Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Στο Σου-Μι-Τζου κάποια βραδιά



Στο Σου Μιτζού κάποια βραδιά
έχασα όλα τα κλειδιά
και γύρευα λιμάνι
Δυο γιαπωνέζοι θυρωροί,
αμφιβολία δε χωρεί
με πήραν για χαρμάνη

Και πες, πες, πες
και ψου, ψου, ψου
κάποια βραδιά στου Σου Μιτζού,
σε πέντε κι έξι γλώσσες
Α, είδαν πως ήμουν πονηρός,
και πριν να γίνουνε καπνός
μου κάνανε τις κλώσες

Δεν είχα όρεξη που λες,
να μάθουν όλες οι φυλές
πως ήμουν λυπημένος
Βρήκα στο μπαρ ένα Ρωμιό,
πήγα να ξομολογηθώ
μα ήτανε πιωμένος.

Και πες, πες, πες
και ψου, ψου, ψου
κάποια βραδιά στου Σου Μιτζού,
σε πέντε κι έξι γλώσσες
Α, είδαν πως ήμουν πονηρός,
και πριν να γίνουνε καπνός
μου κάνανε τις κλώσες
Στίχοι για το τραγούδι Στο Σου-Μιτζού Γλυκερία του έτους 1983 σε στίχους Γκανάς Μιχάλης και σύνθεση Ξυδάκης Νίκος από το album Πρώτο βράδυ στην Αθήνα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

https://www.thebest.gr/article/591837-lunei-tin-siopi-tou-o-proin-archimandritis-andreas-konanos-binteo

Κ. είπε...

Ενδιαφέρον!

Κ.