Διέξοδο στό ἀδιέξοδό τους.
Μεταφέρω σέ γνώση τῶν Ἱερέων καί διωκομένων πιστῶν μία ὄμορφη καί ἔξυπνη λύση πού μας κατέθεσε κάποιος ἔμπειρος καί ἡλικιωμένος εὐλαβής Λευίτης σχετικά μέ τήν ἀδιανόητη ἀλλοίωση τοῦ Ὀρθόδοξης Ἀνάστασής μας πού ἐπιχειρεῖται φέτος.Ευτυχώς η ίδια Λειτουργική ζωή μας χαρίζει τα όπλα και τους τρόπους για να ανταπεξέλθουμε στα δαιμονικά αδιέξοδά.
Τά Δογματικά,Θεολογικά καί λειτουργικά προβλήματα που ἀνακύπτουν εἶναι συνολικά πέντε.
Καί πώς μπορεῖ ἕνας φουκαράς καί ἐκβιασμένος ἀπό τήν Κρατικοδεσποτική ἐξουσία οἰκογενειάρχης Ἱερέας νά τά ξεπεράσει τηρώντας τήν προτροπή τοῦ Κυρίου μας «Γίνεσθε οὖν φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις καὶ ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί.; [Ματθ. ι' 16].
Πολύ ἁπλά! Δέν εἶναι ἁμαρτία νά ἐξαπατᾶς τόν ἀπατεώνα πολύ μᾶλλον τόν ἀντίχριστο ἀπατεώνα καί τούς δούλους του πού βάλανε χέρι καί σέ αὐτή τήν Θεία Εὐχαριστία.
Τό πρωϊ τοῦ Μεγάλου Σαββάτου πού θά λειτουργήσει ὁ Ἱερεύς ἄς φροντίσει νά θέσει μεγαλύτερο ἀμνό καί ἔτσι νά ἔχει περισσότερη ποσότητα Θείας Κοινωνίας στό Δισκοπότηρο.
Ἀφοῦ ἀπολειτουργήσει δέν θά κάνει κατάλυση ἀλλά θά φυλάξει μέ ἄκρα ἀσφάλεια τό Ἅγιο Δισκοπότηρο στήν Ἱερά Πρόθεση μέχρι τό ἀπόγευμα.
Τό βράδυ κατά τίς 9 πού θά ἀρχίσει ὁ Ὄρθρος καί ἡ Θεία Λειτουργία δέν θά τελέσει τήν ἀκολουθία Τῆς Προθέσεως καί τρόπο τινά θά διαχειριστεῖ τήν συγκεκριμένη «Θεία Λειτουργία» ὡς Προηγιασμένη ἀκολουθία λέγοντας μόνο τίς ἐκφωνήσεις δίχως νά διαβάζει τίς εὐχές.
Στό τέλος ἀφοῦ Κοινωνήσει ὅσους παρευρεθοῦν μέ τήν Θεία Κοινωνία τῆς πρωϊας τοῦ Μεγάλου Σαββάτου πού ἐτελέσθη ἤδη (ἄρα δέν Κοινωνᾶνε δυό φορές)καί ἀπολύοντας ,θά κάνει τήν ἁρμόδια κατάλυση καί ἀφοῦ ἀποχωρήσει ὁ κόσμος ἄς ξεκουραστεῖ λιγάκι διαβάζοντας ὁ ἀναγνώστης τᾶς Πράξεις Τῶν Ἀποστόλων καί μετά ἀπό τίς 12 τά μεσάνυχτα ,ἀφοῦ ἀλλάζει ἡ ἡμέρα, δύναται ὁ Ἱερεύς μαζί μέ πολύ λίγα καί ἐμπιστευτικά ἄτομα νά τελέσει ἐν τῷ Ἱερῷ Ναῶ μέ κλειστά φῶτα,μικρόφωνα καί πόρτες το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και τήν ἀληθῆ καί Θεάρεστη Λειτουργία τῆς Ἀναστάσεως ἐν τῇ «Τρίτῃ ἡμέρα κατά τᾶς γραφᾶς .»
Μέ τόν τρόπο αὐτό οὔτε ὁ Ἱερέας θά Λειτουργήσει δυό φορές σέ μία ἡμέρα. Οὔτε ἡ Ἁγία Τράπεζα θά λειτουργηθεῖ ὁμοίως διπλά σέ ἕνα 24ωρο ,οὔτε οἱ πιστοί θά Κοινωνήσουν δυό φορές ,οὔτε τό Πάσχα μας θά συνεορταστεῖ μέ τό ἑβραϊκόν ἀλλά καί ἡ Ἀναστάσιμη Λατρεία μας ὑπουργοῦντος τοῦ κατελθόντος Ἁγίου Πνεύματος στά Τίμια δῶρα θά πραγματωθεῖ καί θά ἑορταστεῖ «Ὀψέ Σάββατων τή ἐπιφωσκούση εἰς μίαν σαββάτων» .[ Ματθ.κη΄,1]
Ἀγαπᾶ ὁ Θεός τόν κλέφτη μά ἀγαπᾶ καί τόν Νοικοκύρη.
π.Ι.Β.
30 σχόλια:
εγώ θα κάνω, πρωτα ο Θεός, το εξης: θα ξεκινήσουμε στις 9 το βράδυ του Μ. Σαββάτου με την ακολουθία της Θείας Μεταλήψεως. μετά θα περάσουμε στην Παννυχίδα, θα πουμε τους κανόνες του Πάσχα δύο φορές, την θεία Λειτουργία αργά και έτσι θα βγουμε τα Μεσάνυχτα. τουλάχιστον, όταν πουμε το "δ'ευχων..." , να έχει μπει η Κυριακή του Πάσχα.
Και γιατί να μην γίνει η Θεία Λειτουργία στις 05:00 το πρωϊ ανήμερα Πάσχα;
https://www.facebook.com/archanggelos.uriel/posts/3885384141556979
Steve
Εκκλησιαστικά τελούνται δύο θείες λειτουργίες σε μια μέρα (εσπερινός μέγα Σάββατο πρωί και Κυριακή Πάσχα)δεν είναι αυτό το πρόβλημα,το πρόβλημα είναι η υποταγή στον Καίσαρα
καταλαβαίνω την θλίψη των ευσεβών ιερέων
και την προσπάθειά τους να βρουν λύση.
προσωπικά, μιας και κοσμικός και όχι ιερέας,
θα πάω στην βραδυνή Λειτουργία,
για να παραλάβω το Άγιο Φως
και να ακούσω το χαρμόσυνο Χριστός Ανέστη,
αλλά δεν θα κοινωνήσω,
θα συνεννοηθώ με τον πνευματικό μου,
για το αν θα μεταλάβω Μ.Πέμπτη ή Μ.Σάββατο ΠΡΩΙ
-κι εξυπακούεται κατάλυση μετά τα μεσάνυχτα.
9:00 βράδυ Παννυχίδα
9:40 δεύτε λάβετε φως
10:00 Ευαγγέλιον Χριστός Ανέστη.
5:30 πρωί άρχεται ο Όρθρος
7:00 Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία.
Πολύ παλιά πέντε το πρωί ξεκινούσε
ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ: “Διπλή Πασχαλιά, διπλό καλοκαίρι και ο γενικός πόλεμος” – Αυτή είναι η Προφητεία για το Διπλό Πάσχα
Επίσης:
https://neaflorina.gr/2021/04/gia-tin-allagi-tis-oras-toy-eortasmoy-tis-anastaseos/
Άρα διπλό Πάσχα για πρώτη φορά. Μάλλον για αυτό γίνονται όλα τελικά.
Και να συμπληρώσω ότι πολλοί χριστιανοί κοινωνούν και το πρωί του Σαββάτου και το βράδυ της Ανάστασης, επίσης ο Χριστός εκτός από όφις και περιστερες είπε και ότι όποιος με ομολογήσει θα τον ομολογήσω, οπότε καλά είναι αυτές οι (λύσεις)να μην προβάλονται, σκεφτείτε και την χαρά που θα κάνει ο Χριστός όταν θα είμαστε κλειδωμένοι και χωρίς μικρόφωνα και θα λέμε το Χριστός Ανέστη σαν τους κλέφτες και παράνομους, ούτε αυτούς που κάνουν πάρτι στις πλατείες δεν φτάνουμε, συγνώμη και καλή Ανάσταση
Αυτο που περιμένουμε ακόμα και τώρα, είναι να βγουν οι Μητροπολίτες και να ανακοινώσουν ότι το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΊ ΣΤΙΣ 00.01. Ο Σερρών, το έβγαλε ήδη σε εγκύκλιο.
Εξυπακούεται 3.01!
Εξυπακούεται 3.01!
Η καλύτερη λύση είναι ξημερώματα της Κυριακής, όλα σωστά και στην θέση τους: κανόνας, όρθρος και Θ. Λειτουργία Αναστάσιμη.
Η παρούσα λύση δεν βοηθάει (δεν ξέρω μη και είναι κατακριτέα) γιατί απλά:
1.δεν είναι η Αναστάσιμη Θ. Λειτουργία. Είναι κάτι άλλο, ένα μόρφωμα με στοιχεία Προηγιασμένης, αλλά ούτε και Προηγιασμένη. Επινόηση;
2. Ένα επίσης από τα κανονικά ζητήματα είναι ότι οι κανόνες λένε ότι πρέπει να παρέλθει η 12η (κανόνας ΠΘ Πενθέκτης) για να απονηστίζονται οι χριστιανοί (α κανων Αγίου Διονυσίου και Αποστολικές Διαταγές βιβλ. ε κεφ ιθ΄ βλέπε πηδάλιο σελ 171). Πράγμα που δεν συμβαίνει με την παρούσα "λύση" για αυτούς που θα κοινωνήσουν και μετά θα αποχωρήσουν για να φάνε στα σπίτια τους.
3.Ο Ιερέας λειτουργεί πάλι δύο φορές. Μια το πρωί και μία στο "κάτι σαν Προηγιασμένη". Εκτός αν την Προηγιασμένη δεν τη θεωρείτε για Λειτουργία (δεν θα βάλει "Ευλογημένη" ο ιερέας το βράδυ;). Επιμηκυμένη Θεία Λειτουργία; μήπως το ξεχειλώνουμε;
4.Ο πιστός που θα κοινωνήσει το πρωί, αν θέλει να κοινωνήσει και στην "κάτι σαν προηγιασμένη θ. Λειτουργία"; Θα κοινωνήσει δύο φορές από το ίδιο ποτήριο, την ίδια μέρα.
Ας προσέχουμε. Δεν νομίζω ότι είναι καλό να παίζουμε με αυτά. Προσωπικά δεν την θεωρώ καλή ιδέα.
Αφήνουμε τα άλλα στραβά:
1.δηλ. συνεορτασμό με το εβραϊκό Πάσχα (σύμφωνα με το Πασχάλιο που αναγράφεται τα Ωρολόγια μας και είναι 1 Μαίου (α΄ κανων εν Αντιοχεία Συνόδου).
2. Η ΔΙΣ δεν μπορεί να κάνει το κατ' οικονομία που επικαλείται, αλλά θέλει όλη την Ιεραρχία
3. Ο αδίστακτος καισαροπαπισμός. "Έχουμε εντολή να γίνουν όλα σύντομα". Απο ποιόν;
Μυθια που λέμε στο χωριό μου.... Καραγκιοζιλικια
@ ΑΓΓΕΛΟΣ ΔΗΓΚΑΣ
Το ζήτημα που θίξατε δεν είναι τόσο απλό και χωράει συζήτηση. Οι επισυναπτόμενες στον Εσπερινό της επομένης Λειτουργίες δεν ανήκουν στην επομένη ημέρα αλλά στην παραμονή της. Άρα όταν κάποιος μεταλάβει στην Εσπερινή Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου το Μέγα Σάββατο (ακόμα και αν αυτή τελεστεί το εσπέρας και όχι το πρωί όπως γίνεται σήμερα στις ενορίες), τότε μεταλαμβάνει για το Μεγάλο Σάββατο και όχι για την Κυριακή του Πάσχα. Αυτό συμβαίνει διότι η Λειτουργία, από τη στιγμή της παράδοσης της από τον ίδιο τον Χριστό, έχει συνδεθεί με την Τράπεζα, είτε αυτή είναι μεσημεριανή είτε βραδινή. Η Εσπερινή Λειτουργία του Μεγάλου Σαββάτου συνδέεται με τη βραδινή τράπεζα του Μεγάλου Σαββάτου, επομένως ανήκει στο Μέγα Σάββατο και όχι στην Κυριακή του Πάσχα, παρόλο που επισυνάπτεται στον Εσπερινό της Κυριακής. Το ίδιο συμβαίνει και με τις εσπερινές λειτουργίες των Προηγιασμένων, Παραμονής Χριστουγέννων και Θεοφανείων. Θα μπορούσαμε να κάνουμε μεγάλη κουβέντα σε αυτό το σημείο για τη μετάθεση των εσπερινών λειτουργιών από το εσπέρας στο πρωί, κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι λανθασμένο. Ο Άγιος Νικόδημος ο αγιορείτης και άλλοι Κολλυβάδες Πατέρες είχαν εναντιωθεί σε αυτό το φαινόμενο. Όσον αφορά τη Θεία Λειτουργία εκτός Εσπερινού, η παράδοση της Εκκλησίας μας λέει πως τελείται μετά την Ακολουθία της Έκτης ώρας, όταν και σταυρώθηκε ο Χριστός. Κάπου δλδ μεταξύ 10 και 12 το πρωί ενώ στη συνέχεια ακολουθεί η μεσημεριανή τράπεζα. Αυτή είναι πάνω-κάτω η τάξη της Εκκλησίας όσον αφορά το χρόνο τέλεσης της Λειτουργίας, με εξαίρεση τα Χριστούγεννα και την Ανάσταση, όπου εξ αρχαιοτάτων χρόνων η Λειτουργία τελείτο ευθύς μετά το μεσονύκτιο.
Θα παραθέσω μια εξαιρετική εγκύκλιο της Εκκλησίας της Ελλάδος από το 2004, η οποία καταδικάζει την μετάθεση της Θείας Λειτουργίας χαρμοσύνων ημερών είτε το απόγευμα της ίδιας ημέρας είτε το βράδυ της προηγούμενης, πριν από το μεσονύκτιο. Τη εγκύκλιο αυτή υπογράφουν κάποιοι και εκ των σημερινών αρχιερέων...
http://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/egyklioi.asp?id=259&what_sub=egyklioi
Με λίγα λόγια η μεταφορά της Θείας Λειτουργίας της Αναστάσεως το Μέγα Σάββατο το βράδυ, πριν το μεσονύκτιο, είναι "απαράδεκτη και αντιπαραδοσιακή". Αλλά το βασικό πρόβλημα είνα φυσικά η συμπόρευση των συνοδικών με την αποδεδειγμένα πλέον αντίχριστη κυβερνητική εξουσία.
Γεώργιος
Να ρωτήσω κάτι. Αν στις 9.00 το βράδυ γίνει η παννυχιδα με το δεύτε λάβετε φως και το Χριστός Ανέστη και όλα τα υπόλοιπα γίνουν το πρωί, λύνεται το πρόβλημα; Ή πρέπει το δεύτε λάβετε φως και το Χριστός ανέστη να γίνει στις 00.00;
Όλα με τους κυβερνώντες (εκκλησιαστικούς και πολιτικούς) αυτή την στιγμή βρωμάνε δυστυχώς,προφανώς και δεν θέλω να αλλαξει τίποτα από τα διατεταγμένα και πιστεύω ότι η υποταγή στον Καίσαρα είναι το χειρότερο που συμβαίνει αυτή την στιγμη
Πάνω σε αυτό που γράφεις
Σωτηρία φαίνεται ο αισχρός
τρόπος και η απόλυτη
απαξίωση προς την Εκκλησία.
Πως είναι δυνατόν να
συμφωνούν να γίνει μόνο
Θεια Λειτουργία μέχρι
10:30 και μετά να λένε
απαγορευτικό στις 10:00.
Δηλαδή τέλος στις 9:30
για να προλάβει ο κόσμος
να γυρίσει σπίτι.
Δηλαδή "τελειώνετε γρήγορα
με τα φορκλόρ σας"
Και όλα αυτα για ένα μέτρο
άχρηστο που λίγες μέρες
μετά δεν θα υπάρχει!!!!
Έτσι είναι αδερφέ
μου...
Μάς έχουν πεθάνει στήν...
καινοτομία...
(λες και η εκκλησία είναι...
μία ακόμη μπίζνα)
και στήν...
ανοικονόμητη...
(χωρίς μέτρο και
λόγο )... τάχα "οικονομία"...!
..."λύτρωσον υμάς
από χειρών ανόμων"...
5 π.μ. αποφάσισαν να κάνουν την Ανάσταση στα Κύθηρα...
http://www.press-gr.com/2021/04/blog-post_366.html
Κωνσταντίνος
Η Εκκλησία έχει δύναμη.
Δεν το καταλαβαίνουν
κάποιοι.
Δυστυχώς δεν αποφασίζει
ο πιστός λαός αλλά
άλλοι αποφασίζουν για αυτόν.
Αν επέμεναν λίγο,
θα γίνονταν όλα σωστά.
Είδαμε πως μαζεύτηκαν οι
"ειδικοί/πολιτικοί"
στην Κύπρο.
Ο Αρχιεπίσκοπός τους αν και...
εδώ αποδείχθηκε καλύτερος
από τον ..."σοφό" μας.
Όποιος θέλει ας μιλήσει για την Ανάσταση στα Ιεροσόλυμα που γίνεται το μεσημέρι του .Μ.Σαββατου!
ΑΓΓΕΛΕ ΔΗΓΚΑ.
Δεν τελούνται ΔΥΟ ίδιες Θ. Λειτουργίες για το ίδιο γεγονός.
Τελείται μία για την εις ΑΔΟΥ ΚΑΘΟΔΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ
...Τω αγίω και μεγάλω Σαββάτω, την Θεόσωμον ταφήν, και την εις άδου Κάθοδο του Κυρίου και Σωτήρος Ιησου Χριστού.....
Και πάμε την επομένη για το γεγονός της ΚΥΡΙΑΚΗΣ δηλ. της αναστάσεως....
Μπορεί άραγε να τελεστούν δύο Θ. Λειτουργίες σε μία μέρα για δύο διαφορετικά γεγονότα;;;;
Άλλωστε ο ΟΡΘΡΟΣ-ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ που προηγείται της Αναστάσιμης Θ. Λειτουργίας ξεκινά μετά το Χριστος Ανέστη που ψάλλεται στις 12.00 ακριβώς και με την είσοδο των ιερέων στο ναό μετά τις 12.00....
Το σωστό κατά τη γνώμη μου θα είναι να καθιερωθεί οριστικά, η ακολουθία της Αναστάσεως να τελείται την 5η πρωινή.
Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ
Είναι η τελετή της αφής
του αγίου Φωτός που
γίνεται το μεσημέρι.
Η Ανάσταση γίνεται το
βράδυ στις 12.
Μην το μπερδεύεται.
Φέτος θα γίνει κανονικά
και εκεί. Μόνο εμείς
κάνουμε τα δικά μας.
Για να πει κάποιος τι ώρα γίνεται η Ανάσταση στις πολιτείες της Αμερικής την ώρα που κάνουμε την 12 η Ανάσταση?
Τι ώρα γίνεται στις χώρες της Αφρικής?
Στην Ιαπωνία?
Κανονικά θα ήθελα όπως έπρεπε στις 12 τηνυχτα και βλέπετε πέρυσι καθόλου δεν πήγαμε στην Ανάσταση!
Κάτι πρέπει να κόβουν,αυτό κατάλαβα!
Είναι γεγονός κ πρέπει να το παραδεχτούμε έχουμε διωγμό!
Με την πρόφαση του ιού κ πριν άλλες προφασεις.
Τώρα μαθαίνουμε στην Κύπρο μόνο με το πιστοποιητικό εμβολιασμού στην Ανάσταση!
Το βλέπετε?
Κάτι δίνουν κάτι παίρνουν!
Αν γινόταν στις 12 και ζητούσαν πιστοποιητικό ποιος θα πήγαινε?
Έχουμε ζόρι βρε παιδιά,ζοριζεται η Εκκλησία πάρα πολύ!
Τώρα έμαθα πως οι Εβραίοι έχουν κάνει Πάσχα ήδη!
Το βρήκα στο μπλοκ του Αναστασιου!
Δεν έχουμε ελευθερία,πάει κ τελείωσε!
Το λέω λαϊκά!
Ζούμε μεγάλα ζόρια κ προφανώς πρέπει να αντέξουμε!
....
Δυστυχώς ζουμε και παλι σε κρυπτοχριστιανικες εποχες, μονο που τωρα δεν πρεπει να κρυβομαστε απο τους Τουρκους αλλα απο την ιδια την Εκκλησια (διοικουσα)
Για το πιστοποιητικό
που γράφετε, δεν το
δέχτηκε η Εκκλησία της Κύπρου.
Έτσι κι αλλιώς ποιός θα
κάνει τον έλεγχο;
Το ίδιο και εδώ με το
μέτρο της διπλής μάσκας!!!
Δεν πρόκειται να ισχύσει
στην πράξη.
Γεώργιε να είσαι καλά αδελφέ που βάζεις τα πράγματα στη θέση τους : και για την Ανάσταση στα Ιεροσόλυμα που γίνεται πάντα στις 12.00 τα μεσάνυκτα ενώ το μεσημέρι γίνεται η τελετή της Αφής του Αγίου Φωτός και για τη Κύπρο. Και για τα δύο πονάμε: που δεν μπορούμε να βρισκόμαστε δύο χρόνια τώρα στο ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα και για την εν Ελλάδι ιεραρχία που δεν σηκώνει κεφάλι αλλά συνειδητά μπερδεύει την ταπείνωση με την υποδούλωση και την παραβίαση των Ιερών Κανόνων .
Οι δυνάμεις του σκότους λυσσάνε κάθε χρόνο στη περίοδο της Μεγάλης Βδομάδας είτε με το προ δύο ετών "σκάνδαλο" του αναπτήρα στη τελετή της Αφής του Αγίου Φωτός , είτε με την κρεατοφαγία τη Μεγάλη Παρασκευή , είτε με τη προσπάθεια πέρυσι να συνδέσουν την εμφάνιση του ιού στην Ελλάδα με την επιστροφή προσκυνητών από τους Αγίους Τόπους. Σιγά μην μας άφηναν ήσυχους φέτος .
Ο Κύριος μας προειδοποίησε ότι μόνο με προσευχή - νηστεία και μετάνοια ειλικρινή - καρδιακή μπορούμε να τις συντρίψουμε. Ας κάνουμε εμείς αυτό που πρέπει και δεν θα μας αφήσει μόνους.
Ο ιερέας στην απόλυση τι λέει το μεγάλο Σάββατο πρωί;
Ο ιερέας στην απόλυση τι λέει το μεγάλο Σάββατο πρωί;δεν έχω διάθεση να υποστηρίξω αυτό που έγινε,με στεναχωρεί πολύ η υποταγή αυτή, εύχομαι ο Θεός να μας φωτίσει να είμαστε με την ορθοδοξία, καλή Ανάσταση
Εκείνο που γνωρίζω,από τα λίγα δλδ,είναι πως οι Εβραίοι αρχίζουν την ημέρα με την δύση του ηλίου.
Το 24 Ώρο των Εβραίων αρχίζει ας πούμε από την δύση του ηλίου της μιας ημέρας ως την δύση του ηλίου της άλλης.
Δεν μετρούν όπως εμείς που από τις 12 τη νύχτα μέχρι την άλλη μέρα στις 12 τη νύχτα είναι μια ημέρα.
Αν τα λέω σωστά οι άγιοι Πατέρες λένε πως ο Κύριος έκατσε στον Άδη 33 ώρες
Πότε εξέπνευσε Ο Κύριος?
Παρασκευή 3 το μεσημέρι!
Ως τις 12 το βράδυ είναι 9 ώρες.
Και άλλες 24 μέχρι τις 12 του Σαββάτου σύνολον 33 ώρες.
Άρα στις 12 τηνυχτα έγινε η Ανάσταση Του Κυρίου αλλιώς δεν μου βγαίνει,δεν βγαίνουν τα κουκιά μέχρι τις 9 επειδή έχει απαγορευτικό λόγω κοβιτ ως τις 10.
Αλλά είπαμε ...από το ολότελα....
Δημοσίευση σχολίου