Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Χέρια Ψηλά

 

Δεν ξέρω μάτια μου τι θα πει αγάπη
Όλοι μια λέξη λένε κι είν αρκετή
Μαζί σου έμαθα να ψάχνω αυτό το κάτι
Που κάνει δυο κορμιά να αντέχουνε μαζί

Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω
Έλα να πάμε απ’ την αγάπη πιο πάνω
Χέρια ψηλά δώσ’ μου να ανέβω
Σ’ ένα θεό, σε σένα τώρα πιστεύω
Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω
Έλα να πάμε απ’ την αγάπη πιο πάνω
Χέρια ψηλά κι είμαι μαζί σου
Έτσι κερδίζω στη ζωή τη ζωή σου

Όλος ο κόσμος γύρω λέει σ’ αγαπάω
Όμως για μας δε φτάνει μόνο ένα φιλί
Μαζί σου έμαθα τα ρήματα να σπάω
Δες πόσα σ’ αγαπώ φωνάζει η σιωπή

Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω
Έλα να πάμε απ’ την αγάπη πιο πάνω
Χέρια ψηλά δώσ’ μου να ανέβω
Σ’ ένα θεό, σε σένα τώρα πιστεύω
Χέρια ψηλά κι όλα τα φτάνω
Έλα να πάμε απ’ την αγάπη πιο πάνω
Χέρια ψηλά κι είμαι μαζί σου
Έτσι κερδίζω στη ζωή τη ζωή σου

Δεν υπάρχουν σχόλια: