Του Ανδρέα Κυριακού, Θεολόγου
Σε άρθρο του, με αφορμή την έλευση λειψάνων της Αγ. Ελένης στην Αθήνα(8.6) στο «Αμήν»), ο Δρ Θεολογίας κ. Ιω. Μπουγάς ζητά «οι
απλοί πιστοί της διηρημένης Εκκλησίας του Χριστού να έρθουν σε επαφή
και να σταματήσουν οι αντιπαλότητες που πλέον δημιουργούν ελάχιστοι
φωνασκούντες κατ’ όνομα ιδεολογικοποιημένοι χριστιανοί, καταφερόμενοι
συνεχώς εναντίον των οικουμενιστών, αγνοώντας ότι ο αληθινος χριστιανός
είναι και οικουμενικός και οικουμενιστής, σε αντίθεση με αυτόν που
περικλείεται στην ταμπέλα και στο φράκτη του ονόματος χριστιανός κι έτσι
διχάζει και διχάζεται, διαχωρίζοντας τη θέση του από τις εν συνόδω
εκκλησιαστικές αποφάσεις γενόμενος με τον τρόπο αυτό αιρετικός».
Η θεωρία του κ. Μπουγά περί διηρημένης Εκκλησίας είναι κοπής της κακοδοξίας του Σεβ. Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομου Σαββάτου.
Η
Εκκλησία είναι ΜΙΑ κατά το Σύμβολο της Πίστεως. Όταν αποκόπηκαν οι
Νεστοριανοί και στη συνέχεια οι Μονοφυσίτες ΔΕΝ διαιρέθηκε. Απλώς
αποκόπηκαν σεσηπότα μέλη. Το αυτό συνέβηκε και με τους Μονοθελήτες. Όταν
αποκόπηκαν οι Παπικοί, οι φορτωμένοι με τις τόσες κακοδιδασκαλίες που
διαστρέβλωσαν ακόμη και το δόγμα περί του Τριαδικού Θεού (βλ. Φιλιόκβε),
πάλι αποκοπή είχαμε και όχι διαίρεση. Όσον αφορά δε τους ακόλουθους του
Προτεσταντικού αχταρμά, η λέξη αίρεση ωχριά μπροστά στο τι φρονούν.
Παρά ταύτα η Εκκλησία είναι και παραμένει, συν Θεώ, ΜΙΑ.
Οικουμενικός είναι, σύμφωνοι, ο Ορθόδοξος Χριστιανός. Τον τίτλο οικουμενιστής, ήγουν συγκρητιστής, σας τον χαρίζουμε ασμένως.
Όσοι
διαχωρίζουν τη θέση τους από αντορθόδοξες απόψεις, σαν αυτές του
Κολυμβαρίου, ΔΕΝ εντάσονται στους αιρετικούς. Αυτοί που αρνήθηκαν τη
ληστρική Σύνοδο της Εφέσου του 449, που δικαίωσε τους Μονοφυσίτες, ήταν
αιρετικοί; Αυτοί που γύρισαν την πλάτη στην εικονομαχική ψευδοικουμενική
σύνοδο της Ιέρειας του 754 (που αναθεμάτισε τον Άγιο Ιωάννη το
Δαμασκηνό, τον Άγιο Γερμανό Κων/πόλεως και τον Άγιο Γεώργιο τον Κύπριο),
ήταν αιρετικοί; Ονομάζεις αιρετικό τον Άγιο Μάρκο Εφέσου τον Ευγενικό,
που απέρριψε (ΜΟΝΟΣ αυτός) τις αποφάσεις της «συνόδου» της Φερράρας-Φλωρεντίας;
Οι οικουμενιστικές κορώνες του κ. Μπουγά ΜΟΝΟ ένα πράγμα αποδεικνύουν. Την παντελή έλλειψη επιχειρημάτων.
Ένας ακόμη αγράμματος!
3 σχόλια:
Μόνο από τη φάτσα του καταλαβαίνει κανείς ότι είναι αριστερό απόπλυμα, παιδί του υπονόμου που λέγεται Νέα Αριστερά και στην ελληνική μεταφράζεται σε ΚΚΕ εσ. Αυτοί, ντε, που το 1968, 15 ολόκληρα χρόνια μετά τον θάνατο του Στάλιν (μέχρι τότε δεν είχαν πάρει χαμπάρι, καλέ, ούτε γκουλάγκ, ούτε διώξεις αντιφρονούντων...), διαχώρισαν τη θέση τους από τον σοβιετικό ολοκληρωτισμό. Αλλά ως αμετανόητοι μαρξιστές πού πήγαν; Φυσικά επέστρεψαν στον ίδιον έμετο. Διότι πήγαν στον αποδομητιστικό ολοκληρωτισμό του Herbert Marcuse και της "Σχολής της Φραγκφούρτης". Και προέκυψε, σε επαρχιώτικο φυσικά επίπεδο, ένας Μπουγάς: Πολιτισμικός μαρξισμός με λουκουμόσκονη νεοφαναριώτικης "ορθοδοξολογίας"... Κάτι μεταξύ καραφλής πατρινιάς ψαλτοτραγουδιάρας-μπλογκούς και Αγίου Γέροντος Περγαμόντου. Και μας κουνάει το δάχτυλο το στυφότατον θεολογίδιον, είμεθα, σου λέει, φανατικοί, αιρετικοί, κατηραμένοι....Αυτά στο όνομα της "ανεκτικότητας", σωστά Μπουγά μου;
Άκου μπάρμπα, αν είναι να μας πουλήσεις "Repressive Tolerance" (με τις πλάτες του χοντρού δεσπότη με την αγριομουτσουνάρα και τη φωνή γκαρίσματος, που σε προμοτάρει), ασε, αγοράσαμε από τον Marcuse πριν από εσένα, που είναι και ο παραγωγός. Γιατί να την ψωνίσουμε από τρίτο χέρι και μπαγιάτικη; Σωστά Μπουγά; Χαλάρωσε τώρα και πάρε μας μια πίπα να κόψουμε το τσιγάρο, που λέει και ο συνονόματός σου λαϊκός αοιδός... Τουλάχιστον εκείνος δεν κουνάει το δάχτυλο κανενός....
Ο θείος Πλούταρχος
Ένας ακὀμα βασανιστικά αδιάβαστος....
H θεολογία κατάντησε ένα ακόμα "γνωστικό αντικείμενο" σπουδών, μεταπτυχιακών και διδακτορικών, ένα επιστημονικό πεδίο ανάδειξης. Αυτοί οι άνθρωποι κατέστρεψαν την Πίστη μας. Το λέω με πλήρη επίγνωση.Ο καλύτερος τρόπος να αποστραφεί κάποιος την Ορθοδοξία και να στραφεί σε άλλους δρόμους είτε σε αιρέσεις είτε στην αδιαφορία είναι αυτού του είδους η θεολογία. Διαβάστε π.χ. κείμενα του Βασιλειάδη. Κακοποιούν την αληθινή θεολογία, την εμπειρία του Θεού, τη Θεογνωσία ως "επίγνωση του Θεού", το Βίωμα της Πίστης.
Ερευνητές και αναλυτές με "προτεσταντικό πνεύμα" του γράμματος."Χαμένοι στη μετάφραση".
Κατάντησαν την θεολογία μια ακόμα "ανθρωπιστική επιστήμη" όπως η Ιστορία και η Φιλοσοφία. Ερμηνεύουν τα θεολογικά κείμενα και τις φαινομενικές αντιθέσεις με βάση π.χ. "τις ανθρώπινες επιρροές του Απ.Παύλου", "το ιστορικό πλαίσιο" κτλ.. και όπου δεν μπορούν να ερμηνεύσουν κάτι, λένε ότι μάλλον δεν το έγραψε ο ίδιος. Μιλάμε για μια μετάλλαξη της Πίστης, μια πλήρη εκκοσμίκευση. Άχρωμα, άγευστα κείμενα χωρίς το άρωμα του Αγίου Πνεύματος.Ένα κακέκτυπο "Ορθοδοξίας".Ο καλύτερος τρόπος να μην μπορέσουν ούτε οι ετερόδοξοι να δουν την αλήθεια.
Τολμούν να μας κάνουν "μαθήματα Ορθοδοξίας". Αιρετικός είναι "όποιος δεν υπακούει στις Συνόδους". [Ξεχνούν τις ψευδοσυνόδους του παρελθόντος;]
Συμπλέουν πλήρως με το παπικό εκκοσμικευμένο μόρφωμα, της ανθρώπινης (μεταπτωτικής) εξουσιαστικότητας, ανθρώπων που είναι άγευστοι του Χριστού.
Κατάντησαν τον Κύριο τον Σωτήρα μας, ένα "ηθικό-φιλοσοφικό Χριστό" ένα "κοσμικό Χριστό" ένα "ιστορικό Χριστό", ένα (ακόμα) Διδάσκαλο.
Και την Εκκλησία [το Σώμα Του, που είναι θεανθρώπινο (κατά Χάρη)] ένα κοσμικό θρησκευτικό οικοδόμημα με λειτουργούς-"διαχειριστές" της "πνευματικότητας" (ως "αντίδοτο")..
Με ασάφεια λόγου και συγκρητιστικό πνεύμα "θρησκευτικής ορθότητας"..
Δημοσίευση σχολίου