Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ 
Καμιά φορά προσπαθώ να αιτιολογήσω τι συμβαίνει γύρω μου. Για ποιο λόγο ο κόσμος έχει αλλάξει και πλανάται τόσο. 

Γιατί έχει γίνει τόσο σκοτεινή η ζωή μας και κάθε στιγμή χρωματιστή την επεξεργαζόμαστε και την κάνουμε ασπρόμαυρη; 

Κύριε ελέησον το δάκρυ μου να γίνει βροχή να ξεδιψάσω
Κύριε ελέησον τη σκέψη μου να γίνει σκέπη να ξαποστάσω
Κύριε ελέησον την ψυχή μου να γίνει μεγάλη μόνο για ν'αγαπώ

Κι έπειτα έρχονται στον νου μου οι μεστοί στίχοι του Γ. Σεφέρη και λύνονται μέσα μου όλες οι απορίες.

«Ανεξήγητο» είπες «ανεξήγητο», δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους, όσο και να παίζουν με τα χρώματα είναι όλοι τους μαύροι». Σεφέρης

Αναστασία Χ.Παπαδοπούλου

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εάν αλλάξεις τα γυαλιά
θα δεις αθώους άσπρους
τους βλέπω μες την εκκλησιά
Χριστό σαν κοινωνάνε
και χαίρομαι ειλικρινά
τα πρόσωπα πως λάμπουν!