Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο "Περὶ θείου καὶ ἀνθρωπίνου ἔρωτος" τοῦ π. Θεοκλήτου Διονυσιάτου
Ἡ νεορθοδοξία ἀνατρέπει τὴν Ὀρθοδοξία
Τί εἶναι κατὰ βάθος ἡ διδασκαλία τῶν νεορθοδόξων; Εἶναι ἕνα θεωρητικὸ σύστημα ποὺ συγκροτεῖται ἀπό στοιχεῖα παρέχοντα συνεχή καὶ ἀδιάπτωτη εὐδαιμονία, χαρά, εὐφορία, αἰσιοδοξία, ἐρωτικὲς ἀπολαύσεις, ὑποσχόμενο τὴν τελείωση τῶν βιούντων κατὰ τὰ πρότυπα τῶν νεορθοδόξων μὲ κατάληξη τὸν θεῖον ἔρωτα καὶ τὴν θέωση. Δηλαδὴ πρόκειται γιὰ ἕνα τρόπο ζωῆς, μέσα στὴν Ἐκκλησία, ποὺ συνίσταται ἀπό, κατ' ἐπιλογήν, δογματικὲς καὶ πνευματικὲς θέσεις, ὑφιστάμενες ἀπαραιτήτως, προκρούστιες ἐπεξεργασίες καὶ ὑποτασσσόμενες σὲ ἀναπλαστικὲς μεθοδεύσεις, γιὰ νὰ ὑπηρετήσουν προσχηματισμένα μοντέλα στὴ θεωρία καὶ τὴν πράξη. Προσφέρουν ἔτσι μία dolce vita, ἀλλὰ προπαντός, ὀρθόδοξη ἀφοῦ δὲν στερεῖται ὀρθοδόξων στοιχείων! Καὶ ἀκριβῶς γι' αὐτὸ καὶ ἀπατηλή. Ποιὸς δὲν θέλει τὴν εὐτυχία του, τὴ χαρά του καὶ τὴν αἰώνια σωτηρία του; Ἔτσι λοιπὸν ἡ ἀνθολογημένη αὐτὴ διαδαχὴ ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία γίνεται ἀποδεκτὴ εὐχαρίστως, σὰν κάτι ἀντι-στασιακό, ἀντι-παλιολιθικό, ἀντι-συντηρητικό, σὰν "μιὰ ἄλλη γλώσσα, μιὰ ἄλλη θεώρηση αὐτοῦ τοῦ χώρου".
Ὁ σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ δὲν θὰ αἴρεται πλέον, γιατί δὲν.... χρειάζεται, ἡ νέκρωση τῆς σάρκας καὶ τῶν παθῶν εἶναι περιττή, ἀφοῦ τὴν ἑτοιμάζουμε γιὰ ἐρωτικὲς ἀπολαύσεις, τηρουμένου βέβαια, τοῦ ὄρου ὅτι "προσφέρεται γιὰ τὴν εὐτυχία τοῦ ἄλλου". Λόγος περὶ ἐντολῶν δὲν γίνεται, γιὰ νηστεῖες καὶ γενικῶς ἄσκηση γιὰ "στενὴ καὶ τεθλιμμένη" καὶ γιὰ πολέμους μὲ τὸν σατανᾶ καὶ τὰ πάθη, τελεία σιωπή.
Ἡ Πατερικὴ Γραμματεία εἶναι καλή, ἀλλὰ ἀνθολογουμένη καὶ καταλλήλως ἑρμηνευομένη, γιὰ νὰ προβάλλει τὴν χαρούμενη Ὀρθοδοξία. Τὰ ἀριστουργήματα τῆς ὀσιακῆς ἐμπειρίας καὶ τῶν θεολογικῶν ἐλλάμψεων ποὺ ἔχουν ἐνσωματωθεῖ στὰ λειτουργικὰ βιβλία τῆς Παρακλητικῆς, τοῦ Τριωδίου, στὰ Μηναῖα, στὸ Θεοτοκάριον, στὸ Πεντηκοστάριον, εἶναι ἀποδεκτά, χωρὶς ὅμως τοὺς θρήνους τῆς μετανοία, χωρὶς τὴν αἴσθηση τῆς ἁμαρτωλότητος, τῆς ἐνοχῆς, τῆς εὐθύνης, τῶν χρεῶν ἀπὸ τὶς ἁμαρτίες, ἀφοῦ ὁ Θεὸς εἶναι ἄπειρο πέλαγος ἀγαθότητος καὶ βλέπει τὶς ἀνθρώπινες ἀθλιότητες μὲ κατανόηση ὡς ἀστοχίες, ἀτευξίες. Λόγος περὶ θείας δικαιοσύνης καὶ ἀνταποδόσεως, δὲν ἔχει θέση στὴ νεορθοδοξία, Ἐπίσης ὁ τὸσο εὔσπλαγχνος καὶ φιλάνθρωπος Κύριος, ἀδύνατον νὰ κολάσει, ἀφοῦ κάτι σχετικὸ τάχα λέγει καὶ ὁ Ἰσαὰκ ὁ Σύρος, Ὁ φόβος ἔχει ἐκτοπισθεῖ ἀπὸ τὴν ἀγάπη καὶ τὸ "τρέμω τὴν φοβερὰν ἡμέραν τῆς κρίσεως", εἶναι ἄγνωστη γλώσσα, ἀφοῦ θὰ μᾶς δικαιώσει ὁ Κύριος σὰν τὸν Μαρμελάδωφ, μόνο καὶ μόνο γιατί θεωροῦσε τὸν εὐαυτό του ὡς χοῖρο.
Ἡ νεορθοδοξία ἀνατρέπει τὴν Ὀρθοδοξία
Τί εἶναι κατὰ βάθος ἡ διδασκαλία τῶν νεορθοδόξων; Εἶναι ἕνα θεωρητικὸ σύστημα ποὺ συγκροτεῖται ἀπό στοιχεῖα παρέχοντα συνεχή καὶ ἀδιάπτωτη εὐδαιμονία, χαρά, εὐφορία, αἰσιοδοξία, ἐρωτικὲς ἀπολαύσεις, ὑποσχόμενο τὴν τελείωση τῶν βιούντων κατὰ τὰ πρότυπα τῶν νεορθοδόξων μὲ κατάληξη τὸν θεῖον ἔρωτα καὶ τὴν θέωση. Δηλαδὴ πρόκειται γιὰ ἕνα τρόπο ζωῆς, μέσα στὴν Ἐκκλησία, ποὺ συνίσταται ἀπό, κατ' ἐπιλογήν, δογματικὲς καὶ πνευματικὲς θέσεις, ὑφιστάμενες ἀπαραιτήτως, προκρούστιες ἐπεξεργασίες καὶ ὑποτασσσόμενες σὲ ἀναπλαστικὲς μεθοδεύσεις, γιὰ νὰ ὑπηρετήσουν προσχηματισμένα μοντέλα στὴ θεωρία καὶ τὴν πράξη. Προσφέρουν ἔτσι μία dolce vita, ἀλλὰ προπαντός, ὀρθόδοξη ἀφοῦ δὲν στερεῖται ὀρθοδόξων στοιχείων! Καὶ ἀκριβῶς γι' αὐτὸ καὶ ἀπατηλή. Ποιὸς δὲν θέλει τὴν εὐτυχία του, τὴ χαρά του καὶ τὴν αἰώνια σωτηρία του; Ἔτσι λοιπὸν ἡ ἀνθολογημένη αὐτὴ διαδαχὴ ἀπὸ τὴν Ὀρθοδοξία γίνεται ἀποδεκτὴ εὐχαρίστως, σὰν κάτι ἀντι-στασιακό, ἀντι-παλιολιθικό, ἀντι-συντηρητικό, σὰν "μιὰ ἄλλη γλώσσα, μιὰ ἄλλη θεώρηση αὐτοῦ τοῦ χώρου".
Ὁ σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ δὲν θὰ αἴρεται πλέον, γιατί δὲν.... χρειάζεται, ἡ νέκρωση τῆς σάρκας καὶ τῶν παθῶν εἶναι περιττή, ἀφοῦ τὴν ἑτοιμάζουμε γιὰ ἐρωτικὲς ἀπολαύσεις, τηρουμένου βέβαια, τοῦ ὄρου ὅτι "προσφέρεται γιὰ τὴν εὐτυχία τοῦ ἄλλου". Λόγος περὶ ἐντολῶν δὲν γίνεται, γιὰ νηστεῖες καὶ γενικῶς ἄσκηση γιὰ "στενὴ καὶ τεθλιμμένη" καὶ γιὰ πολέμους μὲ τὸν σατανᾶ καὶ τὰ πάθη, τελεία σιωπή.
Ἡ Πατερικὴ Γραμματεία εἶναι καλή, ἀλλὰ ἀνθολογουμένη καὶ καταλλήλως ἑρμηνευομένη, γιὰ νὰ προβάλλει τὴν χαρούμενη Ὀρθοδοξία. Τὰ ἀριστουργήματα τῆς ὀσιακῆς ἐμπειρίας καὶ τῶν θεολογικῶν ἐλλάμψεων ποὺ ἔχουν ἐνσωματωθεῖ στὰ λειτουργικὰ βιβλία τῆς Παρακλητικῆς, τοῦ Τριωδίου, στὰ Μηναῖα, στὸ Θεοτοκάριον, στὸ Πεντηκοστάριον, εἶναι ἀποδεκτά, χωρὶς ὅμως τοὺς θρήνους τῆς μετανοία, χωρὶς τὴν αἴσθηση τῆς ἁμαρτωλότητος, τῆς ἐνοχῆς, τῆς εὐθύνης, τῶν χρεῶν ἀπὸ τὶς ἁμαρτίες, ἀφοῦ ὁ Θεὸς εἶναι ἄπειρο πέλαγος ἀγαθότητος καὶ βλέπει τὶς ἀνθρώπινες ἀθλιότητες μὲ κατανόηση ὡς ἀστοχίες, ἀτευξίες. Λόγος περὶ θείας δικαιοσύνης καὶ ἀνταποδόσεως, δὲν ἔχει θέση στὴ νεορθοδοξία, Ἐπίσης ὁ τὸσο εὔσπλαγχνος καὶ φιλάνθρωπος Κύριος, ἀδύνατον νὰ κολάσει, ἀφοῦ κάτι σχετικὸ τάχα λέγει καὶ ὁ Ἰσαὰκ ὁ Σύρος, Ὁ φόβος ἔχει ἐκτοπισθεῖ ἀπὸ τὴν ἀγάπη καὶ τὸ "τρέμω τὴν φοβερὰν ἡμέραν τῆς κρίσεως", εἶναι ἄγνωστη γλώσσα, ἀφοῦ θὰ μᾶς δικαιώσει ὁ Κύριος σὰν τὸν Μαρμελάδωφ, μόνο καὶ μόνο γιατί θεωροῦσε τὸν εὐαυτό του ὡς χοῖρο.
πηγή
ΣΧΟΛΙΟ: Ωραίο κείμενο, σχεδόν πειστικό γιά τούς αδαείς, αλλά ο φθόνος γιά τόν Γιανναρά δέν κρύβεται κάτω από τήν αβυσσαλέα υποτίμηση.
Δέν θυμόμαστε νά έχει διαμαρτυρηθεί γιά τίς ύβρεις τού Τρεμπέλα εναντίον τού Αγίου Συμεών!
Ο φθόνος του τόν οδήγησε νά γράψει στόν Ορθόδοξο Τύπο, εναντίον τού Γιανναρά, αποκρουστικά κείμενα.
ΣΧΟΛΙΟ: Ωραίο κείμενο, σχεδόν πειστικό γιά τούς αδαείς, αλλά ο φθόνος γιά τόν Γιανναρά δέν κρύβεται κάτω από τήν αβυσσαλέα υποτίμηση.
Δέν θυμόμαστε νά έχει διαμαρτυρηθεί γιά τίς ύβρεις τού Τρεμπέλα εναντίον τού Αγίου Συμεών!
Ο φθόνος του τόν οδήγησε νά γράψει στόν Ορθόδοξο Τύπο, εναντίον τού Γιανναρά, αποκρουστικά κείμενα.
Αμέθυστος
15 σχόλια:
Γεια σου βρέ μεθυσμενε-αμέθυστε μέ τά ωραία σου ! Ναί συμφωνούμε ! Και ο λόγος του φθόνου είναι οτι γέρων Θεόκλητος μιλά μέ τη συσσωρευμένη στέρηση μιάς στερημένης ασκητικής ζωής Ενώ ο συμπαθής Γιανναράς καί οι συμπάσχοντές του μιλούν μέ την ευρυχωρία του χορτάτου Τί Γιανναράς τί σεξολόγος Ασκητής ! Τό βιβλίο του ΄΄Άσμα ασμάτων ΄΄ διαπραγματεύεται τί άλλο την ερωτική σχέση ως προσφορά βέβαια ! Κάποιοι ακόμα δέν κατάλαβαν οτι γέρασαν οτι είναι πλέον γέροντες οτι θά πρέπει να πούνε γειά -γεια σέ μερικά πράγματα καί να ετοιμαστούν για τά κυπαρίσια καί όχι για ερωτικούς νυμφωνες Τά ένστικτα δέν χρειάζονται και ιδιαίτερη φροντίδα για να΄αναπτυχθούν καί θεολογικες μελέτες για να΄δικαιολογηθουν , γιατί είναι αυτοφυή και συμφυή με την γέννηση του ανθρώπου από την οποία κληρονομεί το προπατορικο αμάρτημα Χρειάζονται μόνο εκλογίκευση ,τιθάσευση ,περιορισμό μέσα στό νόμο του Θεού καί της φύσεως ,ει δυνατόν καί εκκοπή Μήπως νομίζουν οτι τά αστεράκια που βλέπουν κατά την διαδικασία και κατά την νόμιμη -ουδεμία αντίρρηση - άσκησή του έρωτα οτι είναι το άκτιστον φώς της θεώσεως που μάς έχουν πρήξει; Μεγάλη σύγχυση ! Εις τά πατερικά βιβλία που αναγιγνώσκει ο αθέθυστος γινώσκει τί αναγιγνώσκει;
Επίσης δέν θυμόμαστε να μίλησε ποτέ καί για τους τέσσερις στύλους που στηρίζεται η γή!
Αποκρουστική ήταν καί η Τζένη Βάνου όταν στά 70ήντα της μέ χαμένη τη φωνή της χτυπιόταν για τόν έρωτα Άν είναι η αγάπη αμαρτία καί τά τοιαύτα ....Δέν έπειθε κανέναν ......! Άν είναι η αγάπη για τά μούτρα μου θα έπρεπε να λέει !
Άντε βρέ ανισόρροπε που έχεις κατεβάσει κάτω όλα τά εικονίσματα !
Δυστυχως,οι νεορθοδοξοι ειναι οι νεοπατεριζοντες του μελλοντος αιωνος του απαταιωνος!
Εχουν παθει καναπεδοκαθιζηση,απο μικροι μαθαινουν να τιτιβιζουν εως το βαθυ γηρας,στα Καπη και παντου,που αντι να κρυφθουν και να υποδειθουν τον ρολο τους στα εγγονια,βολταρουν και συζουν με
Καθωσπρεπει συνταξιουχους,εχοντας τη συνταξη του ο καθεις γεροντοχηρος και η καθε γεροντοχηρα και περνουν ωραια εις τας εξοχας,οποτε,τι να δουν και τα μικρα,σου λεει ''φερε μεσα τον φιλο εσωγαμβρο,αφου η γιαγια κανει τα ιδια και χειροτερα''.Και η εφηβικη ηλικια δεν εχει πλεον ουτε τους παπουδες που ειχαμε εμεις παραδειγμα προς μιμησιν,αφου και αυτοι ξωκοιλαν.Τα βλεπουν αυτα οι συριζεοι παμπονηροι,και σου λεει ''συζουν που συζουν οι γεροι χηροι,ασε να τολμησουμε να κοψουμε τη συνταξη της χηρας,και ας την παρει στα εβδομηντα ,αφου θα αναγκαστει να συζησει,τι να παρει τη συνταξη στα 50 ,θα εχουμε κερδος μισθους 20 ετων'',,,,,,,,,,ετσι δεν εχουμε το φαινομενο,να δεχεται η εκκλησια συνεχως χηρες νεες ,οι οποιες δεν μπορουν πλεον να ζησουν, αφου ,,,,,,,συζουν μεχρι να παρουν τη συνταξη!
Τετοια καταντια το κρατος αλλα και εμεις τοσο αξεστοι!
Φαινεται καθαρα ποσοι -ι-σμοι μας εχουν πληξει και το κυριοτερο, οτι τοσον ο οικουμενισμος προσπαθει να αποσαθρωσει ο,τι αντ-ορθοδοξο, οι κυβερνωντες θελουν να επαναθεμελιωσουν και αυτοι σιγα σιγα τον κουμμουνισμο ξεκινωντας απο την αλλαγη του Συνταγματος.
Εχουμε μια νεολαια νεκρη,ολοι συζουν και δε μαζευονται με τιποτε,αλλοι πεσαν στα ναρκωτικα,αλλοι χωριζουν και κανουν και αλλα παιδια και χανει η μητερα το παιδι και το παιδι τη μανα,επειτα ειναι φιλοι-λεει,τι φιλοι;;;οι γιαγιαδες και οι παππουδες,αντι να πουν στα εγγονακια θρησκευτικες ιστοριες,κατι απο το Ευαγγελιο,τρεχουν εκδρομες με τους χηρους,και μερικοι αλλοι θολοκουλτουριαρεοι, ψαχνουν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα,και σπερνουν την ελευθερια του φαε,πιες,και περιδιαβαινε σε οποιο σοκακι,αφου αυτοι που ειναι εγκρατεις,ειναι ''ειδικοι''οπερ μεθερμηνευομενον ''χασκουν'' και προσπαθουν να κανουν και την εκκλησια ετσι.Και φθασαμε στην παρακεκινημενη ιδεα, να μην εχουν να πουν τιποτε το εποικοδομητικο οι νεοι μεταξυ τους!Τους βλεπεις,,,,περνας απο μια πλατεια που καθονται ολοι μαζι και δεν μιλουν,παρα τι κανουν;;;;
Γραφει ο ενας στο κινητο του:
Η αλλη διπλα και αυτη με το κινητο!
Της γραφει λοιπον:
''Τι θα κανεις οταν πας σπιτι;;;''
Στελνει μηνυμα η αλλη:
''Θα δω τηλεοραση,εσυ;;;'' κλπκλπ,μη πουμε αλλα ! Φοβερη επικοινωνια,αμοι!
Εχουν κορεστει πλεον και δεν εχουν τη διαθεση ουτε λεξη να αρθρωσουν,
Που να υπαρξει πνευματικοτητα! Να μιλησουν γαι θεματα ωραια υψηλα,
Τετοιο καταντημα εχουμε και ποιος να μαζεψει ποιον!
Ερχονται στην θεια Κοινωνια,ανεξομολογητοι μαζι με τους παπουδες και τις γιαγιαδες
Τους εξωκοιλους και τις εξωκοιλες και φυσικα δεν βαζουν Χριστο.
..... ,που να μιλησεις στις γιαγιαδες γι'αυτα που μας ενωνουν με Τον Χριστο,
Θα σε πουν τα χιλια μυρια ,ενω, οι γονεις τους ηταν αυστηροι,τωρα λεει αλλαξε η εποχη,τα παλια τελειωσαν,ε γιαυτο και η πορνεια ,η ομοφυλοφιλια, η μοιχεια,θεριζουν!
Κατα τα αλλα ,οι συριζαιοι θρεφουν ελπιδες να αναστηλωσουν τον κουμμουνισμο!
Μας αξιζουν,γιατι γινηκαμε χλεβη των δαιμονων!
Και φυσικα για να δουν το Ακτιστον Φως, απο που;εδω δεν υπαρχει καθαρση,,ουτε γνωση ,ουτε πιστη,ουτε αγαπη,θα δουν Ακτιστον Φως;
Ελλαδα και Ορθοδοξια επειδη πανε πακετο,πακετο και θα αποσαθρωθει!π
Καλημερα και καλη Παναγια!
O Γιανναράς έχει ένα ταλέντο. Ξετρυπώνει τούς οργανωσιακούς, πού είναι κρυμμένοι στά καλαμπόκια. Ο άνθρωπος δέν διαθέτει ένστικτο, όπως τά ζώα. Τά μαθαίνει όλα. Η ανθρώπινη φύση δέν είναι η φύση. Μπλοκάροντας τήν φύση δέν γινόμαστε άνθρωποι, όπως απέδειξαν οι οργανώσεις. Καί δημιουργούν τό γνωστό αρνητικό πνεύμα, όπως διαγράφεται καί στά σχόλια. Τά οποία αρνούνται νά διαβάσουν τό σχόλιο κάν καί αρκούνται στήν απελευθέρωση τών προκατασκευών τού κεφαλιού τους βάσει προκαθορισμένων ερεθισμάτων, όπως τό σκυλί τού Παβλώφ. Ποιός γνωρίζει τί έγραψε ο Θεόκλητος στόν Ορθόδοξο Τύπο; Καί τίς συνέπειες αυτών; Μέ τό μυαλό τών οργανωσιακών ο Γιανναράς είναι συγγραφέας πορνογραφίας. Δυστυχώς όμως πορνογραφήματα έγραωε ο Θεόκλητος όπως γράφουν καί οι οπαδοί του καθώς βλέπουμε καί στούς αντιρρησίες συνειδήσεως πού σχολιάζουν. Σέ μεγάλους Τρεμπελάδες είμαστε ακόμη, δυστυχώς. Συνηθίσαμε τίς φακές.
΄΄Μπλοκάροντας τήν φύση δέν γινόμαστε άνθρωποι, όπως απέδειξαν οι οργανώσεις΄΄
Εσύ , ο Γιανναράς καί πολλοί άλλοι είστε τά επιτεύγματα των οργανώσεων Δυστυχώς δέν γίνατε ποτέ άνθρωποι Καί σάς φορτώνεται η εκκλησία σαν κύματα επαφρίζοντα τάς εαυτών αισχύνας ! Εισασταν στην οργάνωση καί γίνατε απλώς αντι-οργάνωση καί παντού γύρω σας βλέπετε κάποια οργάνωση, ακόμα καί την εκκλησία την βλέπετε ως μία οργάνωση ! Ψάχνετε να την βρείτε ακόμα καί στά καλαμπόκια! Παίζετε κρυφτό μέσα στά καλαμπόκια με την σκια σας ! Τί μανία καταδίωξης είναι αυτή ! Αλλα από πότε έγινες και θεσμός μέ το ψωροιστολόγιό σου ,ώστε όποιος σου αντείπει να ονομάζεται ΄΄αντιρρησίας συνειδήσεως ΄΄ δεν τό κατάλαβα ,πολύ μεγάλη φαντασία διαθέτεις ,όπως λέμε φαντασμένος !
΄΄ Ο άνθρωπος δέν διαθέτει ένστικτο, όπως τά ζώα. Τά μαθαίνει όλα.΄΄
Εξ'ού και η παροιμία : Ελα παππούλη μου να σου δείξω τ'αμπελοχώραφά σου καί πλείστα άλλα παροιμιώδη !
Οταν ο άνθρωπος δέν έχει κάτι νά πεί καλύτερα νά σιωπά. Πολύ καλύτερα.
Προς amethysto: ο Τρεμπέλας, ο γίγαντας αυτός της Θεολογίας και πρύτανης των νεότερων Ορθοδόξων θεολόγων, έχει δώσει αναλυτική απάντηση στις εναντόν του αιτιάσεις για τον άγιο Συμεών. Υπάρχουν σε μορφή pdf στο συλλεκτικό DVD της εφημερίδας ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ. Διάβασέ το προτού γράψεις! Θα σου κάνει καλό!
Πωπω! Τί γίνεται ρε παιδιά; κουζουλαθήκατε παντελώς; πώς πάτε για "Καλή Παναγιά", με τέτοιο μένος; Συγγνώμη δηλαδή για το σχόλιο, αλλά κουφάθηκα εντελώς. Η εξομολόγηση λοιπόν καλό είναι να γίνεται και σε ότι αφορά τους σχολιασμούς μας στα ιστολόγια, πχ: "παππούλη μου πλάκωσα έναν στον Τρελογιάννη, που τον λένε Αμέθυστο, γιατί με έβγαλε έξω από τα ρούχα μου, δεν νομίζω ότι είναι και πολύ ορθόδοξος" κλπ!!!
Και τ ο λ μ ά μ ε να παίρνουμε στο στόμα μας και τα παιδιά! Που έχουν κι αυτά την μερίδα ευθύνης τους, αλλά μάλλω ημείς! Αχού, εμείς οι καταπληκτικοί γονείς, που προερχόμεθα από τις φοβερές γιαγιάδες και παππούδες...
Να τολμήσω να πω Καλή Παναγιά; ε ναι, έχουμε ακόμη λίγο χρόνο για μια mini εξομολόγηση.
Δέν παιδεύομαι τζάμπα. Αφού τό διάβασες εσύ καί όπως ήσουν είσαι καί συνεχίζεις νά νομίζεις τόν Τρεμπέλα γίγαντα καί τόν Αγιο Συμεών νάνο, μού περισσεύει.
Τό όνειρο ενός μεθυσμένου :
Δύο εραστές να απολαμβάνουν άραγε τί ! Ο,τι είναι άξιον καταφρονήσεως ! Ως ντεκόρ ένα φώς που κάποιοι τό ονόμασαν ΄΄άκτιστον φώς΄΄ Ω! της βλασφημίας ! Και τό κερασάκι στήν τουρτα της δραματουργίας : Ένα καλόγερο να κοιτά από την κλειδαρότρυπα καί από την ζήλεια του λέει ,δέν γράφω στόν ορθόδοξο τύπο νά τους χαλάσω την ρομάντζα ; Δέν πειράζει τό μεθύσι φταίει Όλοι ξέρουν οτι μεθάει καί δέν ξέρει τί λέει
Σημ. Ο καλόγερος είναι ο πολύς π. Θεόκλητος Διονυσιάτης ου του τυχόντος φυσικου παραστήματος καί κάλλους (άραγε τί τουλειψε για να κάνει μπανιστίρι καί να τον έχει πιάσει ένας φθόνος -δολοφόνος ) μέ σπάνια πνευματικά χαρίσματα ,ο συγγραφέας πολλών βιβλίων καί προ πάντων του ΄΄μεταξύ ουρανού καί γής ΄΄ αυτού του αριστουργήματος της λογοτεχνίας καί ορθοδόξου θεολογίας !
Του θολωμένου μου μυαλου του λέω αλλού καί πάει αλλού .......
Δέν εχουμε καμμια διάθεση καλοκαιροπασχαλιάτικα να΄βγάλουμε μαχαίρια Αντίθετα λυπούμεθα πρώτα για τά δική μας τραγικότητα καί δεύτερον για κάποιους αδελφούς συνανθρώπους που ενδεχομένως κατά την μαρτυρία τους έπαθαν ζημιά από χώρους που τους καταγγέλλουν ως καταπιεστικούς καί ξένους προς την ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση , κατά πως λένε Οι ίδιοι ξέρουν καί δέν έχουμε λογο να τά αμφισβητήσουμε καί να συμπάθουμε μέ οποιοδήποτε οδυνόμενο άνθρωπο Ενα κακό όμως δέν διορθώνεται μέ ένα άλλο κακό Διορθώνεται μόνο μέ την ταπείνωση καί την πίστη ,την εμπιστοσύνη στή διδασκαλία της εκκλησίας η οποία έθεσε την αξιολόγηση των πραγμάτων στην αξιακή κλίμακα των αρετων Άν δέν θέλουμε μέ ταπείνωση νά δεχτουμε αυτή την κλιμακα αλλά προσπαθούμε να την ανατρέψουμε θα΄βρισμόμαστε συνεχώς μέχρι νά γεράσουμε σέ ένα δράμα Δέν μπορεί λοιπόν ο κυρ αμέθυστος να προσβάλλει όχι απλώς ένα πρόσωπο καύχημα του συγχρόνου μοναχισμού αλλά συλλήβδην την ορθόδοξη μυστικοασκητικότητα του μοναχισμού παρουσιάζοντάς μας έναν κορυφαίο της εκπρόσωπο ως κομπλεξικό ,στερημένο καί φθονερό ,κινούμενο σέ έναν θεολογικό αγώνα από φθόνο επειδή ο ίδιος στερείται ό,τι απολαμβάνει ο αντίδικός του (άραγε τί ;)Υπάρχουν καί άνθρωποι που τά θεώρησαν όλα σκύβαλα για την αγάπο του Θεού καί ως μοναχοί καταξιώθηκαν της θείας παρηγοριας και παρουσίας που πληροι τά πάντα καί δίδει την χαρά και την ειρήνη του Θεού όπως την δίδει το Άγιο Πνεύμα καί όχι όπως την διδει ο κόσμος καί τά του κόσμου
η ταλαίπωρη ψυχή των 12:55. Κύριε Αμέθυστε, κ οι υπόλοιποι, ουδεμία σχέση έχω με τα προηγούμενα, ούτε και με τα επόμενα σχόλια, πλην αυτού και των 12:55. Μπερδευτήκαμε, μάλλον μπερδευτήκατε πολύ και πολλοί.
Πραγματικά Καλή Παναγιά και...Κύριε ελέησον.
"Ωραίο κείμενο, σχεδόν πειστικό γιά τούς αδαείς, αλλά ο φθόνος γιά τόν Γιανναρά δέν κρύβεται κάτω από τήν αβυσσαλέα υποτίμηση". Επιτελους και λίγλίγη λογική!! Με τόση παράνοια στα έργα του Διονυσιάτη και του Βολουδάκη, διανθισμένα από αμέτρητα υποτιμητικά επίθετα για τον Γιανναρά ως διεστραμμένο αιρεσιάρχη και πορνογράφο, καθώς και από τα παραπάνω σχόλια, νομιζα πως χάθηκε αυτή η δόλια η κοινή λογική
Δημοσίευση σχολίου