Απίστευτο καί όμως εάν δέν ήταν
ενυπόγραφη αυτή η έκθεση ιδεών κανείς δέν θά μπορούσε νά καταλάβει πώς
γράφτηκε από επίσκοπο,γιά ένα τόσο σοβαρό θέμα.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;
Επειδή διάβασε τόν Γιανναρά;
Γιατί κοκορεύεται πώς δέν είναι προτεστάντης;
Δέν γνωρίζει ότι η διδασκαλία περί προσώπου είναι προτεσταντική;
Καί άν συγκεντρωθούν τόσοι πολλοί ΑΧΡΙΣΤΟΙ σάν εσένα, μαζί,χρυσοστολισμένοι φιλακόλουθοι, θά σωθεί ο κόσμος;
ΠΟΙΟΣ, ΑΝΟΗΤΕ, ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΚΗΡΎΞΕΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΥΣ; ΠΟΙΑ ΦΩΝΑΡΑ;
Μήπως έφτασε η ώρα σάν τόν Θωμά νά θέσουμε τό δάκτυλο στόν τύπο τού ήθους; Άχριστε τό ορατό σημείο τής εκκλησιαστικής ενότητος είναι ο Αγιος,δέν είναι ο κάθε Βαρθολομαίος!!!
Σήμερα δυστυχώς υπάρχουν περισσότεροι δούλοι τής εξουσίας τού ράσσου, παρά πιστοί,γι'αυτό μπορείς καί κουνιέσαι καί εσύ καί οι όμοιοί σου.
Αμέθυστος
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ;
Επειδή διάβασε τόν Γιανναρά;
Γιατί κοκορεύεται πώς δέν είναι προτεστάντης;
Δέν γνωρίζει ότι η διδασκαλία περί προσώπου είναι προτεσταντική;
Καί άν συγκεντρωθούν τόσοι πολλοί ΑΧΡΙΣΤΟΙ σάν εσένα, μαζί,χρυσοστολισμένοι φιλακόλουθοι, θά σωθεί ο κόσμος;
ΠΟΙΟΣ, ΑΝΟΗΤΕ, ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΚΗΡΎΞΕΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΗΘΟΥΣ; ΠΟΙΑ ΦΩΝΑΡΑ;
Μήπως έφτασε η ώρα σάν τόν Θωμά νά θέσουμε τό δάκτυλο στόν τύπο τού ήθους; Άχριστε τό ορατό σημείο τής εκκλησιαστικής ενότητος είναι ο Αγιος,δέν είναι ο κάθε Βαρθολομαίος!!!
Σήμερα δυστυχώς υπάρχουν περισσότεροι δούλοι τής εξουσίας τού ράσσου, παρά πιστοί,γι'αυτό μπορείς καί κουνιέσαι καί εσύ καί οι όμοιοί σου.
Αμέθυστος
11 σχόλια:
΄΄πολλοί πίστεψαν πως μια παγκοσμιοποιημένη αγορά και ένας κοινός καταναλωτικός πολιτισμός, εκπορευόμενος από παγκόσμια κέντρα εξουσίας, θα συνένωναν κράτη και λαούς, οι εξελίξεις τούς διέψευσαν΄΄.
Μία παγκοσμιοποιημένη αγορά και ένας κοινός καταναλωτικός πολιτισμός εκπορευόμενος από παγκόσμια κέντρα εξουσίας χρειάζονται καί μία παγκοσμιοποιημένη και καταναλωτική θρησκεία εκπορευόμενη από παγκόσμια κέντρα εξουσίας μέ όργανα πουλημένους σάν εσένα ανόητε καί άχριστε, που μακάρι στην πανορθόδοξη σύνοδό σας να την ιδρύσετε και να την υπογράψετε και να μας αφήσετε ήσυχους μαζί με τους αγίους μας ως πρόσωπα ανοφοράς της ενότητος δόγματος καί ήθους
Αμέθυστε γι'αυτό σου το σχόλιο σου συγχωρώ πολλά μεθύσια !Καλή σαρακοστή και καλό Πάσχα αδερφέ μου !
Αμέθυστε, επί της ουσίας όσων γράφεις, είμαι μαζί σου.
Πες μου όμως, γιατί αυτή η επιθετική λεκτική;
με ετικέττες τόσο χοντρές;
που παρ όλο που συμφωνούμε, με κάνουν να ντρέπομαι, ειλικρινά, κι αν θες πίστεψέ το.
Το κάνεις καιρό και προσωπικά λέω, δεν πάει στο καλό, ξέρει τόσα πολλά, μας καλύπτει τόσο καλά σε τέτοια σοβαρά θέματα.
Αλλά από κει και πέρα, δεν καταλαβαίνω ειλικρινά το σκοπό σου, τι είναι αυτό, γιατί βγάζεις τέτοιο πράγμα από μέσα σου; Συγχώρα με...
Όταν πρόκειται για τον Ιγνάτιο Δημητριάδος και λίγα λέει! Αφήστε τον άνθρωπο νά εκφρασθεί Πρέπει και ο χριστιανός μέ κάποιο τρόπο νά εκφρασθεί καί να μήν είναι συνεχώς σέ μία απαγόρευση από ένα καθωσπρεπισμό καί μία σοβαροφάνεια Εδώ ο άγιος Νικόλαος χαστούκισε τον Άρειο χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θά κάνουμε καί εμείς το ίδιο άν καί θά τους άξιζε όλους τους βλάσφημους οικουμενιστές !
Ανώνυμε 11,30.
Πόσο σίγουρος είσαι, πως ότι είπα ήταν από καθωσπρεπισμό και σοβαροφάνεια.
Γνωρίζεις τα εσωτερικά μου κίνητρα άραγε;
Μήπως άραγε, το αντίδοτο στον καθωπρεπισμό και τη σοβαροφάνεια, είναι η βία, η βαρβαρότητα, η επιθετικότητα κ.ο.κ;
¨Η αντιθέτως, η τήρηση του μέτρου στην έκφραση, το λόγο και την πράξη;
Ιδίως δε, όταν τελούνται εν ψυχρώ, όπως εδώ, όπου δίνεται το περιθώριο του χρόνου, για αποφυγή λεκτικών, ή άλλων ακροτήτων;
Διαφορετικά άραγε, δεν είναι που κρινόμαστε για το στιγμιαίο της πράξης και του λόγου, εν βρασμώ ψυχής, με περισσότερη επιείκεια;
Μήπως διάβασαμε πουθενά πως ο Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ο ¨Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής συμπεριφέρονταν κατά τέτοιο τρόπο προς του Ενωτικούς;
¨Η από τους σύγχρονούς μας, ο πατήρ Μεταλληνός, ο Ναυπάκτου Ιερόθεος, ο πατήρ Σαράντης, ο Μητροπολίτης Πειραιώς, ο Μητροπολίτης Ιερεμίας, και ένα σωρό άλλοι...;
Εξ άλλου, αν νοιώθεις πως είσαι σε απαγόρευση, έχω διαβάσει και αγωνίζομαι για άλλα πράγματα.
Μήπως για την μεταστροφή της απαγόρευσης σε εγκράτεια, να είναι απαραίτητη, μια, στα μέτρα του καθενός μας βεβαίως, ερωτική πληρότητα προς τον Θεό και τον άνθρωπο;
Διότι, άνευ αυτής της αγάπης, πράγματι η ευλογημένη εγκράτεια, βιώνεται σαν απαγόρευση και φόβος, με όλες τις αναμενόμενες καταστρεπτικές για την οντολογία του ανθρώπου συνέπειες;
Μήπως θα πρέπει, να δούμε τι λέει ο Ιερός Χρυσόστομος, όταν μας προτρέπει να σωπαίνουμε καλύτερα, παρά να λέμε ακόμη και το πιο σπουδαίο πράγμα, δίχως αγάπη προς τον συνάνθρωπο;
ΣΗΜ. Επειδή τώρα θα απέλθω στα ενδότερα που λέμε, συγχώρα με, αν νομίζεις πως έχεις κάποιες περαιτέρω αντιρρήσεις, ραντεβού αύριο βράδυ.
Ανώνυμε 11,30,
καταλαβαίνω πως δικαιολογημένα ανησυχείς για τον καθωσπρεπισμό και την σοβαροφάνεια.
Ωστόσο άραγε το αντίδοτο σ αυτό, είναι η βίαιη, επιθετική συμπεριφορά;
Μήπως είναι η βίωση του μέτρου;
Μήπως άραγε, έχουμε διαβάσει τέτοιες συμπεριφορές για Αγίους, που αντιστάθηκαν στους Ενωτικούς, όπως ο Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, ο ¨Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς κ.α
¨Η και σε σύγχρονους ανθενωτικούς όπως ο πατήρ Μεταλληνός, ο π. Σαράντης Σαράντος με τον οικείο Μητροπολίτη του, ο Μητροπ. Ναυπάκτου Ιερόθεος, ο Μητροπ. Πειραιώς Σεραφείμ, ο Μητροπ. Ιερεμίας, ο Γλυφάδας Παύλος και σε τόσους άλλους;
Δεν είναι που η απαγόρευση είναι καλάσιμη στο βαθμό, που δε βιώνεται σαν ερωτική σχέση με τον Θεό και τον άνθρωπο, στο βαθμό που μπορεί βέβαια να βιώνεται απ τον καθένα μας;
Ο Ιερός Χρυσόστομος δεν είναι που τόνιζε πως καλύτερα να σωπαίνεται, παρά να λέτε και το πιο σπουδαίο πράγμα δίχως αγάπη;..
Συγχώρα με..
Τρελογιάννη, ναι είχε λάθη το προηγούμενο, καλά έκανες και δε το δημοσίευσες, ευχαριστώ.
Όχι αγαπητέ/ή μου δεν αμφισβητώ την ευαισθησία σας ! Αυτό όμως που θέλω να πώ είναι ότι δεν πρέπει το ευγενικό μας ήθος ,την καλή μας ανατροφή, την εκλεπτυσμένη παιδεία μας άνθρωποι πονηροί και γόητες να την εκλαμβάνουν ως αδυναμία και ως ΄΄μαλακία΄΄ κατά το ΄΄φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας ΄΄ Αν θέλουν παραγωγή θεολογίας τους παραπέμπουμε στο ωραίο σλόγκαν πού κάποιοι ωραίοι διαδικτυακοί τύποι δημιούργησαν ΄΄θεολογούμε μετά πάσης ανταρσίας ΄΄ Και μιάς και μιλάμε για ενότητα δόγματος και ήθους , το ορθόδοξο ήθος σκοπό δεν έχει να βάλει το θυμικό του ανθρώπου στο γύψο Μιλήσατε για έρωτα και ο έρωτας είναι πάθος , είναι έκρηξη και δεν ανέχεται χαμογελαστά προσωπεία Ο εν λόγω επίσκοπος με το ανέκφραστο προσωπείο είναι για τον ψυχίατρο , γιατί είναι ανέραστος Μπορείτε να μου πείτε, εφ’όσον δεν ερωτεύθηκε μία γυναίκα , τι άλλο ερωτεύθηκε που να είναι ερωτεύσιμο ; Προφανώς ερωτεύτηκε τις πέτρες , γιατί όποια πέτρα κι αν σηκώσεις , πού με μανία ρίπτεται στα νοητά τείχη της φιλτάτης μας πατρίδος και θρησκείας , από κάτω θα βρείς και έναν Ιγνάτιο με τελευταίο επεισόδιο την δημιουργία έδρας ισλαμικων σπουδών στην θεολογική σχολή Θεσσαλονίκης , που άς βάλει ο Θεός το κραταιό του χέρι να το αποτρέψει, γιατί οι συνέπειες θα είναι τραγικές Θα φύγει ο ίσκιος του Αγίου Όρους , ο οποίος επισκιάζει την πόλη του αγίου Δημητρίου και του αγίου Γρηγορίου Παλαμά, όπου η ματιά σου κλέβει γραφικές μορφές μοναχών , που ενάντια σε κάθε κομφορμισμό κατά μεσής στην λεωφόρο Εγνατίας πέφτουν και προσκυνούν την Παναγία Χαλκαίων και θα γεμίσει με μπούργκες και όλα τά εξτρεμιστικά ισλαμιστικά στοιχεία, που θα κουβαληθούν από όλες τις χώρες τις λήγουσες εις ΄΄στάν΄΄
Συνέχεια ....
Και όλα αυτά για να μπορέσει ο εν λόγω επίσκοπος να ανταποκριθεί στα κριτήρια , που του έχουν θέσει τα αφεντικά του, προκειμένου να προαχθεί σε αρχιεπίσκοπο Μακάρι να τον προαγάγουν και μακάρι στην πανορθόδοξη σύνοδό τους να υπογράψουν όλες τις εκδουλεύσεις τους και να μας αφήσουν ήσυχους παρέα με τους αγίους μας και τους πνευματικούς μας πατέρες Αν δεν ίσχυαν αγαπητέ/η μου όλες αυτές οι προκαταλήψεις , που θέλουν τον χριστιανό χειραγωγίσιμο καί δέσμιο ενός κυριλάτου στυλ , που η αστική νοοτροπία μας δημιουργεί καί όχι η ορθοδοξία , άρα αποτελεί μία εκκοσμίκευση και όχι έκφραση ορθοδόξου ήθους , θα είχαμε προλάβει το κακό εν τη γενέσει του εδώ στο Βόλο και θα είχαμε ρίξει την μεταπατερική ακαδημία του επισκόπου Ιγνατίου στον Παγασητικό ή θα την είχαμε φορτώσει στην Αργώ μαζί με όλες τις ιδεολογικές αποσκευές της ,το έμψυχο και άψυχο υλικό της και θα την είχαμε στείλει στον Βόσπορο, για να φουντάρει αν το προτιμάει παρέα με το Φανάρι και τον Βαρθολομαίο Σ’ αυτές τις περιπτώσεις ο λαός μπορεί να κάνει θαύματα και να μουντζουρώσει την ατσαλάκωτη προσωπίδα τους αλλά……. Δεν είμαι αντίθετη στα ταγιέρ και στις γραβάτες κάθε άλλο , αλλά θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι αυτά να τα κάνουμε σφουγγαρόπανα , αν χρειαστει για την αγάπη του Χριστού Γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει να έχουμε πολλές αλλαξιές , για να τά αντικαθιστούμε και να μην τα λυπόμαστε , ήγουν οι ντουλάπες μας να είναι γεμάτες με αποθέματα ευπρέπειας , επάρκειας , πληρότητας για να μην διστάζουμε μπροστά στη γύμνια του βασιλιά που παρά τις χρυσοκέντητες στολές του είναι γύφτος πειρατής
Εν πάση περιπτώσει δεν αμφισβητώ την ευαισθησία σας και την καλή σας προαίρεση, ούτε σας αποδίδω όλα τά ανωτέρω , που πιστεύω ότι και σείς συμφωνείτε λόγω της καλλιεργείας σας που σας κοσμεί , απλώς μία αφορμή πήρα για να σημειώσω όλα αυτά , πού μας εχουν θυμώσει ενδεχομένως και τον αμέθυστο , που αν δεν κάνω λάθος έλκει μία καταγωγή και μία σχέση από τον Βόλο , άρα έχει γίνει αυτόπτης και αυτήκοος και συνεπώς δικαιολογείται η δημιουργία θυμού, δράττομαι δε της ευκαιρίας να του στείλω χαιρετισμούς ως εις αδελφόν Άλλωστε όλοι έχουμε τον ιδιαίτερο χαρακτήρα μας Χαίρετε εν Κυρίω !
Λωρίτου Ελένη
Αγαπητή Λωρίτου Ελένη,
δεν θα είμαι στο ραντεβού απόψε συνεπής, λόγω ανωτέρας βίας.
Συγγνώμη σας ζητώ.
Λάμπρος
Νά μέ συγχωρείτε πού καθυστέρησα νά πάρω μέρος στήν συζήτηση. Πιστεύουμε λοιπόν πώς γιά νά ξαναβρούμε τήν εκκλησία τού Κυρίου πρέπει νά γκρεμίσουμε τά είδωλα πού τήν έχουν καταλάβει. Οταν ρωτάω στήν εκκλησία τί θά γίνει μέ τόν πάπα θά ανεχθούμε τήν ένωση; Μού απαντούν. ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ.Καί όταν διαμαρτύρομαι λέγοντας ότι υπάρχουν καί τά είδωλα, αδιαφορούν,δέν τό προσλαμβάνουν. Είμαστε όλοι μας πεισμένοι ότι προοδεύσαμε καί έχουμε αφήσει πίσω μας τήν εποχή τών ειδώλων. Στόνδρόμο πρός τήν αλήθεια τού Κυρίου προηγείται η αποκαθήλωση τών ειδώλων. Ο Κύριος πήρε τό μαστίγιο.Αλλά τό κρύβουμε λές καί ντρεπόμαστε γιά τόν Κύριό μας. Ενας βουδιστής κάποτε είχε πεί. Ο Βούδας είναι ανώτερος από τόν Χριστό γιατί ο Χριστός θύμωσε. Υπάρχει πολύς βουδιμός στήν πίστη μας Ευχόμαστε νά κατορθώσουμε νά υπερασπιστούμε τήν πίστη μας στόν Κύριο τελικά. Καλή Σαρακοστή.
Συμφωνώ αμέθυστε ωραία αυτα που λές περί βουδισμού !
Ελένη
Δημοσίευση σχολίου