Καυσοκαλύβια: Στώμεν καλώς…
Πηγή: Romfea.gr
Ένα νέο κίνημα ζηλωτισμού φαίνεται να αναφύεται, όπως δείχνουν τα γεγονότα στην Ιερά Σκήτη των Καυσοκαλύβιων.
Η Σκήτη ζει στιγμές από την εποχή του π. Αντωνίου Μουστάκα, ο οποίος από το κελί του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου των Καυσοκαλυβίων υπήρξε ο καθοδηγητής όλων των ζηλωτών.
Συγκεκριμένα οχτώ (8) Καυσοκαλυβίτες πατέρες σε επιστολή με άλλους αγιορείτες, ζητούν την διακοπή μνημοσύνου του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου.
Επίσης οι εν λόγω πατέρες αποκαλούν τον Πατριάρχη του Γένους αιρετικόν, ενώ προσπαθούν συνεχώς να συμπαρασύρουν και άλλους πατέρες.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι εν λόγω μοναχοί ενώ ζητούν να μην μνημονεύεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης, παρόλα αυτά συμμετέχουν στις λειτουργίες του Κυριακού της Σκήτης – «σχήμα οξύμωρον»
Χαρακτηριστική είναι η επιστολή - δήλωση του Γέροντος Γεωργίου Ιερομονάχου (Αλευρά) προς τον Δικαίον της Ιεράς Σκήτης Αγίας Τριάδος Καυσοκαλυβίων, ο οποίος ζητά να αποκατασταθεί αυτή η ακαταστασία της Σκήτης λόγω ζηλωτισμού.
Την εν λόγω επιστολή εξασφάλισε το Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων Romfea.gr και την δημοσιεύει προς ενημέρωση της κατάστασης που επικρατεί σε ένα ιερό τόπο, στον οποίο ασκήτευσε ο Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης του οποίου την αγιοκατάταξη έκανε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.
Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:
Δια λόγους ευθιξίας προς το παρόν δεν επιθυμώ να λειτουργώ στην
εφημερία μου στο σεπτό Κυριακό της Ιεράς Σκήτης μας μέχρι να
αποκατασταθεί αυτή η ακαταστασία που δημιουργήθηκε λόγω ζηλωτισμού,
αφήνοντας μομφή ακόμη και κατά του Οικουμενικού Πατριάρχου ως αιρετικόν.
Ο Δηλών ενώπιον του Δικαίου Γεώργιος Ιερομόναχος
Γέροντας της Καλύβης Ζωοδόχου Πηγής Καυσοκαλυβίων
Γέροντας της Καλύβης Ζωοδόχου Πηγής Καυσοκαλυβίων
Όταν σπέρνεις άνεμους....θερίζεις θύελλες....!
Το μόνο που εύχομαστε είναι να αποφευχθεί ένα σχίσμα, αν και λίγο δύσκολο πλέον. Μακάρι να κάνουν πίσω οι υποστηρικτές της κακόδοξης Συνόδου . Δυστυχώς ο πατήρ του ψεύδους άρχισε ήδη να χαίρει.
Ήρθε η ώρα της ομολογίας για όλους κλήρο και λαό... η υπομονή και η ανοχή του πιστού λαού άρχισε να εξαντλείται.
Να βάλει ο Θεος το χέρι του, έστω και την υστάτη στιγμή να αποφευχθούν τα χειρότερα.
Μας προκαλεί αλγεινή εντύπωση το γεγονός που ταυτίζει πονηρά το κείμενο και οι συντάκτες του ,τους παλιούς «ζηλωτές ανακαλώντας επίτηδες πικρές μνήμες» με την υγιεστάτη σημερινή αντίδραση των πατέρων και δεν μπορεί να διακρίνει τις κακοδοξίες του Πατριάρχη ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Σε λίγο άγιοι πατέρες οι «λίθοι κεκράξονται» θα μας βάλουν να προσκυνούμε το διάβολο και σεις αγνοείτε τι ακριβώς γίνεται γύρω σας ,τόση άγνοια; Δεν δικαιολογείτε…!
Μάθαμε ότι μιλούσε ο άγιος Ναυπάκτου με γνωστό αγιορείτη και έμεινε λέει άναυδος αναρωτώμενος , «μα είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα με τις αποφάσεις αυτής της Συνόδου;»
Πολλές φορές έρχεται στο νου μας η φράση που συχνά έλεγε ο Μακαριστός π. Αυγουστίνος Καντιωτης "Στα όπλα και στα γόνατα".
7 σχόλια:
"...του οποίου (Αγίου Πορφυρίου) την αγιοκατάταξη έκανε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος", γράφει στο κείμενο.
Δηλαδή, μπορούσε και να μην την κάνει (την αγιοκατάταξη); Δηλαδή θα μπορούσε να αρνηθεί την αγιότητα, που ο ίδιος ο Θεός αποκάλυψε στο λαό του; Δηλαδή εκεί έχει αναγάγει ο αγιορείτης μοναχός τον Πατριάρχη; Δηλαδή κόβει και ράβει ως πάπας; Δηλαδή, δεν γνωρίζει αυτός που έγραψε το παραπάνω κείμενο πως η αγιοκατάταξη είναι απλώς η επιβεβαίωση και η καταγραφή στα αγιολόγια της Εκκλησίας το θαύμα της αγιοσύνης και τίποτε παραπάνω;
Φτάνουν τα ... δηλαδή... διότι, αν συνεχίσουμε, θα είναι ατελείωτα...
Ελα μωρέ τώρααα! Φλοξ! Κοιμήσου!
Πολύ εύστοχο το σχόλιο ,αυτό που σχολιάζεται αποδεικνύει με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο την αλλοτρίωση..
μήπως παίζει ρόλο ότι οι περισσότεροι που γράφουν κατ αυτόν το τρόπο δεν είναι κατ ουσία πολιοί αγιορείτες αλλά έρχονται «έτοιμοι καλόγεροι» από τον κόσμο;
Δυστυχώς ο π. Γεώργιος Αλευράς θέλει πάση θυσία να βρίσκεται στα δεξιά του Πατριαρχείου! Προ μερικών ημερών εδώ στην Ι.Ν. Πάτμο (όπου έχουμε το πρόβλημα με την απαίτηση του Πατριαρχείου να παραχωρηθεί Ορθόδοξος -εν χρήση Ναός- στους Παπικούς) σε μια ομιλία του για τον Άγιο Πορφύριο φρόντισε τεχνηέντως να μας πει να μην ασχολούμαστε με Πατριάρχες και Μητροπολίτες κι ότι το "Πνεύμα όπου θέλει πνει" άρα μπορεί να μπει και σε Παπικούς άμα ξέρει ότι θα μετανοήσουν!
Ας μου επιτραπεί το ερώτημα : Τι μη υγιές είχε η αντίδραση των παλαιών ζηλωτών ;;
Ίσα ίσα που βάσει της πρόσφατης μελέτης του Καθηγητού του εκκλ.δικαίου κ.Κυριαζόπουλου
(βλ.http://aktines.blogspot.gr/2016/09/blog-post_9.html) οι παλαιοί ζηλωτές έπραξαν αυτό ακριβώς που προτείνει νομοκανονικά πλέον ο κ.καθηγητής βασιζόμενος κυρίως στους Ι.Κανόνες ΛΑ΄Αποστολικό και ΙΕ΄ της Πρωτοδευτέρας Αγίας Συνόδου. Με πιο απλά λόγια, αυτό που έπραξαν οι παλαιοί ζηλωτές προ δεκαετιών, αυτό ακριβώς και προτείνεται σήμερα ως ενδεικνύμενη ορθόδοξη αντίδραση.
Το βασικό πρόβλημα ότι δεν ήταν ενωμένοι η κάθε καλύβι και δικό του μητροπολίτη…Πίστευαν επίσης ότι χάθηκε η ιεροσύνη!
Ελπίζουμε οι σημερινός αντιδρώντες να μην κατανοούν τα όσα λέγει ο καθηγητής με αυτό τον τρόπο!
Τόση δεν η πλάνη τους δεν θα ξεχάσουμε το περίφημο πνευματικό στα κατουνακια που κρέμασε στην πόρτα της εκκλησίας το δισκοπότηρο και αυτοκτόνησε ο ταλαίπωρος γιατί χάθηκε η ιεροσύνη όπως πίστευε…!αν αρχίσουμε να μιλάμε για οσα μόνο γνωρίζουμε εμείς θα γεμίσουμε πολλές σελίδες..
Κοντολογίς ναι να αντιδράσουμε όλοι μας ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ τους ΠΑΤΕΡΕΣ γιατί μόνο αυτή την γλώσσα καταλαβαίνουν οι οικουμενιστές , αλλά να γνωρίζουμε τα αγιοπνευματικα όρια !
ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ
1.24
"Τι μη υγιές είχε η αντίδραση των παλαιών ζηλωτών ;;"
Θεωρούσαν όλους τους Ορθόδοξους αιρετικούς, χωρίς Βάπτισμα, Χρίσμα, Γάμο, Ιεροσύνη, χωρίς Θεία Κοινωνία, και καταδικασμένους για την Κόλαση.
Η δε θεωρία της "μολυσμένης Θείας Κοινωνίας" του "Παναγίου Σώματος και Αίματος του Κυρίου" δεν αγγίζει απλά τα όρια της βλασφημίας, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ βλασφημία του Αγίου Πνεύματος η οποία δεν συγχωρείται.
Δείτε τι λέει ο π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης στην ''Παρακαταθήκη'', αριθμ. Τεύχ. 39, σελ. 23−24
''Δόξαν Μαγδαληνής Μοναχής Αγιομάχου εζήλωσε προσφάτως ο παλαιοημερολογίτης π.Νικόλαος Δημαράς Δρ.Ν. ... Ο π. Νικόλαος Δημαράς τόν Αυγουστο του 2004 εδημοσίευσε στό
παλαιοημερολογίτικο περιοδικό " Άγιοι Κολλυβάδες" βλάσφημο πολυσέλιδο άρθρο ... στό οποίο, ο ταλαίπωρος, χαρακτηρίζει, ως ''μάγο'', ''δαιμονόπληκτο'', ''πλανεμένο'' "νεοεποχίτη'' καί άλλα παρόμοια τον Άγιο Γέροντα της εποχής μας π. Πορφύριο.
Καθώς λέγει ο αγιομάχος αρθρογράφος, ετοιμάζει παρόμοιο άρθρο καί γιά τόν άλλο μεγάλο άγιο της εποχής μας τόν π. Παΐσιο Αγιορείτη.
Πρόκειται γιά βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος, η οποία συνίσταται ακριβώς σέ τουτο: οι ενέργειες της Χάριτος του Θεού αποδίδονται στόν πονηρό.''
Επιπλέον δείτε τι λέει το Ιστολόγιο "Ορθοδοξία ή θάνατος" (παλαιού ημερολογίου)
για τους σύγχρονους Αγίους μας:
Οι Νεοεποχίτες '' Άγιοι'' του Οικουμενισμού Πορφύριος καί Παΐσιος
Καί αν ήταν όντως άγιος ο Πορφύριος, γιατί οι μαθητές του έκαναν τήν ανακομιδή των λειψάνων του νύκτα; Φοβήθηκαν μήπως βλαβεί η ψυχή του μετά θάνατον, ενώ εν ζωή όντος τού γέροντός τους τον διεφήμιζαν συνεχώς; Μήπως κατά τήν εκταφή του υπήρχαν σημεία πού αναιρούσαν τήν φήμη του ως αγίου;4
Εάν, λοιπόν, έτσι έχουν τά πράγματα, τότε τί νά πούμε γιά τόν Παΐσιο, πού παρέπεμπε στόν με ικανότητες μέντιουμ καί μέσα μέντιουμ χρησιμοποιούντα Πορφύριο λέγοντας:
−Αν πήγατε στόν Γέροντα Πορφύριο, δέν χρειάζεται νά πάτε σ’ αυτόν.5 Ο Γέροντας Πορφύριος είναι σκέτη πνευματική τηλεόραση!6
−Αν τό συζήτησες μέ τόν γέροντα Πορφύριο, δέν χρειάζεται νά τό συζητήσεις καί μ’ εμένα, γιατίεκείνος είναι έγχρωμη δορυφορική τηλεόραση, ενώ εγώ είμαι ασπρόμαυρη.7
Πάντως ήταν καί αυτός...τηλεόραση!!! Έστω καί ασπρόμαυρη!!! Λίγη συστολή καί ταπείνωση δέν θά έβλαπτε...
Αφού ήταν τόσο προορατικός γιατί δέν τάφηκε στόν τάφο πού ο ίδιος είχε σκάψει στό Άγιον Όρος9 γιά νά έχει καί μνήμη θανάτου, αλλά αντιθέτως σέ ενα γυναικείο μοναστήρι εκτός Αγίου Όρους; 10 Τι παράδειγμα καταλείπει στούς αγιορείτες μοναχούς; όταν γερνάνε καί ασθενούν νά ψάχνουν νά βρούν καλόγριες εκτός Αγίου Όρους...γιά νά τούς γηροκομήσουν;...
Συνεχίζεται
Δημοσίευση σχολίου