Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016

ροκιές περί έρωτος ανθρωπίνου τε και θείου....

Αποταγή, ξενιτεία, ακτημοσύνη, θείος έρως...





Θέλει μαγκιά
να μπορέσεις να δεις
τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
Σ΄ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
και δεν σ΄αφήνει να πετάς σαν πουλί.


Ομως το βόλεμα είναι βόλεμα μωρό μου
πού ν΄αφήσεις τη χλιδή, μια αξία σταθερή
και να γυρίσεις πάλι στα ζόρια τα ίδια
αυτό το κάνουν μόνο όσοι έχουν μεγάλα ....

Θέλει μαγκιά για ν΄αρνηθείς
της σιγουριάς τα κυβικά
για έναν έρωτα να πεις
εγώ θα ζω με δανεικά
θέλει μαγκιά για να δοθείς
σε ένα πάθος δυνατό
μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ΄αυτό

Θέλει μαγκιά να μπορέσεις να δεις
τη ζωή καθαρά και να πεις γεια χαρά
Σ΄ότι σε δένει σε κρατάει στη γη
και δεν σ΄αφήνει να πετάς σαν πουλί

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


οι στίχοι καλοί, η μουσική.. έχει και καλύτερη ο Φίλιππος (π.χ. έπαψες αγάπη να θυμίζεις)

https://www.youtube.com/watch?v=xScbUl_hKSA

Ανώνυμος είπε...

ξεκολλάμε.....

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ

Το τελευταίο αντίο μου το `πες σε ένα πλοίο
πριν φύγεις γι ένα κόσμο ξένο και μακρινό
εκεί που θα σου λείπει κάθε χαρά και λύπη
κι αγέρας θα `χεις γίνει σ’ ένα μικρό στενό

Το τελευταίο αντίο το βρήκαμε γραμμένο
στους βίους των αγίων που ήταν αμαρτωλοί
που πείνασαν γι αγάπη που δίψασαν γι αγάπη
και περπατήσαν μόνοι ολόκληρη ζωή

Το τελευταίο αντίο μου το `πες απ’ το τρένο
πριν πας στην παγωμένη τη χώρα του χιονιά
εκεί που αναστενάζουν κι όσοι αγαπούν σου μοιάζουν
γιατί με τους αγγέλους είσαστε μια γενιά

Το τελευταίο αντίο το βρήκαμε γραμμένο
στους βίους των αγίων που ήταν αμαρτωλοί
που πείνασαν γι αγάπη που δίψασαν γι αγάπη
και περπατήσαν μόνοι ολόκληρη ζωή

Ανώνυμος είπε...

Δεμένοι και αυτοί στο star-system.Πολύ λίγες οι ελεύθερες ψυχές..

Ανώνυμος είπε...

"Από παιδικής ηλικίας ηγάπων τον κόσμον και τας καλλονάς αυτού. Ηγάπων τα δάση και τους πρασίνους κήπους και τους αγρούς. ηγάπων να βλέπω τα λαμπρά νέφη πως φέρονται εις τα κυανά ύψη, και όλον τον τοσούτον μεγαλοπρεπώς κτισθέντα κόσμον του Θεού. Αλλ'αφ'ότου εγνώρισα τον Κύριόν μου, Όστις ηχμαλώτευσε την ψυχήν μου, το παν ήλλαξεν εν εμοί, και δεν επιθυμώ πλέον να βλέπω τον κόσμον τούτον, αλλ'η ψυχή μου έλκεται αδιαλείπτως προς εκείνον τον κόσμον, όπου είναι ο Κύριος. Ως το πετεινόν εντός του κλωβίου, ούτω καταπονείται η ψυχή μου επί της γης.."
σελ. 369 Δίψα Θεού, Ο ΑΓΙΟΣ ΣΙΛΟΥΑΝΟΣ Ο ΑΘΩΝΙΤΗΣ αρχιμ.Σωφρονίου Σαχάρωφ.

Σε μία εποχή όπου τα πάντα έχουν καταρρεύσει, ας ευχηθούμε όλα τα σημερινά παιδιά, που πάντα έχουν μια τρομερή δύναμη και φόρα, να μην τους πιάσει η κατηφόρα, και να νοιώσουν το Φως του Χριστού, όπως το ζήτησε και ο Άγιος..

https://www.youtube.com/watch?v=sNtBm79FgeU

fexis


Μαρία Π. είπε...

Tο πιο απλό πράγμα από τα γραπτά του Γ.Σωφρονίου είναι τόσο ωραίο γιατί είναι αυθεντικό και είναι βιωμένο, και αυτό φαίνεται. Γι αυτό είναι τόσο ψεύτικοι πολλοί σύγχρονοι θεολόγοι "επιστήμονες" της νοησιαρχικής οδού.Η θεολογία δεν είναι γνωστικό αντικείμενο μάθησης με την λογική.

ΑΓΙΟΥ ΣΥΜΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ

ΛΟΓΟΣ 49ος

Περί γνώσεως πνευματικής, και ότι ο θησαυρός του Πνεύματος είναι κρυμμένος μέσα εις το γράμμα της θείας Γραφής, και δεν είναι εις όλους φανερός, αλλά εις εκείνους όπου απόκτησαν μέσα εις την ψυχήν τους την χάριν του Αγίου Πνεύματος.

Η πνευματική γνώσις ομοιάζει με ένα σπήτι όπου να είναι φτιασμένον ανάμεσα εις την ελληνικήν, και κοσμικήν γνώσιν, εις το οποίον σπήτι ευρίκεται ωσάν ένα σεντούκι καλά σφαλισμένον, η γνώσις των θείων γραφών, και ο ανεκδιήγητος πλούτος όπου ευρίσκεται θησαυρισμένος μέσα εις την γνώσιν των γραφών, ήγουν η θεία χάρις τον οποίον πλούτον δεν είναι δυνατόν να τον ίδουν εκείνοι όπου εμβαίνουν εις το σπήτι, ανίσως δεν ανοιχθή εις αυτούς το σεντούκι.

Άλλα το σεντούκι δεν είναι δυνατόν να ανοιχθή ποτέ με ανθρωπίνην σοφίαν όθεν και όλοι οι άνθρωποι όπου φρονούν τα του κόσμου, δεν γνωρίζουν τον πνευματικόν θησαυρόν όπου είναι μέσα εις το σεντούκι της πνευματικής γνώσεως.
Και καθώς, αν ασυκώση τινάς αυτό το σεντούκι εις τον ώμον του, δεν δύναται να ιδή τον θησαυρόν όπου είναι μέσα εις αυτό, έτζι και αν αναγνώση, και αποστηθίση τινάς όλας τας θείας γραφάς, και αν τας διαβάζη όλας, ωσάν ένα ψαλμόν, δεν δύναται να καταλάβη την χάριν του Αγίου Πνεύματος όπου είναι κρυμμένη μέσα εις αυτάς.


..«Ο αγαπών με τας εντολάς μου τηρήσει, και ο Πατήρ μου αγαπήσει αυτόν, και εγώ εμφανίσω αυτώ εμαυτόν». Όταν λοιπόν κατοικήση μέσα μας ο Θεός, και φανερώση τον εαυτόν του γνω­στόν εις ημάς, τότε βλέπομεν και γνωστώς, ήγουν γνωρίζομεν εμπράκτως εκείνα τα θεια μυ­στήρια όπου είναι κρυμμένα μέσα εις τας θείας γραφάς.


Λοιπόν εκείνοι όπου ακούουν τας εντολάς του Θεού, και τας κάνουν, αξιώνονται, και απολαμβάνουν πλουσιοπάροχα όλα αυτά, και τα ανέκφραστα αγαθά όπου δίδονται δια αυτά, δια μέσου της ανοίξεως του σεντουκίου, ήγουν δια μέσου της αποκαλύψεως των νοερών οφθαλμών της ψυχής, και της θεω­ρίας εκείνων όπου είναι κεκρυμμένα μέσα εις τας θείας γραφάς.

Οι δε άλλοι όπου δεν εγνώρισαν όλα αυτά όπου είπαμεν, και είναι άπειροι, και δεν εδοκίμασαν αυτά, εκείνοι δεν εγεύθηκαν ακόμι την γλυκύτητα, και την αθάνατον ζωήν όπου έχουν τα θεία λόγια, αλλά καυχώνται, και έχουν την ελπίδα της σωτηρίας τους, εις μοναχήν την μάθησιν, και εις το αποστήθισμα της θείας γρα­φής˙ οι οποίοι θέλει καταδικασθούν μετά θάνα­τον περισσότερον, από εκείνους όπου δεν ήκουσαν τελείως τας γραφάς.


Πως είναι δυνατόν ποτέ, ή να τα μάθουν, ή να τα γνωρίσουν, ή καν να τα εννοήσουν τελείως εκείνοι όπου λέγουν, πως δεν εγνώρισαν καμ­μίαν φοράν την παρουσίαν του Αγίου Πνεύμα­τος, ήγουν την έλλαμψιν, και τον φωτισμόν, και την κατοίκησιν αυτού εις τον εαυτόν τους;

πως είναι δυνατόν να καταλάβουν τα τοιαύτα μυστή­ρια, εκείνοι όπου δεν εγνώρισαν ολότελα καμ­μίαν φοράν, πως έγινεν εις τον εαυτόν τους η αναγέννησις, η ανάπλασις, η ανακαινούργωσις, και η αλλοίωσις όπου γίνεται από το Άγιον Πνεύμα; και πως είναι δυνατόν να γνωρίσουν την αλλοίωσιν εκείνων όπου εβαπτίσθησαν εν Αγίω Πνεύματι, εκείνοι όπου δεν εβαπτίσθησαν ακόμι εν Αγίω Πνεύματι;
ή πως είναι δυνα­τόν να ίδουν την δόξαν εκείνων όπου εγεννήθησαν άνωθεν, ήγουν από τον Θεόν, εκείνοι όπου δεν εγεννήθησαν άνωθεν; και εκείνοι όπου δεν ηθέλησαν να γενούν τέκνα Θεού, και Θεοί κατά χάριν, διατί έλαβαν την εξουσίαν, καθώς λέγει ο θεολόγος Ιωάννης, να γένουν τέκνα Θεού, αμή από την αμέλειάν τους έχασαν ακόμι και την χάριν όπου έλαβαν από το Άγιον βάπτι­σμα. Είπε μου παρακαλώ, πως είναι δυνατόν να καταλάβουν εν γνώσει, ή καν ολίγον τι να εν­νοήσουν εις ποίαν θείαν, και πνευματικήν δόξαν ήλθαν εκείνοι όπου αξιώθησαν να γένουν τέκνα Θεού;

Μαρία Π. είπε...

Τα νέα παιδιά κυνηγούν το όνειρό τους, τον δικό τους αυτοσκοπό.. στην (γνωστή) εποχή μας, μια φοβερή εποχή, που σου προσφέρει τα πάντα και σου παίρνει τα πάντα. Δεν υπήρξε ποτέ αυτό. Χιλιάδες χρόνια ο άνθρωπος έπρεπε να κουραστεί πολύ όλη μέρα για να έχει απλώς ένα πιάτο φαγητό και ένα ρούχο. Όσο δύσκολο και πολλές φορές βασανιστικό και αν ήταν, ταυτόχρονα δεν μπορούσε κανείς να "εισβάλλει" εύκολα στο σπίτι του και στην ψυχή του όπως γίνεται τώρα με τη νέα τεχνολογία.Αυτό υπήρχε μέχρι την εποχή των γιαγιάδων μας (όχι πολύ πίσω). Οι σημερινοί άνθρωποι που τόσο πολύ επικρίνονται, είναι τα μεγάλα θύματα μιας εικονικής πραγματικότητας και ειδικά οι νεότεροι. Πως να διαχειριστούν τη δύναμη της εικόνας. Είναι μελετημένος ακόμα και ο χρόνος που χρειάζεται ο εγκέφαλος ώστε να δεχτεί ή να απορρίψει αυτό που αντιλαμβάνεται, και φροντίζουν η εναλλαγή των εικόνων να γίνεται γρήγορα ώστε να μην προλαβαίνει (είναι η λεγόμενη πλύση εγκεφάλου).

Στο χώρο της μουσικής και γενικότερα του θεάματος, δεν είναι το πρόβλημα ότι υπάρχει κάτι κακό εξ΄ορισμού. Δεν είναι η "κακή" ή "καλή" μουσική, το λογικό ή το έξαλλο παιδί που θέλει να ακολουθήσει αυτό τον δρόμο. Είχε μια μέρα ο Τρελογιάννης μια πολύ γλυκιά κοπέλα πομάκα που τραγουδούσε τούρκικα, πολύ σεμνή και ταπεινή.. Μας άρεσε..
Δεν μπορούμε όμως να μην δούμε τα παρελκόμενα. Ότι αυτός ο χώρος (όπως και της μόδας) έχει πολλή "εικονική πραγματικότητα", πολλή ψευτιά, πολλή διαστροφή, πολλή ανταγωνιστικότητα και συμφεροντολογισμό.. Δεν είναι διαχειρίσιμα όλα αυτά. Δεν μπορείς μέρα νύχτα να ζεις για να "υποστηρίζεις" την (φτιαχτή) εικόνα σου. Το επιτυχημένο "idol" του εαυτού σου. Εγώ τα λυπάμαι αυτά τα παιδιά που μπλέκουν εκεί. Όχι μόνο για λόγους πορνείας (ώστε να προωθηθούν) ή ντοπαριστικών ουσιών (π.χ. κοκαϊνη) ώστε να "βγει η νύχτα", γιατί μπορεί αυτά να αποφευχθούν, αλλά επειδή η ίδια η ψυχολογία τους διαταράσσεται, ο άνθρωπος λειτουργεί σε άλλο επίπεδο μη διαχειρίσιμο, ζώντας σε μια εικονική πραγματικότητα αυτοπροβολής και αναγνωρισιμότητας. Έχει να κάνει πλήρως με την "ανατομία" της ανθρώπινης ψυχής στην οποία ένας από τους κορυφαίους Πατέρες είναι ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακας.

Ο Γέροντας Σωφρόνιος λέει στο "Οψόμεθα τον Θεόν καθώς εστί" ότι πολύ λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν τι σημαίνει "αμαρτία". Μένουν στο επίπεδο της "ανθρώπινης ηθικής" δηλ. των "10 εντολών".. Όμως η πραγματική έννοια είναι οτιδήποτε μας χωρίζει από τον Θεό, και ο δείκτης είναι η εξασθένηση της αίσθησης της θείας Χάρης. Μόνο όσοι έχουν γνωρίσει την Θεία Χάρη έχουν εσωτερική πληροφορία για οτιδήποτε είναι (ή γίνεται) "αμαρτία". Γιατί αυτό είναι η έννοια της δυστυχίας (η αποξένωση από τον αγαπημένο Θεό).Γι αυτό είπε ο Κύριος ότι "τις ημέρες εκείνες, θα γράψω τις εντολές μου και τους νόμους μου στην καρδιά σας. Και δεν θα είσαστε δούλοι μου αλλά υιοί και θυγατέρες μου."

Ανώνυμος είπε...

Εν καταλαβαίνω γιε μου, πότε βάζεις τα σχόλια, και πότε όχι. Θα μου πεις ιδιοκτήτης του ιστολογίου σου είσαι, ότι θέλεις κάνεις.
Αλλά δεν καταλαβαίνω επίσης και γιατί τέτοια ανάλυση σε απάντηση του σχολίου μου του χθεσινού καραβιού των 8:40 μμ, κι αντί της απαντήσεώς μου, μία δεύτερη ανάλυση της maria.p. που ήταν ο πρόλογος τελικά της επόμενής της ανάλυσης! Τί γίνεται;

Ανώνυμος είπε...

Και οι στίχοι του Feeling Good της Nina Simone: (αν έχει βέβαια ευλογία!)
Birds flying high you know how I feel
Sun in the sky you know how I feel
Breeze driftin' on by you know how I feel.
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life for me yeah
It's a new dawn, it's a new day, it's a new life for me
Ouh
And I'm feeling good
Fish in the sea you know how I feel
River running free you know how I feel
Blossom on the tree you know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good
Dragonfly out in the sun you know what I mean, don't you know
Butterflies all havin' fun you know what I mean
Sleep in peace when day is done that's what I mean
And this old world is a new world
And a bold world for me
Stars when you shine you know how I feel
Scent of the pines you know how I feel
Oh freedom is mine
And I know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me
And I'm feeling good
Ας με συγχωρέσει ο άγιος Σιλουανός για τα "παράλληλα κείμενα", όμως, σε ότι αφορά τις δικές σας ενστάσεις αδερφοί..μιλάμε για Π Α Ι Δ Ι Α!!!

Μαρία Π. είπε...

8.53

"Αλλά δεν καταλαβαίνω επίσης και γιατί τέτοια ανάλυση σε απάντηση του σχολίου μου του χθεσινού καραβιού των 8:40 μμ"

Δεν ήταν απάντηση στο σχόλιο ώστε να αναρωτιέσαι "γιατί τόση ανάλυση", απλά μου δόθηκε το έναυσμα, και η ευκαιρία να πω κάποια πράγματα που δεν είχα χρόνο άλλες φορές να το κάνω. Για τον Άγιο Συμεών γιατί τον έχουμε αναφέρει και άλλοτε ( σε σχέση με τον Γ.Σ.), και για τα talent show (λόγω του βίντεο που έδωσες), γιατί αρκετές φορές έχει βάλλει και ο Τρελογιάννης τέτοια βίντεο και ήθελα να πω κάποια πράγματα (περισσότερο για την συγκεκριμένη κοπέλα επειδή την είχα συμπαθήσει).. Άρα τίποτα παράξενο..
Καληνύχτα σε όλους..

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Μαρία. Ο Άγιος Συμεών δεν είχε καμία σχέση με το κείμενο του Α.Σιλουανού και τους λόγους που παρατέθηκε, το οποίο όπως κατάλαβα δεν κατανόησες για ποιους λόγους μπήκε. Μιλάει για την παιδική του ηλικία και λέει συγκεκριμένα πράγματα. Παιδί είναι και το 13χρονο εξαιρετικού ταλέντου κοριτσάκι (το οποίο όπως βλέπεις έχει διατηρήσει την απλότητα της ηλικίας της και δεν έχει τίποτε έξαλλο ή πρόστυχο).[Δεν υπάρχει καμμιά παρότρυνση να κάνουν όλα τα παιδιά το ίδιο, εννοείται, ούτε είναι πανάκεια η μουσική και τα ταλέντα]. Οι στίχοι της Νίνα Σιμόν, μου θυμίζουν κάτι από του Α.Σιλουανού, ή τουλάχιστον με αναπαύει π ά ρ α πολύ ο συσχετισμός, για ευνόητους λόγους.Τα υπόλοιπα θα τα βρεις μόνη σου. Τώρα, ως αναφορά στην παραπομπή σου, δεν είμαι tant idiode να μην καταλάβω την "κριτική" σου και την απαξίωσή σου, την οποία ευλαβώς άφησες κάτω από τα σχόλια τα δικά μου (θα ήθελα να δω και κανένα σχόλιό σου επώνυμο και κάπου αλλού, εκτός από κάτω από φτ ή fexis κλπ) και όχι στον καλό μας Τρελογιάννη, για τον οποίο "δεν είχες χρόνο...". Είχα στείλει ένα σχόλιο το οποίο ο Τρελογιάννης δεν το δημοσίευσε, και το οποίο ήταν πολύ πιο αθώο από το παρόν! Άκουσε με: Επειδή αγαπώ πολύ την μουσική, ΔΕΝ έχω ευλογία να ακούω συστηματικά, παρά μόνο όταν αφορά τα παιδιά μ ο υ αλλά και τα άλλα "παιδιά μου" που τα νοιώθω έτσι και αγαπώ πολύ.
Συγγνώμη που σε στενοχωρώ, ελπίζω να τα καταφέρω κι εγώ κάποια στιγμή στην ζωή μου να ξεφύγω, με τις ευχές σου, από τους "Οι δε άλλοι όπου δεν εγνώρισαν όλα αυτά όπου είπαμεν, και είναι άπειροι, και δεν εδοκίμασαν αυτά, εκείνοι δεν εγεύθηκαν ακόμι την γλυκύτητα, και την αθάνατον ζωήν όπου έχουν τα θεία λόγια, αλλά καυχώνται, και έχουν την ελπίδα της σωτηρίας τους, εις μοναχήν την μάθησιν, και εις το αποστήθισμα της θείας γρα­φής˙ οι οποίοι θέλει καταδικασθούν μετά θάνα­τον περισσότερον, από εκείνους όπου δεν ήκουσαν τελείως τας γραφάς" όπως έγραψες.
Με την παράκληση να δημοσιευθεί το παρόν
ΦΤ

Μαρία Π. είπε...

Καλημέρα αγαπητή Φωτεινή.

Δεν καταλαβαίνω γιατί τα γράφεις όλα αυτά, αφού είπα ότι όσα έγραψα ΔΕΝ ήταν απάντηση σε σχόλιο.

Είδα το απόσπασμα από το βιβλίο "ο άγιος Σιλουανός", μου άρεσε, έγραψα ότι όλα αυτά είναι βίωμα για τους Αγίους μας (σε αντίθεση με τους σύγχρονους "επιστήμονες" θεολόγους τύπου Βλαντή οι οποίοι είναι ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΙ ώστε να ταυτίζουν την λέξη πνεύμα και πνευματικότητα με την έννοια της "επιστήμης" της θεολογίας κάτι σαν αυτό που λέει ο Μπερντιάεφ όταν συγκρίνει τον Πούσκιν με τον Άγιο Σεραφείμ του Σάρωφ και αξιολογεί ως "παράλληλης" αξίας και "κοινωνικού ρόλου" την "ιδιοφυία" με την αγιότητα)
και παρέθεσα τον λόγο του Αγίου Συμεών που δένει απόλυτα με αυτό.

Τώρα γιατί αυτό το συσχετίζεις με τον εαυτό σου και μου λες ειρωνικά ότι "ελπίζεις κάποια στιγμή να ξεφύγεις με τις ευχές μου" από αυτούς που "δεν γνώρισαν όλα αυτά..";; ειλικρινά... ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΟ!

Δηλαδή ακόμα και να σε ήξερα δεν θα μπορούσα να πω κάτι τέτοιο πόσο μάλλον που δεν σε ξέρω. Για ξαναδιάβασε λίγο τι ακριβώς γράφεις, και θα καταλάβεις μόνη σου το άτοπο.

Σου είπα χθες ότι δεν πρόκειται για απάντηση. Δεν είναι κατανοητό;
Γιατί λοιπόν συσχετίζεις όσα έγραψα με το δικό σου σχόλιο; Διευκρίνισα ότι αναφερόμουν στην κοπέλα από την Θράκη.

Γράφεις για το παιδί ότι δεν είχε κάτι έξαλλο ή πρόστυχο. ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;

Είπα ότι το πρόβλημα σε αυτές τις καταστάσεις δεν εντοπίζεται μόνο στο αν ένα παιδί (όταν λέμε "παιδί" εννοούμε ένα νέο άνθρωπο)

είναι λογικό (ώστε να αποφύγει μετέπειτα πορνεία, και ουσίες),

ή έξαλλο (ώστε να μην τα αποφύγει),

ΑΛΛΑ σε ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ που έχουν να κάνουν με την ανατομία της ανθρώπινης ψυχής όπως κυρίως περιγράφεται στην Κλίμακα του Αγίου Ιωάννη Σιναίτη.
Έχει να κάνει με την διαχείριση της εικόνας και αυτοπροβολής και ότι αυτό συνεπάγεται (οίηση αλαζονεία κτλ..).
Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλοι οι επώνυμοι αδυνατούν ή έστω δυσκολεύονται να διαχειριστούν κάποια στιγμή την επακόλουθη πτώση και φθορά.

Καμία σχέση λοιπόν με όσα γράφεις.

Όσον αφορά το:

".. δεν είμαι tant idiode να μην καταλάβω την "κριτική" σου και την απαξίωσή σου, την οποία ευλαβώς άφησες κάτω από τα σχόλια τα δικά μου (θα ήθελα να δω και κανένα σχόλιό σου επώνυμο και κάπου αλλού, εκτός από κάτω από φτ ή fexis κλπ).."

Tι να πω τώρα πάνω σ΄αυτό; Πραγματικά.. ασχολίαστο..

Έχουμε κάνει πολλούς διαλόγους, και εδώ και αλλού, και ομαδικές συζητήσεις. Αν εσύ επειδή δεν τους έχεις δει νομίζεις ότι έχω κάποιο λόγο (αλήθεια γιατί;) να ασχοληθώ συγκεκριμένα με σένα για να σε "κριτικάρω" και να σε "απαξιώσω".. εντάξει τι να πω Φωτεινή; Πιστεύω ότι είσαι λογικός άνθρωπος.
Διάβασε μόνη σου αυτά που γράφεις και βγάλε συμπέρασμα..

Στην Ελένη προχθές ζήτησα προληπτικά συγγνώμη γιατί είχα μιλήσει για ακραίους περιθωριακούς (όπως προσπαθούν να χαρακτηρίσουν όσους παραμένουν στα δόγματα της εκκλησίας) (και για την Λουκά και τα διάφορα ευτράπελα.. και επειδή κάποιος είπε για "λούμπεν" αναρτήσεις), για να μην νομίσει ότι υπήρχε κάποια ταύτιση δική της με οτιδήποτε ή κάτι προσωπικό ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ.

Εσύ τώρα παρεξηγήθηκες απ΄το πουθενά; Πραγματικά ακατανόητο..

Στα χριστιανικά ιστολόγια δεν γράφουμε μόνο απαντήσεις (κάτω από ένα σχόλιο). Μπορεί να είναι σκέψεις ή οτιδήποτε άλλο (που μας άρεσε ή μας προβλημάτισε κτλ..).. Δεν μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ αφού ξεκαθάρισα ότι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ έγραψες όλα αυτά..
Τέλος πάντων Φωτεινή, δεν θέλω να τσακωθώ με κανένα.. Να είσαι καλά.

Καλημέρα σε όλους..