"Αντιρατσιστική" προπαγάνδα στα βιβλία της 4ης δημοτικού για την "αποδοχή του διαφορετικού" και την ενσωμάτωσή του καθώς και υπέρ της λαθρομετανάστευσης, μέσα από τον θρησκευτικό συγκρητισμό.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΤΡΙΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!
H Ισλαμοποίηση σε εξέλιξη...
"Ξύλο και ξεβράκωμα" σε όποιον καθηγητή διδάσκει τέτοιες μαλακίες στα παιδιά μας !
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΤΡΙΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!
H Ισλαμοποίηση σε εξέλιξη...
"Ξύλο και ξεβράκωμα" σε όποιον καθηγητή διδάσκει τέτοιες μαλακίες στα παιδιά μας !
Η διοικούσα εκκλησία;;
Νύρετε και ζέχνει...
Ωστόσο ας σημειώσουμε ,πως ένας από τους επισκόπους τους μετρημένους στα δάκτυλα
του ενός χεριού που έκανε δυναμική παρέμβαση για τα νέα θρησκευτικά ,ο μητροπολίτης Ναυπάκτου π.Ιερόθεος είχε πολλάκις παρέμβει στην ιεραρχία αλλά όπως φάνηκε σε ώτα μή ακουόντων…
Ωστόσο ας σημειώσουμε ,πως ένας από τους επισκόπους τους μετρημένους στα δάκτυλα
του ενός χεριού που έκανε δυναμική παρέμβαση για τα νέα θρησκευτικά ,ο μητροπολίτης Ναυπάκτου π.Ιερόθεος είχε πολλάκις παρέμβει στην ιεραρχία αλλά όπως φάνηκε σε ώτα μή ακουόντων…
1. Τό Πρόγραμμα Σπουδῶν δέν εἶναι οὔτε τοῦ Ὑπουργοῦ Φίλη οὔτε τοῦ Ὑπουργοῦ Γαβρόγλου, ἀλλά οὔτε καί τῆς Ὑπουργοῦ Ἄννας Διαμαντοπούλου τοῦ ἔτους 2010. Εἶναι ἕνα πρόγραμμα τό ὁποῖο ἑτοιμάσθηκε ἀπό μιά ὁμάδα θεολόγων, πού εἶναι γνωστοί στούς ἐκκλησιαστικούς κύκλους καί δέν χρειάζεται νά ἀναφερθοῦν ὀνόματα, ἡ ὁποία ἔχει μιά μεταπατερική κατεύθυνση.
Ὅταν διαβάση κανείς ἔστω καί πρόχειρα τούς φακέλλους τοῦ μαθητῆ καί ὅταν δῆ ἀπό ποῦ ἐπιλέγεται τό ὑλικό, θά τό διαπιστώση εὐχερῶς. Μνημονεύονται χωρία ἀπό κείμενα συγκεκριμένων ἀνθρώπων πού ἔχουν συγκεκριμένη θεολογική σκέψη. Αὐτό γιά μένα εἶναι πάρα πολύ ἐπικίνδυνο.
Πρέπει νά σταθοῦμε μέ μεγάλη εὐθύνη ἀπέναντι στήν Παράδοση αὐτοῦ τοῦ τόπου καί ἀπέναντι στά 1.200.000 παιδιά, πού θά διδαχθοῦν αὐτό τό ἐπικίνδυνο μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν.
2. Τό πρόγραμμα αὐτό ἀπό τήν βάση του εἶναι προβληματικό, θά μποροῦσα δέ νά πῶ ἐκθεμελιωτικό, διότι ἀποδομεῖ τά πάντα. Παρουσιάζει τίς θρησκεῖες μέσα ἀπό τήν κοινωνιολογική τους προοπτική καί μέ τόν τρόπο αὐτόν ἀποδομεῖ ὄχι μόνον τήν Ὀρθόδοξη θεολογία, ἀλλά καί τήν διδασκαλία καί τῶν ἄλλων θρησκειῶν.
Αὐτή ἡ ἀποδόμηση δέν γίνεται μόνον στά θρησκευτικά, ἀλλά καί στήν ἱστορία. Διότι καί γιά τό μάθημα τῆς ἱστορίας εἰσάγεται ἡ θεματική μέθοδος Σπουδῶν. Ἔχουν δημοσιευθῆ στόν τύπο ἀπόψεις τῶν ὑπευθύνων γιά τήν ἀναμόρφωση τοῦ μαθήματος τῆς ἱστορίας, ὅπου ὑποστηρίζονται τά Δεκεμβριανά, πού θεωροῦνται ὅτι εἶναι «ἐπανάσταση πού χάσαμε», τά Σκόπια νά μετονομασθοῦν σέ Μακεδονία, γίνεται λόγος γιά τούς μύθους τοῦ 1821, γιά τήν Πηνελόπη Δέλτα ὡς ἐθνικίστριας κ.ἄ., καθώς ἐπίσης ἔχουν δημοσιευθῆ ἄλλες ἀπόψεις ἱστορικῶν πού ἀντιδροῦν σέ αὐτόν τόν τρόπο καταγραφῆς τῆς ἱστορίας.
Ἐπίσης, εἶναι πολύ σημαντικές οἱ παρατηρήσεις καί τά συμπεράσματα τῆς Πανελλήνιας Ἕνωσης Φιλολόγων γιά τό προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδῶν στήν ἱστορία.
Ὅταν, λοιπόν, θά γίνη ἐντονώτερη ἡ συζήτηση γιά τήν θεματική συγγραφή τῆς ἱστορίας, μέ ὅλα αὐτά πού ἀνέφερα, τότε τί θά κάναμε ἐμεῖς ὡς Ἐκκλησία, ὅταν ἔχουμε ἀποδεχθῆ τό πρόγραμμα Σπουδῶν στά Θρησκευτικά, ὅπου ἐπιχειρεῖται ἡ ἴδια ἀποδόμηση; Θά μιλήσουμε γιά τήν ἀποδόμηση τῆς ἱστορίας, ὅταν συμφωνήσαμε στήν ἀποδόμηση τῶν Θρησκευτικῶν;
3. Θεωρῶ ἀνεπίτρεπτο, ὅπως τό ἔχω γράψει καί σέ κείμενό μου, τό ὅτι ὁ διάλογος ἔγινε μεταξύ τοῦ Ἰνστιτούτου Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς καί τῶν ἐκπροσώπων τῆς Ἐκκλησίας καί ὄχι καί μέ τήν Πανελλήνια Ἕνωση τῶν Θεολόγων. Παραγνωρίσθηκαν τελείως οἱ θεολόγοι πού ἐργάζονται τό μάθημα στήν τάξη καί δέν τούς δόθηκε ἡ δυνατότητα νά ἐκφράσουν τίς ἀπόψεις τους, ὅπως δόθηκε ἡ δυνατότητα νά ἐκφράσουν τίς ἀπόψεις τους ὁ Θεολογικός Σύνδεσμος ΚΑΙΡΟΣ.
4. Θεωρῶ ὅτι ἡ ἀπόφαση τῆς Ἱεραρχίας τῆς 9ης Μαρτίου 2017, στήν ὁποία καταλήξαμε κατόπιν ψηφοφορίας, πού ἦταν σαφέστατη πρόταση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, δέν ἐφαρμόσθηκε καί στά τρία σκέλη της, ἤτοι νά συνεχισθῆ ὁ διάλογος μέ νομικό παραστάτη, νά γίνη προσπάθεια ἀποδόμησης τοῦ νέου προγράμματος καί νά ἔλθη ἡ συμφωνία στήν Ἱεραρχία γιά ἀποδοχή τῆς ἀποφάσεως τῶν δύο Ἐπιτροπῶν, προφανῶς πρίν δημοσιευθοῦν στήν Ἐφημερίδα τῆς Κυβερνήσεως καί πρίν οἱ φάκελλοι τῶν μαθημάτων ἀναρτηθοῦν στό διαδίκτυο. Αὐτό εἶναι σοβαρή ἔλλειψη.
Θεωρῶ ὅτι δέν ἄλλαξε τίποτε ὡς πρός τήν θεματολογία, ἐκτός ἀπό τήν Γ΄καί Δ΄Τάξη τοῦ Δημοτικοῦ Σχολείου πού βγῆκαν τά σχετικά μέ τίς Ἀνατολικές Θρησκεῖες καί παρέμειναν οἱ λεγόμενες «Ἀβρααμικές Θρησκεῖες», ἔγιναν μερικές ἀλλαγές στό ὑλικό καί στόν φάκελλο τοῦ μαθητῆ, ἀλλά τό πρόβλημα τό οὐσιαστικό παραμένει, ὅτι πρόκειται γιά ἕνα διαθρησκειακό ὑλικό.
Μέ τήν εὐκαιρία αὐτή θέλω νά τονίσω γιατί γίνεται λόγος καί πῶς νοεῖται ὁ ὅρος «Ἀβρααμικές θρησκεῖες»; Γνωρίζω ὅτι ἀποτελεῖ κεντρικό πρόσωπο ὁ Ἀβραάμ. Ὅμως, οἱ συντάξαντες τά προγράμματα γνωρίζουν πολύ καλά ὅτι ὁ Χριστιανισμός εἶναι Ἐκκλησία καί ὄχι θρησκεία καί ἐπίσης στήν Παλαιά Διαθήκη ἐμφανίζεται ὁ Ἄσαρκος Λόγος καί στήν Καινή Διαθήκη ὁ Σεσαρκωμένος Λόγος. Ἔτσι, οἱ Χριστιανοί πιστεύουμε στόν ἐνανθρωπήσαντα Υἱό καί Λόγο τοῦ Θεοῦ καί τήν Ἐκκλησία Του, πού εἶναι τό Σῶμα Του. Ἄλλωστε, κατά τόν Εὐαγγελιστή Ἰωάννη: «εἶπον οὖν οἱ Ἰουδαῖοι πρός αὐτόν (τόν Χριστό)· πεντήκοντα ἔτη οὔπω ἔχεις καὶ Ἀβραὰμ ἑώρακας; εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, πρὶν Ἀβραὰμ γενέσθαι ἐγώ εἰμι» (Ἰω. η΄, 57-58).
Ἕνα παράδειγμα εἶναι ἐκφραστικό. Στήν Β΄ Γυμνασίου καί τήν ἑνότητα «Ποιός εἶναι ὁ Θεός τῶν χριστιανῶν;», ὕστερα ἀπό τά βιβλικά κείμενα πού ἀναφέρουν τί εἶπε ὁ Χριστός στόν Πιλάτο, παρατίθενται μαρτυρίες ἀπό τόν Ἰώσηπο, τόν Τάκιτο, τόν Κέλσο, τόν Πασκάλ Μπρυκνέρ, Μάρτιν Μπούμπερ, τόν Γκάντι, τόν Καζαντζάκη καί τόν Λειβαδίτη, ἀπό τό Κοράνιο. Ὑπάρχουν περικοπές τῆς Καινῆς Διαθήκης καί ἑρμηνεία τῶν περικοπῶν ἀπ' ὅλους αὐτούς πού ἀναφέρθησαν, χωρίς νά ὑπάρχουν ἑρμηνεῖες τῶν Ἁγίων γιά τόν Χριστό (Φάκελλος Β΄ Γυμνασίου, σελ. 32-38).
Ἐπίσης νά ἀναφέρω ἕνα προσωπικό παράδειγμα. Πῆγα στό Ἡράκλειο τῆς Κρήτης καί ὁμίλησα γιά τόν Ντοστογιέφσκι. Μετά ἀπό τήν ὁμιλία κάποιος ἀκροατής μοῦ εἶπε νά πῶ ποιά εἶναι ἡ ἄποψή μου καί γιά τόν Καζαντζάκη. Ὁ διευθύνων τήν συζήτηση μέ προέτρεψε νά μήν ἀπαντήσω. Ὅμως ἐγώ ἀπάντησα, ἀναφέροντας τήν ἄποψή μου γιά τόν Καζαντζάκη διότι ἔχω διαβάσει ὅλα τά κείμενά του ἐκτός ἀπό τόν «Τελευταῖο πειρασμό», τοῦ ὁποίου τήν ἀνάγνωση ἀπό τίς πρῶτες σελίδες δέν ἄντεξα νά συνεχίσω. Ἐπί τρία τέταρτα τῆς ὥρας ὁμιλοῦσα γιά τόν Καζαντζάκη, λέγοντας τά θετικά καί τά ἀρνητικά του καί στό τέλος μέ χειροκρότησαν. Καί ὅμως στόν φάκελλο τῶν μαθητῶν ὑπάρχει ἀπόσπασμα ἀπό τό χειρότερο ἔργο τοῦ Καζαντζάκη «Ὁ τελευταῖος πειρασμός» (Φάκελλος Β΄Γυμνασίου, σελ. 37-38).
5. Γιά ὅλους αὐτούς τούς λόγους πού ἀνέφερα προηγουμένως μέ συντομία νομίζω ὅτι ἡ Ἱεραρχία δέν πρέπει νά ἀναλάβη τήν εὐθύνη ἀποδοχῆς αὐτοῦ τοῦ προγράμματος, διότι πέρα ἀπό τήν μεθοδολογία ὑπάρχουν καί προβλήματα πού σχετίζονται μέ τό ὑλικό πού χρησιμοποιεῖται. Γενικά, τό πρόγραμμα αὐτό παραπέμπει στήν ἀρχή τῶν «πολλαπλῶν ταυτοτήτων».
Ἡ πρότασή μου εἶναι: Ἐπειδή ἡ ὅλη δομή καί ἡ διάρθρωση τοῦ προγράμματος αὐτοῦ δέν θεραπεύεται, γι' αὐτό ἡ Ἱεραρχία, ἄν δέν μπορῆ, γιά διαφόρους λόγους, νά τό ἀπορρίψη ὁλοσχερῶς, τοὐλάχιστον θά πρέπει νά ἐπιφυλαχθῆ, γιά νά μήν ἀναλάβη τίς εὐθύνες ἑνός τέτοιου προγράμματος, τό ὁποῖο θά διδαχθοῦν περίπου 1.200.000 μαθητές στά σχολεῖα μας.
7 σχόλια:
Aνατριχίλα !
Χρόνια παλεύει η Ένωση Θεολόγων γι' αυτή την λαίλαπα, που γνώριζε ότι ερχόταν. Τώρα είναι η σειρά της Εκκλησίας να μιλήσει, να πράξει, να δρασει. Κι όταν λέω Εκκλησία δεν εννοώ την διοικούσα. Ας θυμηθούμε πρώτα εμείς οι ίδιοι ότι είμαστε Εκκλησία κι ας το δείξουμε. Ας βγουν οι γονείς να μιλήσουν. Ας αποσυρθούν οι μαθητές από τις τάξεις την ώρα των Θρησκευτικών. Ας κάνουμε μια ομολογία ότι η πίστη μας είναι πιο σημαντική από το "σχήμα της τυρόπιτας" για το οποίο εδώ και χρόνια διαμαρτυρόμαστε ετησίως. Ας βγούμε κι εμείς οι διδάσκοντες έξω μαζί με τους γονείς και τους μαθητές μας δηλώνοντας ότι δεν θέλουμε να πληρωνόμαστε για να διδάσκουμε την "φιλευσπλαχνία" του Αλλάχ την οποία ιδιαιτέρως ως Έλληνες έχουμε δεχτεί. Ας μην κρυβόμαστε μέσα στις τάξεις για να εφαρμόσουμε το Σύνταγμα φέρνοντας πίσω τα "ανύπαρκτα" κρυφά σχολεία. Ας μην αντιδράσουμε, ας δράσουμε.
O μ. Ναυπάκτου τα είπε όλα. Δυστυχώς δεν είδαμε αντίστοιχες τοποθετήσεις (εκτός του μ.Πειραιώς και 2-3 ακόμα), και το κυριότερο δεν είδαμε από την Ι.Σ. της Εκκλησίας μια ξεκάθαρη θέση καταδίκης της φιλοσοφίας και του περιεχομένου του μαθήματος. Κάποια μισόλογα για "προβληματικά σημεία" που "με καλή θέληση θα διορθωθούν".
Δεν υπάρχει όμως περίπτωση να διορθωθεί κάτι που έχει δομηθεί σε λάθος βάση. Για να μην πω ότι οι διορθώσεις θα θολώσουν ακόμα περισσότερο το τοπίο. Γιατί θα υπάρχει μια ολόκληρη συγκριτιστική οπτική και μέσα εκεί κάποιες διορθωμένες (προς το "ορθοδοξότερο") ενότητες που θα κάνουν πιο δυσδιάκριτα τα πράγματα, για τους ανυποψίαστους..
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΜΕΝΟ ΤΟΠΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΤΑ Λ Α Θ Η ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ 1924, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ Η ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ...Ο κολιός ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ...ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΟΥΣ... ΛΑΙΜΟΚΟΦΤΕΣ-ΙΣΛΑΜΟΦΑΝΑΤΙΛΕΣ, ΑΜΗΝ ΚΑΙ Μ Η ΓΕΝΟΙΤΟ!(ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΤΩΝ ΛΑΙΜΩΝ,Μ Η ΓΕΝΟΙΤΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΆΛΛΑ ΛΕΓΩ ΑΛΛΆ...ΤΟ ΒΛΈΠΕΙΣ, ΡΕ ΣΤΡΑΒΑΔΙ ΚΑΙ ΣΥ, ΤΟ Κ Α Κ Ο ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ. ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ. ΚΑΙ Η Ε.Λ.Α.Σ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ Π Λ Ε Ο Ν ΜΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΛΑΨΕ ΜΕ ΜΑΝΑ Μ' ΚΛΑΨΕ ΜΕ...ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΞΕΝΟΣ..ΜΙΛΑΕΙ Ο ΕΛΛΗΝ, ΜΑΝΑ ΜΟΥ, Ο ΧΙΛΙΟΑΠΑΥ@@ΜΕΝΟΣ)
Ας ξεκινησουμε να μιλαμε στον περιγυρο μας για ολα αυτα.
Πολύ ωραίο το σχόλιο της κυρίας Ρασιώτη !
''Τα εναντια τοις εναντιοις,,,,,ιαματα''
Αγ.Νικοδημος ο αγιορειτης!
Αγωνας!
Δημοσίευση σχολίου