Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010
Υπουργείο δια βίου Αμάθειας! Καλά, δε ντρέπεστε λίγο; Φτάνει πια!
Ενημερώνω συχνότατα το βιβλιάριο μου, όχι μόνο για να εκταμιεύσω τα ψίχουλα που απέμειναν μετά τις γνωστές περικοπές σε μισθό, επιδόματα, δώρα καλοκαιριού κλπ. κλπ. αλλά και για να δω μήπως κατατέθηκαν στο λογαριασμό μου τίποτα.. χιλιάδες μάρκα όπως ακούω ότι συμβαίνει τώρα τελευταία.
Πάω και ξαναπάω στην τράπεζα, ενημερώνω και ξανά ενημερώνω, ρωτώ και ξαναρωτώ, ψάχνω -αλλά δυστυχώς!!!- μέχρι τώρα κανείς δεν κατάθεσε στο λογαριασμό μου 200.000 μάρκα χωρίς να με ενημερώσει. Και όχι τίποτα άλλο, αλλά θα έπρεπε να τον ευχαριστήσω ,όπως θα έκανε κάθε λογικό όν βρε αδερφέ τον άνθρωπο αυτό, πού εκ παραδρομής θα είχε ανεβάσει το υπόλοιπο του λογαριασμού μου κατά 200.000 μάρκα. Και προφανώς θα είχα τουλάχιστον την απορία να μάθω ποιος είναι ο ευεργέτης μου. Φαίνεται όμως πως στη χώρα αυτή υπάρχουν πολίτες(όπως ο Κος Μαντέλης) που δεν απορούν όταν κάποιος καταθέτει στο λογαριασμό τους 200.000 μάρκα. Το θεωρούν φυσιολογικό και ξοδεύουν τη «βοήθεια» αυτή για να «πληρώσουν τα δίδακτρα»!!! των παιδιών τους». Μήπως αυτοί οι Κύριοι έχουν συνηθίσει τις καταθετοαναλήψεις τέτοιων ή και μεγαλύτερων ποσών ώστε όταν δουν 200.000 μάρκα να λένε στον εαυτό τους: '200.000 μάρκα πάνω, 200.000 μάρκα κάτω δε βαριέσαι τι να ψάχνω τώρα';;; 'Η μήπως έχουν πάθει τέτοια αποθράσυνση ψυχής και εγκεφάλου που μπορούν να δηλώνουν δημόσια ότι δεν τους απασχόλησε να μάθουν ποιος κατάθεσε 200.000 μάρκα στο λογαριασμό τους;
Νιώθω τέτοια αηδία και δεν θέλω να σας κουράσω με άλλα γεγονότα των τελευταίων μηνών, τα οποία έχουν εξοργίσει όλους τους Έλληνες, για τον τρόπο που οι πολιτικοί, οι βουλευτές και οι πρωθυπουργοί μας συμπεριφέρονται. Και δεν δικαιολογώ κανένα μα κανένα από αυτούς γιατί είναι όλοι τους τουλάχιστον συνένοχοι. Γιατί όποιος διαφωνεί καταγγέλλει και πάει στο αντίπαλο στρατόπεδο, όπου αγωνίζεται ο λαός, ή τουλάχιστον πάει σπίτι του. Και όχι όπως λένε κάποιοι «εντιμότατοι» και «εγκυρότατοι» δημοσιογραφίσκοι των αθηναϊκών ειδησεογραφικο-καραγκιοζοπαιχτο-παραπλανητικών σόου κάθε βράδυ στις 8, ότι δηλαδή, να μην τους βάζουμε όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Θα απορείτε με τον τίτλο του άρθρου αφού έως τώρα δεν αναφέρθηκα στο Υπουργείο Παιδείας. Η αφορμή για να εκθέσω αυτές τις σκέψεις (που είμαι σίγουρος ότι εκφράζουν την πλειονότητα των Ελλήνων), είναι κάποιες ανακοινώσεις του Υπουργείου Παιδείας, προφανώς με τη σύμφωνη γνώμη και την υπογραφή της Κυρίας Διαμαντοπούλου.
Παρακαλώ την κυρία Διαμαντοπούλου να πάρει θέση ένα πρωινό Δευτέρας στις 7.30 ακριβώς με ένα στυλό διαρκείας, ένα νερό και μια σοκολάτα σε κάποιο σχολική αίθουσα, και να δώσει τις δικές της πανελλαδικές εξετάσεις απαντώντας στα παρακάτω θέματα: (το σίγουρο είναι ότι δε θα έχει το άγχος των υποψηφίων μαθητών μας και δε θα χρειαστεί ασθενοφόρο όπως πολύ συχνά συμβαίνει κατά τη διάρκεια των πανελληνίων εξετάσεων).
Θέμα Α
Α1. Γιατί μετονομάσατε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε Υπουργείο δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων; Και μάλιστα είχατε τη φαεινή ιδέα ( ή μήπως απλά μας ειρωνεύεστε;) να θέσετε στις Πανελλήνιες εξετάσεις ως θέμα την δια Bίου Mάθηση.
Α2. Γιατί ΚΑΤΑΡΓΉΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ, που επί χρόνια και χωρίς το υπουργείο να έχει τον τίτλο ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, δίνονταν σε εκπαιδευτικούς που δεν το έβαζαν κάτω και με κέφι και αγάπη για την επιστήμη τους επιθυμούσαν να επιμορφωθούν, κάνοντας μεταπτυχιακό ή διδακτορικό; (Το κόστος αυτών των εκπαιδευτικών αδειών ισοδυναμεί με τα έσοδα του Δημόσιου ταμείου από μία μέρα απεργίας των εκπαιδευτικών).
Θέμα Β
Β1.Θεωρείτε ότι είναι σημαντική η λειτουργία των Ελληνικών σχολείων σε χώρες όπου ζουν και μεγαλουργούν Έλληνες, για να μαθαίνουν τα παιδιά τους την Ελληνική γλώσσα;
Β2. Αν απαντήσατε Ναι στην προηγούμενη ερώτηση γιατί καταργήσατε τις αποσπάσεις Ελλήνων εκπαιδευτικών στα σχολεία του εξωτερικού καταδικάζοντας τα έτσι σε μαρασμό;
Θέμα Γ
Γ1. Πόσους γραμματείς, καθαρίστριες πρέπει να έχει ένα σχολείο στο οποίο φοιτούν 400 μαθητές; Πόσα τετραγωνικά μέτρα πρέπει να είναι το γραφείο των καθηγητών ενός σχολείου στο οποίο υπηρετούν 50 εκπαιδευτικοί;
Γ2. Μπορεί να λειτουργήσει όπως πρέπει το 7Ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου στο οποίο έχω τη τιμή να εργάζομαι και στο οποίο φοιτούν 400 μαθητές όταν δεν έχει Γραμματέα , επιστάτη ενώ έχει μία μόνο καθαρίστρια;
Γ3. Όπως γνωρίζετε τα σχολεία υπάγονται εν μέρει στους κατά τόπους δήμους (συντήρηση κτιρίων συμμετοχή του δήμου σε σχολικές επιτροπές κλπ). Μήπως θα μπορούσατε τους υπαλλήλους των δήμων που με το νέο σχέδιο Καλλικράτης κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς δουλειά να τους μετατάξετε στα δημόσια σχολεία;
Γ4. Είπατε να είμαστε στο σχολείο από τις 8 μέχρι τις 2 κάθε μέρα. Νομίζετε ότι μπορούν να εργαστούν σε ένα χώρο 7 Χ7 δηλαδή 49 τ. μ., τον οποίο θέλουμε να αποκαλούμε «Γραφείο Καθηγητών», όλοι μαζί οι περίπου 50 καθηγητές που υπηρετούν στο 7Ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου;
Γ5. Μήπως θα πρέπει να αλλάξετε το σύνθημα «πρώτα ο μαθητής», σε «πρώτα οι στοίβες των μαθητών», αφού οι μαθητές στοιβάζονται ανά 30 στις αίθουσες διδασκαλίας.
Σημείωση: Η αναφορά στο 7Ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου, θα μπορούσε να εξοργίσει συναδέλφους που υπηρετούν σε άλλα σχολεία όπου η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη, έως απαράδεκτη, αφού θεωρείται ότι το 7Ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου είναι από κτηριακής άποψης «ένα καλό σχολείο»
Θέμα Δ
Δ1. Τι θα κάνετε επιτέλους με το καρκίνωμα της παιδείας που λέγεται Πανελλήνιες Εξετάσεις; Πότε θα απαλλάξετε τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς από αυτό το ψυχοφθόρο σύστημα επιλογής που στρέφει τους μαθητές σε μια στείρα αποστήθιση τεχνικών που απλά θα τους οδηγήσει στο πανεπιστήμιο; Που αντί να ωθεί τους μαθητές να αγαπήσουν τη γνώση και τη μελέτη, τους περνάει από ένα Γολγοθά εξετάσεων με αποτέλεσμα όχι μόνο να μην ενδιαφέρονται ως ενήλικες για την «δια βίου μάθηση» αλλά να φτάνουν στο σημείο να μισούν το διάβασμα και να θέλουν να σκίσουν τα βιβλία τους αμέσως μετά τις εξετάσεις; Πού οδηγεί σε οικονομική εξαθλίωση τους γονείς; Πού αναγκάζει τους εκπαιδευτικούς να κινούνται μέσα στα στενά πλαίσια της εξεταστέας ύλης; Είναι αυτό Ελεύθερη και Δημιουργική μάθηση; Έχετε αντιληφθεί ότι η εκπαιδευτική διαδικασία στη Μέση εκπαίδευση περιστρέφεται μόνο γύρω από τις Πανελλήνιες Εξετάσεις; Γνωρίζετε ότι τα Λύκεια από τον Μάρτιο και μετά υπολειτουργούν γιατί οι μαθητές μελετούν σπίτι τους ή στρέφονται στα φροντιστήρια για να αποκτήσουν - όπως τους κάναμε να πιστεύουν - τις τεχνικές εισόδου στα Πανεπιστήμια;
Δ2. Γνωρίζετε την ιστορία με τα τρία γουρουνάκια τα οποία επειδή δεν είχαν χρήματα έχτισαν μια καλύβα από άχυρα με αποτέλεσμα ο κακός λύκος με ένα φύσημα να διαλύσει την καλύβα και να καταβροχθίσει τα νόστιμα μεζεδάκια; Είναι όμορφα τα οράματα σας - Ολοήμερο σχολείο, πρώτα ο μαθητής, δια βίου μάθηση - αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε άλλο. Χωρίς χρήμα αυτά θα μείνουν μόνο οράματα. Μήπως θα έπρεπε να δώσετε καμιά δραχμούλα - Ευρώ ήθελα να πω - για να κτίσουμε ένα γερό οικοδόμημα για την παιδεία πού να μην σωριάζεται με το πρώτο φύσημα των κακών λύκων που κυκλοφορούν ανάμεσα μας; Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει Κυρία Διαμαντοπούλου!!! Μη βάζετε χέρι στην Παιδεία!!! Πιάσαμε πάτο!!! Δεν υπάρχει πιο κάτω!!! Πάρτε τα λεφτά, από εκεί που ο Κος Πρωθυπουργός έλεγε πριν τις εκλογές ότι υπάρχουν. Συμφωνείτε;
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ (ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΗ)
Κάθε απάντηση επιστημονικά και λογικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή
Χρόνος δυνατής αποχώρησης: Μόλις δώσετε απαντήσεις σε όλα τα θέματα
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΤΕΛΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
* O Δημήτρης Σακελλάρης είναι καθηγητής Πληροφορικής στο 7ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου
πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου