Πέμπτη, 14 Σεπτεμβρίου 2017

Θρησκευτικά στην Ellada, έτος 2017. Ουδείς ασχολείται.

"Αντιρατσιστική" προπαγάνδα στα βιβλία της 4ης δημοτικού για την "αποδοχή του διαφορετικού" και την ενσωμάτωσή του καθώς και υπέρ της λαθρομετανάστευσης, μέσα από τον θρησκευτικό συγκρητισμό. 




Φωτογραφία του χρήστη Παρατηρητήριο Πολιτικής Ορθότητας.  

 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΤΡΙΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!
H Ισλαμοποίηση σε εξέλιξη...


 
Φωτογραφία της Eirhnh Nikolaos Daska.


"Ξύλο και ξεβράκωμα" σε όποιον καθηγητή διδάσκει τέτοιες μαλακίες στα παιδιά μας !

Η διοικούσα εκκλησία;;

Νύρετε και ζέχνει...


  Ωστόσο ας σημειώσουμε ,πως ένας από τους επισκόπους  τους μετρημένους  στα δάκτυλα 
του ενός χεριού που έκανε δυναμική παρέμβαση για τα  νέα θρησκευτικά ,ο μητροπολίτης Ναυπάκτου  π.Ιερόθεος είχε πολλάκις παρέμβει στην ιεραρχία αλλά όπως φάνηκε   σε ώτα μή ακουόντων…





1. Τό Πρόγραμμα Σπουδν δέν εναι οτε το πουργο Φίλη οτε το πουργο Γαβρόγλου, λλά οτε καί τς πουργο ννας Διαμαντοπούλου το τους 2010. Εναι να πρόγραμμα τό ποο τοιμάσθηκε πό μιά μάδα θεολόγων, πού εναι γνωστοί στούς κκλησιαστικούς κύκλους καί δέν χρειάζεται νά ναφερθον νόματα, ποία χει μιά μεταπατερική κατεύθυνση.

ταν διαβάση κανείς στω καί πρόχειρα τούς φακέλλους το μαθητ καί ταν δ πό πο πιλέγεται τό λικό, θά τό διαπιστώση εχερς. Μνημονεύονται χωρία πό κείμενα συγκεκριμένων νθρώπων πού χουν συγκεκριμένη θεολογική σκέψη. Ατό γιά μένα εναι πάρα πολύ πικίνδυνο.

Πρέπει νά σταθομε μέ μεγάλη εθύνη πέναντι στήν Παράδοση ατο το τόπου καί πέναντι στά 1.200.000 παιδιά, πού θά διδαχθον ατό τό πικίνδυνο μάθημα τν Θρησκευτικν.

2. Τό πρόγραμμα ατό πό τήν βάση του εναι προβληματικό, θά μποροσα δέ νά π κθεμελιωτικό, διότι ποδομε τά πάντα. Παρουσιάζει τίς θρησκεες μέσα πό τήν κοινωνιολογική τους προοπτική καί μέ τόν τρόπο ατόν ποδομε χι μόνον τήν ρθόδοξη θεολογία, λλά καί τήν διδασκαλία καί τν λλων θρησκειν.

Ατή ποδόμηση δέν γίνεται μόνον στά θρησκευτικά, λλά καί στήν στορία. Διότι καί γιά τό μάθημα τς στορίας εσάγεται θεματική μέθοδος Σπουδν. χουν δημοσιευθ στόν τύπο πόψεις τν πευθύνων γιά τήν ναμόρφωση το μαθήματος τς στορίας, που ποστηρίζονται τά Δεκεμβριανά, πού θεωρονται τι εναι «πανάσταση πού χάσαμε», τά Σκόπια νά μετονομασθον σέ Μακεδονία, γίνεται λόγος γιά τούς μύθους το 1821, γιά τήν Πηνελόπη Δέλτα ς θνικίστριας κ.., καθώς πίσης χουν δημοσιευθ λλες πόψεις στορικν πού ντιδρον σέ ατόν τόν τρόπο καταγραφς τς στορίας.

πίσης, εναι πολύ σημαντικές ο παρατηρήσεις καί τά συμπεράσματα τς Πανελλήνιας νωσης Φιλολόγων γιά τό προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδν στήν στορία.

ταν, λοιπόν, θά γίνη ντονώτερη συζήτηση γιά τήν θεματική συγγραφή τς στορίας, μέ λα ατά πού νέφερα, τότε τί θά κάναμε μες ς κκλησία, ταν χουμε ποδεχθ τό πρόγραμμα Σπουδν στά Θρησκευτικά, που πιχειρεται δια ποδόμηση; Θά μιλήσουμε γιά τήν ποδόμηση τς στορίας, ταν συμφωνήσαμε στήν ποδόμηση τν Θρησκευτικν;

3. Θεωρ νεπίτρεπτο, πως τό χω γράψει καί σέ κείμενό μου, τό τι διάλογος γινε μεταξύ το νστιτούτου κπαιδευτικς Πολιτικς καί τν κπροσώπων τς κκλησίας καί χι καί μέ τήν Πανελλήνια νωση τν Θεολόγων. Παραγνωρίσθηκαν τελείως ο θεολόγοι πού ργάζονται τό μάθημα στήν τάξη καί δέν τούς δόθηκε δυνατότητα νά κφράσουν τίς πόψεις τους, πως δόθηκε δυνατότητα νά κφράσουν τίς πόψεις τους Θεολογικός Σύνδεσμος ΚΑΙΡΟΣ.

4. Θεωρ τι πόφαση τς εραρχίας τς 9ης Μαρτίου 2017, στήν ποία καταλήξαμε κατόπιν ψηφοφορίας, πού ταν σαφέστατη πρόταση το ρχιεπισκόπου, δέν φαρμόσθηκε καί στά τρία σκέλη της, τοι νά συνεχισθ διάλογος μέ νομικό παραστάτη, νά γίνη προσπάθεια ποδόμησης το νέου προγράμματος καί νά λθη συμφωνία στήν εραρχία γιά ποδοχή τς ποφάσεως τν δύο πιτροπν, προφανς πρίν δημοσιευθον στήν φημερίδα τς Κυβερνήσεως καί πρίν ο φάκελλοι τν μαθημάτων ναρτηθον στό διαδίκτυο. Ατό εναι σοβαρή λλειψη.

Θεωρ τι δέν λλαξε τίποτε ς πρός τήν θεματολογία, κτός πό τήν Γ΄καί Δ΄Τάξη το Δημοτικο Σχολείου πού βγκαν τά σχετικά μέ τίς νατολικές Θρησκεες καί παρέμειναν ο λεγόμενες «βρααμικές Θρησκεες», γιναν μερικές λλαγές στό λικό καί στόν φάκελλο το μαθητ, λλά τό πρόβλημα τό οσιαστικό παραμένει, τι πρόκειται γιά να διαθρησκειακό λικό.

Μέ τήν εκαιρία ατή θέλω νά τονίσω γιατί γίνεται λόγος καί πς νοεται ρος «βρααμικές θρησκεες»; Γνωρίζω τι ποτελε κεντρικό πρόσωπο βραάμ. μως, ο συντάξαντες τά προγράμματα γνωρίζουν πολύ καλά τι Χριστιανισμός εναι κκλησία καί χι θρησκεία καί πίσης στήν Παλαιά Διαθήκη μφανίζεται σαρκος Λόγος καί στήν Καινή Διαθήκη Σεσαρκωμένος Λόγος. τσι, ο Χριστιανοί πιστεύουμε στόν νανθρωπήσαντα Υό καί Λόγο το Θεο καί τήν κκλησία Του, πού εναι τό Σμα Του. λλωστε, κατά τόν Εαγγελιστή ωάννη: «επον ον ο ουδαοι πρς ατν (τόν Χριστό)· πεντκοντα τη οπω χεις κα βραμ ἑώρακας; επεν ατος ησος· μν μν λγω μν, πρν βραμ γενσθαι γ εμι» (ω. η΄, 57-58).

να παράδειγμα εναι κφραστικό. Στήν Β΄ Γυμνασίου καί τήν νότητα «Ποιός εναι Θεός τν χριστιανν;», στερα πό τά βιβλικά κείμενα πού ναφέρουν τί επε Χριστός στόν Πιλάτο, παρατίθενται μαρτυρίες πό τόν ώσηπο, τόν Τάκιτο, τόν Κέλσο, τόν Πασκάλ Μπρυκνέρ, Μάρτιν Μπούμπερ, τόν Γκάντι, τόν Καζαντζάκη καί τόν Λειβαδίτη, πό τό Κοράνιο. πάρχουν περικοπές τς Καινς Διαθήκης καί ρμηνεία τν περικοπν π' λους ατούς πού ναφέρθησαν, χωρίς νά πάρχουν ρμηνεες τν γίων γιά τόν Χριστό (Φάκελλος Β΄ Γυμνασίου, σελ. 32-38).

πίσης νά ναφέρω να προσωπικό παράδειγμα. Πγα στό ράκλειο τς Κρήτης καί μίλησα γιά τόν Ντοστογιέφσκι. Μετά πό τήν μιλία κάποιος κροατής μο επε νά π ποιά εναι ποψή μου καί γιά τόν Καζαντζάκη. διευθύνων τήν συζήτηση μέ προέτρεψε νά μήν παντήσω. μως γώ πάντησα, ναφέροντας τήν ποψή μου γιά τόν Καζαντζάκη διότι χω διαβάσει λα τά κείμενά του κτός πό τόν «Τελευταο πειρασμό», το ποίου τήν νάγνωση πό τίς πρτες σελίδες δέν ντεξα νά συνεχίσω. πί  τρία τέταρτα τς ρας μιλοσα γιά τόν Καζαντζάκη, λέγοντας τά θετικά καί τά ρνητικά του καί στό τέλος μέ χειροκρότησαν.  Καί μως στόν φάκελλο τν μαθητν πάρχει πόσπασμα πό τό χειρότερο ργο το Καζαντζάκη « τελευταος πειρασμός» (Φάκελλος Β΄Γυμνασίου, σελ. 37-38).  

5. Γιά λους ατούς τούς λόγους πού νέφερα προηγουμένως μέ συντομία νομίζω τι εραρχία δέν πρέπει νά ναλάβη τήν εθύνη ποδοχς ατο το προγράμματος, διότι πέρα πό τήν μεθοδολογία πάρχουν καί προβλήματα πού σχετίζονται μέ τό λικό πού χρησιμοποιεται. Γενικά, τό πρόγραμμα ατό παραπέμπει στήν ρχή τν «πολλαπλν ταυτοτήτων».

πρότασή μου εναι: πειδή λη δομή καί διάρθρωση το προγράμματος ατο δέν θεραπεύεται, γι' ατό εραρχία, ν δέν μπορ, γιά διαφόρους λόγους, νά τό πορρίψη λοσχερς, τολάχιστον θά πρέπει νά πιφυλαχθ, γιά νά μήν ναλάβη τίς εθύνες νός τέτοιου προγράμματος, τό ποο θά διδαχθον περίπου 1.200.000 μαθητές στά σχολεα μας.


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aνατριχίλα !

Ρασιώτη Αναστασία είπε...

Χρόνια παλεύει η Ένωση Θεολόγων γι' αυτή την λαίλαπα, που γνώριζε ότι ερχόταν. Τώρα είναι η σειρά της Εκκλησίας να μιλήσει, να πράξει, να δρασει. Κι όταν λέω Εκκλησία δεν εννοώ την διοικούσα. Ας θυμηθούμε πρώτα εμείς οι ίδιοι ότι είμαστε Εκκλησία κι ας το δείξουμε. Ας βγουν οι γονείς να μιλήσουν. Ας αποσυρθούν οι μαθητές από τις τάξεις την ώρα των Θρησκευτικών. Ας κάνουμε μια ομολογία ότι η πίστη μας είναι πιο σημαντική από το "σχήμα της τυρόπιτας" για το οποίο εδώ και χρόνια διαμαρτυρόμαστε ετησίως. Ας βγούμε κι εμείς οι διδάσκοντες έξω μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας δηλώνοντας ότι δεν θέλουμε να πληρωνόμαστε για να διδάσκουμε την "φιλευσπλαχνία" του Αλλάχ την οποία ιδιαιτέρως ως Έλληνες έχουμε δεχτεί. Ας μην κρυβόμαστε μέσα στις τάξεις για να εφαρμόσουμε το Σύνταγμα φέρνοντας πίσω τα "ανύπαρκτα" κρυφά σχολεία. Ας μην αντιδράσουμε, ας δράσουμε.

Ανώνυμος είπε...

O μ. Ναυπάκτου τα είπε όλα. Δυστυχώς δεν είδαμε αντίστοιχες τοποθετήσεις (εκτός του μ.Πειραιώς και 2-3 ακόμα), και το κυριότερο δεν είδαμε από την Ι.Σ. της Εκκλησίας μια ξεκάθαρη θέση καταδίκης της φιλοσοφίας και του περιεχομένου του μαθήματος. Κάποια μισόλογα για "προβληματικά σημεία" που "με καλή θέληση θα διορθωθούν".
Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να διορθωθεί κάτι που έχει δομηθεί σε λάθος βάση. Για να μην πω ότι οι διορθώσεις θα θολώσουν ακόμα περισσότερο το τοπίο. Γιατί θα υπάρχει μια ολόκληρη συγκριτιστική οπτική και μέσα εκεί κάποιες διορθωμένες (προς το "ορθοδοξότερο") ενότητες που θα κάνουν πιο δυσδιάκριτα τα πράγματα, για τους ανυποψίαστους..

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟ ΤΟΠΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΑ Λ Α Θ Η ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ 1924, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ Η ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ...Ο κολιός ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ...ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΟΥΣ... ΛΑΙΜΟΚΟΦΤΕΣ-ΙΣΛΑΜΟΦΑΝΑΤΙΛΕΣ, ΑΜΗΝ ΚΑΙ Μ Η ΓΕΝΟΙΤΟ!(ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΛΑΙΜΩΝ,Μ Η ΓΕΝΟΙΤΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΆΛΛΑ ΛΕΓΩ ΑΛΛΆ...ΤΟ ΒΛΈΠΕΙΣ, ΡΕ ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΚΑΙ ΣΥ, ΤΟ Κ Α Κ Ο ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ. ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ. ΚΑΙ Η Ε.Λ.Α.Σ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ Π Λ Ε Ο Ν ΜΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΛΑΨΕ ΜΕ ΜΑΝΑ Μ' ΚΛΑΨΕ ΜΕ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΞΕΝΟΣ..ΜΙΛΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝ, ΜΑΝΑ ΜΟΥ, Ο ΧΙΛΙΟΑΠΑΥ@@ΜΕΝΟΣ)

Ανώνυμος είπε...

Ας ξεκινησουμε να μιλαμε στον περιγυρο μας για ολα αυτα.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο το σχόλιο της κυρίας Ρασιώτη !

Ανώνυμος είπε...

''Τα εναντια τοις εναντιοις,,,,,ιαματα''
Αγ.Νικοδημος ο αγιορειτης!
Αγωνας!