήσει, να αντισταθούμε και να μην προχωρήσει αυτό το διαβολικό
σχέδιο.
«Είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η τεχνοκρατία δεν είναι πολιτικό σύστημα, είναι οικονομικό σύστημα.
Καταλαβαίνω ότι είναι λίγο δύσκολο να το καταλάβει αυτό κανείς διότι
μεγαλώσαμε με ένα οικονομικό σύστημα γύρω μας γνωστό ως ελεύθερη αγορά,
[και πράγματα όπως] καπιταλισμός, οικονομία της αγοράς, ζήτηση και
προσφορά, βασική τιμή, νομίσματα και λοιπά. Μεγαλώσαμε με αυτά και αυτά
ξέρουμε. Το οικονομικό σύστημα που αυτοί έχουν κατά νου είναι εντελώς
έξω από τον κόσμο που εμείς γνωρίζουμε.
Πιστεύουν ότι
εάν έχουν τον πλήρη έλεγχο στον παγκόσμιο οικονομικό μηχανισμό και σε
όλα τα δεδομένα, τότε δεν υπάρχει ανάγκη ενός πολιτικού συστήματος. Δεν υπάρχει ανάγκη για κάποιο σύστημα διακυβέρνησης αν θέλετε. Δεν υπάρχει ανάγκη για πολιτικούς ηγέτες αν θέλετε.
Αυτό
οδήγησε κάποιους ακαδημαϊκούς όπως τον Πάραγκ Κάνα [Parag Khanna] να
καταλήξει στο συμπέρασμα σε ένα από τα βιβλία του με τίτλο Connectography, ότι το σύστημα είναιη
παγκοσμιοποίηση, ή, να το πούμε ανάποδα, η παγκοσμιοποίηση είναι το
σύστημα. Δεν φτιάχνουν το σύστημα για κάποιον δικτάτορα, το φτιάχνουν
αυτό καθ’ αυτό ως σύστημα. Ο αλγόριθμος είναι
αυτός που θα «τρέχει» τα πάντα. Δεν χρειάζεσαι πολιτικούς να σου πουν
θα πρέπει να πας εδώ, θα πρέπει να πας εκεί, δεν μπορείς να κάνεις αυτό,
δεν μπορείς να κάνεις τ’ άλλο. Ο αλγόριθμος θα σε βάλει σε μια τροχιά
και αν ξεφύγεις πολύ αριστερά ή δεξιά θα λαμβάνεις κάποιο σοκ.»
σ.σ. «Τα
άλαλα και τα μπάλαλα» θα κατευθύνουν τους ανθρώπους από ‘δω και από
‘κει σαν αγέλη ζώων με τυποποιημένες οδηγίες / τιμωρίες / αμοιβές,
ανάλογα με την συμπεριφορά τους. Είναι αδιανόητο ο «άνθρωπος» μηχανή /
υπάνθρωπος των άλαλων και τον μπάλαλων να έχει Θεό και Πίστη. Γι’ αυτό
και η Θεία Κοινωνία πολεμείται με τόση λύσσα.
«Οι άνθρωποι λένε ότι αυτό είναι απίστευτο αλλά δείτε την Κίνα. Δείτε το σύστημα κοινωνικής πίστωσης που
έχουν τώρα εκεί και αν δεν το καταλαβαίνετε καλά θα κάνετε να το
καταλάβετε, διότι για αυτόν τον έλεγχο με αλγόριθμο μιλούν αυτοί οι
άνθρωποι.
Υπό μία έννοια δεν χρειάζεται να σε κυβερνάει κάποιος,
δεν έχει σημασία ποιος βρίσκεται στην κυβέρνηση. Μπορούν να αποκαλούν
τους εαυτούς τους ό,τι θέλουν, σοσιαλιστές, εθνικιστές, μαρξιστές. Δεν
έχει σημασία πώς αυτοί στην κορυφή αποκαλούν τους εαυτούς τους. Οι άνθρωποι στην βάση δεν ελέγχονται άμεσα από αυτούς τους τυράννους, ελέγχονται από τον αλγόριθμο.
Παίρνεις
κλήση στην Κίνα επειδή πέρασες απέναντι με κόκκινο. Πριν φτάσεις στο
διαμέρισμα σου έχει αφαιρεθεί το ποσό από τον τραπεζικό λογαριασμό,
διότι καθώς περπατάς στον δρόμο εντοπίστηκες με την αναγνώριση προσώπου.
Το ποσό καθορίζεται ανάλογα με πόσες άλλες φορές το έχεις κάνει αυτό ή
με ό,τι άλλο υπάρχει στο ιστορικό σου και κατευθείαν αποφαίνονται ότι
είσαι ένοχος, ότι σε έχουν καταγράψει και αμέσως αφαιρούνται 50 γουάν ας
πούμε από τον τραπεζικό σου λογαριασμό. Παρεμπιπτόντως, μόλις έχασες
και 100 βαθμούς από την κοινωνική πίστωση και σε λίγες ημέρες
ενημερώνεσαι ότι πρέπει να φύγεις από το διαμέρισμα που μένεις διότι δεν
δικαιούσαι να μένεις άλλο εκεί καθότι η κοινωνική σου βαθμολογία είναι
πολύ χαμηλή. Ανησυχείς για το που θα μείνεις και ενημερώνεσαι ότι δεν
μπορείς να πας ούτε και στο σχολείο που πήγαινες. Σε πετάνε έξω και από
το σχολείο διότι αυτό το σχολείο είναι για καλούς πολίτες που δεν
περνάνε απέναντι με κόκκινο.
Πιάνετε την εικόνα. … Από την στιγμή που θα εγκατασταθούν οι αλγόριθμοι μένει το πάτημα του κουμπιού για να «τρέξει» το πρόγραμμα.»
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
.
Περί Διώ(χ)την το ανάγνωσμα...
Η παράγκα μας στο Rutube
ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ,ΦΙΛΟΙ
Το facebook της παράγκας
Μη διαλέξεις ένα δρόμο χωρίς εμπόδια, πιθανότατα δεν οδηγεί πουθενά
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ
«Πως είναι δυνατό να γίνει συζήτηση περί `της θέσεως του επίσκοπου Ρώμης στην Εκκλησία`, αφού ο `επίσκοπος-πάπας` Ρώμης δεν βρίσκεται στην Εκκλησία αλλά στην αίρεση, εκτός της Εκκλησίας;
Ως απαραίτητη προϋπόθεση της συζητήσεως περί της θέσεώς του στην Εκκλησία, δεν θα ήτο η επιστροφή του στην Εκκλησία; » Mητροπολίτης Ράσκας π. Αρτέμιος
Η Εκκλησία ως η καινή κτίση
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου