ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Μετά την Ορθοδοξία και την αποχριστιανοποίηση της Παιδείας το υπουργείο έβαλε στο στόχαστρο την ένδοξη αρχαία ελληνική Ιστορία χτυπώντας έτσι και τον δεύτερο «πυλώνα» του Ελληνισμού προκαλώντας έτσι την έντονη διαμαρτυρία της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων για τη «νέα, αυθαίρετη απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από την ύλη της Ιστορίας κάποια κεφάλαια».
Έτσι μετά τις «αλλαγές» στα Θρησκευτικά όπου τα παιδιά θα διδάσκονται Ριάννα, Νατάσα Μποφίλιου και Νικόλα Άσιμο και την υποβάθμιση των αρχαίων ελληνικών, με εγκύκλιο το υπουργείο Παιδείας επιβάλλει να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α΄Λυκείου τα ακόλουθα κεφάλαια της αρχαίας ελληνικής ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός, Μινωικός Πολιτισμός, Μυκηναϊκός Πολιτισμός.
Φυσικά πρόκειται για ιδιαίτερα κρίσιμα κεφάλαια καθώς με αυτόν τον τρόπο «μικραίνει» κατά πολλούς αιώνες η ελληνική Ιστορία ενώ δεν γίνεται κτήμα στα παιδιά η γνώση περί του γηγενούς των ελληνικών πληθυσμών στον ελλαδικό χώρο τουλάχιστον για τρεις χιλιετίες προ Χριστού.
Προχωράει δε στην ελλιπή εμάθηση των ακόλουθων σημαντικότατων περιόδων: Ο Πρώτος και ο Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, Η σημασία των Περσικών Πολέμων, Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, Ο Φίλιππος Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου.
Δηλαδή στο να μην μάθουν τα Ελληνόπουλα την πιο ένδοξη περίοδο του Ελληνισμού, για να μην ξέρουν ότι ο Ελληνισμός έφτασε στα πέρατα της οικουμένης και έχει επηρεάσει δεκάδες λαούς.
Να μην γνωρίζουν ότι οι Έλληνες είχαν αποικίσει όλη την Μεσόγειο και τον Εύξεινο Πόντο αφήνοντας τα ίχνη τους μέχρι και την Ισπανία αλλά και την Μασσαλία όπου οι οπαδοί της Μαρσέιγ σηκώνουν πανό με την φράση «είμαστε Έλληνες».
Η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων χαρακτηρίζει την απόφαση ολέθρια και καλεί τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, να την αναθεωρήσει.
Συγκεκριμένα, η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων αναφέρει:
του Θεόφραστου Ανδρεόπουλου
Μετά την Ορθοδοξία και την αποχριστιανοποίηση της Παιδείας το υπουργείο έβαλε στο στόχαστρο την ένδοξη αρχαία ελληνική Ιστορία χτυπώντας έτσι και τον δεύτερο «πυλώνα» του Ελληνισμού προκαλώντας έτσι την έντονη διαμαρτυρία της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων για τη «νέα, αυθαίρετη απόφαση του υπουργείου Παιδείας να αφαιρέσει από την ύλη της Ιστορίας κάποια κεφάλαια».
Έτσι μετά τις «αλλαγές» στα Θρησκευτικά όπου τα παιδιά θα διδάσκονται Ριάννα, Νατάσα Μποφίλιου και Νικόλα Άσιμο και την υποβάθμιση των αρχαίων ελληνικών, με εγκύκλιο το υπουργείο Παιδείας επιβάλλει να διδάσκονται συνοπτικά και να μην εξετάζονται στην Α΄Λυκείου τα ακόλουθα κεφάλαια της αρχαίας ελληνικής ιστορίας: Κυκλαδικός Πολιτισμός, Μινωικός Πολιτισμός, Μυκηναϊκός Πολιτισμός.
Φυσικά πρόκειται για ιδιαίτερα κρίσιμα κεφάλαια καθώς με αυτόν τον τρόπο «μικραίνει» κατά πολλούς αιώνες η ελληνική Ιστορία ενώ δεν γίνεται κτήμα στα παιδιά η γνώση περί του γηγενούς των ελληνικών πληθυσμών στον ελλαδικό χώρο τουλάχιστον για τρεις χιλιετίες προ Χριστού.
Προχωράει δε στην ελλιπή εμάθηση των ακόλουθων σημαντικότατων περιόδων: Ο Πρώτος και ο Δεύτερος Ελληνικός Αποικισμός, Η σημασία των Περσικών Πολέμων, Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος, Ο Φίλιππος Β’ και το Οικουμενικό Κράτος του Μ. Αλεξάνδρου.
Δηλαδή στο να μην μάθουν τα Ελληνόπουλα την πιο ένδοξη περίοδο του Ελληνισμού, για να μην ξέρουν ότι ο Ελληνισμός έφτασε στα πέρατα της οικουμένης και έχει επηρεάσει δεκάδες λαούς.
Να μην γνωρίζουν ότι οι Έλληνες είχαν αποικίσει όλη την Μεσόγειο και τον Εύξεινο Πόντο αφήνοντας τα ίχνη τους μέχρι και την Ισπανία αλλά και την Μασσαλία όπου οι οπαδοί της Μαρσέιγ σηκώνουν πανό με την φράση «είμαστε Έλληνες».
Η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων χαρακτηρίζει την απόφαση ολέθρια και καλεί τον υπουργό Παιδείας, Νίκο Φίλη, να την αναθεωρήσει.
Συγκεκριμένα, η Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων αναφέρει:
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας τῆς χώρας μας ἐπιδίδεται μεθοδικὰ καὶ
συστηματικὰ στὴν συρρίκνωση καὶ ὑποβάθμιση τῆς διδασκαλίας τῶν
ἀνθρωπιστικῶν μαθημάτων στὴν Δευτεροβάθμια Ἐκπαίδευση.
Δὲν τοῦ φάνηκε ἀρκετή, φαίνεται, ἡ μείωση τῶν ὡρῶν διδασκαλίας
τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν στὸ Γυμνάσιο καὶ στὸ Λύκειο οὔτε ἡ κατάργηση τοῦ
Ἐπιταφίου του Περικλέους στὴν Γ' τάξη Λυκείου, οὔτε ἡ κατάργηση τῆς
ἐξετάσεως τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν στὸ
Γυμνάσιο.
Μὲ νέα, ὀλέθρια ἀπόφασή του συνεχίζει τὴν ἐκθεμελίωση τῶν βασικῶν πυλώνων
τοῦ πολιτισμοῦ μας στὴν Ἑλληνικὴ Ἐκπαίδευση.
Τὶς τελευταῖες ἡμέρες (20/9/2016) ἐστάλη ἐγκύκλιος στοὺς
Ἐκπαιδευτικοὺς τῆς Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης, μὲ τὴν ὁποία ἐπιβάλλεται
νὰ διδάσκωνται συνοπτικὰ καὶ νὰ μὴν ἐξετάζωνται στὴν Α΄ Λυκείου τὰ
ἀκόλουθα κεφάλαια τῆς ἀρχαίας ἑλληνικῆς ἱστορίας:
Κυκλαδικὸς Πολιτισμός, Μινωϊκὸς Πολιτισμός, Μυκηναϊκὸς
Πολιτισμός, Ὁ Πρῶτος καὶ ὁ Δεύτερος Ἑλληνικὸς Ἀποικισμὸς , Ἡ σημασία τῶν
Περσικῶν Πολέμων, Ὁ Πελοποννησιακὸς Πόλεμος, Ὁ Φίλιππος Β' καὶ τὸ
Οἰκουμενικὸ Κράτος τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου.
Ἡ Ἑταιρεία Ἑλλήνων Φιλολόγων (Ε.Ε.Φ.) διαμαρτύρεται ἐντονώτατα
γιὰ τὴν νέα, αὐθαίρετη ἀπόφαση τοῦ Ὑπουργείου, ἡ ὁποία προδήλως εἶναι
επιζήμια γιὰ τὴν ἐπαρκῆ μόρφωση τῶν νέων μας.
Μὲ τὶς ἀποφάσεις αὐτὲς τοῦ Ὑπουργείου τὸ Σχολεῖο παρέχει στοὺς
μαθητὲς ἐλλιπῆ γνώση τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ στὴν συνέχεια καὶ στὴν
διαχρονία του.
Ἀποσιωπᾶται ἔτσι η οὐσία τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ, ἡ ἐξάπλωσή
του σὲ ὅλο τὸν τότε γνωστὸ κόσμο, ἡ ἑνότητά του, ὅπως τὴν ἐπέτυχε ὁ
Φίλιππος Β', ὁ βασιλιὰς τῆς Μακεδονίας, ἡ οἰκουμενικὴ διάσταση καὶ
σημασία του μέσω τοῦ ἐκπολιτιστικοῦ ἔργου τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου.
Η κατάργηση μάλιστα τῆς ἐξετάσεως τῶν συνοπτικῶς διδασκομένων
αὐτῶν κεφαλαίων τῆς Ἱστορίας, ὅπως συνέβη καὶ μὲ τὰ Ἀρχαῖα Ἑλληνικά,
κατ' οὐσίαν ὁδηγεῖ στὴν πλήρη ἄγνοια ἀπὸ τοὺς μαθητὲς τῶν θεμελιωδῶν
αὐτῶν σελίδων τῆς ἱστορίας καὶ τοῦ πολιτισμοῦ μας καὶ συρρικνώνει
δραματικὰ τὴν ἀνθρωπιστικὴ παιδεία καὶ τὴν μόρφωση τῶν νέων μας.
Η Ε.Ε.Φ. καλεῖ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας νὰ ἀναθεωρήση τὶς
ὀλέθριες αὐτὲς ἀποφάσεις του καὶ νὰ δείξη γνήσια καὶ οὐσιαστικὴ φροντίδα
γιὰ τὴν ὁλόπλευρη καλλιέργεια καὶ μόρφωση τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας.
1 σχόλιο:
Γιατί να μην σβήσουν κομμάτια της ιστορίας; Ποιος θα τους εμποδίσει;Οι "εχθροί" είναι εντός.
Λέμε για διάφορα εξωθεσμικά κέντρα για παγκόσμια γεωστρατηγική, για τον έλεγχο των ενεργειακών κοιτάσματων της Μεσογείου (μέσω "αραβικής άνοιξης" και οικονομικής κρίσης-χρεοκοπίας), και τον τελικό στόχο που είναι το "δυνατό Ισραήλ".. που ήδη κατέχει παρασκηνιακά τον παγκόσμιο πλούτο και μέσω αυτού (της τραπεζοκρατίας) και την παγκόσμια εξουσία (αυτά τα έχει πει ο Κύριος και οι προφήτες για τις έσχατες μέρες που θα γινόταν η επανίδρυση του κράτους του Ισραηλ για να δεχτούν τον ψευδο-μεσσία τους.. ο Κύριος είπε "Εγώ ήρθα στο Όνομα του Πατρός μου, και δεν με δέχεστε, τον άλλο που θα έρθει στο δικό του όνομα, θα τον δεχτείτε"..)...
Τα γνωρίζουμε όλοι, και δυστυχώς δεν μπορούμε να παρέμβουμε σε ότι μας ξεπερνά, όπως η παγκοσμιοποίηση και ο συγκρητισμός, οι "ανοιχτές" πια πολυπολιτισμικές κοινωνίες, η οικονομική κρίση οι άθεες εξουσίες, οι κάθε είδους εχθροί τύπου Καλαϊτζίδη-Γιαγκάζογλου στα θρησκευτικά, τύπου Ρεπούση στην ιστορία κτλ..
Όμως στην καθημερινότητά μας βλέπουμε ότι το υλιστικό πνεύμα έχει διαποτίσει πιά σε τέτοιο βαθμό τους νεο-έλληνες ώστε ακόμα και η ιστορία μας θυσιάζεται μπροστά στα συμφέροντα. Μου λέει κάποιος πρόσφατα " είναι δυνατόν να πολώνονται οι λαοί με εθνικιστικές ακρότητες; πρέπει να αλλάξει η διδασκαλία της ιστορίας.. να φύγουν τελείως όσα μαθαίναμε για το 1821 ή για τη μικρασιατική καταστροφή. Κάνουμε δουλειές με τους ξένους,(είναι στο χώρο πειραματισμού νέων υβριδίων και εισαγωγής στην Ελλάδα σπόρων και ωφέλιμων εντόμων καλλιεργειών), είμαστε συνέχεια στο εξωτερικό, σε Ε.Ε. αλλά και Τουρκία, Ισραήλ, κτλ.. πως θα συνεργαστούμε όταν είμαστε πολωμένοι λόγω του ιστορικού παρελθόντος;"
Δημοσίευση σχολίου