Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Φωτομοντάζ ή αλήθεια ο "καλόγερος με τη μολότωφ";

Σύμφωνα με τους καταληψίες Εσφιγμενίτες μοναχούς, οι εικόνες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, με τον καλόγερο να πετά μολότωφ, είναι προϊόν φωτομοντάζ. Είναι πιθανό, αλλά το πιθανότερο είναι να είναι γνήσιες. Ένας έλεγχος exif που κάναμε στο taxalia, δείχνει ότι δεν είναι πειραγμένες, εκτός αν ο κατασκευαστής έχει τόσο προχωρημένες γνώσεις και μπορεί να αλλάζει και τα exif data.
Tα τεχνικά στοιχεία της φωτογραφίας, δείχνουν ότι είναι αληθινή, ληφθείσα με iPhone 4s, ενώ και οι συντεταγμένες λήψεις φαίνονται από το σωστό σημείο (40.15 γεωγρ.πλάτος -24.14 μήκος).

κι επειδή το διαδίκτυο είναι μεγάλος ρουφιάνος, η υποβολή της φωτο στο exif scanner δείχνει ότι ελήφθη ακριβώς εδώ:

οπότε μάλλον (μάλλον, όχι 100% !) είναι αληθινή, εκτός αν πέσαμε σε κορυφαίο χάκερ καλόγερο και κατάφερε να αλλοιώσει τα πάντα.

Αντίθετα, αυτή η φωτογραφία στο ίδιο μέρος, δεν έχει exif data
πηγή
διαβάστε το ιστορικό εδώ

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έζησα τη συγκεκριμένη φάση της μάχης, από κοντά.

Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι παραμένει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ δύσκολο,
το να ΜΗ χάσεις ακόμη και την εκ Θεού εμπνεόμενη ψυχραιμία σου
απέναντι σε διψασμένους για εξουσία και χρήμα διώκτες.

Διεξάγεται ένας απερίγραπτος πόλεμος και νεύρων, πραγματικά!

Για σκέψου:

ΕΝΩ εσύ ο μαρτυρικός μοναχός,
βρίσκεσαι μέσα στο σπίτι σου επί ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ,
έρχονται αυτοί, οι ρασοφόροι του διαβόλου,
ΨΕΥΤΙΚΑ και ΑΔΙΑΝΤΡΟΠΑ
και χάριν των ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ τους
και σε χαρακτηρίζουν " ως καταληψία" του σπιτιού ΣΟΥ!

Στη συνέχεια, οι Διώκτες άρπαγες-κακόγεροι, απ'έξω,
μαζί με αστυνομικές δυνάμεις, αυτό το σπιτάκι σου
- το Κονάκι εν προκειμένω-
- το τραντάζουν συθέμελα με ένα μπουλτοζάκι
- προκειμένου να το γκρεμίσουν
- και παράνομα να σου το κατάσχουν!

Ακόμα και ΑΝ ο μοναχός πέταξε απλώς ένα αναμμένο στουπί
όπως ακούσαμε αρχικά,
ακόμη και ΑΝ η αναρτημένη φωτό είναι γνήσια
- δεν μπορώ να γνωρίζω-
η συγκεκριμένη αντίδραση του ΧΡΟΝΙΩΣ τελούντος
υπό απάνθρωπη και φασιστική εξόντωση, πολιορκημένου Εσφιγμενίτη μοναχού,
θα ήταν ανθρώπινη και κατανοητή ΑΠΟΛΥΤΩΣ!

Βέβαια οι διψασμένοι για εξουσία και χρήμα αντίχριστοι Διώκτες,
αν συλλάβουν τέτοια " λάθη"
εννοείται ότι θα τα κάνουν βούκινο στο διαδίκτυο,
αναφωνώντας τα δικά τους:

" ουά! κατάβηθι και έξελθε από του Κονακίου, τρελέ καλόγηρε,
που ρε ...άκα, δεν προσαρμόζεσαι με τους ισχυρούς του κόσμου τουτου.
Εμείς ρε χαμένε, έχουμε το μπατσικό με το μέρος μας
και πρόσεξε καλά
τα μούτρα σου, σε λίγο,
κρέας για τα σκυλιά θα σου τα κάνουμε!"

Ας θυμηθούμε ότι
Οι άθλιοι μαιμουδο- νεο- εσφιγμενίτες,τα δικά τους
προηγούμενα
ΒΑΡΒΑΡΑ χτυπήματα με τα ΛΟΣΤΑΡΙΑ στο Κονάκι,
ενάντια στους πολιορκημένους,
ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ μοναχούς Εσφιγμενίτες,
Χτυπήματα σοκαριστικά που έγιναν το 2006 και το 2007

(αυτά τα χτυπήματα τα βιντεοσκόπησαν
και τα κυκλοφόρησαν οι αληθινοί Εσφιγμενίτες)

αυτά τα χτυπήματα με τα λοστάρια,
οι Κατσουλιέρηδες " μοναχοί"
τα αρνήθηκαν ότι τα έπραξαν
και τα απεκάλεσαν " φωτομοντάζ" , α χα χα γελάσαμε τώρα!

Μαίνεται ο πόλεμος.

Και τύφλα να έχει ο φίλος τους, ο Γκέμπελς!

Το ΜΟΝΟ που με παρηγορεί
Σε αυτή τη δαιμονική κατάσταση
είναι που το ότι δεν πιστεύω απλώς,
αλλά ΓΝΩΡΙΖΩ
οτι ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ
ο οποίος σε βάθος χρόνου
οχι πολλού,
θα αποδώσει εκάστω,
κατά ΤΑ ΕΡΓΑ του.

ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία του σχολίου .

Δεν θα επανέλθω στο ζήτημα.

ΕΠΚ





Ανώνυμος είπε...

Η αδελφότητα που εγκαταβιεί εντός της ιστορικής μονής Εσφιγμένου είναι σχισματική. Όχι επειδή ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο αλλά επειδή ΔΕΝ έχει κοινωνία με καμμία Ορθόδοξη Εκκλησία ή άλλο Πατριαρχείο.

Έτσι πέραν της απλής διακοπής του μνημοσύνου του Οικουμενικού Πατριάρχου, η Μονή διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις άλλες αγιορειτικές Μονές και με όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες,ενώ προσεχώρησε σε πλήρη και αποκλειστική εκκλησιαστική κοινωνία με μία από τις παρατάξεις των λεγομένων Γ.Ο.Χ.,οι οποίες, σημειωτέον, παρατάξεις δεν έχουν εκκλησιαστική κοινωνία ούτε μεταξύ τους. Από τότε και μέχρι σήμερα στη Μονή αυτή δεν γίνεται δεκτός για εγκαταβίωση παρά μόνον όποιος δέχεται εκκλησιαστική κοινωνία αποκλειστικά και μόνο με την παράταξη αυτή, ενώ οι υπόλοιποι διώκονται.

Και άλλες κυρίαρχες Μονές για λόγους διαμαρτυρίας διέκοψαν κατά καιρούς το μνημόσυνο του Πατριάρχου και επιφυλάσσονται και για το μέλλον, όμως καμία δεν διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία και δεν προσεχώρησε σε εκκλησιαστική κοινωνία με εξωεκκλησιαστικές παρατάξεις και φυσικά καμία δεν διώχθηκε.

Στο Άγιο Όρος υπάρχουν και άλλοι μοναχοί ζηλωτές οι οποίοι ζουν ήσυχα σε κελιά χωρίς να διαταράσσουν την Κανονικότητα και το Καταστατικό του Όρους.

Το Σύνταγμα και ο Καταστατικός Χάρτης του Αγίου Όρους απαγορεύουν την εγκαταβίωση ετεροδόξων ή σχισματικών.

Για να καταλάβει ο αναγνώστης τι σημαίνει σχισματικός ας έχει υπ΄όψη του ότι οι καταληψίες θεωρούν όλους εμάς , αβάπτιστους και αιρετικούς, μολυσμένους από την αίρεση του οικουμενισμού. Την αυτή άποψη έχουν οι “καημένοι” καταληψίες και για τον γ.Παΐσιο και για τον γ.Πορφύριο και για τον γ,Ιάκωβο όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Από την κρισάρα τους δεν γλύτωσαν ούτε καταξιωμένοι αγωνιστές Ιεράρχες όπως ο μακαριστός π.Αυγουστίνος Καντιώτης για τον οποίο στο ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΣΤΑΤΟ περιοδικό τους αναφέρουν τα εξής.

Οι καταληψίες ΔΕΝ είναι καν …Αγιορείτες! η Ιερά Κοινότης προέβη από το 1974 σε αποφάσεις απελάσεως του Ηγουμένου και των Επιτρόπων της Μονής, οι οποίοι έκτοτε απώλεσαν την ιδιότητα του αγιορείτου μοναχού. Αυτοί κατεφρόνησαν τις αποφάσεις της Ιεράς Κοινότητος.

Τριανταενιά χρόνια οι σχισματικοί εκμεταλεύονται την ανεκτικότητα των Αγιορειτών Πατέρων ώστε να κερδίσουν αναγνωριση.

Η κατάληψη της μονής Εσφιγμένου εκτός από εκκλησιαστικό πρόβλημα είναι και ΕΘΝΙΚΟ διότι αν επιτρέπεται σε κάθε μονή να αποσχισθεί από την Ιερά Κοινότητα τότε εύλογα και άλλοι θα μπορούσαν να επικαλεσθούν λόγους πίστεως, συνειδήσεως, εθνικούς κλπ, να αποκόψουν τις Μονές και να προσχωρήσουν ανενόχλητα σε άλλες εκκλησιαστικές ή εθνικές δικαιοδοσίες, με καταστροφικές συνέπειες για το Άγιον Όρος, την Εκκλησία και την εδαφική κυριαρχία της χώρας μας, αν γίνει αποδεκτό ότι η απαγόρευση εγκαταβιώσεως ετεροδόξων και σχισματικών στο Άγιον Όρος προσβάλλει την θρησκευτική ελευθερία, σύντομα θα έχουμε και ίδρυση παπικών μονών και προτεσταντικών ιδρυμάτων στον Ιερό Τόπο.

Ανώνυμος είπε...

Ασφαλώς δεν διώκονται διότι δεν …καταδέχτηκαν τα Ευρωπαϊκά κονδύλια, όπως διατυμπανίζουν συνεχώς διότι και να ήθελαν να πάρουν τα χρήματα δεν θα μπορούσαν, γιατί δεν δικαιούνται να διαχειρίζονται ο,τιδήποτε στο όνομα της Μονής που παράνομα κατέχουν. Επομένως καταντά απίστευτα άτοπος και ψευδολόγος ο δήθεν “ηρωισμός να μη δέχονται ευρωπαϊκά κονδύλια”, με απώτερο σκοπό την κίνηση στους αγνοούντος αισθημάτων συμπαθείας και θαυμασμού για τον αντιφατικό ασκητισμό τους, ο οποίος αποδεικνύεται ακόμη περισσότερο αυτοαναιρούμενος, αν αναλογισθεί κανείς τις λίαν σεβαστές ποσότητες δραχμών, ευρώ και δολαρίων που ρέουν στο μοναστήρι για τις ανάγκες της προπαγάνδας της παρατάξεως, την δημόσια προβολή, τους δικαστικούς αγώνες κλπ, ενώ τα άτομα αυτά εισέπραξαν αναδρομικά και εν συνεχεία διεκδικούν με αξίωση παράνομα την κρατική ετήσια οικονομική χορηγία στο όνομα της Μονής.

Το πράγμα καθίσταται επίσης αντιφατικό και εμπαικτικό, όταν αναλογισθεί κανείς ότι οι δήθεν “αντιευρωπαϊστές” μέσω των υποστηρικτών τους απευθύνθηκαν ήδη στην Γενεύη (Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου), στις Βρυξέλλες – Λουξεμβούργο (Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο – Πολιτική Επιτροπή), στο Μιλάνο (Διεθνή Ένωση Νομικών) κλπ, ενώ απειλούν και με προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου, κινώντας τους (κατ’ αυτούς) “Φραγκολατίνους” κατά του Αγίου Όρους και της πατρίδος μας.

Από την άλλη – και μάλλον από υπερβάλλον ζήλο – έβαλαν στο Όρος πρώην μέλος της …OPUS DEI, της μυστικής υπηρεσίας του Βατικανού, το οποίο μάλιστα κινηματογράφησε ταινία παρανόμως! Αναλυτικά δείτε εδώ
Οι καταληψίες δεν εμποδίζουν μόνο τα όργανα της τάξεως να εισέλθουν στο χώρο της μονής. Ακόμη και η 10η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων τους έχει ασκήσει αγωγή, διότι δεν επιτρέπουν στους αρχαιολόγους να εισέλθουν στη μονή.

Οι καταληψίες δεν είναι τόσο “φουκαράδες” όσο παρουσιάζονται από τα ΜΜΕ.


Το Β Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης καταδίκασε σήμερα 8.3.2012 τους πρωταιτίους της κατάληψης του Αντιπροσωπείου της Μονής Εσφιγμένου στις Καρυές του Αγίου Όρους σε 29 μήνες φυλάκιση με αναστολή για οπλοκατοχή, οπλοχρησία, επικίνδυνη σωματική βλάβη και απλή σωματική βλάβη κατά των μελών της νέας Αδελφότητας της Μονής. Συγκεκριμένα δίκασε την γνωστή υπόθεση της επίθεσης στο Αντιπροσωπείο της Μονής Εσφιγμένου τον Δεκέμβριο του 2006 που είχε απασχολήσει τον τύπο. Η αδελφότητα της Μονής ελπίζει και εύχεται η καταδικαστική αυτή απόφαση να βοηθήσει τόσο τους βαρειά καταδικασμένους όσο και τους αρμόδιους να ελευθερώσουν επιτέλους τόσο το Αντιπροσωπείο όσο και την πολύπαθη Ιερά Μονή. Ο φανατισμός και η παράνομη κατάληψη δεν μπορεί να έχουν μέλλον.
Οι “καημένοι” οι μοναχοί προσπάθησαν να διαβάλουν την πατρίδα μας διεθνώς. Προσέφυγαν στα ευρωπαϊκά (“φράγκικα” και “σατανικά” κατά τα λεγόμενα τους) όργανα αυτοί που κατηγορούν ψευδώς το Άγιον Όρος για φιλοευρωπαϊσμό. Προσέφυγαν σε δικαστήρια με επιχειρήματα, που αν υπήρχε περίπτωση να γίνουν δεκτά θα ήσαν καταστροφικές οι συνέπειες για όλο το Άγιον Όρος (και για την Ιερά Μονή Εσφιγμένου βεβαίως).

Ανώνυμος είπε...

Ο “ηγούμενος” Μεθόδιος δεν έχει καν Ιερωσύνη. Ο μεν Αθανάσιος είχε κανονική εκλογή και ενθρόνιση, ο δε Ευθύμιος, από το 1975 μέχρι το 1999, είχε τουλάχιστον χειροτονία από αρχιερέα με κανονική εκκλησιαστική κοινωνία. Αντίθετα ο νυν “ηγούμενος” Μεθόδιος δεν έχει ούτε αυτό!

Η προπαγάνδα τους περί “διωγμού” έπιασε τόπο. Επειδή ήταν παράνομο να ζητούν στο όνομα της Μονής ειδικά διαμονητήρια (το ονόμασαν απαγόρευση εισόδου των προσκυνητών τους), ατέλεια εισαγομένων ειδών (το ονόμασαν στέρηση καυσίμων για τον χειμώνα, ενώ στην Μονή καίνε ξύλα), είσοδο οχημάτων (το ονόμασαν αποκλεισμό φορτηγού με τρόφιμα και καταδίκη εις τον εκ πείνης θάνατον), να μιλήσουν για “δήμευση των περιουσιακών στοιχείων της Μονής“, για “οικονομικό στραγγαλισμό“, για “δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών” (με αφορμή υποβληθέν απλό ερώτημα), πράγματα εξ ολοκλήρου ανυπόστατα και αδιανόητα. Με την ίδια ρύμη μίλησαν, και μάλιστα προς το εξωτερικό, και για “κόψιμο νερού και ρεύματος“, από τα οποία το πρώτο αδιανόητο και το δεύτερο αστείο, καθώς στο Άγιον Όρος δεν υπάρχει ΔΕΗ. Ακόμη η τήρηση των νόμων επί του λίαν ευαισθήτου θέματος της προσεγγίσεως σκαφών εις το Άγιον Όρος, για το οποίο οι αγιορείτες έχουν πραγματοποιήσει πολυχρόνιους αγώνες,ονομάσθηκε “από θαλάσσης αποκλεισμός”.


Διεδήλωναν παντού με κάθε ευκαιρία ότι κινδύνευαν να πεθάνουν από την πείνα (ενώ αλλού ταυτοχρόνως δηλώνουν ότι έχουν τρόφιμα για δύο χρόνια), ότι ζητούν γιατρό και φάρμακα και τους τα αρνείται η ελληνική κυβέρνηση(ενώ αυτό δεν έγινε και δεδηλωμένα δεν θα γίνει ποτέ, αλλά αντίθετα αυτοί εγκλείοντες γέροντες και ασθενείς θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και την ζωή τους)

α) Οι καταληψίες λοιπόν επειδή έχουν ενταχθεί σε συγκεκριμένη παράταξη παλαιοημερολογητών δεν μνημονεύουν τον Πατριάρχη. Άλλωστε πολλοί άλλοι ζηλωτές του Αγίου Όρους δεν έχουν κανενός είδους διωγμό από τον Πατριάρχη ή από το Κράτος λόγω της πίστης τους! ___________β) Δεν μπορούν να εισπράξουν τα Κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης επειδή δεν μπορούν να διαχειριστούν τα έγγραφα και τα στοιχεία της Μονής της οποίας παράνομα κατέχουν.
γ)_________Δεν είναι διωκόμενοι διότι ζουν σε καθεστώς απόλυτης ασυδοσίας κάνοντας κυριολεκτικά ότι θέλουν αδιαφορώντας για τους νόμους του κράτους και του Αγίου Όρους θέτοντας σε κίνδυνο το καθεστώς του.
δ) __________ Αρέσκονται να εφευρίσκουν “διωγμούς” και αστυνομική βία όπως έκαναν τόσο στην περίπτωση του περασμένου Σεπτέμβρη όπου δήλωσαν σε όλα τα ΜΜΕ ότι ανέβηκαν τα ΜΑΤ στο Όρος για να τους διώξουν. Είδηση που ήταν τελικά πέρα για πέρα ψέμα όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Αλλά και όπως έκαναν τον Δεκέμβριο του 2006 που έσπασαν το κεφάλι του π.Εφραίμ! Μάλιστα η φωτό του π.Εφραίμ γυρνούσε στο διαδίκτυο σαν απόδειξη του διωγμού των καταληψιών παρουσιάζοντας τον χτυπημένο Ιερομόναχο ως μέλος των σχισματικών.
ε)________ Οι καταληψίες δεν έχουν σχέση ούτε με τις υπόλοιπες Αγιορείτικες Μονές.

αυτα τα ολιγα για ναμην μας παραμυθιαζετε και εμας και τους αναγνωστες!

Ανώνυμος είπε...

Τα παραμύθια εσύ, μόλις,τ'αράδιασες φίλε. Δικαίωμά σου.Δικό σου είναι το μπλογκ, ό,τι θες, εδώ μέσα, γράφεις.

Δημητριος είπε...

το ψευδοπρόβλημα δεν ειναι ή μη η γνησιοτητα της εικονας αλλά τα οσα γραφει η εμπεριστατομενη μελετη!αλλα μοιάζεις κουφος και τυφλός! την διάβασες;
φυσικά και όχι!

Ανώνυμος είπε...

Ἅγιος Ἀνατόλιος τῆς Ὄπτινα: Προφητικά Λόγια
Ὁ ἐχθρὸς τοῦ ἀνθρωπίνου γένους θὰ ἐνεργῇ μετὰ πονηρίας διὰ νὰ ἑλκύσῃ εἰς τὴν αἵρεσιν, ἐὰν εἶναι δυνατόν, καὶ ἐκλεκτοὺς (Μτθ. κδ΄, 24). Ὅμως, δεν θὰ ἀρχίσῃ ὠμῶς νὰ ἀποῤῥίπτῃ τὰ δόγματα τῆς Ἁγίας Τριάδος, περὶ τῆς θεότητος τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, περὶ τῆς Θεοτόκου, ἀλλὰ ἀπαρατηρήτως θὰ ἀρχίσῃ νὰ διαστρέφῃ τὴν ἐξ Ἁγίου Πνεύματος παράδοσιν τῶν Ἁγίων Πατέρων, τὴν διδασκαλίαν τῆς Ἐκκλησίας.

Τὴν πανουργίαν καὶ συμπεριφορὰν τοῦ ἐχθροῦ θὰ ἀντιληφθῶσιν μόνον ὀλίγοι, οἱ πλέον ἔμπειροι εἰς τὴν πνευματικὴν ζωήν. Οἱ αἱρετικοὶ θὰ λάβωσιν τὴν ἐξουσίαν ἐπὶ τῆς Ἐκκλησίας καὶ πανταχοῦ θὰ τοποθετώσιν τοὺς ἰδικούς των ὑπηρέτας καὶ ἡ εὐσέβεια θὰ εἶναι εἰς περιφρόνησιν. Ἀλλὰ ὁ Κύριος δεν θὰ ἀφήσῃ τοὺς δούλους Του χωρὶς προστασίαν καὶ εἰς ἄγνοιαν. Αὐτὸς εἶπεν: «Ἐκ τῶν καρπῶν αὐτῶν ἐπιγνώσεσθε αὐτούς» (Μτθ. ζ΄, 16. Πρβλ.: Μτθ. Ἰβ΄, 33. «Ἐκ γὰρ τοῦ καρποῦ τὸ δένδρον γινώσκεται»). Ἰδοὺ καὶ σὺ ἐκ τῶν καρπῶν καὶ τῶν ἐνεργειῶν τῶν αἱρετικῶν θὰ μπορέσης νὰ τοὺς ξεχωρίσης ἀπὸ τοὺς ἀληθινοὺς ποιμένας. Αὐτοὶ εἶναι οἱ πνευματικοὶ κλέπται, οἱ διαρπάζοντες τὸ πνευματικὸν ποίμνιον, οἱ ὁποῖοι εἰσέρχονται εἰς τὴν αὐλὴν τῶν προβάτων (Ἰωάν. ἰ΄, 1. «ὁ μὴ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας εἰς τὴν αὐλὴν τῶν προβάτων, ἀλλὰ ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν, ἐκεῖνος κλέπτης ἐστὶ καὶ λῃστής»), ὡς εἶπεν ὁ Κύριος. Δηλαδὴ εἰσέρχονται ἀπὸ ἄγνωστον ὁδόν, διαστρεβλοῦντες διὰ τῆς βίας τοὺς κανόνας τοῦ Θεοῦ. Ὁ Κύριος τοὺς ὀνομάζει λῃστάς. Ἀληθῶς, τὸ πρῶτον ἔργον των εἶναι ὁ διωγμὸς τῶν ἀληθινῶν ποιμένων, φυλάκισις ἢ ἐξορία αὐτῶν, διότι χωρὶς αὐτὸ δεν ἠμπορεὶ νὰ γίνῃ ἡ ἁρπαγὴ τῶν προβάτων. Διὰ τοῦτο, παιδί μου, ὅταν βλέπης τὴν καταφρόνησιν τῆς θείας Παραδόσεως εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, τῆς Πατερικὴς Παραδόσεως καὶ Τάξεως τῆς ὑπὸ τοῦ Θεοῦ καθιερωμένης, γνώριζε ὅτι οἱ αἱρετικοὶ ἔχουσιν ἤδη ἐμφανισθή, ἂν καὶ εἶναι δυνατόν, ἕως καιροῦ, νὰ ἀποκρύπτωσιν τὴν ἀσέβειάν των ὴ νὰ διαστρέφωσιν ἀπαρητηρήτως τὴν θείαν πίστιν διὰ νὰ ἐπιτύχωσιν καλύτερον νὰ δελεάσωσιν καὶ νὰ παρασύρωσιν τοὺς ἀπείρους. Ὁ διωγμὸς θὰ εἶναι οὐχὶ μόνον κατὰ τῶν ποιμένων, ἀλλὰ καὶ κατὰ τῶν δούλων τοῦ Θεοῦ, διότι ὁ διάβολος, ὁ καθοδηγὼν διὰ τῆς αἱρέσεως, δὲν ὑπομένει τὴν εὐσέβειαν. Ἀναγνώριζε αὐτοὺς τοὺς λύκους μὲ ἔνδυμα προβάτου, ἀπὸ τὸν ὑπερήφανον χαρακτῆρα των, τὴν φιληδονίαν καὶ φιλαρχίαν των, θὰ εἶναι συκοφάνται, προδόται, σπέρνοντες πανταχοῦ ἔχθραν καὶ κακίαν, δι’ αὐτὸ εἶπεν ὁ Κύριος ὅτι ἀπὸ τοὺς καρποὺς αὐτῶν θὰ τοὺς ἀναγνωρίζετε. Οἱ ἀληθινοὶ δοῦλοι τοῦ Θεοῦ εἶναι ταπεινοί, φιλάδελφοι καὶ ὑπήκοοι εἰς τὴν Ἐκκλησίαν. Μεγάλη καταπίεσις ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς θὰ γίνηται εἰς τοὺς μοναχοὺς καὶ ἡ μοναχικὴ ζωὴ τότε θὰ εἶναι εἰς ἐξύβρισιν. Θὰ πτωχεύωσι τὰ μοναστήρια, θὰ ὀλιγοστεύσωσιν οἱ μοναχοὶ καὶ ὅσοι θὰ μείνωσι, θὰ ὑπομένωσι τὴν βίαν. Οἱ μισοῦντες τὴν μοναχικὴν ζωήν, ἔχοντες μόνον ὄψιν εὐσεβείας («μόρφωσιν εὐσεβείας», κατὰ τὸν ἀπόστολον, B΄ Τιμ. γ, 5) θὰ προσπαθήσωσι νὰ ἑλκύσωσι τοὺς μοναχοὺς μὲ τὸ μέρος των, ὑποσχόμενοι εἰς αὐτοὺς προστασίαν καὶ κοσμικὰ ἀγαθά, εἰς ὅσους δὲ δὲν θὰ ὑπακούωσιν, θὰ ἀπευθύνωσιν ἀπειλὴν ὅπως ἐκδιώξωσιν αὐτούς.

Ανώνυμος είπε...

Ἐξ αὐτῶν τῶν ἀπειλῶν θὰ εἶναι τότε διὰ τοὺς ὀλιγοψύχους μεγάλη ταπείνωσις. Ἐὰν ἕως τότε ζῇς, υἱέ μου, νὰ χαίρεσαι, διότι τότε διὰ τοὺς πιστοὺς τοὺς ὄντας ἄνευ ἄλλων ἀρετῶν, θὰ ἐτοιμάζωνται στεφάνια μόνον ἐπειδὴ ἐστάθησαν εἰς τὴν πίστιν, κατὰ τὸν λόγον τοῦ Κυρίου: «Πὰς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» (Μτθ. ἰ΄, 32). Φοβοῦ νὰ θλίψῃς τὸν Κύριον καὶ Θεόν σου, υἱέ μου, φοβοῦ μὴ χάσῃς τὸν στέφανον τὸν ὑπὸ Κυρίου ἡτοιμασμένον, φοβοῦ μήπως ἀπορριφθῃς ἀπὸ τὸν Κύριον εἰς τὸ σκότος τὸ ἐξώτερον καὶ τὴν αἰώνιον βάσανον. Μετὰ ἀνδρείας στῆθι εἰς τὴν πίστιν καὶ ἐὰν εἶναι ἀνάγκη («εἰ δὲ καὶ καλέσει καιρός», Ι. Βρυέννιος) μὲ χαρὰν ὑπόμενε διωγμὸν καὶ ἄλλας θλίψεις, διότι θὰ εὑρίσκονται μετὰ σοῦ ὁ Κύριος καὶ οἱ ἅγιοι μάρτυρες, οἱ ὁποῖοι μετὰ χαρὰς θὰ βλέπωσιν τὸν ἀγῶνά σου. Ὅμως, ἀλλοίμονον εἰς ἐκείνους τοὺς μοναχοὺς ἐκείνων τῶν ἡμερῶν, οἱ ὁποῖοι θὰ εἶναι δεμένοι μὲ ὑπάρχοντα καὶ πλούτῃ καὶ χάριν ἀγάπης πρὸς τὴν ἀνάπαυσιν θὰ εἶναι ἕτοιμοι νὰ ὑποτάξωσιν ἑαυτοὺς εἰς τοὺς αἱρετικούς. Αὐτοὶ θὰ ἀποκοιμίζωσιν τὴν συνείδησιν τῶν, λέγοντες: «Ἡμεῖς φυλάττομεν ἢ σῴζομεν τὸ μοναστήριον». Μέσω τῆς αἱρέσεως εἰσέρχεται εἰς τὸ μοναστήριον ὁ διάβολος καὶ τότε δεν θὰ εἶναι πλέον ἅγιον μοναστήριον, ἀλλὰ ἁπλοὶ τοῖχοι, ἐκ τῶν ὁποίων θὰ ἀπουσιάζῃ ἡ Χάρις ἕως συντελείας τῶν αἰώνων. Τότε οἱ πιστοὶ θὰ ἐπιλέγωσιν (θὰ προτιμῶσιν νὰ ζῶσιν εἰς) ἀπομεμονωμένους τόπους καὶ ἐρημικούς. Μὴ φοβοῦ τάς θλίψεις, ἀλλὰ φοβοῦ τὴν θρασύτητα τῶν αἱρετικῶν, οἱ ὁποῖοι προσπαθοῦσι νὰ χωρίσωσι τὸν ἄνθρωπον ἀπὸ τὸν Χριστόν, διὰ τοῦτο ἐντέλλεται ὁ Χριστὸς νὰ θεωρῶμεν αὐτοὺς ὡς ἐθνικοὺς καὶ τελώνας (Μτθ. ἱῇ΄, 17). Λοιπόν, υἱέ μου, ἐνδυναμοῦ διὰ τῆς Χάριτος τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ. Μετὰ χαρᾶς βίαζε τὸν ἑαυτὸν σοῦ εἰς ἀγῶνας ὁμολογίας καὶ ὑπόφερε μαρτύρια ὡς ἀγαθὸς στρατιώτης Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ εἰπόντος: «Γίνου πιστὸς ἄχρι θανάτου καὶ δώσω σοὶ τὸν στέφανον τῆς ζωῆς» (Ἀπ. Β΄, 10). Αὐτώ, σὺν τῷ Πατρὶ καὶ τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι, δόξα καὶ κράτος εἰς τοῦ αἰῶνας τῶν αἰώνων, Ἀμήν.

Ἐὰν ἴδῃς, τέκνον, ἀλλόθρησκον ὁμιλοῦντα μὲ ὀρθόδοξον καὶ θέλοντα μὲ πανουργίαν νὰ ἀποσπάσῃ αὐτὸν ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, βοήθησε τὸν Ὀρθόδοξον. Διὰ τούτου ἐλευθερώνεις τὸ πρόβατον ἐκ τοῦ στόματος τοῦ λέοντος. Ἐὰν σιωπήσῃς καὶ τὸν ἀφήσῃς ἀβοήθητον, αὐτὸ εἶναι ὅμοιον μὲ τὸ νὰ πάρῃς τὴν ἐξηγορασμένην ψυχὴν ἀπὸ τὸν Χριστὸν καὶ νὰ τὴν παραδώσῃς εἰς τὸν Σατανᾶν. Ἐὰν κάποιος σοῦ εἰπῂ : «Ἡ πίστις σας καὶ ἡ πίστις μας εἶναι (ἀμφότερες) ἐκ Θεοῦ», τότε σῦ, τέκνον μου, ἀπάντησε: «Ὑποκριτά! (Μὲ αὐτὸ τὸ ὁποῖον σὺ λέγεις) ἢ σὺ ἢ ὁ Θεὸς λογίζεσαι (θεωρείσαι) δύσπιστος (διπλόπιστος). Δεν ἀκούεις τὶ λέγει ἡ Γραφή; «Εἷς Κύριος, μία πίστις, ἓν Βάπτισμα»(Ἐφ. Δ΄, 5). Ἀμήν.

Ανώνυμος είπε...

Δεν έζησες ΚΑΜΙΑ φάση της μάχης, Σαλογραία. Αντίθετα οι αστυνομικοί και ο δικαστικός επιμελητής ήταν εκεί. Σχόλιο αναγνώστη στο egolpion: "Μια απλή ερώτηση (την οποία έκανα και μπορεί ο καθένας να κάνει) στο αστυνομικό τμήμα Καρυών (τηλ 2377023212) θα πείσει και τον πλέον δύσπιστο. Το εγκληματολογικό έχει πάρει δείγματα από τα υπολείματα και
τα έχει ταυτοποιήσει με τις αναφορές. Ο εισαγγελέας πρωτοδικών
Θεσσαλονίκης (Ε. Μαδεμλής) άλλωστε, βάσει όλων αυτών έχει ασκήσει κατά των εγκλείστων ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος με σοβαρότατες
κατηγορίες: έκρηξη, κατοχή εκρηκτικών, απόπειρα ανθρωποκτονίας ή επικίνδυνων σωματικών βλαβών και αντίσταση.
Οι πράξεις αυτές που καθίστανται αναμφισβήτητες, προσβάλουν κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο και πολύ
περισσότερο κάθε σοβαρό ακόλουθο του παλαιού εορτολογίου, διότι στο
όνομα του ζηλωτισμού και της Εκκλησίας στην οποία πρόσκειται αυτός, διαπράττονται κακουργήματα του κοινού ποινικού δικαίου."

Σπεύσανε οι του παλαιού να δηλώσουν ότι η φωτογραφία είναι πλαστή - λοιπόν ερευνήθηκε και κατά 99% είναι γνήσια. Κανείς δεν προσπάθησε να γκρεμίσει το κονάκι, μόνο να ανοίξουν την πόρτα. Κι αυτό με πάρα πολλά χρόνια καθυστέρηση. Όπως το πάνε οι καταληψίες, και το κονάκι και η μονή θα γκρεμιστεί, αφού δεν επιτρέπουν ούτε σε αρχαιολόγους και συντηρητές να μπουν να κάνουν τη δουλειά τους. Καμία φασιστική εξόντωση δεν επιχειρείται. Παράνομα τους κατάσχουν τη μονή;;; Τα ελληνικά δικαστήρια αποφάνθηκαν ότι πρέπει να αποχωρήσουν από τη μονή. Τους δόθηκε άπειρες φορές η ευκαιρία να το κάνουν ειρηνικά και απαξίωσαν σαν να την έχουν αγορασμένη τη μονή. Αλήθεια, τώρα μιλάς για γεροντάκια που εγκαταβιούν εκεί επί δεκαετίες; Γιατί στο μπλογκ σου έγραφες ότι οι περισσότεροι είναι πάνω στο άνθος της ηλικίας τους, και πήγαν εκεί για να αφιερώσουν τη ζωή τους στο Θεό. Περίεργη άποψη έχεις κι εσύ κι εκείνοι για το τι συνιστά αφιέρωση και λατρεία του Θεού. Εκείνοι είναι οι μαρτυρικοί, ή οι αστυνομικοί που πήγαν να κάνουν τη δουλειά τους και κόντεψαν να καούν ζωντανοί;;; Θεωρείς ανθρώπινη και κατανοητή απολύτως την απόπειρα ανθρωποκτονίας;;;;;! Κι εγώ μπορεί να έχω μπουχτίσει με τα ψέματα που χρόνια τώρα αραδιάζεις σε αγαθούς συμπολίτες μου και την προπαγάνδα που ασκείς αλλά δεν ήρθα στην Πάτρα να σε κάνω παρανάλωμα. Κι αυτό όχι γιατί είμαι καλός χριστιανός, αλλά γιατί δεν έχω απωλέσει ακόμα τη στοιχειώδη κοινή λογική που με καθιστά άνθρωπο.
Διψασμένοι για εξουσία δεν είναι όλοι οι υπόλοιποι μοναχοί που ζουν προσευχόμενοι και θεωρούν τους καταληψίες ξένο σώμα στην κοινότητά τους, αλλά ο Μεθόδιος και η παρέα του, που προκειμένου να αναγνωριστεί ως ηγούμενος τρέχει σε αντίχριστα ευρωπαϊκά δικαστήρια και ανοίγει το δρόμο για την εγκατάσταση αιρετικών στο Όρος, προς σεβασμό της διαφορετικότητας! Ποιος λοιπόν υπηρετεί τελικά τη Νέα Τάξη και υποσκάπτει την ιερότητα του Αγίου Όρους;

Ήλπιζα μετά από αυτά τα γεγονότα να έχεις λίγο μετακινηθεί στις θέσεις σου ή έστω να έχεις τη σοφία να σωπάσεις (έχω απαγορεύσει στον εαυτό μου να ξαναμπεί στο μπλογκ σου, η εμπάθεια, το μίσος και η υποκρισία μου κάνουν κακό), αλλά προφανώς δεν κάνουν τα χρόνια το σοφό...
Όπως έμαθα σήμερα ότι είπε ο Ντιντερό δεν υπάρχει παρά ένα βήμα που χωρίζει το φανατισμό από τη βαρβαρότητα.

ΥΓ.: Λίγο παρατραβηγμένο εκ μέρους σου να τα βάζεις με τον Τρελο-Γιάννη περί παραμυθιών, δε νομίζεις; Τουλάχιστον αυτός ανεβάζει όλα τα σχόλια, όχι μόνο αυτά που τον συμφέρουν, λογοκρίνοντας όλα τα ντοκουμέντα ως λάσπη!
Φτάνουν πια τα ψέματα!