Στο ευαγγέλιο υπάρχουν δύο γενεαλογίες του Χριστού.
Η πρώτη είναι από τον Ματθαίο .
Η δεύτερη είναι από τον Λουκά(γ΄23-28), η εξ εθνών.
Και στις δύο γενεαλογίες παρατίθενται αδιάκριτα ως προπάτορες του Χριστού,
Εβραίοι και εθνικοί, βασιλείς και ασήμαντοι άνθρωποι, άγιοι και αμαρτωλοί, δίκαιοι και εγκληματίες, επιφανείς και αφανείς,αρχαίοι και κοντινοί, άνδρες και γυναίκες, γνωστοί και άγνωστοι.
Όλοι αμαρτωλοί, αλλά λίγοι μετανοημένοι.
Όλοι κάτω από τον νόμο της αμαρτίας, αλλά λίγοι οι οποίοι τήρησαν τον Νόμο του Θεού.
Αυτά όλα γράφονται έτσι για να μας δηλώσουν ότι ο Χριστός ήταν υπερεθνικός Σωτήρας, λύτρωση ΑΔΙΑΚΡΙΤΩΣ όλων των ανθρώπων, η αγιότητα και η αμαρτία αφορούσε ακόμα και τους προγόνους του και ήρθε για να σώσει τον ίδιο τον Άνθρωπο από την ρίζα του κακού, την αμαρτία και τον θάνατο, ο οποίος έπληξε και τους ιδίους τους προπάτορες Του.
Έτσι κανένα γένος και καμιά φυλή δεν μπορεί να καυχάται πλέον για αγιότητα και αναμαρτησία.
Μάλλον βέβαια δηλώνεται ότι αυτοί οι ίδιοι οι προπάτορες, πατέρες και συγγενείς του, ήταν άνθρωποι σαν και εμάς, άνθρωποι οι οποίοι έζησαν ανάμεσα μας, στην ίδια γή και στις ίδιες εκείνες εποχές με όλη την υπόλοιπη ανθρωπότητα και όλη την ανθρωπότητα εικονίζουν.
Έτσι ο Ιησούς Χριστός είναι ο Υιός μας, το Παιδί που δόθηκε για μας, ο Γιος των Ανθρώπων και αφού προσέλαβε κατά πάντα την φύση μας , πλην της αμαρτίας, αναγέννησε τον άνθρωπο και μας υιοθέτησε στον Θεό Πατέρα.
Μετά από την γέννηση του Χριστού,καταργείται η προσδοκία και η γενεαλογία μας ανάγεται στον Ιησού Χριστό, τον Υιό του Θεού.
Είμαστε πλέον όχι μόνο οι απόγονοι των γεννητόρων Του,όχι μόνο η γενιά του Θεού ως κτίσματα Του , αλλά αυτή η γενιά του Θεού εν Χριστώ Ιησού.
Μια καινή κτίση.
π.Π.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου