Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2020

«Έρχονται νέες φωτεινές ημέρες αφού πρώτα προηγηθούν οι πόνοι της γέννας»

 

Συγκλονιστικό μήνυμα που εστάλη στον . Νώντα Σκοπετέα στην πρόσφατη ομιλία του στην Ε.Ρ.Ω. Αγρινίου. [στο 1.56.24]

«Χαίρετε αδελφέ μου.

Ο λόγος που σου στέλνω αυτό το μήνυμα είναι για να μοιραστώ μαζί σου μία εμπειρία μου εις δόξαν Θεού και εις ενδυνάμωση της πίστης και της υπομονής τούτες τις θλιβερές μέρες που διανύουμε

[Λέει κάποια λόγια παρά κάτω. Νοιώθει εγκαταλελειμμένος και ξεχασμένος ο καλός μας αδελφός, αλλά ακούστε λόγο ελπίδος που αρθρώνει.] -σχολιάζει ο Νώντας Σκοπετέας

«Ο αληθινός καλός Ποιμήν και αρχηγός του σύμπαντος κόσμου δεν μας έχει αφήσει. Χθες το βράδυ εξομολογήθηκα Νώντα… και ξέρεις ποιος με εξομολόγησε;

Ο Πορφυριάκος μου, όπως τον αποκαλώ. Ο αγαπημένος μου Άγιος Πορφύριος!

Ναι. Ο Άγιος της αγάπης και της χαράς. Ήλθε στον ύπνο μου με πολύ σεβασμό και αγάπη απέναντί μου. Με πατρική φροντίδα.

Του μιλούσα και μου έλεγε με πόση συγκατάβαση και αγάπη: το ξέρω παιδί μου πως έχεις περάσει δύσκολα, το ξέρω, σκύβοντας στοργικά το κεφάλι του.

Οι Άγιοι είναι από πάνω μας νυχθημερόν. Ο Χριστός μας είναι δίπλα μας με τους Αγίους Του. Δεν θα αφήσει τα παιδιά Του, αρκεί να απλώσουμε το χέρι μας κι ας είμαστε αμαρτωλοί.

Οι Ναοί έκλεισαν γιατί κυοφορείται η νέα Εκκλησία του Χριστού. Έρχονται νέες φωτεινές ημέρες αφού πρώτα προηγηθούν οι πόνοι της γέννας.

Υπομονή, πίστη και χαρά. Όλα είναι στα χέρια Του. Έχετε τις ευχές μου.

Η Παναγιά μαζί σας.»

πηγή

3 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

Μας δώσατε κουράγιο!
Ευχαριστουμε!

theodoros veriotis είπε...

Χριστός Ανέστη!!!

Unknown είπε...

Να ειναι ευλογημενο ,να σαι κι εσυ ευλογημενος αδερφε