Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

πίσω από μια χαραμάδα





Ο Οκτώβρης θα αποχαιρετήσει μόνο τη μισή Στέλλα,  η άλλη μισή (μισό λεπτό να δω που πήγε),  χχμμ δεν βλέπω τίποτα,  ίσως να πήγε και διακοπές,  ίσως να έπεσε σε χειμερία νάρκη,  ίσως και απλά να ξεκουράζεται ποιός ξέρει.
Ωστόσο καθόλου δεν με ενδιαφέρει να μπω στον κόπο της αναζήτησης ή της επιδιόρθωσης ή έστω του νταντέματος.  Μας την έκανες κυρία μου;  Οκ!  Στο καλό να πας (άσε κάποιον να φύγει κι αν ξαναγυρίσει είναι δικός σου ολότελα).
Θα δουλέψω με μισό μου το άλλο,  το πιστό,  που παραμένει σταθερά κολημένο επάνω μου χωρίς να βγάλει κιχ χρόνια τώρα.
Και όταν έχουμε λεμόνια τι κάνουμε;
Λεμονάδαα!!!
Δεν μένει παρά να την απολαύσουμε αυτή την λεμονάδα ..εεχχμμμ τούτη την απώλεια εννοώ, άλλωστε όπου και να πάει σε μένα θα γυρίσει γιατί που να βρει καλύτερα ε;  που να βρει καλύτερα;
με το φεγγαρι αγκαλια

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε!
Τρελογιάννη ...σύνελθε!..
:))

Ανώνυμος είπε...

Είναι ρε παιδάκι μου πως λέμε, έστειλα τον κλώνο μου στη δουλειά κι εγώ την πέφτω στο σπίτι και ξεκουράζομαι!
Μόνο που το κορτσούδι μας εδώ, δεν το φχαριστιέται είναι σε σχιζο-cat (και cut) κατάσταση, ούτε τη λεμονάδα δε μπορεί, ε πως να μπορεί χειμωνιάτικα, ας φάει ταχινόμελο που γλυκίζει, Τετάρτη που είναι. τέλος πάντων. Hasta la vista...
Ο άγιος Ανεμπόδιστος σήμερα ας της πάρει όλα τα "εμπόδια"

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς. Λίγο σχίζο.. το βλέπω κι εγώ το σκηνικό.. αφού μας λέει ότι το άλλο του μισό ή έπεσε σε χειμερία ή πήγε διακοπές.. Δηλαδή ή "τού φυγε".. προς χειμώνα ή.. προς καλοκαίρι. Πάντως εδώ δεν είναι. :))