Σάββας Καλεντερίδης:Ενας ευσυνείδητος πατριώτης ,βαθύς γνώστης της Ιστορίας και μέγας τρόμος στο βαθύ κράτους της Τουρκίας
Γιατί οι Τούρκοι τον θυμούνται ακόμη; Η ιστορία του και το θρίλερ με Οτσαλάν
Η εφημερίδα Turkiye Today δημοσίευσε ένα προφίλ του πρώην πράκτορα της ΕΥΠ, τον οποίο χαρακτηρίζει εμμονικό εχθρό της Τουρκίας, παραλείποντας όμως πολλές λεπτομέρειες της δράσης του
Την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου η εφημερίδα «Turkiye Today» δημοσίευσε ένα μεγάλο ρεπορτάζ για τονΣάββα Καλεντερίδη, πρώην επιχειρησιακό πράκτορα της ΕΥΠ, που έδρασε ποικιλοτρόπως στην Τουρκία τη δεκαετία του ‘90.
Το υπογράφει οΧασάν Μεσούτ Οντέρπου εμφανίζει τον πρώην αξιωματικό του Ελληνικού Στρατού, ο οποίος αποσπάστηκε στηνΕθνική Υπηρεσία Πληροφοριών στα αρχές της δεκαετίας του ‘90, ως έναν άνθρωπο που τρέφει για διάφορους λόγους βαθύ μίσος για την Τουρκία.Του
προσάπτει, λόγω της ποντιακής του καταγωγής, μια έντονη εχθρότητα για
τη γείτονα χώρα από τότε που ήταν παιδί, αίσθηση που γιγαντώθηκε όταν
πέρασε στηΣχολή Ευελπίδων.
Σύμφωνα
με τον Οντέρ «ο Καλεντερίδης άρχισε να βλέπει τη σχέση στρατού-κράτους
όχι ως επάγγελμα, αλλά ως "εθνικό ιερό καθήκον". Η στρατιωτική
πειθαρχία, η αυστηρή υπακοή, η εθνική υπερηφάνεια και ένα δόγμα
βασισμένο στην τουρκική απειλή διαμόρφωσαν την ταυτότητά του».
Παρά το γεγονός ότι ο δημοσιογράφος κάνει λόγο για τις δραστηριότητές του στηνΤουρκία, μένει μόνο επιφανειακά σε αυτές κάνοντας λόγο για έναν ενεργό «πράκτορα πεδίου» που κάλυπτε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων.
Αποφεύγει όμως να μιλήσει γι’ αυτές τις δραστηριότητες με συγκεκριμένα περιστατικά ήδη γνωστά εδώ και χρόνια, όπως τη στρατολόγηση τριών Τούρκων αξιωματικών από τον Έλληνα πράκτορα.Αντίθετα επιλέγει μια φράση που φέρεται να είχε πει ο Καλεντερίδης στο Ναϊρόμπι, όταν εκτυλισσόταν το θρίλερ με τον αρχηγό του PKKΑμπντουλάχ Οτσαλάν, μιλώντας στο τηλέφωνο με τον αδερφό του Κώστα: «Φοβάμαι. Έξω έχει γεμίσει ο τόπος πράκτορες της MIT και της CIA. Δεν ξέρω αν θα επιβιώσω».
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο η φράση περιλαμβάνεται στο βιβλίο τηςΝουρ Μπατάρκαι όπως επισημαίνει στο ρεπορτάζ του αντανακλά τα συναισθήματα ενός ψυχικά τραυματισμένου ανθρώπου.
Η προσπάθεια αποδόμησης χαρακτήρα του Σάββα Καλεντερίδη συνεχίζεται όμως το ερώτημα που αυτόματα γεννιέται όταν κάποιος διαβάσει το συγκεκριμένο ρεπορτάζ είναι ένα.
Έχουν περάσει τριάντα δύο χρόνια από την εποχή που ο πρώην πράκτορας της ΕΥΠ άρχισε να δρα στην Τουρκία και είκοσι έξι από την απαγωγή του Οτσαλάν στο Ναϊρόμπι της Κένυας και την παράδοσή του σε πράκτορες της ΜΙΤ. Γιατί οι Τούρκοι συνεχίζουν να ασχολούνται με τον Σάββα Καλεντερίδη μετά από τόσα χρόνια;
Μάλλον θα έχουν τους λόγους τους.
Ο εμπορικός ακόλουθος και η εντολή δολοφονίας
Στο ρεπορτάζ του Οντέρ απουσιάζουν εντελώς επεισόδια από τη δράση του Σάββα Καλεντερίδη στη γείτονα χώρα από το 1994, όταν διαδέχθηκε τον αείμνηστοΒασίλη Γιαννόπουλο, ο οποίος τον είχε εκπαιδεύσει.
Επίσης τον αναφέρει ως στρατιωτικό ακόλουθο ενώ η διπλωματική ιδιότητα που είχε ο Καλεντερίδης ήταν εμπορικός ακόλουθος στο προξενείο της Σμύρνης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι την εμπλοκή του στην υπόθεση Οτσαλάν το 1999, ο Έλληνας αξιωματικός ήταν ένας άγνωστος ακόμα και σε στελέχη της ΕΥΠ που τον έβλεπαν να έρχεται αραιά και πού στα κεντρικά της Υπηρεσίας, στο κτήριο της λεωφόρου Κατεχάκη.
Ο διάδοχος του Γιαννόπουλου στην Τουρκία, αποδείχτηκε κάτι σανλίρα εκατό, αφού έσπασε κάθε ρεκόρ παραμονής μένοντας περίπου έξι χρόνια, τη στιγμή που οι αποσπασμένοι αξιωματικοί επιστρέφουν υποχρεωτικά μετά από τέσσερα.
Από την αρχή της δράσης του και διαθέτοντας μια μοναδική επικοινωνιακή ιδιότητα, ο Έλληνας αξιωματικός κινήθηκε μεθοδικά και επιλεκτικά στοχεύοντας συγκεκριμένους στόχους. Έτσι στρατολόγησε σταδιακά τρεις αξιωματικούς των «γειτόνων» μας σε αυτές τις αποστολές που καλύπτονται από τον χαρακτηρισμό «άκρως απόρρητη» και ελάχιστοι είχαν γνώση τους. Ήταν χάρη σε αυτή την επιχείρηση που η Ελλάδα απέκτησε διεξοδικά χαρτογραφημένες δεκάδες τουρκικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις και βάσεις στα παράλια της Μικράς Ασίας.
Επίσης είχαμε στην κατοχή μας για μεγάλο χρονικό διάστημα τους απόρρητους κώδικες επικοινωνίας τηςΤουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ο επισμηναγόςΜεχμέτ Μπαρούτκαι άλλοι δύο Τούρκοι αξιωματικοί-βασικοί «στόχοι» της συγκεκριμένης αποστολής συνελήφθησαν και καταδικάστηκαν από Τουρκικό Στρατοδικείο σε πολυετή φυλάκιση. Ήταν μια πολύ μεγάλη επιτυχία της ΕΥΠ και του «αόρατου» Έλληνα πράκτορα που συνέχισε τη δράση του σε διάφορες περιοχές και πόλεις, φτάνοντας μέχρι την τουρκική ενδοχώρα.
«Ο άνθρωπος έκανε το τέλειο έγκλημα» ήταν η ατάκα που ακούστηκε χρόνια μετά από υψηλόβαθμο στέλεχος της ΜΙΤ και δικαιώνει σε μεγάλο βαθμό τον Έλληνα αξιωματικό που «όργωσε» την Τουρκία, παίρνοντας πάντα τις κατάλληλες προφυλάξεις. Δεν έδωσε ποτέ το δικαίωμα στους Τούρκους να τον συλλάβουν, παρόλο που μετά από κάποια χρόνια άρχισαν πλέον να τον παρακολουθούν στενά, ψάχνοντας μια αφορμή ή ένα λάθος.
Δεν το έκανε ποτέ, ακόμα και όταν οι «γείτονες» τον επικήρυξαν με ένα εκατομμύριο δολάρια, λίγες ημέρες μετά την έκρηξη που διέλυσε ένα εργοστάσιο πυρομαχικών στα βάθη τηςΑνατολίας.
Οι πληροφορίες της ΜΙΤ τον ήθελαν παρόντα στο συμβάν, που αποδόθηκε τελικά στους Κούρδους, ενώ η έκρηξη παρουσιάστηκε στα εγχώρια ΜΜΕ σαν πυρκαγιά σε διυλιστήριο.
Εκτός από την επικήρυξη, οι πληροφορίες ήθελαν την τότε πρωθυπουργόΤανσού Τσιλέρ να υπογράφει την εντολή δολοφονίας του Καλεντερίδη, ενώ μια δεύτερη εντολή εξόντωσης ήρθε λίγο αργότερα σε μια άτυπη συνάντηση του Εθνικού Συμβουλίου Ασφαλείας της Τουρκίας.
Το θρίλερ με τον Οτσαλάν
Στη λίστα που κυκλοφορεί στην αίθουσα, το όνομα του Έλληνα αξιωματικού φιγουράρει πρώτο όμως ο Καλεντερίδης καλυπτόμενος πίσω από την ιδιότητα του εμπορικού ακολούθου στο προξενείο της Σμύρνης, καταλαβαίνει ότι κάτι ύποπτο συμβαίνει, όταν οι Τούρκοι που αναγνώριζε σταματούν να τον παρακολουθούν.
Αντιλαμβάνεται ότι νέα πρόσωπα προσπαθούν να τον έχουν από κοντά, και η διορατικότητά του είναι τέτοια, που διαισθάνεται ότι ετοιμάζονται να τον δολοφονήσουν. Κινητοποιώντας το δικό του σύστημα ετοιμάζει τη διαφυγή του, η οποία θα γίνει βράδυ, όταν τρία αυτοκίνητα του ελληνικού προξενείου, θα φύγουν μαύρα μεσάνυχτα από τη Σμύρνη.
Στο ένα επιβαίνει ο Σάββας που θα επιστρέψει προσωρινά στην Ελλάδα, λίγο πριν ακολουθήσει τον Αμπντουλάχ Οτσαλάν από την Αθήνα, στην Κέρκυρα και μετά στο μοιραίο ταξίδι της Κένυας.
Στο βιβλίο του «Παράδοση Οτσαλάν: «Η ώρα της αλήθειας» είχε γράψει πόσο παραξενεύτηκε όταν πήρε εντολή να μεταβεί στην Κένυα η οποία έβριθε από κλιμάκια πρακτόρων της CIA, ακολούθησε όμως τη διαταγή που έλαβε. Το αεροπλάνο προσγειώνεται στο Ναϊρόμπι και όταν βλέπει τον Έλληνα πρεσβευτή Γιώργο Κωστούλα, ο οποίος υποτίθεται ότι θα υποδεχόταν ένα αξιωματούχο από τη Σερβία του συστήνεται άμεσα χωρίς καμία υπεκφυγή: «Ταγματάρχης Σάββας Καλεντερίδης, αποσπασμένος στην ΕΥΠ και από εδώ ο ηγέτης του PKK Αμπντουλάχ Οτσαλάν».
Το θρίλερ που κατέληξε στην απαγωγή του Κούρδου ηγέτη μόλις έχει αρχίσει και τις επόμενες μέρες ο Έλληνας πράκτορας και πρεσβευτής θα ζήσουν πολύ δύσκολες καταστάσεις. Η κυβέρνηση χειρίζεται άτσαλα την υπόθεση-το είχε πράξει σχεδόν από την αρχή της-και κάποια στιγμή ο Καλεντερίδης διατάσσεται από τον εκλιπόντα πλέον τότε διοικητή της ΕΥΠΧαράλαμπο Σταυρακάκηνα πετάξει τον Οτσαλάν έξω από την πρεσβευτική κατοικία.
Προς τιμήν του αρνήθηκε να το πράξει, αλλά δεν μπόρεσε να κάνει τίποτε για να αποτρέψει τηναπαγωγή αρχικά και την παράδοση λίγο αργότερα του Κούρδου ηγέτη από ξένες μυστικές υπηρεσίες-πιθανότατα την CIA - σε κλιμάκιο ανδρών της ΜΙΤ.
Την επόμενη μέρα ο Καλεντερίδης θα διαβάσει στο ηλεκτρονικό πρωτοσέλιδο της Hurriyet - που πιθανόν να μην είδε ο Οντέρ ο οποίος επικαλείται πάρα πολλά δημοσιεύματα στο άρθρο του - τον τίτλο της πρώτης σελίδας στην οποία δέσποζε η φωτογραφία του: «Ο υπερπράκτορας της Ελλάδας παγιδευμένος στην Κένυα».
Ο τελευταίος άνθρωπος στον κόσμο που θα επιζητούσε την οποιαδήποτε δημοσιότητα είχε γίνει πλέον διάσημος, είχε «καεί» οριστικά και αμετάκλητα σαν πράκτορας, αλλά οι Τούρκοι φαίνεται ότι θα τον θυμούνται για χρόνια. θέμα
π. Ἰωάννης Ρωμανίδης: "Ἐλεύθερος κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βρίσκεται σὲ κατάσταση φωτισμοῦ"
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
Μονή Σπηλαίων του Πσκώφ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟ ΣΕΙΣΜΟ
«Χριστὸς μὲθ΄ἠμῶν στήτω» Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος όταν έγιναν οι μεγάλοι σεισμοί της Αντιόχειας και ήταν ακόμα ιερέας πριν γίνει Επίσκοπος είπε στους Χριστιανούς: Να πάτε να γράψετε όλοι επάνω στους τοίχους «Χριστός μεθ' ημών στήτω» και εννοούσε ότι: «Ο Χριστός είναι μαζί μας, σπίτι μου να σταθείς, όχι να πέσεις». Όσοι Χριστιανοί τον άκουσαν τα σπιτικά τους δεν έπεσαν.
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ -(+) από τον μακαριστό π. Κωνσταντίνο Στρατηγόπουλο
Άσηπτη θεολογία ή θεολογία της μολύνσεως;_ Με αφορμή την μεγάλη αλλοίωση της Ορθόδοξου εμπειρίας των αγίων μας που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό από Συνόδους ,Επισκόπους ,Ιερείς ,Λαϊκούς .Παρατηρούμε δε και εδώ στην παράγκα μας καθημερινά σχεδόν να "βομβαρδιζόμαστε από σχολαστή /ες" από ψυχοπαθολογικές απνευμάτιστες ερμηνείες απιστίας ,είπαμε , να ξαναθυμηθούμε δυο πολύ καλές τοποθετήσεις που εκφράζουν την Ορθόδοξη πίστη και με επιστημονικό λόγο ,προς στηριγμό, όσων κρατάμε ανοικτές τις ψυχές μας είτε υγιείς είτε άρρωστοι σωματικά .Και ας φωτίσει ο Θεός όσους αδυνατούν να έχουν καθαρό νου ,το έχουμε τόσο πολύ ανάγκη όλοι μας και για τα ερχόμενα...
Βαδίζοντας προς την αυτάρκεια
Σοβαρές και απειλητικές για τη ζωή παρενέργειες από τη χρήση μάσκας προσώπου
Η διοικούσα Εκκλησία της Ελλάδος δυστυχώς κινείται σε ολισθηρό έδαφος.
Όταν σε αφήνουν να πεθαίνεις απ την πείνα αλλά θέλουν να σε σώσουν από τον κορωνοϊο!
Η αδυναμία Επισκόπων να αντιληφθούν το διακύδευμα της κρίσης του κορόϊδο-ιού
.
Τα Χριστούγεννα στη λογική του Νέου Προγράμματος Σπουδών στα Θρησκευτικά
.
Οι Πατέρες της Εκκλησίας ως πρότυπα της Οικουμενικής Κινήσεως. Απάντησις εις τα κατάπτυστα δημοσιεύματα των Ζηλωτών ενάντια στο Κολυμπάριον
Σταράτες κουβέντες που οι οσφυόκαμπτες, μεγαλόσχημοι ρασοφόροι σκέφτονται, αλλά δεν λένε!
.
ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ ΤΕΛΟΣ!
.
Σκέψεις με αφορμή κάποιες προτάσεις από το άρθρο του Δοσιθέου Τατάρνας
Σχόλια σε μερικές από τις θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
Σχόλια σε θεολογικές θέσεις του Μεσσηνίας Χρυσοστόμου
«Είδα ψυχές που έρεπαν με μανία στους σαρκικούς έρωτες. Αυτές λοιπόν αφού έλαβαν αφορμή μετανοίας από την γεύση του αμαρτωλού έρωτος, μετέτρεψαν αυτόν τον έρωτα σε έρωτα προς τον Κύριο. Έτσι ξεπέρασαν αμέσως κάθε συναίσθημα φόβου και εκκεντρίσθηκαν στην άπληστη αγάπη του Θεού. Γι αυτό και ο Κύριος στην αγνή εκείνη πόρνη (Λουκ. ζ΄37-40) δεν είπε ότι εφοβήθηκε, αλλά «ότι ηγάπησε πολύ» και κατόρθωσε εύκολα να αποκρούσει τον ένα έρωτα με τον άλλον.»
Αγίου Ιωάννου της'' Kλίμακος"
O ΚΥΡ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Ancient Faith Radio - Orthodox
Are you Amazed?
Στηρίξτε τους πολύτεκνους
"Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολάνε" Θ.Κολοκοτρώνης
η τέχνη
Ο μεν βίος βραχύς, η δε τέχνη μακρή, ο δε καιρός οξύς, η δε πείρα σφαλερή, η δε κρίσις χαλεπή. Δει ου μόνον εαυτόν παρέχειν τα δέοντα ποιεύοντα, αλλά και τον νοσέοντα, και τους παρεόντας, και τα έξωθεν.
Kιβωτός του κόσμου
Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Αϊ σιχτίρ -για την «ελεύθερη» δημοσιογραφία,την καταστροφή του Γένους.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ-ΓΙΑΝΝΗ
αλλά μην νοιώθετε «λύπη» που αντιγράφουμε τα δικά σας , χωρίς να σας ρωτήσουμε...
Για την παράγκα μας
είναι γ ε λ ο ι ό τ η τ α η λεγόμενη «δεοντολογία περί πνευματικών δικαιωμάτων!»
βρε αντε
Εθνική βιβλιοθήκη
Καλάμι-Aνεξάρτητη έκδοση onLine
Το χαμόγελο του παιδιού
Τα απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη
Παλαμάς
Χρωστάμε σε όσους πέρασαν ,θα ρθούνε, θα περάσουν,κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι και οι νεκροί.
Δεν συμμετέχω στον "σκοταδισμό" της παγκόσμιας οικολογικής ελιτείας
το ξέρασμα της υπεραξίας
Η εκδίκηση των γουρουνιών
Ερωτήσεις Χριστιανών σε Ισλαμιστές για τις πηγές του Ισλάμ
Όχι στη φίμωση των blogs
Γιάννης Τσαρούχης
Γενικά οι Έλληνες είναι αγράμματοι και αγνοούν τους θυσαυρούς της πατρίδας τους.Θα γίνουν θρήσκοι όσο μορφώνονται ,αντίθετα με άλλους που όσο μορφώνονται παύουν να είναι θρήσκοι.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
(κάντε κλίκ στην εικόνα)
ενάντια στη φασιστική νοοτροπία της Google
πάπα-Γιάννης Ρωμανίδης : «Από τώρα και στο εξής το πρόβλημα θα είναι οι Δεσποτάδες μας.
«Υπάρχουν δύο είδη θεολογίας: το έν -ευρέως γνωστόν κατά τους παρελθόντας αιώνας- είναι η επαγγελματική καθέδρα του πολυμαθούς, το άλλο η συσταύρωσις μετά του Χριστού, η γνώσις Αυτού εν τοις ενδομύχοις της καρδίας.
Το πρώτον είδος είναι προσιτόν εις το πλήθος των διανοητικώς πεπροικισμένων ανθρώπων, των προτιμώντων την φιλοσοφικήν προσέγγισιν της θεολογίας.
Η πραγματική δε πίστις εις την Θεότητα του Χριστού, ήτις εκφράζεται δια ζωής συμφώνου προς το πνεύμα των εντολών Αυτού, δεν είναι απαραίτητος δι’ αυτούς.
Το δεύτερον είδος είναι θεολογία ομολογίας, ήτις γεννάται δια του βαθέος φόβου του Θεού εν τω πυρί της φλογεράς μετανοίας, ήτις εισάγει εις την οντολογικήν πραγματικότητα δια της εμφανίσεως του Ακτίστου Φωτός.
Η ακαδημαϊκή θεολογία εν συνδυασμώ μετά της ζώσης πίστεως δίδει αγαθά αποτελέσματα. Ευκόλως όμως «εκφυλίζεται», αποβαίνει αφηρημένη θεωρία, παύει να είναι εκείνο, όπερ παρατηρείται εν τη ζωή των Αποστόλων, των Προφητών και των Πατέρων ημών, τουτέστιν άμεσος ενέργεια του Θεού εν ημίν …
Η Αγία Τριάς είναι Θεός Αγάπης. Η αγάπη, περί της οποίας γίνεται λόγος εν τω Ευαγγελίω, είναι άκτιστος ζώσα ενέργεια της ανάρχου Θεότητος. Ίδιον αυτής είναι να ενοί ημάς εν αυτώ τούτω τω είναι. ….. φυσική αύξησις εν τω Πνεύματι μέσω της διαμονής εν τω Θείω χώρω δια της τηρήσεως των εντολών του Χριστού.
Ο νους αίφνης αποκτά γνώσιν και εκφράζει αυτήν δι’ ανθρωπίνων όρων. Τούτο έρχεται ως λάμψις αστραπής, όταν η καρδία πυρούται δια της αγάπης. Τούτο είναι το “θαυμαστόν φως” της αιωνιότητος, εις το οποίον πάντες ημείς εκλήθημεν.
Η συσσώρευσις τοιούτων στιγμών ελλάμψεως της συνειδήσεως ημών εν τη πείρα της Εκκλησίας ωδήγησεν οργανικώς εις την σύνθεσιν αυτών εις έν όλον. Ούτως εμφανίζεται η πρώτη απόπειρα συστηματοποιήσεως της ζώσης θεολογίας, ήτις εγένετο υπό του Αγίου Ιωάννου του Δαμασκηνού, ανδρός ωσαύτως πλουσίου και κατά την προσωπικήν αυτού πείραν.
Η ματαίωσις της θαυμαστής αυτής αναβάσεως προς τον Θεόν … προέκυψεν εις εποχάς παρακμής της ζώσης πείραςδια της τάσεως υποβολής των δεδομένων της Αποκαλύψεως εις την κριτικήν του λογικού ημών, δια της στροφής προς την “φιλοσοφίαν της θρησκείας”. Έπακόλουθον τούτου είναι τα σχολαστικά συστήματα θεολογίας, εν τοις οποίοις επικρατεί η φιλοσοφία και ουχί το πνεύμα της ζωής.
Γέρων Σωφρόνιος Σαχάρωφ
Η Εκκλησία ως η καινή κτίση
Aνάθεμα Ρωσικής Εκκλησίας της Διασποράς κατά του Οικουμενισμού
Those who attack the Church of Christ by teaching that Christ's Church is divided into so-called "branches" which differ in doctrine and way of life, or that the Church does not exist visibly, but will be formed in the future when all "branches" or sects or denominations, and even religions will be united into one body;
and who do not distinguish the priesthood and mysteries of the Church from those of the heretics, but say that the baptism and eucharist of heretics is effectual for salvation; therefore, to those who knowingly have communion with these aforementioned heretics or who advocate, disseminate, or defend their new heresy of Ecumenism under the pretext of brotherly love or the supposed unification of separated
Christians, Anathema!
Mην παίρνετε τον εαυτό σας πολύ στα σοβαρά!!
Πως είπατε κυρ Γιάννη;
«.Ελπίζω ότι όσοι εξ' υμών συμμετάσχουν εις την Κυβέρνησιν θέλουν γνωρίσει μεθ' εμού ότι εις τας παρούσας περιπτώσεις, όσοι ευρίσκονται εις δημόσια υπουργήματα δεν είναι δυνατόν να λαμβάνουν μισθούς αναλόγως με τον βαθμό του υψηλού υπουργήματός των και με τας εκδουλεύσεις των, αλλ/ ότι οι μισθοί ούτοι πρέπει να αναλογούν ακριβώς με τα χρηματικά μέσα, τα οποία έχει η Κυβέρνησις εις την εξουσίαν της.»
«.εφ'όσον τα ιδιαίτερα εισοδήματά μου αρκούν διά να ζήσω, αρνούμαι να εγγίσω μέχρι και του οβολού τα δημόσια χρήματα,
ενώ ευρισκόμεθα εις το μέσον ερειπίων και ανθρώπων βυθισμένων εις εσχάτην πενίαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου