Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Ἔχω κάτι νὰ πῶ.....διάφανο καὶ ἀκατάληπτο......σὰν κελαηδητό.............σὲ ὥρα πολέμου............

Ἐλύτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: