
Αλλά μέχρι στιγμής οι Καθολικοί έχουν θεωρηθεί μια αληθινή Ορθόδοξη Εκκλησία, έτσι δεν είναι;
Σίγουρα,
και βέβαια ναί. Η Καθολική Εκκλησία ( δηλαδή η παπική) θεωρείται πάντα
μια Εκκλησία. Η πρόταση για την οποία μιλάτε είναι απο ορισμένους
συντηρητικούς οι οποίοι δεν θέλουν να βάλουν στο ίδιο επίπεδο τις δύο
Εκκλησίες. Αλλά πιστεύω ότι θα είναι δύσκολο να περάσει. Υπάρχουν πολλοί
άλλοι που δεν δέχονται αυτήν την τροπολογία.
Entrevista al Metropolita Crisóstomo de Mesenia sobre el Santo y Gran Concilio de la Iglesia Ortodoxa
«El
Espíritu Santo iluminará las mentes de los primados; es un momento
histórico y ninguna Iglesia ortodoxa puede quedar fuera de este Concilio
panortodoxo. Debemos transmitir la imagen de la unidad». Chrysostomos
Savatos, de 55 años y metropolita de Mesenia en Kalámata (en el
Peloponeso), es profesor de dogmática en la Universidad de Atenas,
miembro del consejo del diálogo para la unidad de los cristianos y
formará parte de la delegación de la Iglesia griega en el Concilio
panortodoxo de Creta, cuyas sesiones comenzarán el próximo 19 de junio.
Como se sabe, hay muchos nubarrones que se ciernen sobre el evento,
sobre todo en estas últimas semanas. El último obstáculo que se ha
presentado fue la petición de la Iglesia ortodoxa búlgara de postergar
el importante encuentro debido a diferencias sobre los textos
preparatorios.
El lunes 6 de junio, el Patriarcado ecuménico de Constantinopla publicó un comunicado en el que se recuerda a todos los que disienten que las decisiones sobre la fecha, las modalidades y los textos que serán discutidos durante el Concilio panortodoxo (el primero después de varios siglos), fueron acordadas en común por todos los primados de las Iglesias. Por lo que cualquier diferencia, cualquier enmienda, cualquier propuesta podrá ser presentada durante la discusión sinodal.
El lunes 6 de junio, el Patriarcado ecuménico de Constantinopla publicó un comunicado en el que se recuerda a todos los que disienten que las decisiones sobre la fecha, las modalidades y los textos que serán discutidos durante el Concilio panortodoxo (el primero después de varios siglos), fueron acordadas en común por todos los primados de las Iglesias. Por lo que cualquier diferencia, cualquier enmienda, cualquier propuesta podrá ser presentada durante la discusión sinodal.
Metropolita Chrysostomos, ¿qué sucederá? ¿Participarán todas las Iglesias ortodoxas en el Concilio?
Esperamos
la obra del Espíritu Santo, vivimos un momento de dificultad, pero
existe la posibilidad de llegar a un acuerdo todos juntos. Todo se había
decidido durante la reunión de los primados de enero de este año; todos
votaron que el Concilio panortodoxo se lleve a cabo en Creta a partir
del 19 de junio. Estoy convencido de que el Espíritu Santo iluminará las
mentes de los primados. No comprendo por qué haya surgido este cambio.
Es un momento histórico y ninguna Iglesia ortodoxa puede quedarse fuera
de este Concilio panortodoxo. Debemos transmitir la idea de la unidad».
En
las últimas semanas, algunos obispos de la Iglesia ortodoxa en Grecia
han propuesto enmiendas para cancelar de los textos el sustantivo
Iglesia en referencia a los católicos. ¿Qué significa?
Algunos
obispos han propuesto estos cambios al texto que se ocupa de las
relaciones entre la ortodoxia y el resto del mundo cristiano. La
enmienda fue aceptada y será sometida a la discusión.
Pero hasta ahora los católicos han sido considerados una verdadera Iglesia por los ortodoxos, ¿no es así?
Claro
que sí; la Iglesia católica siempre ha sido considerada una Iglesia. La
propuesta sobre la que usted habla es la de algunos conservadores que
no quieren poner en el mismo nivel ambas Iglesias. Pero creo que será
difícil que pase. Hay muchos otros que no aceptan esa enmienda.
¿Cuáles serán los puntos principales del Concilio panortodoxo?
Antes
que nada la imagen de unidad de todas las Iglesias ortodoxas, con los
primados que celebran juntos la divina liturgia. En segundo lugar, un
mensaje para el mundo contemporáneo y para los pueblos, sobre algunos
problemas sociales y éticos: la defensa de la vida y de la familia, el
daño que provoca el divorcio en las familias, la paz y todas las guerras
que se están combatiendo, la defensa de la Creación y los problemas del
medio ambiente. Otro punto importante será la posibilidad, para las
Iglesias ortodoxas, de resolver algunos problemas que existen entre
algunas de ellas.
Usted se refirió al divorcio. Las Iglesias ortodoxas admiten la bendición de las segundas nupcias. ¿Cómo se puede conciliar?
La
teología de la economía, que prevé esto, no será puesta en discusión,
puesto que ya fue establecida por un concilio ecuménico. Pero esto no
impide reflexionar sobre el daño que hace el divorcio a la familia.
En
las Iglesias ortodoxas existen posiciones muy diferentes en relación
con el diálogo con los demos cristianos, con el camino ecuménico hacia
la unidad…
Discutiremos
contenidos y límites de este diálogo. Es cierto que existen oposiciones
a este camino en algunas Iglesias ortodoxas. Esta es una característica
de nuestras Iglesias, existe la libertad para que cada quien diga lo
que piense. Pero esto no significa que los que piensan de cierta manera
tendrán la última palabra.
ΣΧΟΛΙΟ: ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΘΕΟ.
ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ.
ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΙΔΩΛΑ.
Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΘΕΟΥ.
ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ.
ΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΕΙΔΩΛΑ.
Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΘΕΟΥ.
Αμέθυστος
17 σχόλια:
Ε,οοο Μεσσηνίας, τηηης Μασονίας..την..κλπ.
Kαλέ συ, έχασε πενηντα κιλά και έγινε σκέτο κουκλίο ο Μεσσηνίας! Απίστευτο! Γίνονται και θαύματα λοιπόν σήμερα!
Εν είναι θάμα τούτο,άσκηση πολύ στο athletecton masclub!
Καλοοοοοό! Ο Μεσσηνίας της Μασονίας !
Έγινε κουκλίον ; Σιγά μήν έγινε καί νινίον ! Όπως καί νάναι κακομούτσουνος είναι !
Φίλος μου γνωρίζει συμμαθητή του μητροπολίτη Μεσσηνίας, ο οποίος τον διαβεβαιώνει ότι το άτομο αυτό ουδεμία σχέση με την Εκκλησία είχε, πολλώ δε μάλλον κλίση προς την ιερωσύνη και μάλιστα την άγαμη ιερωσύνη. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι πρόκειται για θεομπαίχτη ολκής που δεν πιστεύει πουθενά...
E οχι και κακομούτσουνος, αδελφέ!Μη στας και συ τόσο αντιχριστιανικό δηλητήριο. Ο Θεός δεν έφτιαξε κάτι κακό. Όλα τα έκανε καλά λίαν. Τώρα που αδυνάτισε ο Μεσσηνίας, μου θυμίζει την Αντζελίνα προς το βαρβάτο, το αρσενικό της.
Φίλος γνωρίζει συμμαθητή που μάλλον ίσως μπορεί να πιστεύει ότι άκουσε από κάποιον κάτι, και με αυτό εσείς γινεστε ιεροκατήγορος. Πολύ Ορθόδοξο...
Καλό θα ήταν να μην ξεφεύγουμε σε προσωπικές κρίσεις ειδικά του τύπου "άκουσα, μου είπε, του είπε". Ας περιοριστούμε σε κρίσεις δημοσίων λόγων και δημοσίων έργων. Τα δημόσια λεγόμενα, δημόσια και κρίνονται.
Δεν θέλει πολύ να χαθεί ο έλεγχος μετά τους παίρνει όλους η μπάλα.Φρένο..
Καλό είναι νά κρίνουμε αυτό που βλέπουμε καί ακούμε ! Έχει κάποιο δίκιο ο σχολιαστής ,βγάζει κάτι το brutal , τό βαρβάτικο ,το επιβητορικό Αυτός πρέπει νά έχει προέλθει από τό άλογο τό βαρβάτικο !
Προήλθε από τό άλογο τό βαρβάτικο ,αλλά έμοιασε φαίνεται στή μάννα του τόν ιπποπόταμο , ετεροθαλής αδελφός μέ τον Φίλη !
Έχετε ξεφύγει τελείως. Τόσα σχόλια καφενείου, υποτίθεται χριστιανών, έτσι είναι που γινόμαστε ρεζίλι στους άθεους. Α ναι, ξέχασα, σε φάση μετανοίας θα τα πείτε στον πνευματικό σας:"είναι παππούλη μου μια ιστοσελίδα πνευματική, και στα σχόλια παρασύρθηκα και παραμίλησα αισχρώς για Αρχιερέα". Σίιιγουρα, ε; τρολλλ!
χαχαχα, κυκλοφορεί ένα μικρόβιο σήμερα στα σχόλια! κανένας ιός θά'ναι.
2.46
Καλά συμμορφώνομαι
΄΄ΣΧΟΛΙΟ: ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ Η ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΖΗΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΛΙΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ , ΔΗΛ. Ο ΚΑΡΜΙΡΗΣ, ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ. Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΔΑΜΑΣΚΗΝΟς ΤΕΛΙΚΩΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ; ΤΟΤΕ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ; ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ.
ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ.
Αμέθυστος΄΄
Ο Ζήσης τρωκτικό καί ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός δέν είναι σέ θέση νά ορίσει τί είναι εκκλησία !
Ο υπογράφων αμέθυστος μάλλον εντάσσεται στήν κατηγορία του ανθρώπου που περιγράφεις τρελογιάννη ,ο οποίος μπορεί νά καταβροχθίζει τόνους θεολογικών βιβλίων για να ικανοποιεί την διάνοιά του ,αλλά δέν πάει εκκλησία ,δέν εξομολογείται ,δέν κοινωνάει κ.τ.λ. Εάν τό κάνει μήπως μπορεί νά μας πεί σέ ποιά εκκλησία ανήκει πού αναπαύεται ;
Πραγματικά 2.50, κάτι γίνεται σήμερα. Ίσως το εκρηκτικό δίδυμο Φίλης-Μεσσηνίας.Φοβερός συνδυασμός, απογειωτικός.. Είναι αυτό που λέμε 1+1=11..
Χρυσόστομος Φίλης, Νίκος Μεσσηνίας!
...ΧΦ....ΜΝ....να πάρουμε ανάποδα την αλφάβητο.
Δημοσίευση σχολίου