Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Άβατον

Τι είναι ο θεός... τι είναι ο μοναχός... η προσευχή... η πίστη... τι είναι το Αγιο Όρος :
Χρειάζεται "χρόνος" για να απαντήσεις, φυσικά αν καταφέρεις να απαντήσεις.
Σ' αυτή την "πρώτη φορά" μαθαίνεις κάποια στιγμή ότι το Άγιο Όρος η όπως το λένε συχνά, το Περιβόλι της Παναγιάς, δεν λέει, ούτε αποκρύπτει...απλά αποκαλύπτει. 
Η φωτογραφική μηχανή απλά αποτυπώνει στιγμές, η μοναδική μου σχέση μαζί της είναι το "κλίκ", το μυαλό μου είναι αλλού... η σιωπή και η σιγή κυριαρχούν, τα "κλίκ" γίνονται ενοχλητικά.
Ο καθένας μας έρχεται εδώ για διαφορετικούς λόγους και αφορμές...
Ρώτησα τον πατέρα Παύλο τι θα μπορούσα να κάνω για το μοναστήρι... μου είπε "να επιστρέψεις σύντομα καλύτερος χριστιανός"
Δεν έμεινα πολύ, μόνο 4 μέρες, αλλά έζησα κάποιες στιγμές απο το όραμα τους...
Μου άνοιξαν τον δρόμο για ένα αλλο κόσμο. Πολύ άγνωστο σ' εμάς. Μου άνοιξαν τις πόρτες για μια άλλη διάσταση, εκεί που η ύλη και το πνεύμα, αλληλοαγιάζονται συνεχώς.
Εκεί που η ευχή θρέφει και η ευλογία είναι ένα διαρκές παρόν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: