εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος και Αλμυρού
Περί της Θείας Λατρείας μίλησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, κατά το κήρυγμά του στον Πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Τρύφωνος Βόλου, όπου χοροστάτησε κατά τον πανηγυρικό Εσπερινό.
Σημείωσε ότι «Καρδιά της Θείας Λατρείας είναι η Θεία Ευχαριστία, η οποία αποτελεί το κέντρο της ζωής μας». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα βασικά στοιχεία της Θείας Λατρείας και επεσήμανε ότι «το πρώτο είναι η ενότητα των πιστών που ξεκινά από την Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, με τα οποία γίνονται ένα μαζί Του. Με την τέλεση της Ευχαριστίας συγκροτείται το Σώμα του Χριστού, η ίδια η Εκκλησία...»
«Το δεύτερο στοιχείο της Θείας Λατρείας», υπογράμμισε ο κ. Ιγνάτιος, «είναι πως είναι Λογική Λατρεία, δεν είναι μαγική και αυτό είναι κάτι που πρέπει ιδιαιτέρως να το προσέξουμε, γιατί, πολλές φορές, παρασυρόμαστε και ο τρόπος συμμετοχής μας στην Λατρεία μας αποκτά κυριολεκτικά ένα μαγικό χαρακτήρα... Στη Λατρεία της Εκκλησίας μας ο χρόνος σταματά , εδώ και τώρα συμβαίνουν τα πάντα , μετέχουμε της αιωνιότητας και αυτή η Λατρεία δεν γίνεται με μαγικό τρόπο... είναι λογική Λατρεία, είναι συμμετοχή ψυχής και σώματος, νου και καρδιάς... Έτσι γινόμαστε μέτοχοι αυτής της Λατρείας και στη Θεία Ευχαριστία συλλειτουργούμε όλοι μαζί... Η Λατρεία μας είναι συμμετοχή όλων μηδενός εξαιρουμένου και δεν είναι η Λατρεία των αναμάρτητων αλλά των Αγίων. Ποιών Αγίων; των πιστών. Έτσι τους ονομάζει η Εκκλησία μας από τα πρώτα χρόνια.
Σχόλιο: Υποχρεωνόμαστε να ξανα-ασχοληθούμε με τον Δημητριάδος διότι κατέχει τα κλειδιά της διασημότητος. Είναι συστηματικός και ύπουλος. Είναι ο πρωταθλητής της αγαπολογίας. Η Εκκλησία είναι λογική λατρεία επειδή η Εκκλησία είναι το σώμα του Λόγου, του Δευτέρου προσώπου της Αγίας Τριάδος. Και γι'αυτό η Εκκλησία είναι θυσιαστική. Αυτή είναι η καρδιά της λατρείας μας, Η ΘΥΣΙΑ, την οποία περιμένει ο Κύριος απο μας. Όχι επειδή νομίζει ο Δημητριάδος ότι διαθέτει λογική και καταλαβαίνει τί του γίνεται. Τίς πιο συγκλονιστικές λογικές λατρείες με την έννοια του Δημητριάδος μπορούμε σήμερα να παρακολουθήσουμε στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού, στα μαθήματα της φυσικής, της τεχνολογίας, της ιατρικής. Ο Δημητριάδος εκμεταλλεύεται απλώς την άγνοια μας.
Όταν ακούει αντιρρήσεις συνήθως τις παρακάμπτει αγαπολογικά: Εγώ πάντως σας αγαπώ όλους.
Πρέπει να μάθει ότι μας είναι εντελώς αδιάφορο διότι δέν μας σωζει η αγάπη του και καλύτερα να αφήσει το καλάμι που έχει καβαλήσει και το παίζει Χριστός, ο γλυκούλης.
Αμέθυστος
Περί της Θείας Λατρείας μίλησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, κατά το κήρυγμά του στον Πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίου Τρύφωνος Βόλου, όπου χοροστάτησε κατά τον πανηγυρικό Εσπερινό.
Σημείωσε ότι «Καρδιά της Θείας Λατρείας είναι η Θεία Ευχαριστία, η οποία αποτελεί το κέντρο της ζωής μας». Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα βασικά στοιχεία της Θείας Λατρείας και επεσήμανε ότι «το πρώτο είναι η ενότητα των πιστών που ξεκινά από την Κοινωνία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, με τα οποία γίνονται ένα μαζί Του. Με την τέλεση της Ευχαριστίας συγκροτείται το Σώμα του Χριστού, η ίδια η Εκκλησία...»
«Το δεύτερο στοιχείο της Θείας Λατρείας», υπογράμμισε ο κ. Ιγνάτιος, «είναι πως είναι Λογική Λατρεία, δεν είναι μαγική και αυτό είναι κάτι που πρέπει ιδιαιτέρως να το προσέξουμε, γιατί, πολλές φορές, παρασυρόμαστε και ο τρόπος συμμετοχής μας στην Λατρεία μας αποκτά κυριολεκτικά ένα μαγικό χαρακτήρα... Στη Λατρεία της Εκκλησίας μας ο χρόνος σταματά , εδώ και τώρα συμβαίνουν τα πάντα , μετέχουμε της αιωνιότητας και αυτή η Λατρεία δεν γίνεται με μαγικό τρόπο... είναι λογική Λατρεία, είναι συμμετοχή ψυχής και σώματος, νου και καρδιάς... Έτσι γινόμαστε μέτοχοι αυτής της Λατρείας και στη Θεία Ευχαριστία συλλειτουργούμε όλοι μαζί... Η Λατρεία μας είναι συμμετοχή όλων μηδενός εξαιρουμένου και δεν είναι η Λατρεία των αναμάρτητων αλλά των Αγίων. Ποιών Αγίων; των πιστών. Έτσι τους ονομάζει η Εκκλησία μας από τα πρώτα χρόνια.
Σχόλιο: Υποχρεωνόμαστε να ξανα-ασχοληθούμε με τον Δημητριάδος διότι κατέχει τα κλειδιά της διασημότητος. Είναι συστηματικός και ύπουλος. Είναι ο πρωταθλητής της αγαπολογίας. Η Εκκλησία είναι λογική λατρεία επειδή η Εκκλησία είναι το σώμα του Λόγου, του Δευτέρου προσώπου της Αγίας Τριάδος. Και γι'αυτό η Εκκλησία είναι θυσιαστική. Αυτή είναι η καρδιά της λατρείας μας, Η ΘΥΣΙΑ, την οποία περιμένει ο Κύριος απο μας. Όχι επειδή νομίζει ο Δημητριάδος ότι διαθέτει λογική και καταλαβαίνει τί του γίνεται. Τίς πιο συγκλονιστικές λογικές λατρείες με την έννοια του Δημητριάδος μπορούμε σήμερα να παρακολουθήσουμε στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού, στα μαθήματα της φυσικής, της τεχνολογίας, της ιατρικής. Ο Δημητριάδος εκμεταλλεύεται απλώς την άγνοια μας.
Όταν ακούει αντιρρήσεις συνήθως τις παρακάμπτει αγαπολογικά: Εγώ πάντως σας αγαπώ όλους.
Πρέπει να μάθει ότι μας είναι εντελώς αδιάφορο διότι δέν μας σωζει η αγάπη του και καλύτερα να αφήσει το καλάμι που έχει καβαλήσει και το παίζει Χριστός, ο γλυκούλης.
Αμέθυστος
1 σχόλιο:
Υ.Γ.
Φίλε Τρελο-Γιάννη Καλή Σαρακοστή.
Δές τί βρήκαμε :
ΚΛΙΜΑΞ : Λόγος κδ΄, Περί πραότητος και απλότητος.
κεφ.24 Αγωνίζου να θεωρείς περιπλανημένη την λογική σου καί τήν κρίση σου, και έτσι θά εύρης σωτηρία και ευθύτητα εν Χριστώ Ιησού τώ Κυρίω ημών. Αμήν.
Δημοσίευση σχολίου