Του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης π.Παύλου
Νά λοιπόν πού μιά καινούρια λέξη πέρασε στό
ἑλληνικό λεξιλόγιο. Μιά λέξη γεμάτη δυναμισμό καί μέ τήν ἀπειλή νά
ἐκτοπίσει πολλές ἄλλες λέξεις πού τώρα πιά πρέπει νά πεταχτοῦν στόν
κάλαθο τῶν ἀχρήστων.
Πρόκειται γιά τίς λέξεις ὁμοφοβία καί
ὁμοφοβικός. Τώρα πιά οἰ λέξεις καλό καί κακό, ἁμαρτία καί ἁγνότητα,
ἀρετή καί κακία, ἀλλά καί πολλές ἄλλες εἶναι περιττές καί ἴσως καί
ἐπικίνδυνες γιατί προκαλοῦν διακρίσεις.
Θαυμᾶστε λοιπόν καί ὑποδεχθεῖτε τήν
καινούρια λέξη, μιά λέξη πού μπορεῖς νά τήν κολλήσεις σέ ὁποιονδήποτε
δέν σοῦ ἀρέσει καί νά τόν ἐξοντώσεις. Μιά λέξη στιλέτο.
Ὁ ἐκφασισμός πλέον τῆς δημόσιας ζωῆς ἀλλά
καί ἡ καλλιέργεια τοῦ φόβου γιά νά ἐκφράσεις τήν γνώμη σου καί τήν ἀποψή
σου εἶναι σέ ἐξέλιξη.
Ἐπί τῇ εὐκαιρία ὅμως νά ἐρωτήσω τόν
κ.Πρωθυπουργό καί τόν κ. Ὑπουργό τῆς Δικαιοσύνης, τό παραλήρημα ἐκείνου
τοῦ θλιβεροῦ προσώπου, τοῦ βουλευτή τοῦ ΣΥΡΙΖΑ κ. Καραγιαννίδη ἐναντίον
μιᾶς ἀπό τίς πλέον πολύτιμες ὁμάδες τοῦ λαοῦ μας, αὐτῆς τῶν Πολυτέκνων
ἐντάσσεται ἤ ὄχι στήν ὁμοφοβία;
Αὐτές οἰ λέξεις «ἀπεχθάνομαι» καί
«βδελύσσομαι» τούς Πολυτέκνους δέν θεωροῦνται ρατσιστικές; δέν προκαλοῦν
τήν ἐχθρότητα καί τό μῖσος;
Μήπως ὁ ἐν λόγῳ κύριος ἀνεκλήθη ἀπό τόν
Πρόεδρο τῆς Βουλῆς στήν τάξη, μήπως τόν ἐπέπληξε δημοσίως ὁ κ.
Πρωθυπουργός (μιά καί τόν δημοσίως ἁμαρτάνοντα, δημοσίως δεῖ καί
ἐλέγχεσθαι) ἤ μήπως ἀπεδοκιμάσθη δημοσίως ἀπό τό κόμμα του καί δέν τό
ἀντελήφθην;
Μήπως συνῆλθε ἡ κοινοβουλευτική ὁμάδα τοῦ
κυβερνῶντος κόμματος καί διέγραψε αὐτόν τόν κύριο πού ἐκφράζει τόσο
μίσος ἀπέναντι στά παιδιά;
Γιατί προφανῶς ἡ ὀργή τοῦ ἀπαράδεκτου αὐτοῦ
κυρίου ἀπέναντι στούς Πολυτέκνους εἶναι ἀκριβῶς γιατί ἔχουν πολλά
τέκνα, πολλά παιδιά τά ὁποῖα ἀσφαλῶς καί θέλουν νά ζήσουν.
Μήπως λοιπόν ἑτοιμάζεται ἕνα προγκρόμ
ἐναντίον τοῦ κάθε ἐλεύθερου πολίτη πού ἔχει δικαίωμα στήν γνώμη, τήν
ἄποψη, τήν διαφορά μέ στόχο τήν ἀπόλυτη ἐπιβολή καί τόν ἀπόλυτο
ἐκφοβισμό;
Μἠπως ἐν μέσῳ δημοκρατίας ἐπανερχόμεθα σέ ἀλήστου μνήμης σταλινικές πρακτικές;
Προσπάθησα νά βρῶ μιά ἑρμηνεία γιά τήν λέξη ὁμοφοβία καί τουλάχιστον στό διαδίκτυο δέν βρῆκα.
Ἡ μόνη ἑρμηνεία ἀφορᾶ τήν ἀπόρριψη τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Δέν νομίζω ὅμως ὅτι ταιριάζει μιά τέτοια λέξη σέ ἕνα τέτοιο θέμα.
Ἔχει ὁ κάθε πολίτης τό δικαίωμα καί τήν
ἐλευθερία νά διαφωνεῖ μέ τήν ὁμοφυλοφιλία σάν τρόπο ζωῆς καί σάν σχέση
καί νά τήν ἀπορρίπτει. Καμμιά διαφωνία δέν καλλιεργεῖ τό μῖσος.
Τότε ὅλοι οἱ ἄνθρωποι θά ἔπρεπε νά εἴμαστε
τό ἀποτέλεσμα ἑνός καρμπόν. Ἡ μεγάλη πλειοψηφία τῶν ἀνθρώπων εἶχε, ἔχει
καί θά ἔχει ξακάθαρη ἄποψη, ἄποψη διαχρονική διά τήν φυσιολογία τῶν
ἀνθρωπίνων σχέσεων.
Ἡ μεγάλη πλειοψηφία τῶν ἀνθρώπων ἐπίσης σέβεται τό δικαίωμα τοῦ καθενός νά ζεῖ μέ τό δικό του τρόπο τήν ἰδιωτική του ζωή.
Τό ἐρώτημα εἶναι γιατί ἡ Πολιτεία μιά
προσωπική σχέση καί ἐπιλογή τήν ἀνάγει σέ δημόσιο ἀγαθό καί τήν ἐξισώνει
μέ τόν εὐλογημένο θεσμό τῆς Οἰκογένειας.
Ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ Κουμουνιστικοῦ κόμματος
στήν ἁρμόδια ἐπιτροπή τῆς Βουλῆς ἀπεκάλυψε, αὐτό μέ τό ὁποῖο ὁ ἁρμόδιος
Ὑπουργός ἐπεχείρησε νά ἐξαπατήσει τόν ἑλληνικό λαό.
Μᾶς εἶπε: Ψηφίζουμε τό νομοσχέδιο γιατί καταδικασθήκαμε ἀπό τό εὐρωπαϊκό Δικαστήριο.
Ἀλλά ἀπό τό εὐρωπαϊκό δικαστήριο
καταδικασθήκαμε ὄχι γιατί δέν ψηφίσαμε αὐτό καθ’ἑαυτό τό νομοσχέδιο,
ἀλλά γιατί νομοθετήσαμε ἤδη τό σύμφωνο συμβίωσης τῶν ἑτερόφυλων καί ἄρα
κάναμε διάκριση εἰς βάρος τῶν ὁμοφυλόφιλων.
Ἐτόνισε λοιπόν ὅτι ἄν δέν εἴχαμε ψηφίσει τό
πρῶτο ΔΕΝ θά καταδικαζόμασταν γιά τίποτα. Διερωτήθηκε δέ καί δικαίως,
σέ τί χρειάζεται τό σύμφωνο συμβίωσης, τήν στιγμή πού ὑπάρχει ὁ
πολιτικός Γάμος;
Ἀπό ὅλα αὐτά ὅμως ἀποδεικνύεται ἀκόμη ἕνα
κρίσιμο σημεῖο τό ὁποῖο προσεπάθησε νά διασκεδάσει ὁ κ. Ὑπουργός τῆς
Δικαιοσύνης καί νά ἀποκρύψει τήν παγίδα πού κρύβει.
Ἐνῶ λοιπόν μᾶς εἶπε ὅτι νομοθετεῖ τίμια,
βαρειά ἡ λέξη κ. Ὑπουργέ, καί ὅτι δέν νομοθετεῖται ἡ τεκνοθεσία παιδῶν
σέ ὁμόφυλα ζευγάρια,Κάνει πώς δέν καταλαβαίνει ὅτι θά τό νομοθετήσει καί
αὐτό, ἀφοῦ αὐτό ἐπιτρέπεται σέ ἑτερόφυλα ζευγάρια; Ἀφήνει δηλαδή νά
προκύψει ἡ τεκνοθεσία πάλι ὡς καταδίκη ἐξ αἰτίας αὐτῆς τῆς διάκρισης.
Ἀπό τό νομοσχέδιο λοιπόν αὐτό, ἐφόσον ψηφισθεῖ, ἡ τεκνοθεσία εἶναι
δεδομένη. Ἄς τό ἔχουν καλά ὑπ’ ὄψη τους οἱ κ. Βουλευτές καί ἄς μή
παριστάνουν μετά τόν ἐξαπατημένο.
Τό μόνο πού θέλω νά συγχαρῶ τόν κ. Ὑπουργό εἶναι γιά τήν ἐπιλογή τῆς λέξης «τεκνοθεσία» ἀντί γιά τήν λέξη «υἱοθεσία».
Ἡ υἱοθεσία προϋποθέτει ἀνδρόγυνη σχέση. Ἡ
λέξη ὅμως «τεκνοθεσία» σημαίνει τοποθέτηση παιδιοῦ καί αὐτό σημαίνει ὅτι
τό παιδί τοποθετεῖται σέ μιά τέτοια σχέση, ὅπως τοποθετεῖται ἕνα ἔπιπλο
σέ ἕνα δωμάτιο.
Νά λοιπόν πού ξαναζοῦμε τήν ἱστορία τῶν
Χριστουγέννων μέ ἕνα ἀλλόκοτο τρόπο. «Φωνή ἐν Ραμᾶ ἠκούσθη. Θρῆνος,
κλαυθμός καί ὀδυρμός. Ραχήλ κλαίουσα τά τέκνα αὐτῆς καί οὐκ ἤθελε
παρακληθῆναι ὅτι οὑκ εἰσί».
9 σχόλια:
Ευχόμαστε λοιπόν καί στον Σιατίστης Παύλο νά μήν κάθεται σέ όποια καρέκλα βρή ΄΄σάν σε ένα έπιπλο σέ ένα δωμάτιο ΄΄ σέ ανάρμοστους καί αλλόκοτους τόπους όπως πάνελ οικουμενιστών καί νά ΄΄τεκνοθετεί ΄΄ εθνομηδενιστικές θέσεις όπως την κατάργηση της ελληνικής γλώσσης καί άλλες θέσεις προδοτικές που μας έχουν απασχολήσει Αρκετή πιά η προδοσία Σιατίστης Παύλε !
Αμήν
στα συνεδρια της ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ-αριστερας στη θεολογικη πρωτη μουρη. Η ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;
ΑΥΤΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΩΡΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΑΚΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΓΑΝΤΑΣ.
Ε ΟΧΙ ΚΑΙ Ο ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ... Ε ΟΧΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΟΚΙΜΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΦΛΑΤΑΣ ΚΑΙ ΝΕΟΤΑΞΙΤΗΣ. ΟΠΟΥ ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑ Η ΜΑΛΑΜΩ ΠΡΩΤΗ. ΠΑΕΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΩΛΕΣΕΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΓΙΔΙΑ.
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Υπάρχουν πολλές επιφυλάξεις ,όμως ας συγχαίρουμε όταν κάποιος ορθώνει το ανάστημα του ! Επιτέλους ας βρίσκουμε και κάποια καλά στους ανθρώπους.. είναι αρετή αυτό!
Ο Σιατίστης τρελογιάννη μου είναι καμμένο χαρτί ! Τόν απήμεσε ο ενάλιος θήρ που είναι η συνείδηση της εκκλησίας Τό ίδιο θά έκανες καί εσύ άν έβλεπες την γελοιότητα του ανθρώπου ! Οι κορόνες του δέν μας εντυπωσιάζουν ! Αλήθεια ο Δημητριάδος ! Ο Δημητριάδος τί είπε ,τί δήλωσε ρέ παιδιά ! Θά μας ενδιέφερε τη γνώμη του !
Τώρα ένας προδότης τί νά σου πεί ,οτι είναι άνδρας ! Δέν είναι μέ τίποτα !
ας μην πούμε εκκλησιαστικά ότι κατακρίνουμε, αλλά ας κρατήσουμε το ωραίο ρητό που λέει "μη δέ από του τέλους μακάριζε" και αντίστροφα...
Θα συμφωνησω με τον τρελλογιαννη.
Μορφωμενοι ανθρωποι ειναι και ειναι φυσει αδυνατον να μην μπορουν να διακρινουν το καλο απο το κακο και σαν Επισκοποι προσπαθουν να κανουν ο,τι μπορουν ωστε να διορθωσουν τους πολιτικους ,οι οποιοι εχουν ξεφυγει τι να πουμε,το χρημα τους εχει απορθοδοξοποιησει ,δεν ξερω ,χαμενα τα εχω που βλεπω πως παρολο που καποτε εδιναν συνθηματα πατρις -θρησκεια -οικογενεια,σημερα ειναι χαλαροι και τιποτε απο τα αυτα δεν ισχυουν γι'αυτους.Πιστευω πως ειναι απαραιτητο να νουθετηθουν πλεον .Ετσι λιγο ο ενας λιγο ο αλλος να ερθουμε σιγα σιγα πισω στην παραδοση μας .
Ας βοηθησουμε και εμεις την ιεραρχια σε ο,τι Ορθοδοξο κατευθυνει και ας αφησουμε Τον κυριο να κρινει ποιος υποκρινεται και ποιος οχι.Αυτος ο αγωνας φερνει μια ζεση,ειναι ωραιος αγωνας,ο καλος της πιστεως ,οπως ο καλος ποιμην που ειναι δυο εννοιες ταυτιζομενες.ετσι και ο δικος μας ζηλος θα δωσει σε αυτους την δυναμη να παλαιψουν και αυτοι με τη σειρα τους και που ξερουμε εαν δεν γυρισει η τροχαλια και επιστρεψουν ολοι αυτοι που επεσαν στα διχτυα του Οικουμενισμου,πραγμα που ολα τα τεκνα ευχομαστε και προσευχομαστε .Και μπορει τωρα να μη φαινεται τιποτε ,ομως γινονται διεργασιες στις ψυχες των απιστων και ενας να επιστρεψει ειναι κερδος για την εκκλησια-μας,ελπιζω στο μεγαλυτερο κερδος να επιστρεψουν ολοι.Αφηστε τον Ιεραρχη να κανει και αυτος τον αγωνα του,οποιον αγωνα μπορει.
Απο ο,τι καταλαβαινει κανεις ,προχωρας ,,,,,αγωνιζεσαι,,,,υπομενεις,,,,,ανεχεσαι,,,,προσευχεσαι,,,προχωρας ...με την ελπιδα ,την πιστη και την αγαπη.
Χρονια πολλα και καλα χριστουγεννα με υγεια και αγαπη στο ιστιολογιο σας!
Υπομονη!
Τρελλογιαννη μπραβο για το σχολιο !
Μορφωμενοι ανθρωποι ειναι και ειναι φυσει αδυνατον να μην μπορουν να διακρινουν το καλο απο το κακο και σαν Επισκοποι προσπαθουν να κανουν ο,τι μπορουν ωστε να διορθωσουν τους πολιτικους
ΑΥΤΟ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΥΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΕΣΤΟ ΤΟΥ.
Ετσι λιγο ο ενας λιγο ο αλλος να ερθουμε σιγα σιγα πισω στην παραδοση μας
ΝΑ δουμε ποτε θα παμε μπροστα στο καινο.
Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΝΕΙ ΑΓΩΝΑ; ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ;
Δημοσίευση σχολίου