Φαρισαϊκή χαρακτήρισε ο τραγικός την Ορθόδοξη στάση όσων αρνούνται τα μέτρα κατά της
"πανδημίας" και τη χρήση της μάσκας ο
Δημητριάδος Ιγνάτιος, στο κήρυγμά του σήμερα στον Ιερό
Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου.
«Δυστυχώς στους ανθρώπους που βιώνουν το μυστήριο της Εκκλησίας
υπάρχει ο μεγάλος πειρασμός», σημείωσε, μεταξύ άλλων και συνέχισε: «Εμείς
και οι άλλοι. Εμείς οι καλοί. Εμείς οι σωστοί. Εμείς που μπορούμε να
διακρινόμαστε γιατί θέλουμε οπωσδήποτε να μην τηρήσουμε νόμου και
κανόνες που επιβάλλονται από την κοινωνία για να αντιμετωπίσουμε την
πανδημία γιατί εμείς έχουμε την πίστη μας και θα την διαλαλήσουμε έντονα
και θα διαμαρτυρηθούμε και δε θα φορέσουμε τη μάσκα και δεν θα κάνουμε
ότι μας ζητάνε. Γιατί εμείς είμαστε οι πιστοί που ξεχωρίζουμε από τους
άλλους. Δεν υπάρχει πιο φαρισαϊκή στάση από αυτή.
Ήδη παγιδεύτηκες αδελφέ μου. Και αν δεν έχεις ειδικό λόγο να μη φοράς
τη μάσκα και μόνο που ξεχωρίζεις χωρίς χωρίς τη μάσα, ανάμεσα στους
υπολοίπους που υπάκουα στέκονται μέσα στο ναό, ταπεινά και επώδυνα,
έχεις χάσει τον πιστό σου. Να γιατί αδελφοί μου αυτή η πορεία είναι μια
πορεία αυτογνωσίας. Πως τελικά θέλουμε να παρουσιαστούμε ενώπιον του
Θεού;».
το βίντεο εδώ
σχόλιο:Ποιοί,
φαυλεπίφαυλε αρνητά Χριστού και Πατέρων, με βαρύ ποινικό μητρώο
βλασφημίας,( ιδρυτής μεταπατερικής αίρεσης, συνεργός της Πανθρησκείας
στην Κρήτη και του Οικουμενισμού, με το κρίμα στο Σχίσμα του Ουκρανικού και τα συλλείτουργα) ποιοι είναι οι ταπεινοί και ποιοι οι Φαρισαίοι; Δεν
απορείς καλύτερα με τη μακροθυμία του Θεού στο αμετανόητό σου πρόσωπο,
που διαστρέφει την αλήθεια;
~ Γράφει ο Νεκτάριος Δαπέργολας
Συνεχίζονται καί κλιμακώνονται οἱ ἀνοησίες ἀπό χείλη κακοδόξων ἐπισκόπων καί ἄλλων κληρικῶν, στήν προσπάθειά τους νά διαφημίσουν τό ἐμβόλιο, νά δικαιολογήσουν τή νεοβαρλααμική βλασφημία τῆς ἐντός τοῦ ναοῦ μασκοφορίας (και τῶν λοιπῶν «μέτρων» τῆς ὑγειονομικῆς ὑστερίας) καί γενικότερα νά δικαιώσουν ὅλη τήν ἄθλια ψευτοθεολογία τῆς μάσκας καί τῆς…ζακέτας (ἀλλά βεβαίως καί τή νεοσεργιανική δουλική στάση τους άπέναντι στό ἀντίχριστο κοσμικό καθεστώς). Καί μαζί ἐντείνεται δυστυχῶς καί ἡ πλάνη περί τοῦ τί σημαίνει Ἐκκλησία καί τί ἀκόμη σημαίνει ὑπακοή πρός αὐτήν. Τά ἀκούσαμε πάλι πρόσφατα ἀπό Κύπριο ἱεράρχη (διατελοῦντα δυστυχῶς σέ ὀδυνηρό μεταπατερικό κατήφορο ἐδῶ καί ἀρκετό καιρό), τά ἀκούμε συνεχῶς καί ἀπό τούς σεσημασμένους πλέον ἀγαπούληδες τοῦ διαδικτύου (μερικοί μάλιστα βρῆκαν καί ἀφορμή ἀπό τό ἀποστολικό ἀνάγνωσμα πού ἀκούστηκε στίς ἐκκλησίες πρίν ἀπό μερικές Κυριακές - καί ἰδίως τή φράση «πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν καί ὑπείκετε» - γιά νά μᾶς κουνήσουν θριαμβευτικά τό δάχτυλο, ἔχοντάς μας…ἀποστομώσει - ὡς τουλάχιστον ἐνόμιζον οἱ δύσμοιροι). Βεβαίως ἀπαντήσεις σέ ὅλα αὐτά ἔχουν ἤδη πρό πολλοῦ καί ἐπανειλημμένως δοθεῖ (μεταξύ αὐτῶν πού ἔχουν πολλές φορές ἀρθρογραφήσει σχετικά εἶναι καί ὁ ὑποφαινόμενος). Ἐπειδή ὅμως εἶναι ὄχι μόνο χρήσιμο ἀλλά καί ἐπιβεβλημένο, ἀπέναντι σέ κάθε ἐπαναλαμβανόμενη κακοδοξία νά ἀκούγεται πάντα καί ὁ ἀντίλογος (ἄλλωστε «ἐπανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως»), ὑπενθυμίζω σήμερα δίκην ἀπαντήσεως ἕνα παλαιότερό μου ἄρθρο - μέ πλήρεις ἀναφορές καί στό περίφημο θέμα τῆς ὑπακοῆς, ἀλλά καί σέ ἐκεῖνο τῆς δῆθεν κατάκρισης καί ἱεροκατάκρισης. Ἴσως κάποιοι νά τό βροῦν διαφωτιστικό καί ἐνδεχομένως καί ὡφέλιμο. Οἱ ἀπαντήσεις ἀσφαλῶς θά συνεχιστοῦν καί μέ ἄλλες ἀναρτήσεις κατά τίς ἐπόμενες μέρες…
11 σχόλια:
Αυτός και στην πυρά θα μας έβαζε αν μπορούσε! ή ίσως να επιθυμούσε να επαναφέρει την σταύρωση για εμάς τους "αρνητές". Ο Θεός να τον λυπηθεί
Ακόμη και αυτός ο Φαρισαίος δεν αμφισβητεί, ούτε βλασφημεί τον Θεό,είναι στραμένος προς Αυτόν,οι όμοιοι του δημητριάδος έφυγαν μακριά Του και απαιτούν με το "τρικ" της υπακοής προς την "εκκλησία", (δηλαδή τις αφεντομουτσουνάρες τους) από όλους να υβρίσουν και να βλασφημήσουν κατά του Κυρίου.
Ακριβώς λυκοποιμένα.
Όπως έκανε και ο Φαρισαίος. Μπλα, μπλα, μπλα... Ο Τελώνης δεν μίλαγε. Συντριβή. Δες τη στάση του καθενός και τη δική σου για να καταλάβεις ποιος είναι ο ρόλος όλων εσάς των προβατόσχημων. Με το δάκτυλο δείχνετε τον "ένα" και καλείτε την αστυνομία να τον συλλάβει και αν είναι και ιερέας τον θέτετε σε αργία και ξεχειλίζετε ούτως ειπείν από αγάπη. Μη μπερδεύεσαι, δεν είναι Αγάπη Χριστού. Είναι αυτή η κοσμική αγάπη που έχει μάθεις να πορεύεσαι στην καριέρα σου και που σε κάνει να θέλεις μεταξύ των ἀλλων να θέλεις να καταργήσεις και τη γλώσσα της Εκκλησίας.
Σου απευθύνομαι με τον τρόπο σου αν κατάλαβες.
Άει ξυρίσου λοιπόν.
Ο Θεός παραχώρησε πάντως
οι κήρυκες της φιμοτροπαράνοιας
να έχουν ήδη ...καρφωθεί...
στό παρελθόν,
γιά πάρα πολλά ζητήματα...
ώστε να γίνεται έτσι
ξ ε κ ά θ α ρ ο
το αντορθόδοξο του πράγματος
όσες σοφιστείες κι άν άν επιστρατεύσουν...!
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά.
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΕΛΩΝΟΥ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΥ - Λουκ. 18, 10-14 (5/2/2017)
Η αποφυγή του επάρατου φαρισαϊσμού
Ανοίγει σήμερα την αυλαία της, αγαπητοί μου αδελφοί, μία ιδιαίτερα πνευματική και διδακτική περίοδος του λειτουργικού έτους, το Τριώδιο. Πρόκειται για μία περίοδο η οποία εκλαμβάνεται από το πνεύμα του κόσμου και από το πνεύμα και της Εκκλησίας με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Για τον κόσμο το Τριώδιο είναι ευκαιρία εξωστρέφειας, διασκέδασης, μασκαρέματος, κραιπάλης, ηδονισμού, αποθέωσης της κοσμικής ζωής. Για την Εκκλησία μας το Τριώδιο είναι μια εσωτερική πορεία, μία πνευματική διαδρομή, κατά την οποία ο άνθρωπος καλείται να πετάξει τις μάσκες που φορά, να κοιτάξει μέσα του, να προχωρήσει σε μια βαθιά διαδικασία αυτοκριτικής και ενδοσκόπησης, ούτως ώστε, επαξίως, κατά το δυνατόν, να εισέλθει στο Στάδιο των Αρετών και να αξιωθεί να βιώσει την ευδαιμονία της Αναστάσεως του Κυρίου μας.
Τώρα τι πούμε...το δούλεμα πάει σύννεφο.
Ανήμερα της εορτής ο Σεβ. Ποιμενάρχης μας προεξήρχε της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας και κήρυξε τον Θείο Λόγο, παίρνοντας την αφορμή από τις δύο Ευαγγελικές περικοπές που αναγνώσθηκαν, της Κυριακής και της εορτής. Ο Σεβασμιώτατος παρατήρησε ότι «αυτό που μέτρησε για την θεραπεία της αιμορροούσης γυναίκας ήταν η ακλόνητη πίστη, η εμπιστοσύνη και βεβαιότητα ότι ακόμα κι αν ακουμπούσε το ιμάτιο του Κυρίου, θα θεραπευόταν. Η πίστη της την έσωσε από την θλίψη που της προκαλούσε η ασθένεια. Πολλοί Τον άκουσαν και Τον ακούμπησαν, αλλά δεν θεραπεύτηκαν, γιατί η πίστη τους δεν ήταν βαθειά και απόλυτη στην δύναμη του Χριστού.
Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου.
Πριν.
Δημητριάδος Ιγνάτιος: «Δεν διώκεται ο Χριστιανισμός και η Εκκλησία»
«Πάγωσε» η κατάμεστη παραλία του Βόλου, όταν, μετά το τέλος της λιτάνευσης της Ιερής Εικόνας του Αγίου Νικολάου, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος κατά την διάρκεια της ομιλίας του προς το συγκεντρωμένο ποίμνιο και ασκώντας πολιτικό λόγο, δεν δίστασε να επιρρίψει ευθύνες στο λαό, λέγοντας το απίστευτο «χάσαμε την εμπιστοσύνη κάθε ηγεσίας».
Μετα.
Μητροπολίτης Δημητριάδος: «Δεν θέλω να χαρακτηρίσω την κυβέρνηση»
Δημητριάδος Ιγνάτιος : «Οι ανακοινώσεις της Κυβέρνησης δεν είναι αποδεκτές»
Απογοήτευση στην τοπική Εκκλησία για τα μέτρα που ανακοινώθηκαν χθες από την κυβέρνηση σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των ναών την περίοδο των εορτών, με τον Μητροπολίτη Δημητριάδος να αναφέρει στον Ταχυδρόμο: «Νομίζω ότι κάποιοι άνθρωποι χειρίζονται τα θέματα χωρίς να γνωρίζουν την πραγματικότητα ή θέλουν να μην τη βλέπουν».
Άφαντος ο ιερέας που κοινωνούσε πιστούς στο Κουκάκι.
Συνελήφθη ιερέας στη Χίο επειδή είχε ανοιχτές τις πόρτες του ναο
Κέρκυρα: Με τη διαδικασία του αυτοφώρου αναζητούνται η δήμαρχος και ο μητροπολίτης
Πες μας και μας να καταλάβουμε Δέσποτα,διωκόμαστε η δεν διωκόμαστε.
Δεσπότης καριέρας, πώς λέμε ένα πράμα λουλού σαλονιών. Εκύκλωσαν κύνες ωσεί πολλοί...
Αλλά να δούμε πώς θα τους βγει η συμπόρευση με την κυβέρνηση, τώρα που ξετυλίγεται το πουλόβερ και αποδεικνύεται, μεταξύ άλλων, και κυβέρνηση παιδοφίλων.
Σε προσφατη δημοσκοπιση η εμπιστοσυνη προς την εκκλησια εχει κατρακυλησει στο 27%. Συνεχιστε ετσι...
Λυπάμαι,θλίβομαι πραγματικά,θυμώνω,αρνούμαι να τους ακούσω και να τους δω,αντιστέκομαι στην παράνοια που πρεσβεύουν, συντονίζομαι στα λόγια των Αγίων, Παισίου και λοιπών ομολογητών και ιερέων και επισκόπων που ομολογούν και φυσικά στα λόγια του Ευαγγελίου,καλό στάδιο αδέρφια μου.
Δημοσίευση σχολίου