Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Κήρυκας διχασμού ο «οφικιάλιος» του Βαρθολομαίου Χ. Γιανναράς



“Ο διχασμός, ο υποβιβασμός του κύρους των Οικουμενικών Συνόδων και η απέχθεια για διάλογο, κυριαρχούν στον «αντίλογο» του Χρήστου Γιανναρά”



Η συνέντευξη του Σέρβου Μητροπολίτη Μπάτσκας Ειρηναίου Μπούλοβιτς με επικεφαλίδα: «Αναγκαίες οι συνομιλίες για την υπέρβαση του Ουκρανικού»*, έσπειρε σοβαρές ανησυχίες στο Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως.


Γράφει ο Μέτοικος

Δεν είναι πως στη συνέντευξή του ο Μητροπολίτης Ειρηναίος επιβεβαίωσε το παγκοίνως γνωστό ότι: «ἡ ρητορεία ἀπὸ τῶν ἀκτῶν τοῦ Βοσπόρου ὁμοιάζει ὑπερβολικῶς πρὸς τὴν ἐκ τῶν ὀχθῶν τοῦἐν Ἰταλίᾳ Τιβέρεως ποταμοῦ ρητορείαν», τουτέστιν, ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως μιλά (και συμπεριφέρεται) ως αντίγραφο του Πάπα της πρεσβυτέρας Ρώμης εγείροντας αξιώσεις αλάθητου, είναι ότι με το θεολογικό του κύρος ο επίσκοπος Ειρηναίος βεβαίωσε ότι: «εἴς τινα νέαν οἰκουμενικὴν σύνοδον, [είναι δυνατόν ο Κωνσταντινουπόλεως να απολέσει το πρωτείο τιμής] ἐφ’ ὅσον, ἐννοεῖται, ἡ σύνοδος αὕτη λάβῃ τυχὸν τοιαύτην ἀπόφασιν»!

Στο Φανάρι σήμανε συναγερμός. Οι βαρθολομαιϊκοί κλώνοι, θεολογικά και ηθικά ανεπαρκείς για να αντιτάξουν λόγο αναιρετικό στον Σέρβο θεολόγο σιώπησαν, γι’ αυτό «αυτόβουλα» και με «αγάπη» προς τον «εγγύτατα ηγαπημένο» του, ανέλαβε να απαντήσει στον Μητροπολίτη Μπάτσκας Ειρηναίο ο οφικιάλιος του π. Βαρθολομαίου, Χρήστος Γιανναράς.

Η απάντηση του Χ. Γιανναρά ξεχειλίζει από εχθρότητα προς τα «στίφη των Ρως» που, με την αριθμητική τους υπεροχή και «όχι την εκκλησιαστική φανέρωση, αλήθεια και παράκληση» την οποία κατέχει μόνο ο Κωνσταντινουπόλεως, οδήγησαν το Πατριαρχείο Νέας Ρώμης «στο αμάρτημα» να τους δώσει τον 16ο αιώνα «προσωνυμία-τίτλο-προνομίες Πατριαρχείου».

Ο Χρήστος Γιανναράς ως πατριαρχικός κήρυκας διχασμού, υποστηρίζει: «Ότι Εκκλησίες που συνεργάστηκαν ανεπιφύλακτα για την ετοιμασία των θεμάτων της Συνόδου, επί πολλές δεκαετίες, έως τις παραμονές έναρξης των εργασιών τής Συνόδου και αθέτησαν την τελευταία στιγμή τη συμμετοχή τους, η Εκκλησία τις αποκόβει από το ένα και αδιαίρετο σώμα της»!!!

Η ακραία διχαστική θέση του Χ. Γιανναρά πως, θα πρέπει να αποκοπούν από το σώμα της Εκκλησίας όσοι διαφωνούν με τον Επίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως και τους ενδοσυστημικούς βοηθούς του, έρχεται σε λογική αντίθεση με τη γνώμη του πως: «Η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος (17-26 Ιουνίου του 2016, στην Ακαδημία Κρήτης-Κολυμπάρι): Ήταν μια καταφανής απομίμηση, με κραυγαλέα τη μειονεξία, σε σχέση με το πρωτότυπο και αυθεντικό, Γενικών Συνελεύσεων του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών…».

Γιατί, λοιπόν, να συμμετάσχουν οι Ορθόδοξες Εκκλησίες σε μια φιέστα «ρωμαιοκαθολικού κονκλαβίου»; Γιατί να ενισχύσουν με την παρουσία τους το υπεροπτικό πνεύμα και την εξουσιαστική έπαρση του π. Βαρθολομαίου;

Ο διχασμός, ο υποβιβασμός του κύρους των Οικουμενικών Συνόδων και η απέχθεια για διάλογο, κυριαρχούν στον «αντίλογο» του Χρήστου Γιανναρά.

Ο π. Ειρηναίος Μπούλοβιτς, υποστηρίζει ο Χ.Γιανναράς «Αντιλαμβάνεται την Οικουμενική Σύνοδο σαν υποκατάστατο του Παπικού Αλάθητου στην Ορθοδοξία – το δηλώνει απερίφραστα»!

Ζητώντας, ο Μητροπολίτης Μπάτσκας Ειρηναίος «Οικουμενική Σύνοδο», προκειμένου να γαληνεύσει η διχασμένη με ευθύνη του π. Βαρθολομαίου Ορθόδοξη Εκκλησία, στην πραγματικότητα ζητά, κατά τον Χ. Γιανναρά, τη λειτουργία ενός «υπέρτατου θεσμού», δηλαδή, και μάλιστα χωρίς να το αντιλαμβάνεται! ζητά με την πραγματοποίηση Οικουμενικής Συνόδου, τη «λογική ανάγκη» του αλάθητου παπισμού» στην Ορθόδοξη Εκκλησία!

Η διαστρέβλωση των λεγομένων του π. Ειρηναίου από τον Χ.Γιανναρά, που διατείνεται πως είναι ο αγαπημένος του φίλος, είναι τόσο κακόβουλη που δικαιώνει τη λαϊκή θυμοσοφία: «Αν έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς».

Ο υποβιβασμός της εγκυρότητας και αξίας των Οικουμενικών Συνόδων από τον πατριαρχικό οφικιάλιο είναι εξοργιστικός. Προφανώς, το αλάθητο στην Ορθόδοξη Εκκλησία, ο Χ. Γιανναράς εν επιγνώσει θεωρεί ότι κατέχει ο πρωτουργός κάθε διχόνοιας και κακοδοξίας στο σώμα της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας π. Βαρθολομαίος και όχι η Οικουμενική Σύνοδος.

Ο Χρήστος Γιανναράς ενοχλείται σφόδρα που «ο Μητροπολίτης Ειρηναίος θέλει τον Οικουμενικό Πατριάρχη primus inter pares [καθώς, τον επίσκοπο Μπάτσκας] δεν τον ικανοποιεί η ευαγγελική γλώσσα που βλέπει ως «πρτον» τον «πάντων σχατον».

Θα μπορούσε να εκληφθεί ως ανέκδοτο, όμως δεν είναι! Ο Χ.Γιανναράς στα σοβαρά υποστηρίζει ότι ο Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίος είναι κατά το πνεύμα της Αγίας Γραφής, ο «πάντων έσχατος»! Μάλιστα, ο πατριαρχικός οφικιάλιος, επαναλαμβάνοντας τη φαναριώτικη προπαγάνδα, υποστηρίζει ότι το Πατριαρχείο βρίσκεται σε «αιχμαλωσία ταπεινωτική» και, όσο κρατά αυτή η αιχμαλωσία ο Πατριάρχης είναι «ο πάντων έσχατος», που λειτουργεί το λειτούργημα του «πρώτου» (το πρωτείο των ευθυνών) ως διακονία».

Το πατριαρχείο σε αιχμαλωσία; Ναι! Όμως, το γεγονός αυτό δίνει το δικαίωμα στον π. Βαρθολομαίο να παραβαίνει ή να ερμηνεύει κατά το δοκούν τους Ιερούς Κανόνες ή να αποφασίζει «συνοδικά» σύμφωνα με Γεωπολιτικά και Γεωστρατηγικά συμφέροντα;

Εκατονταετίες είναι το πατριαρχείο σε αιχμαλωσία, όμως ο μόνος πατριάρχης που κάνει του κεφαλιού του είναι ο π. Βαρθολομαίος, αφού ακόμα και ο π. Αθηναγόρας ρώτησε τους προκαθημένους των παλαίφατων Πατριαρχείων για τις αποφάσεις του στην Εκκλησία της Βουλγαρίας.

Πάντως, οι ευχές και ευλογίες του π. Βαρθολομαίου στα όπλα του Ερντογάν εναντίον παιδιών και αμάχων, η συμμετοχή του στα δείπνα ιφτάρ, οι εναγκαλισμοί με αιρετικούς, σχισματικούς και Ουνίτες, τα πυκνότατα ταξίδια του στο εξωτερικό με ιδιωτικό αεροσκάφος, οι προσκλήσεις επισήμων στα καταλύματά του, μόνο «ταπεινωτική αιχμαλωσία» δεν φανερώνουν. 

Βεβαίως, βεβαίως, κάθε κακοδοξία και κακοπρακτική του π. Βαρθολομαίου γίνεται, κατά τον Χ. Γιανναρά: «μέσα στα όρια ανεπάρκειας του κτιστού», ενώ, η επισήμανση των λαθών του από τους αγαπώντας την ενότητα της Εκκλησίας, αποτελεί αιτία απομακρύνσεώς τους από το σώμα της νεφελώδους γιανναρικής εκκλησίας που είναι «γεγονός-ευαγγέλιο πανανθρώπινης ελπίδας»!

Αυτή «Εκκλησία» του εκλεπτυσμένου οικουμενισμού, διώχνοντας όλους όσους έχουν διαφορετική άποψη από την «εξουσία» της θα «…μείνει [τελικά] η ελάχιστη έστω Εκκλησία, [ως] «κόκκος σινάπεως» ή «μικρά ζύμη», πανανθρώπινη ελπίδα σωτηρίας».

«Κόκκος σινάπεως» Φαναρίου, για να πνίξει το σιτοβολώνα του Κυρίου και, ξινισμένη «μικρά ζύμη» για να χαλάσει το πρόσφορό Του.

Η «Δεύτερη και Νέα Ρώμη», υποστηρίζει με σοβαρότητα ο Χ.Γιανναράς, η Σοφία του Θεού επέτρεψε «να απογυμνωθεί… από κάθε κοσμική, εξουσιαστική δύναμη, αίγλη, επιβολή»!!!

Ο Χ. Γιανναράς απευθύνεται σε αφελείς;

Γι’ αυτό δημοσιοποίησε το κείμενό του προς τον π. Ειρηναίο μετατρέποντάς το σε όργανο προπαγάνδας και πλύσης εγκεφάλου;

Από ποιών εξουσιών και εξουσιαστικής δύναμης έχει απογυμνωθεί ο π. Βαρθολομαίος; Δε διαβάζει ο Χ. Γιανναράς για τις συναντήσεις του Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως με πρωθυπουργούς και υπουργούς, δεν ανέγνωσε πως διεκδικεί την πρωτοκαθεδρία στο οικολογικό κίνημα, δεν άκουσε για τις παράλογες μαζώξεις των «προβάτων» του, τουτέστιν, των επισκόπων των λεγομένων Νέων Χωρών, ξέχασε τις σκανδαλώδεις συνομιλίες με τον Πετρό Ποροσένκο, πριν την αυθάδη απονομή αυτοκεφαλίας στους σχισματικούς Ουκρανούς;

Από πότε ο π. Βαρθολομαίος «νίπτει πόδας»; Από πότε δεν «ασκεί εξουσία ιδεολογικού αλαθήτου και ηθικής- «κανονικής» αστυνόμευσης»;

Ξεχνά ο Χ. Γιανναράς τις επιτιμητικές και απαξιωτικές επιστολές του π. Βαρθολομαίου προς τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο Γ΄ και τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο;

Ο π. Βαρθολομαίος «νίπτει πόδας» ή κόβει πόδας διαλόγου όταν διατείνεται ότι «ἡ Ὀρθοδοξία ἀδυνατεῖ ἵνα ὑπάρχῃ ἄνευ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου», «διὰ τὴν Ὀρθοδοξίαν τὸ Οἰκουμενικὸν Πατριαρχεῖον ἀποτελεῖ ζύμην, ἥτις ‘ὅλον τὸ φύραμα ζυμοῖ’ (Γαλ. 5.9) τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῆς ἱστορίας»;

Δεν είναι ο επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως, που αυθαίρετα προβιβάζει τον εαυτό του στο επίπεδο του «αλάθητου» όταν υποστηρίζει πως, μόνον το «Οικουμενικόν Πατριαρχείον έχει την ευθύνην να θέση τα πράγματα εν εκκλησιαστική και κανονική ευταξία, διότι μόνον αυτό έχει τα τε κανονικά προνόμια και την ευχήν και ευλογίαν της Εκκλησίας και των Οικουμενικών Συνόδων»;

Σε αυτή την περίπτωση, οι αποφάσεις των Συνόδων, δεν περιβάλλονται με το «παπικό αλάθητο»;

Μήπως δεν είναι ο π. Βαρθολομαίος που, με δαιμονική έπαρση, υποστηρίζει ότι «Εάν το Οικουμενικόν Πατριαρχείον αποποιηθή των ευθυνών του και απομακρυνθή από την διορθόδοξον σκηνήν, τότε αι τοπικαί Εκκλησίαι θα πορεύωνται «ως πρόβατα μη έχοντα ποιμένα»;

Η θρασύτατη αυτή πεποίθηση παπικής πρωτοκαθεδρίας, ποια θέση έχει σε μια Εκκλησία που ως κεφαλή Της έχει τον Ιησού Χριστό και διοικείται Συνοδικά;

Ο Χ. Γιανναράς κατηγορώντας τον Μητροπολίτη Μπάτσκας Ειρηναίο πως «συστρατεύεται με την ισχύ, όχι με την αδυναμία», αποπληρώνει μέρος από τη δόξα του οφικίου του.

 πηγή

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά στο συγκεκριμένο κείμενο ο προφεσόρ το τερμάτισε. Έ'χει ξεφύγει. Τράτζικ. Κάποιος να του πει να μη γλύφει τόσο πολύ την Υψηλή Πύλη, γιατί το γλύψιμο μεταδίδει κορωνοϊό.

Νικολαος είπε...

Ποιός είναι αυτός ο "Μέτοικος"?
Ποιό είναι το πραγματικό όνομά του?
Σε ποια εκκλήσία ανήκει?
Μήπως είναι πράκτωρ?
Μήπως να μην εμπιστευόμαστε τον κάθε τυχάρπαστο που γράφει ανώνυμα σε διάφορα μπλογκς?

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

χα εχεις γούστο,προσεξε μην καταντήσει ανοησία ο τρόπος που σκεφτεσαι.
Λεβεντιά είναι ο Μέτοικος! Τον εμπιστευόμαστε απόλυτα για την σαφήνεια και τις ορθοδοξότατες πατερικες του θέσεις ,ικανοποιήθηκες τώρα;

υ.σ.Σε ενα ιστολογιο που εχει την ανωνυμια ως καμάρι εσυ μιλας για ανωνύμους ,Νικολαε μπερδεμένο σε ακουμε !

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή εσείς τώρα θεωρείται ότι το οικουμενικό πατριαρχειο παπιζει και οι Σλάβοι ορθοτομουν.... Α, δεν είμαστε καλά.... Βρε δε βλέπετε που όπου μπορούν χώνουν χρήμα για να αναδειχθούν πρώτοι? Δε βλέπετε πως ξευτελισαν το πατριαρχειο Ιεροσολύμων? Μέχρι που έβαλαν τον Ιεροσολύμων να στείλει στο Βαρθολομαίο γράμμα στα Αγγλικά. Πότε θα καταλάβατε το μίσος των Σλάβων για κάθε τι Ελληνικό? Έως και τις επιγραφές των τοιχογραφιων εσβηναν στη βουλγαρική κατοχή για να αφελληνισουν τις περιοχές που κατείχαν.

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Απαιτούμε...

φάκελλο ζτον μέτοικο,
με πλήρη ζτοιχεία...

...χθές...!

...

ο φάκελλος
... είναι...η ελευθερία
πρίν τον μπιγκμπράδερ...

δεκτά και...στικάκια...

ζήτωω οι...στικιαζμένοι...

οι φακελωμένοι του αύριο...

...

Εναζ περήφανος
αρνητήζ τής καταπίεζης...

τής...φαιάζ ουσίαζ...!

...

...δια την αντιγκραφή
-και ορθογκραφία...-

...δον...κλπ...

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Ωραία...

να μια ωραία ευκαιρία λοιπόν
να θριαμβεύσει ο φυλετιζμόςς

και να τους δείξουμε...
ποιοί είμαστε ε μ ε ί ς ...!

ο... α τ τ α β ι σ μ ό ς
ελευθερώνει...

(δεν ξερω... σίγουρα... απο τί...
αλλα... ακουγεται ωραίο σύνθημα...

αλλωστε ποιός... περα απο εμάς και τους κινέζους
μπορεί να καυχιέται για τέτοια μεγαλεία....;

...βούρ...λοιπόν...)

Νικολαος είπε...

Είσαι εχθρός της Εκκλησίας και θέλεις να διεισδύσεις στις τάξεις της και να προκαλέσεις διχασμό.

Έχεις δύο επιλογές:

Η μία είναι να σπουδάσεις θεολογία 4 χρόνια, να κάνεις μεταπτυχιακό άλλα 2, ίσως και διδακτορικό άλλα 3, μετά να αφιερωθείς φορώντας τα ράσα, στην αρχή ως διάκονος για κάποια χρόνια, μετά ως πρεσβύτερος και μετά ως επίσκοπος. Παριστάνωντας συγχρόνως το νηστευτή και τον άγαμο και υπομένωντας πολύωρες ακολουθίες.

Η άλλη είναι να αρχίσεις ένα μπλογκ και να γράφεις ανώνυμα.

Και μιας και αναφέρθηκε η φράση "φαιά ουσία", ομιλώ για την Fαία (κατά τη δωρική διάλεκτο βεβαίως) που μετοίκησε Sτα Bλογκς.

ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Εμείς σου λέμε πως θες διάβασμα επειγόντος αα και μια γυναίκα να σε στρώσει !

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Χαρδάλιε...εσύ;

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά είναι ο κ.Μέτοικος.Έτη πολλά στον αφελφό Ιννοκέντιο που εορτάζει σήμερα. Ιερομόναχος Πολύκαρπος

GeorGRE είπε...


Η αγάπη μας για τον
θεσμό του Πατριαρχείου
Κων/λεως είναι δεδομένη.

Αυτήν η αγάπη μας κάνει
να πονάμε για τις θέσεις
του Πατριάρχου όπως πονούσε
η προηγούμενη γενιά με τα
καμώμωτα του Αθηναγόρα.

Άλλο ο θεσμός άλλο το πρόσωπο
Ο Γιανναράς εντέχνως "παίζει"
πάνω σε αυτά τα δύο...


Ανώνυμος είπε...

Κάνεις λάθος Δον. Στα φυλετισμο το Πατριαρχειο έδωσε εξετάσεις. Έδωσε αυτοκεφαλια σε όλα τα σλαβικα και μη κρατιδια γιατί δε φοβήθηκε. Αντίθετος ο εθνοφυλετισμος δημιουργήθηκε στους Σλάβους κυρίως και ποτε δεν έφυγε απ το νου τους. Ιδιαιτέρως το πατριαρχειο Ρωσίας είναι το κατ εξοχήν νεωτεριστικο, έως και τη λαβίδα μέσα στο οινόπνευμα βουτούσαν με Συνοδική απόφαση. Είναι οικουμενιστικο, ακολουθεί κατά πόδας τους διαλόγους και δε συμμετείχε στη Σύνοδο του κολυμπαριου όχι από αντίδραση στον οικουμενισμο αλλά από πολιτικά κίνητρα. Όταν τώρα αυτοί οι άνθρωποι που έχουν έως και υπουργο εξωτερικών δεσπότη σου λένε ότι το πατριαρχειο παπιζει πηδας ή δεν πηδας απ το μπαλκόνι???? Ωπα ρε ΤρελόΓιάννα που θα μας συστήσεις και γυναίκα να μας στρώσει....

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Τι να σε πώ τώρα...

...άστρωτος
...αδιάβαστος
...επίμονος


μάλλον ...δύσκολη περίπτωση...!

hpt300@gmail.com είπε...

Ότι λέει Αλήθειες ; Η ανωνυμία σε πείραξε αδελφουλη;

hpt300@gmail.com είπε...

Υπάρχει Άνθρωπος που πιστεύει στο ΕΥΑΓΓΈΛΙΟ Της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ
Εκκλησίας μας και δεν έχει αντιληφθεί το προδοτικό ρόλο που παίζει το εσβυσμενο φανάρι;

Ανώνυμος είπε...

9.52 πήγαινε με αυτούς, που αναγνωρίσαν τις αιρέσεις εκκλησίες.

salos είπε...

μπα, εδώ έχασα επεισόδια
και τα βρήκα όλα τώρα μαζεμένα

βρε κάτι κολλήματα που σκαλώνουν τα μυαλά
και το πλέον δυσάρεστο,
καλλυμμένα και με μια δήθεν χριστιανική χροιά

μα καλά, τόσο δύσκολο είναι να το αντιληφθούν οι ανθρώποι,
όταν μιλάμε για ΕΚΚΛΗΣΙΑ,
να πρέπει να διακρίνουμε την ουράνια και αιώνια
κι αντανάκλαση και συνέργεια αυτής στα ιερά επίγεια μυστήρια,
με αρχηγό τον Σωτήρα μας
και την εξουσία,
που αποτελούμενη απο ανθρώπους
και με σφάλματα και πτώσεις,
αλλά κι αληθινά Θεοφόρους,
έχει να αναδείξει και πλανεμένους αλλά και αγιοπνευματισμένους...

Ανώνυμος είπε...

Ο πατριάρχης του σβησμένο φαναριου δε βουτηξε τη λαβίδα στο οινόπνευμα αδελφέ μου Δον, ο Πατριάρχης της καρδιάς τη βούτηξε.....

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Έλα βρέ...
που είσαι και

καρδιογνώστης...!

Ανώνυμος είπε...

Ου γαρ εστι πράγμα αφανες... Γυμνα και τετραχειλισμενα.... Αντε σας εύχομαι με το καλό να αφανισετε τον κακό οικουμενικό και να υποδεχθείτε τη νέα εκκλησιαστική τάξη πραγμάτων που προωθεί ο Μόσχας... Που είναι κ αντιοικουμενιστης.

Ανώνυμος είπε...

Προς τι η διένεξη εφόσον και οι 2 Πατριάρχες (και οι υπόλοιποι βέβαια) είναι οικουμενιστικού φρονήματος; Σιγά μην πάρουμε και θέση υπέρ του ενός ή του άλλου! Για τα μάτια του κόσμου όποια μικρή τους ομολογία, είτε για τη Θεία Κοινωνία είτε για την ψευτοσύνοδο! Είδε ο Οικουμενικός ότι δεν τον παίρνει για το θέμα ακόμη και το άφησε για μια στιγμή αργότερα, όταν η κοινωνία της Ελλάδας "ωριμάσει". Γιατί της Αμερικής και του Καναδά μια χαρά έτοιμες αποδείχθηκαν κι ο Οικουμενικός μας μόκο.
Τα του Μόσχας τα έχω ξαναγράψει σε σχόλια, δε θα ασχοληθώ καν. Όλοι του Πάπα την ποδιά φιλάνε, για να τους πει ο... άναξ κανα "good boy" και χαρούν.
Άιντε που κάθεστε και μαλώνετε γι'αυτούς...