Εἶναι πολὺ πικρὸ νὰ διαπιστώνουμε ὅτι στὴν πονεμένη καὶ αἱματοβαμμένη μὲ τόνους αἵματος Ἁγίων καὶ Ἡρώων, Πατρίδα μας, ζοῦν καὶ περπατοῦν πλέον πρόσωπα πού ἀρνοῦνται τὸ πρόσωπὸ τους, (τὸ λιγότερο) ἀλλὰ ἀρνοῦνται καὶ τὸ Πρόσωπο τοῦ Προτύπου τους, τοῦ Υἱοῦ καὶ Λόγου τοῦ Θεοῦ, τοῦ 2ου Προσώπου τῆς Ἁγίας Τριάδος (τὸ φρικωδέστερο)!
Εἶναι
πολὺ πικρὸ νὰ διαπιστώνουμε ὅτι ζοῦμε στὴν ἐποχὴ τῆς Μυστηριομαχίας,
ὅπου πολεμεῖται ἡ Ἱερότητα τῶν Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας μας. Κάποτε οἱ
προπάτορὲς μας ἔζησαν τὴν ἐποχὴ τῆς Εἰκονομαχίας ὅταν πολεμούνταν ἡ
ἱερότητα τῶν Εἰκόνων, ἀλλὰ ὁ διάβολος ἀποθρασύνθηκε πλέον ἐντόνως, ἀφοῦ
κατὰ τοὺς συγχρόνους Ἁγίους μας, νιώθει ὅτι τελειώνουν οἱ μέρες του καὶ
πλέον ὠρυόμενος προσπαθεῖ νὰ καταπιεῖ ὅλο καὶ περισσότερες ψυχές.
Σήμερα οἱ Ὀρθόδοξοι Ἕλληνες εἶναι ἀπὸ τὸν
πρῶτο στὴν ἡγεσία ἕως τὸ τελευταῖο μέλος τῆς Ἐκκλησίας, Μυστηριομάχοι!
Γίναμε ὅλοι μας, εἴτε ἐν ἔργῳ, εἴτε ἐν διανοία, εἴτε ἐν λογισμῶ, ἀρνητὲς
τῶν Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας μας. Αὐτὸ πού οἱ δυτικοὶ συνάνθρωποὶ μας,
πλὴν ὅμως αἱρετικοὶ καὶ Χριστομάχοι καὶ Θεοτοκομάχοι καὶ Ἀγιομάχοι,
ἔκαναν ἐπισήμως 10 αἰῶνες πρὶν, καὶ ἀνεπισήμως περίπου 15 αἰῶνες πρὶν,
ἦλθε πλέον ἡ σειρὰ τῶν Ὀρθοδόξων νὰ πράξουν τὸ ἴδιο ἀκριβῶς! Καὶ εἶναι
πολὺ πικρό!
Ἄραγε
ὁ Χριστὸς ἂν ἔλθει αὔριο θὰ βρεῖ τὴν Πίστη; Σίγουρα θὰ βρεῖ τὴν πίστη
στὴν ὕπαρξή Του πού ἔχει καὶ ὁ διάβολος, ἀλλὰ Πίστη στὴν Πρόνοιὰ Του,
στὴν Δύναμὴ Του θὰ βρεῖ; Εἶναι πολὺ πικρό!! Την ἀπάντηση ἄς τὴν δώσει ὁ
καθένας μόνος του!
Ὅταν ὁ Πατριάρχης Ἀβραὰμ φιλοξένησε τοὺς 3 Ἀγγέλους εἰς τύπον τῆς Ἁγίας Τριάδος, κατόπιν, οἱ δύο εξ΄ αὐτῶν (Υἱὸς καὶ Ἅγιο Πνεῦμα) κατέβηκαν
στὴν διεφθαρμένη καὶ διεστραμμένη πεντάπολη Σοδόμων καὶ Γομόρας πού
ἀποτελεῖ τύπο τοῦ κόσμου τούτου. Ἐκεῖ συνάντησαν τὸν Λώτ, τὴν σύζυγὸ του
καὶ τὶς δύο κόρες του. Ἦταν βλέπετε μόνο 4 ἄνθρωποι πιστοὶ, ἐνῶ
ἀγωνιωδῶς ὁ Ἀβραὰμ κατέβαζε συνεχῶς τὸν ἀριθμὸ τῶν πιστῶν ἀπὸ τοὺς 50
στοὺς 10, ὥστε ἂν αὐτοὶ ἔστω οἱ 10 ὑπάρχουν, νὰ διασώσει ὁ Θεὸς ὅλους
τοὺς κατοίκους, πού ἀπὸ μικροῦ ἕως μεγάλου μετήρχοντο τὴν
ὁμοφυλοφιλία. Ἐκεῖ λοιπὸν ὁ Λὼτ διαλεγόμενος μὲ τοὺς δύο Ἀγγέλους
(ὁμιλεῖ σὲ α’ ἑνικὸ ὅπως καὶ ὁ θεῖος του ὁ Ἀβραὰμ) ἐνῶ ἔχει 2 Ἀγγέλους
μπροστὰ του, τοὺς παρακαλεῖ («δέομαι Κύριε») νὰ
φτάσουν ἔστω στὴν κοντινὴ μικρὴ πόλη (Σηγὼρ) γιὰ νὰ διασωθοῦν ἀφοῦ ἦταν
οἱ μοναδικοὶ πού ἔμειναν ἄμεμπτοι ἀπὸ τὴν δυσώδη σαρκικὴ ἁμαρτία. Ἐκεῖ ὁ
Θεὸς δίνει μία συγκλονιστικὴ ἀπάντηση στὸν Λὼτ: (Γέν. 19,21) «ἰδοὺ ἐθαύμασά σου τὸ πρόσωπον καὶ ἐπὶ τῷ ρήματι τούτῳ τοῦ μὴ καταστρέψαι τὴν πόλιν, περὶ ἧς ἐλάλησα». Τι θαύμασε ὁ Θεὸς στὸν Λώτ;
Εἶναι
πολὺ πικρὸ νὰ διαπιστώνουμε μέσα στὸν ἀλάνθαστο καὶ ἀδιάψευστο Λόγο τοῦ
Θεοῦ, τὴν Ἁγία Γραφὴ πλῆθος σημεῖα (μόνο ἡ Π.Δ. ἀναφέρει πάνω ἀπὸ 1100
φορὲς τὴν λέξη «πρόσωπο») πού παρουσιάζουν τὴν Θεολογία τοῦ προσώπου,
εἶναι πολὺ πικρὸ νὰ διαπιστώνουμε ὅτι ὁ Θεὸς θαυμάζει τὸ πρόσωπὸ μας
ὅταν προστρέχουμε καὶ Τον Παρακαλοῦμε νὰ μᾶς Ἐλεήσει, νὰ μᾶς Διασώσει,
νὰ μᾶς Σκεπάζει, νά, νά, να,… καὶ μεῖς σήμερα ἕνεκα ἑνὸς ὑπερτιμημένου
καὶ ψευδέστατου στὴν ἔκταση καὶ ἐπικινδυνότητα ϊοὺ νὰ καλύπτουμε τὸ
πρόσωπὸ μας!! Ω! ἂν αὐτὸ δὲν εἶναι ἀπιστία φοβερὴ τὶ εἶναι; Ὁ Θεὸς
θαυμάζει τὸ πρόσωπὸ μας καὶ μεῖς το κρύβουμε; Το σκεπάζουμε; Το θάβουμε;
Γιατί; Μὴ τυχὸν ἀρρωστήσουμε; Μὰ λάβαμε τὴν κτιστὴ μὲν ἀλλὰ ἀθάνατη
ψυχὴ μας ἀφοῦ ὁ Ἴδιος ὁ Θεὸς μᾶς ἐνεφύσησε στὸ πρόσωπο πνοὴ ζωῆς,
καὶ αὐτὴ τὴν ἐνέργεια πού ὁ Θεὸς ἐπαναλαμβάνει ἐσαεὶ μέχρι τέλους τῆς
Ἱστορίας, προσφέροντὰς μας συνεχῶς τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, ἐμεῖς καλύπτουμε τὸ
πρόσωπὸ μας; Το πρόσωπὸ μας πού εἶναι ἀντίγραφο τοῦ Δικοῦ Του Προσώπου,
καταδεχόμαστε νὰ τὸ καλύπτουμε; Μὰ ὁ Θεὸς Θέλει νὰ καλύπτουμε ὅλο τὸ
ὑπόλοιπο σῶμα μας, καὶ νὰ μένει πάντα ἀκάλυπτο τὸ Πρόσωπο διότι σὲ αὐτὸ
βλέπουμε καὶ Ἐκείνον!!!
Καὶ ἐμεῖς ξεσκεπάζουμε το σώμα μας και σκεπάζουμε πρόσωπὸ μας; Εἶναι ἤ δὲν εἶναι πολὺ πικρό;
Καὶ τὸ κάνουμε σὲ διάφορους χώρους ἀνοικτοὺς ἤ κλειστούς!! Δὲν ἀναφέρομαι κἂν σὲ Ναοὺς διότι ἐκεῖ ἀγγίζουμε διά τῆς ολιγοπιστίας μας, τὰ ὅρια μεγάλης βλασφημίας.
Ναί! Γιατί;
Μὰ ἐμεῖς οἱ ἴδιοι δὲν εἴμαστε πού λέμε ὅτι τὸ Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας δὲν μεταδίδει ποτὲ ἰὸ καὶ ἀσθένεια, ἀλλὰ μόνο ζωὴ καὶ ἀθανασία. Ὀρθότατα!! ἀκριβῶς ἔτσι εἶναι!! Πὼς λοιπὸν τὴν ἴδια στιγμὴ δεχόμαστε χλιαρά καὶ ὀλιγόπιστα ὅτι τὸ Χρίσμα μολύνει;
Καὶ ἐμεῖς ξεσκεπάζουμε το σώμα μας και σκεπάζουμε πρόσωπὸ μας; Εἶναι ἤ δὲν εἶναι πολὺ πικρό;
Καὶ τὸ κάνουμε σὲ διάφορους χώρους ἀνοικτοὺς ἤ κλειστούς!! Δὲν ἀναφέρομαι κἂν σὲ Ναοὺς διότι ἐκεῖ ἀγγίζουμε διά τῆς ολιγοπιστίας μας, τὰ ὅρια μεγάλης βλασφημίας.
Ναί! Γιατί;
Μὰ ἐμεῖς οἱ ἴδιοι δὲν εἴμαστε πού λέμε ὅτι τὸ Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας δὲν μεταδίδει ποτὲ ἰὸ καὶ ἀσθένεια, ἀλλὰ μόνο ζωὴ καὶ ἀθανασία. Ὀρθότατα!! ἀκριβῶς ἔτσι εἶναι!! Πὼς λοιπὸν τὴν ἴδια στιγμὴ δεχόμαστε χλιαρά καὶ ὀλιγόπιστα ὅτι τὸ Χρίσμα μολύνει;
Εἶναι
πολὺ πικρὸ νὰ διαπιστώνουμε σήμερα, Μέλη τῆς Ἐκκλησίας, Μέλη τοῦ
Σώματος τοῦ Χριστοῦ νὰ γίνονται ἀρνητὲς τῶν Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας
μας!!!
Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε Μυστηριομάχοι; Το Μυστήριο τοῦ Χρίσματος τὸ δεχθήκαμε ὅλοι μας ὡς νήπια. Βαπτισθήκαμε ὅλοι μας στὴ νηπιακὴ ἡλικία (ωω εἶναι πολὺ πικρὸ ἐπίσης ὅτι πλέον δὲν βαπτίζουμε τὰ νήπιὰ μας, ἀλλὰ τὰ ραντίζουμε!! Ὁ Θεὸς ὅμως μᾶς εἶπε: «ὁ πιστεύσας καὶ βαπτισθεὶς σωθήσεται»!! Δὲν μᾶς Εἶπε : «ὁ πιστεύσας καὶ ραντισθεὶς σωθήσεται») ἄρα ὅλοι μας συν-πεθάναμε μὲ τὸν Χριστὸ καὶ συν-αναστηθήκαμε μὲ τὸν Χριστό! Γίναμε πλέον Χριστοειδείς. Γίναμε Καινοί!! Καινούργιοι, ἁγιασμένοι. Με τὸ Μυστήριο τοῦ Χρίσματος, διά τοῦ Ἁγίου Μύρου, πήραμε τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, σφραγισθήκαμε μὲ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, πήραμε τὰ χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (Α’ Κορ. 12,11) καὶ πλέον ὁ Χριστὸς μᾶς ὑποσχέθηκε ὅτι θὰ εἶναι πάντα μαζὶ μας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος, ἀφοῦ πλέον εἴμαστε φίλοι Του καὶ υἱοὶ Θεοῦ καὶ συγκληρονόμοι τῆς Βασιλείας Του. Ποιός θὰ κατηχήσει τὸν λαὸ νὰ μὴ φοβᾶται τὸν θάνατο διότι ὁ θάνατος κατηργήθη; Ποιός θὰ πεῖ τὸν λαὸ ὅτι πλέον μὲ τὴν κοίμησὴ μας μεταβαίνουμε ἐκ τοῦ θανάτου στὴν Ζωή; Ποιός θὰ στηρίξει τὸν λαὸ νὰ μὴ φοβᾶται γιὰ τὴν ὑγεία του, ἀλλὰ νὰ φοβᾶται νὰ μὴν ἁμαρτάνει; Ποιός θὰ πεῖ τὸν λαὸ νὰ προσέχει νὰ μὴν τρεμοσβήνει τὸ Ἅγιο Πνεῦμα πού πῆρε μέσα του καὶ τὸ τρεμοσβήνει ὅταν ἁμαρτάνει, ὅταν δὲν τηρεῖ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ; Ποιός θὰ τὰ πεῖ αὐτά; Κανείς; Εἶναι πολὺ πολὺ πικρό!!! Πιστεύουμε ὅτι ὅλα αὐτὰ εἶναι λόγια; Ὅλα αὐτὰ εἶναι συμβολικά; Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε Μυστηριομάχοι; ἄς μὴν ἀγγίξω κἂν τὸ Μυστήριο τοῦ Γάμου…αυτό κι ἂν τὸ βλασφημοῦμε
Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε Μυστηριομάχοι; Το Μυστήριο τοῦ Χρίσματος τὸ δεχθήκαμε ὅλοι μας ὡς νήπια. Βαπτισθήκαμε ὅλοι μας στὴ νηπιακὴ ἡλικία (ωω εἶναι πολὺ πικρὸ ἐπίσης ὅτι πλέον δὲν βαπτίζουμε τὰ νήπιὰ μας, ἀλλὰ τὰ ραντίζουμε!! Ὁ Θεὸς ὅμως μᾶς εἶπε: «ὁ πιστεύσας καὶ βαπτισθεὶς σωθήσεται»!! Δὲν μᾶς Εἶπε : «ὁ πιστεύσας καὶ ραντισθεὶς σωθήσεται») ἄρα ὅλοι μας συν-πεθάναμε μὲ τὸν Χριστὸ καὶ συν-αναστηθήκαμε μὲ τὸν Χριστό! Γίναμε πλέον Χριστοειδείς. Γίναμε Καινοί!! Καινούργιοι, ἁγιασμένοι. Με τὸ Μυστήριο τοῦ Χρίσματος, διά τοῦ Ἁγίου Μύρου, πήραμε τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, σφραγισθήκαμε μὲ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, πήραμε τὰ χαρίσματα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος (Α’ Κορ. 12,11) καὶ πλέον ὁ Χριστὸς μᾶς ὑποσχέθηκε ὅτι θὰ εἶναι πάντα μαζὶ μας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος, ἀφοῦ πλέον εἴμαστε φίλοι Του καὶ υἱοὶ Θεοῦ καὶ συγκληρονόμοι τῆς Βασιλείας Του. Ποιός θὰ κατηχήσει τὸν λαὸ νὰ μὴ φοβᾶται τὸν θάνατο διότι ὁ θάνατος κατηργήθη; Ποιός θὰ πεῖ τὸν λαὸ ὅτι πλέον μὲ τὴν κοίμησὴ μας μεταβαίνουμε ἐκ τοῦ θανάτου στὴν Ζωή; Ποιός θὰ στηρίξει τὸν λαὸ νὰ μὴ φοβᾶται γιὰ τὴν ὑγεία του, ἀλλὰ νὰ φοβᾶται νὰ μὴν ἁμαρτάνει; Ποιός θὰ πεῖ τὸν λαὸ νὰ προσέχει νὰ μὴν τρεμοσβήνει τὸ Ἅγιο Πνεῦμα πού πῆρε μέσα του καὶ τὸ τρεμοσβήνει ὅταν ἁμαρτάνει, ὅταν δὲν τηρεῖ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ; Ποιός θὰ τὰ πεῖ αὐτά; Κανείς; Εἶναι πολὺ πολὺ πικρό!!! Πιστεύουμε ὅτι ὅλα αὐτὰ εἶναι λόγια; Ὅλα αὐτὰ εἶναι συμβολικά; Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε Μυστηριομάχοι; ἄς μὴν ἀγγίξω κἂν τὸ Μυστήριο τοῦ Γάμου…αυτό κι ἂν τὸ βλασφημοῦμε
Εἶναι
πολὺ πικρὸ νὰ βλέπουμε ὅτι τελικὰ οἱ ποιμένες μας δὲν τὰ πιστεύουν! Μὰ
ἂν τὰ πίστευαν θὰ εἶχαν ὡς δεδομένο ὅτι τὸ κλείσιμο τοῦ Ναοῦ, ἤ ὁ
περιορισμὸς τῶν ἀτόμων ἐντὸς τοῦ Ναοῦ, ἤ ἡ χρήση μάσκας ἐντὸς τοῦ Ναού
εἶναι ἄρνηση τῶν Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας μας, εἶναι ἐπίσης ἄρνηση και
ἀναίρεση τῆς Πίστεὼς μας!
Πὼς
ἀπὸ τὴ μία λέμε ὅτι τὸ Μυστήριο τῆς Θείας Εὐχαριστίας δὲν μολύνει καὶ
ἀπὸ τὴν ἄλλη τὸ Μυστήριο τοῦ Χρίσματος μολύνει; Ὅλοι οἱ Ναοὶ δὲν ἔχουν
χρισθεῖ μὲ τὸν Ἅγιο Μύρο στοὺς 4 ὁρίζοντες σταυροειδῶς; Ὅλοι οἱ ναοί!!!
ἀκόμη καὶ οἱ ἀνεγκαινίαστοι ἔχουν χρισθεῖ προκαταβολικὼς ἀπὸ τὸν Ἅγιο
Τριαδικὸ Θεὸ μας, ἀκόμη καὶ ἂν δὲν κατάφεραν ἕως στιγμῆς νὰ
ἐγκαινιαστοῦν, τοὺς Δίδει τὸ Ἅγιο Πνεῦμα προκαταβολικώς, ἀφοῦ ἤδη στοὺς
Ναοὺς αὐτοὺς τελοῦνται τὰ Μυστήριὰ Του!!!
Μά, τὸ Ἅγιο Μύρο εἰσάγει τὸν Ἴδιο τὸν Ἰησοῦν μᾶς λέει ὁ Ἅγιος Διονύσιος Ἀρεοπαγίτης πού εἶναι τὸ ἐκκενωθὲν Μύρο (Ασμ. 1,3); Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε Μυστηριομάχοι; Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε καί Χριστομάχοι; Δεχόμαστε στὸ ἕνα τὴν ἐνέργεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος γιὰ τὴν μεταβολὴ τοῦ ἄρτου καὶ τοῦ οἴνου σὲ Σῶμα καὶ Αἷμα τοῦ Κυρίου μας, καὶ στὸ Χρίσμα ἀρνούμαστε τὴν δύναμὴ Του καὶ τὴν ἐνέργεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος; Ὁ Ἅγιος Νικόλαος Καβάσιλας ὅμως μᾶς τὸ λέει ξεκάθαρα: «ἤ δὲν θὰ θεωρήσουμε κανένα Μυστήριο ὡς ἀνενεργὸ ἤ θὰ τὰ θεωρήσουμε ὅλα, ἀφοῦ σὲ ὅλα ἐνεργεῖ ἡ ἴδια δύναμη, καὶ ἀφοῦ μία ἡ σφαγὴ τοῦ Ἑνὸς Ἀμνοῦ, ὁ θάνατός Του και το Αἷμα Του παρέχουν σὲ ὅλα τὰ Μυστήρια τὴν τελείωση» (Περὶ τῆς ἐν Χριστῶ ζωῆς, Λόγος Γ’, παρ.11).
Μά, τὸ Ἅγιο Μύρο εἰσάγει τὸν Ἴδιο τὸν Ἰησοῦν μᾶς λέει ὁ Ἅγιος Διονύσιος Ἀρεοπαγίτης πού εἶναι τὸ ἐκκενωθὲν Μύρο (Ασμ. 1,3); Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε Μυστηριομάχοι; Εἴμαστε ἤ δὲν εἴμαστε καί Χριστομάχοι; Δεχόμαστε στὸ ἕνα τὴν ἐνέργεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος γιὰ τὴν μεταβολὴ τοῦ ἄρτου καὶ τοῦ οἴνου σὲ Σῶμα καὶ Αἷμα τοῦ Κυρίου μας, καὶ στὸ Χρίσμα ἀρνούμαστε τὴν δύναμὴ Του καὶ τὴν ἐνέργεια τοῦ Ἁγίου Πνεύματος; Ὁ Ἅγιος Νικόλαος Καβάσιλας ὅμως μᾶς τὸ λέει ξεκάθαρα: «ἤ δὲν θὰ θεωρήσουμε κανένα Μυστήριο ὡς ἀνενεργὸ ἤ θὰ τὰ θεωρήσουμε ὅλα, ἀφοῦ σὲ ὅλα ἐνεργεῖ ἡ ἴδια δύναμη, καὶ ἀφοῦ μία ἡ σφαγὴ τοῦ Ἑνὸς Ἀμνοῦ, ὁ θάνατός Του και το Αἷμα Του παρέχουν σὲ ὅλα τὰ Μυστήρια τὴν τελείωση» (Περὶ τῆς ἐν Χριστῶ ζωῆς, Λόγος Γ’, παρ.11).
Δὲν
εἶναι πικρὸ νὰ διαβάζουμε στὴν Ἐκκλησιαστικὴ μας Ἱστορία, Ἁγίους
Ἱεράρχες νὰ ἀνοίγουν ὅλο τὸ 24ωρο τὸν Ναὸ τοῦ Θεοῦ, ὅταν ἐπέπεφτε
πανδημία στὸ λαό, καὶ σήμερα νὰ πράττουμε τὸ ἀκριβῶς ἀνάποδο;
Δὲν εἶναι πολὺ πικρὸ οἱ προπάτορὲς μας νὰ τρέχουν στὸ Ναὸ ὅταν ἀρρώσταιναν καὶ σήμερα ἐμεῖς νὰ μὴν πηγαίνουμε στὸ Ναὸ μὴ τυχὸν ἀρρωστήσουμε ἐντὸς του ἤ νὰ πηγαίνουμε μὲ τὸν φόβο ἀσθενείας;
Εἶναι ἄρνησις τοῦ Χριστοῦ μας καὶ τῶν Μυστηρίων Του!
Συντελεῖται στὴν πατρίδα μας πλέον προφανέστατη ἄρνησις τοῦ Προσώπου τοῦ Κυρίου μας καὶ τῆς δυνάμεὼς Του. Ὁμοιάσαμε προτεστάντες, αἱρετικούς, βαρλααμίτες, ἀλλὰ ὄχι τοὺς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας!! Ἔφτασε ἡ πατρίδα μας νὰ ἀναδείξει αἱρέσεις; Νὰ γεννήσει Μυστηριομάχους; Δεν εἶναι πολὺ πικρό;
Δὲν εἶναι πολὺ πικρὸ οἱ προπάτορὲς μας νὰ τρέχουν στὸ Ναὸ ὅταν ἀρρώσταιναν καὶ σήμερα ἐμεῖς νὰ μὴν πηγαίνουμε στὸ Ναὸ μὴ τυχὸν ἀρρωστήσουμε ἐντὸς του ἤ νὰ πηγαίνουμε μὲ τὸν φόβο ἀσθενείας;
Εἶναι ἄρνησις τοῦ Χριστοῦ μας καὶ τῶν Μυστηρίων Του!
Συντελεῖται στὴν πατρίδα μας πλέον προφανέστατη ἄρνησις τοῦ Προσώπου τοῦ Κυρίου μας καὶ τῆς δυνάμεὼς Του. Ὁμοιάσαμε προτεστάντες, αἱρετικούς, βαρλααμίτες, ἀλλὰ ὄχι τοὺς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας!! Ἔφτασε ἡ πατρίδα μας νὰ ἀναδείξει αἱρέσεις; Νὰ γεννήσει Μυστηριομάχους; Δεν εἶναι πολὺ πικρό;
Ὅμως,
ξέρετε, ἐμεῖς ὡς λαὸς ἁμαρτάνουμε ἀσύστολα, ἐμεῖς ὡς λαὸς ἀγαπήσαμε τὴν
εὐημερία, τὴν ἄνεση, τὸν πλοῦτο, τὴν ἱκανοποίηση τῶν ἐπιθυμιῶν μας!!
ἐμεῖς ὡς λαὸς σκοτώνουμε τὰ παιδιὰ μας πρὶν γεννηθοῦν, και γεννᾶμε λίγα
μόνο γιὰ τὴν ἱκανοποίηση τοῦ ἐγὼ μας, διότι αὐτὰ πού γεννᾶμε δὲν τὰ
ἀναθρέφουμε μὲ Χριστὸ καὶ Ἑλλάδα!!.. ἀναθέσαμε τὴν παιδαγωγία τοὺς στὸ
μαυροκούτι!! Ὁπότε ὁ Ἅγιος Τριαδικὸς Θεὸς «ψάχνει ἀγωνιωδῶς» νὰ βρεῖ ἀπὸ
αὐτὰ τὰ παιδιὰ πού γεννοῦμε καὶ νὰ ἀναδείξει τοὺς ἀρχιερεῖς, τοὺς
κυβερνῆτες, τοὺς ἱερεῖς, τοὺς δασκάλους, τοὺς νομικούς, …Αλήθεια τὶ
Βρίσκει; Εἶναι ἤ δὲν εἶναι πολὺ πικρό; Ὅτι Του προσφέρουμε αὐτὰ καὶ
Ἀξιοποιεῖ!! Δὲν εἶναι πολὺ πικρό;
Ὑπάρχει
ἐλπίδα; βεβαίως ὑπάρχει!! Νὰ κλάψουμε γοερώς, καὶ νὰ ποῦμε ἐπιτέλους
«στῶμεν καλῶς, στῶμεν μετὰ φόβου» νὰ ἀγαπήσουμε ΠΡΩΤΑ τὸν Θεὸ καὶ τὸ
θέλημὰ Του καὶ κατόπιν ὅλα τὰ ἄλλα. Νὰ φτιάξουμε ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τὶς
οἰκογένειὲς μας ὅπως θὰ τὶς ἤθελε ὁ Χριστός… καὶ ἂν Θέλει, θὰ δώσει
ἀκόμη ἕναν «χρόνο» στὴν ἀκαρπία τῆς μετανοίας μας. Νὰ θυμόμαστε ὅτι ὁ
Χριστὸς ὅταν συνάντησε τὴν ἄκαρπη συκιὰ στὸν ἀμπελώνα Του, εἶπε «3
χρόνια τώρα ἔρχομαι καὶ καρπὸ δὲν βρίσκω» καὶ ὁ ἀμπελουργὸς (ἱερεὺς)
παρακάλεσε τὸν Θεὸ νὰ τὴν ἀφήσει ἀκόμη ἕνα χρόνο ὥστε νὰ τὴν
περιποιηθεῖ, νὰ σκάψει, νὰ ρίξει λίγο λίπασμα μήπως τοῦ χρόνου δώσει
καρπό. Καὶ ὁ Χριστὸς τὸ δέχθηκε. Ἄραγε ἂν ἔρθει καὶ τοῦ χρόνου θὰ βρεῖ
καρπὸ μετανοίας στὸ κλήρο καί τό λαὸ Του, ἀπὸ τὸν πρῶτο μέχρι τὸν
τελευταῖο Ὀρθόδοξο Χριστιανό; Δὲν εἶναι πολὺ πικρὸ νὰ μὴν Βρεῖ πάλι
καρπό; Καὶ τότε; Ὦ τότε θὰ πεῖ «έκκοψον αὐτὴν ξερρίζωσὲ τήν. Γιατὶ νὰ ἀχρηστεύη τὴν γῆν;»(Λουκ. 13,7)… καὶ θὰ εἶναι ὄντως πολὺ πικρὸ ἂν τὸν Ἀναγκάσουμε νὰ Πεῖ κάτι τέτοιο!
Μήπως
ἡ ἡγεσία τῆς Ἐκκλησίας μας νὰ κηρύξει νηνευητικὴ μετάνοια (κλῆρου και
λαοῦ) ἀπὸ τώρα ἕως τὸ ἐρχόμενο Πάσχα ὥστε ὁ Ἅγιος Τριαδικὸς Θεὸς νὰ
ἐξαφανίσει τοὺς ἀσεβεῖς καὶ ἀπίστους Καίσαρες τοῦ κόσμου τούτου καὶ νὰ
προσθέσει Πίστη στὴν Πρόνοιὰ Του σὲ ὅλα τὰ μέλη τοῦ Σώματὸς Του ἀπὸ τὸν
πρῶτο τὴ τάξει μέχρι τὸν τελευταῖο;
Ἀλήθεια!!
πόσο ἀγαποῦμε τὸν Θεό; Πόσο ἀγαποῦμε τὸν Χριστὸ πού ἔδωσε τὸ εἶναι Του
σὲ μᾶς τὴν ὥρα τοῦ βαπτίσματὸς μας καὶ μεῖς Τοῦ ἀντιπροσφέραμε μόνο
λίγες τρίχες τῆς κεφαλῆς μας;
Πότε θὰ πάρουμε ἀπόφαση νὰ Τοῦ προσφέρουμε τὴν καρδιὰ μας; ἰδοὺ νῦν καιρὸς εὐπρόσδεκτος, ἰδοὺ νῦν ἡμέρα σωτηρίας (Β’ Κορ. 6,2)
π.Α.Κ
27 σχόλια:
ΗΜΑΡΤΟΝ..ΗΜΑΡΤΟΝ ΑΔΕΛΦΕ...ΤΟΣΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ...ΗΜΑΡΤΟΝ ΒΟΩ ΣΟΙ...ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΝΑΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ Κ ΤΟΥΣ ΙΟΥΣ?ΔΗΛ ΟΙ ΝΑΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΓΙΑΣΘΟΙ Κ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΤΡΩΓΟΥΝ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΖΩΙΦΙΑ,ΚΑΛΥΜΜΑΤΑ Κ ΙΕΡΑ ΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΒΡΩΜΙΖΟΥΝ Κ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ?ΟΛΑ ΑΔΕΛΦΕ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΗ ΦΘΟΡΑ...ΟΠΩΣ Κ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΕΠΤΟΚΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ Κ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΒΗΜΑ Κ ΠΑΝΤΟΥ.ΚΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΙΑΔΜΕΝΟΙ ΟΙ ΝΑΟΙ...ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΥΛΗΝ.Η ΥΛΗ ΦΘΑΡΤΗ...ΜΗ ΠΛΑΝΑΣΘΑΙ...ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ ΑΡΡΩΣΤΗΣΑΝΕ Κ ΠΕΘΑΝΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΝΑΟΥΣ...ΜΗ ΣΥΓΧΑΙΟΥΜΕ ΤΗΝ Θ.ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΣΤΙ ΠΝΕΥΜΑ..ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ,ΤΗΝ ΦΘΟΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΘΑΡΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΜΑΣ.
Να θυμίσουμε και πως
η μεν γυνή του Λώτ,
τύπος του ...βολεμένου ανθρώπου,
νοσταλγώντας την χαμένη
της "ευμάρεια", γίνεται
στήλη άλατος
ενώ και ο Λώτ
αμφιβάλλοντας για το αν η πόλη
που τους δόθηκε ως καταφύγιο, είναι ασφαλής
λόγω
-λέει ο ορθολογισμόςτου(!)- της εγγύτητος
αποφασίζει να ανέβει σε
κάποια υψώματα που... φαντάζουν στον λογισμό του πλέον ασφαλή...
όπου, και αφού οι κόρες του τον μεθάνε
...ολοκληρώνουν...μαζί του την ...αποστασία,
φοβούμενες οι ταλαίπωρες, πως θα μείνουν ...λέει...άτεκνες!
Κι όμως ο Θεός είχε θελήσει
παρά το προφανές χάλι τους,
να τους χαρίσει
μιά ευκαιρία σωτηρίας...
μ ε γ α λ ό θ υ μ ο ς ών
και φιλάνθρωπος!
Παππούλη, την ευχή σου. Μια απάντηση σε μια από τις ερωτήσεις σου: ναι, θα βρει την Πίστη ο Κύριός μας αν έρθει αύριο. Δεν θα την βρει σε όλους, φυσικά όχι, αλλά έχω την αίσθηση θα την βρει σε περισσότερους απ' όσους νομίζουμε. Επίτρεψέ μου να έχω αυτή τη μικρή αισιοδοξία. Τώρα, αν θα τη βρει σε αρκετούς ("δέκα"!), ώστε να γλυτώσει ο τόπος μας την τύχη των Σοδόμων και της Γομόρας, αυτό δεν μπορώ να το ξέρω. Γι' αυτό ας είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να την κοπανήσουμε, χωρίς να κοιτάξουμε πίσω! Να μην ξεχνάμε το πάθημα της γυναίκας του Λωτ!
Κατά τα άλλα, διάβαζα τις σκέψεις σου κι έλεγα ότι αυτός είναι δικός μου άνθρωπος, κάποια μέρα θέλω να τα πούμε από κοντά, να μου βγάλει το παράπονό του ο άνθρωπος και δια ζώσης, αφού είναι και δικό μου παράπονο ακριβώς και θα τον καταλάβω!
π.Ιω σε παρακαλούμε μην γράφεις κεφαλαία !!
Ο Λόγος Σαρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημίν.
https://www.youtube.com/watch?v=gB_sdxKYEbI
Μα εσύ ξεχνώντας τη θεολογία ασχολησε με την δηθεν θεολογία της μάσκας,που στο κάτω κάτω δεν προκειται περι θεολογικου ζητηματος αλλά καθαρής προσβολής του ναού Του Θεού η χρήση αυτής και μόνο.
Ποσο σιγουρος είσαι για αυτα που λες;Ποιος σου ειπε ότι το ποντίκι στα μάτια του Θεου είναι βρωμικο;ή ότι η σκόνη πετώντας στα Αγια δεν αγιαζεται αλλά τα μολυνει;ποιος σου ειπε ότι η δύναμη του Θεου δεν είναι μεγαλυτερη της μόλυνσης ενός ποντικου;Ή ότι ο καθαγιασμος δεν επιδρά στη μόλυνση του ποντικού ή της σκόνης,αλλά καθαγιαζει μόνον αυτά τα καθάρια που απολυμαινεις εσύ με το αζαξ της αντίχριστης απιστίας σου;
Μέσω της φθαρτης υλης ο Θεός αυθαρτοποιει τον άνθρωπο και εσύ μας λες ότι η ύλη είναι μόνο φθαρτη;Η ύλη του σώματος του Χριστού έχει "υιοθετηθει"απο την θεότητα,κάθεται ο Χριστος μας με το ανθρώπινο σώμα Του δίπλα στον πατέρα και εσύ ξαμολας κουραφέξαλα για τον ναο του σώματος Του(εκκλησια)επί γης;
Η ύλη είναι φθαρτη,η ύλη που αγιαστηκε από τον Κύριο μόνο αυτό ειναι;Το σώμα που Αυτός κατέχει είναι φθαρτο;
ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ σε φθορά όμως προσφέρουν αγιασμό πρώτα από ολα,έστω και φθαρμένα και σκισμένα και σκονισμένα αγιαζουν,εδώ έγκειται και η δύναμη του καθαγιασμου αλλιώς δεν θα χρειαζόταν,το καθαρό και το Άγιο δε χρειάζονται καθαγιασμο.Το λέει η λέξη,κάτι καθαγιαζεται και μετά είναι Άγιο,οπότε δεν περιμένει εσένα να το καθαρίσεις παπά μισθωτέ.
Και τα λείψανα παπούλη;
Υλικά μεν, αγιασμένα δε!
...
(Ενώ ο... ορθολογισμός;
από παχιά ύλη...
δεν αποτελείται μεν
αλλά, τόσο μα τόσο
σαρκικός...
που γινόμαστε...σάρκες
...σκέτες...
σκεπτόμενοι ορθολογιστικά
...ως άσοφοι...
κομπιουτερόμυαλοι!
Εύχεσθαι!
Αγαπητε argy...χαμογελα κ λιγο..μην εισαι τοσο επικριτικος...κ να ξες οτι ο π.Ιω'ειναι ο μοναδικος αμισθος ενδεχομενως εκ πεποιθησεως στην Εκκλησια...κρινε τν εαυτο σου..κ οχι αυτον τον Ιερεα που σαν φιδακι πεταξες στο τελος του κειμενου σου και το δηλητηριο για να βρεις ενδεχομενως υποστηρικτες στην αποψη σου.ΚΡΙΜΑ να μιλας ετσι για εναν "παπα"...
Δεν χρειαζομαι υποστηρικτες...ηρεμηστε αδελφοι...αντα υπηρχαν κ παντα θα υπαρχουν διαφορετικες αποψεις στην Εκκλησια κ μαλιστα καλα εμπεριστατωμενες Θεολογικων κειμενων...ομως αδελφοι μην βγαζουμε μενος κ πιστεψουμε οτι οι δικες μας αποψεις κ κρισεις ειναι οι καταλληλοτερες...πλανωμεθα...Αλλα πανω απ ολα....ΣΕΒΑΣΜΟΣ.Ευχεσθε.
Άμισθος ...συμφωνοι...
χρηματοδοτούμενος...
...ίσως...;
Οι διαφορετικές απόψεις υπάρχουν στη Βουλή των ξιπασμενων.Στην εκκλησία ΚΑΝΕΝΟΣ άποψη και γνώμη δεν ακολουθείται,υπάρχουν οι εντολές του Θεου και αυτά που όρισε ο Χριστός,οι απόστολοι Του,οι άγιοι Του οι πατέρες και οι μάρτυρες,με την πράξη τους που θεμελιώνει την ορθοπραξια που εδραιώθηκε στην ορθοδοξία μας.Αυτοι δεν εδραιωσαν αυτή την ορθοδοξία στη μόλυνση αλλά στο αμόλυντο του Θεου μας,κατ'επεκτασιν οτιδηποτε Τον αφορά.
Χώρια που ολοι αυτοί και αυτό που έχτισαν εδραζεται στο φόβο και την υπακοή του Κυριου τους,όχι στην προσβολή Του κατόπιν εντολών και "υπακοων"στον καθε καισαρα,των συνθηκών κάποιας ασθένειας,ή μετά από οποιαδήποτε δοκιμασία,η οποία πάντα ελκυε τους αγαπώντας Αυτόν εγκυτερα Του,δεν τους απομάκρυνε περισσοτερο,δεν τους οδηγουσε(Ο πειρασμος)να αμφισβητούν την καθαρότητα των σεβασματων Του επί γης.Ποτε η εκκλησία και οι άνθρωποι της δεν αμφισβήτησαν οι ίδιοι την αμολυντοτητα των σεβασματων του Θεου τους όπως τώρα.
Δε σέβομαι κανέναν που δε σέβεται τον Θεό.
Κρίνω αυτά που λέει οχι τον ίδιο.Δεν ξέρω γιατί κάποιοι όταν μιλάμε για κακές πράξεις που κάνει κάποιος το βαπτιζετε προσωπική κατακριση.Ο Κύριος σου ήρθε μήπως να συγχωρέσει τις κακες πράξεις του διαβόλου ή αυτόν που τις κάνει;
Εάν θέλουν αυτοί με τις κακές πράξεις(στην περίπτωση ιερείς που χαρακτηρίζουν τα Αγια μολυσμενα) υπάρχει κάτι για το οποίο σταυρώθηκε ο Κύριος και έδωσε έτσι δικαίωμα να διαχωριζει ο καθένας τον αιώνιο εαυτό του από την κακή του πράξη,αυτό λέγεται μετάνοια και συγχώρεση.Υπαρχει δε ως σωστικο μηστυριο στην εκκλησια αδερφέ,ώστε μετά αποδίδεται ο ανθρωπος καθαρός ως αθώα περιστερά.
Καλά είναι ο πάτερ λοιπον να μετανοησεις για τα ποντίκια και τις σκόνες,καλό θα κάνει του εαυτού του.
Πάντως εμένα, πάτερ Ιω, αυτή η διχοτόμηση ύλης και πνεύματος που εισάγεις στο αρχικό σου σχόλιο, σαν να μην υπάρχει καμία σχέση και καμία αλληλεπίδραση ανάμεσα στα δύο, μου βγάζει κάτι προς γνωστικισμό - τη φοβεροτέρα των αρχαίων αιρέσεων - ή επί το πιο "μοδέρνο" προς ανατολικές φιλοσοφίες, ή, τέλος πάντων, ηπιότερα, "απλώς" προς νεοπλατωνισμό. Ε, όλων η πλάνη η ίδια είναι ουσιαστικά, η άρνηση της Ενανθρωπίσεως. Η άρνηση του Λόγου που Σαρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημίν. Γι' αυτό ανέβασα το συγκλονιστικό τροπάριο χτες το βράδυ. Να μη λέω δικά μου, αφού όλα τα έχουν πει οι προσευχές μας. Μιλάω με σεβασμό και χωρίς μένος, αν θέλεις πρόσεξέ τα αυτά γιατί είναι επικίνδυνα αυτά τα μονοπάτια. Πολύ επικίνδυνα. Αυτή είναι, εν τέλη, και η ουσία της αγωνίας του π.Α.Κ. που έγραψε το αρχικό κείμενο, έτσι την κατάλαβα εγώ.
Κι αν βρίσκεις ποντίκια και ζωίφια όταν πας να λειτουργήσεις, θα σου πρότεινα να αλλάξεις νεωκόρο.
Ακριβώς,οι αιρέσεις ανακυκλωνονται με πολλούς τρόπους.
Πάντα προβάλλεται κεκαλυμμενα και εννοειται,είτε ο μονοφυσιτισμος,είτε ο αρειανισμος,είτε ο νεστοριανισμος
Πόσο εγωισμό πρέπει ν έχεις αδελφέ,που να νομίζεις οτι είσαι τόσο Θεολογικά κατηερισμένος,ώστε να θεωρείς τον εαυτό σου αλάνθαστο...κ όλους όσους δεν συμφωνούν με τις απόψεις σου(Πατριαρχες,Επισκόπους,Θεολόγους)οτι όλοι αυτοί είναι ειτε σε πλάνη η σε συνομωσία...ΚΡΙΜΑ.
Λυσσαξαν οι αντίχριστοι οπως τότε,τώρα και παπάδες να φωναζουν:
Αν είσαι Θεός κατέβα από τον σταυρό.
Αν είσαι Θεός πως σε επιασαν;
Αν είσαι Θεός πως έπαθε η σάρκα Σου;
Αν είσαι Θεός πως πεθανες;
Ετσι και τωρα:
Αν είσαι Θεός γιατί ο ναός σου έχει κρυο και φοραμε ζακετες;
Αν είσαι Θεός γιατί κολλήσαμε γριπη;
Αν είσαι Θεός γιατί μπαίνει σκόνη στο
Άγιο θυσιαστήριο Σου;
Αν είσαι Θεός γιατί εισήλθε
ποντίκος;.
Αν είσαι Θεός γιατί σκόνταψα και έπεσα,γιατι δεν με φυλαξες;
Όμως έτσι είναι,οι χριστιανοί πιστεύουμε με έναν μωρό τρόπο για τους άπιστους κοσμικούς.
Πιστεύουμε σε ένα Θεό που νικά χάνοντας.
Που κατατροπωνει τον θάνατο θανατουμενος
Που τους κερδίζει σκοτώνοντας Τον.
Που κηρύττει αιώνες ενώ λείπει.
Που με τη σκόνη αγιάζει.
Που αφήνει και τον ποντικό να κάνει βόλτες στα Αγια Του για να χαίρεται και αυτός τον δημιουργό του.
Που δέχεται σκισμένα και μέσω αυτών αγιάζει.
Που προτιμά τους αγίους Του ρακενδυτους και τότε τους δίνει την χάρη Του.
Ο Θεός επιτρέπει,
παραχωρεί...για να το πούμε ακριβέστερα, να συμβαίνουν...διάφορα... κατά τα μέτρα -κυρίως-
της αμαρτωλότητάς μας,
πρός συνετισμό
και διόρθωση...!
Πολλές φορές, ακόμη και μοναστήρια ολόκληρα,
πήραν φωτιά και κάηκαν...
και
θα έπρεπε σύμφωνα με την
"λογική" των ορθολογιστών
να καταργήσουμε τα
καντήλια...αλλά αυτό ποτέ
δεν έγινε, γιατί...
φοβόμαστε
την αμαρτία μας...
...όχι το καντηλάκι...!
(...ελπίζω να μη βάζω ιδέες...στους νεωτεριστές
...παραδοσιφοβικούς...!)
Ακριβώς αυτό το επιχείρημα
έλεγαν στον Άγιο
Μάξιμο τον Ομολογητή...
...και...όχι... η αφεντομουτσουνάρα...μου
δεν είναι τίποτα σπουδαίο
γι αυτό και κανείς δεν με
υποχρεωνει να προδώσω
την πίστι μου, γιατί
τιποτε δεν θα κερδιζαν οι
αντιχριστοι απ'αυτό
σε αντίθεση με την
προδοσία των επισκόπων,
που κάνει την ορθοδοξία
να εξομοιώνεται με
τις...
... τάχα... αλλες... "εκκλησίες"...!
"Αρτζι"γαλήνευε βρε...εσυ είσαι σε θέση να βάλεις κανόνα Ακοινωνησίας στον εαυτό σου...έχεις τα πιστέυω σου...καλώς...κράτα τα για την Σωτηρία σου...τι πιστέυεις..θα σώσεις τον κόσμο;Πολύ ζήλος=πλάνη ανθρώπου.
Ακριβως
Ηθοποιός σου είπε ότι ο Θεός σε θέλει χλιαρό και όχι ζηλωτη της αγάπης Του;Που τα γραφει ότι είναι απευκταια αυτά που μου αποδόσεις ως μη πρεποντα;
Εσύ το ότι οι ιερείς μας πλέον θεωρούν φυσικη πραγματικοτητα, ξεχνώντας τον υπέρ φύσιν Κύριο τους,ότι ο ναος Του είναι μολυσμένος το βλέπεις ως τίποτα το υβριστικο;
Όχι, κανείς σχολιαστής ιστολογίου δε θα σώσει τον κόσμο, ούτε ο Άρτζι, ούτε ο Δον, ούτε εγώ ο ανώνυμος 11:59. Η πίστη στο Θεανθρώπινο Πρόσωπο του Κυρίου Ιησού Χριστού, του Ενανθρωπίσαντος Υιού και Λόγου του Θεού, και ό,τι αυτή η πίστη συνεπάγεται, αυτό θα σώσει όποιον το θελήσει.
Πάντως σωστά και σταράτα
τα είπες...
Πάντα τέτοια!
Τα είπε ο Άρτζι... εννοούσα...
Ζητώ συγγνώμη για τα εκφραστικά και τις ανωτέρω λάθος λέξεις,όμως στο πληκτρολογιο εχει ενεργοποιηθεί κάτι και κάνει ότι θελει
Κι όμως αδερφέ,
για να κάνουμε
και... ολίγη αυτοκριτική
εμείς οι τρείς...
(και... όλοι... όσοι)
αν
το μεγαλύτερο μέρος τού χρόνου που περνάμε στό
πληκτρολόγιο, το αφιερώναμε σε καρδιακή
προσευχή
θα είχαμε αλλάξει...
-στά σίγουρα-
τον κόσμο ...γύρω μας!
Ναι προσευχη να φωτισει ο Κυριος ωστε να βλεπουμε ολοι τα λαθη μας και να τα διορθωνουμε,αγωνας ομως και αντισταση κατα της λαιλαπας που αυτα προκαλουν.
Δημοσίευση σχολίου