Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΣΕΡΒΙΚΟ “ΚΟΛΟΒΟ ΦΙΔΙ”…!

 Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ προσφάτως ἐκδοθὲν βιβλίο:
«Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ»
- Μαρτυρίες προσκυνητῶν, τ. Β´
ἐκδ. «Ἁγιοτόκος Καππαδοκία»,
Θεσσαλονίκη 2012.

 (σελ. 55,
Μαρτυρία πρωτ. Γεωργίου Μεταλληνοῦ ὁμοτ. Καθηγ. Πανεπ. Ἀθηνῶν)

.            […] «Σὲ μιὰ ἐπίσκεψη στὸν Γέροντα, ὅταν ἡ κουβέντα ἦρθε στὴν Σερβία καὶ στοὺς γνωστούς μας Σέρβους Θεολόγους, ποὺ εἶχαν σπουδάσει στὴν Ἑλλάδα, κάποιος ἀνέφερε ἕνα ὄνομα. Καὶ τότε ὁ Γέροντας εἶπε κάτι ἀνατριχιαστικὸ γιὰ ἐμᾶς, τοὺς ἀνυποψίαστους: “Αὐτὸς ποὺ λές, εἶναι φίδι κολοβό!”. Τότε ἀπορήσαμε ὅλοι· τώρα πιά ὅμως, μὲ τὶς ἐξελίξεις στὴν σερβικὴ Ἐκκλησία, ἀναγνωρίζουμε τὴν σημασία καὶ τὴν ἀλήθεια τῶν λόγων του».

 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: