
Ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος, συνεχίσασα σήμερον, Παρασκευήν, 17ην τ.μ. Ὀκτωβρίου 2025, τάς ἐργασίας αὐτῆς, ἠσχολήθη διεξοδικῶς μέ τήν ἔκκλητον προσφυγήν τοῦ Πανιερ. Μητροπολίτου πρῴην Πάφου κ. Τυχικοῦ, τόν ὁποῖον ἐδέχθη εἰς τό Συνοδικόν τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας καί εἰς τόν ὁποῖον ἐτέθησαν ὑπό πάντων τῶν συνοδικῶν παρέδρων ἐρωτήματα ἐπί τῶν εἰς αὐτόν ἀποδιδομένων κατηγοριῶν, εἰς τά ὁποῖα καί προσεπάθησε νά ἀπαντήσῃ.
Κατά τήν ἐξέτασιν τοῦ φακέλλου τοῦ θέματος, διεπιστώθησαν παραλείψεις κατά τήν ἐν τῇ Ἱερᾷ Συνόδῳ τῆς Ἐκκλησίας Κύπρου ἐκδίκασιν τῆς ὑποθέσεως τοῦ Μητροπολίτου Τυχικοῦ ὡς πρός τάς προβλέψεις τοῦ Καταστατικοῦ Χάρτου αὐτῆς, οὐχ ἧττον ὅμως ἅπαντα τά μέλη τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου, ἐπί τῆς οὐσίας κρίνοντα, ἐπεκύρωσαν ὁμοφώνως τήν συνοδικήν ἀπόφασιν τῆς Ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας Κύπρου.
Συνεστήθη ἐν τέλει εἰς τόν Μητροπολίτην πρῴην Πάφου νά ὑπακούσῃ εἰς τάς ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας αὐτοῦ καί τοῦτο διά τό ἴδιον αὐτοῦ πνευματικόν συμφέρον καί διά τήν εἰρήνην καί ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας.
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας
Συμπέρασμα "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει"
σχολιο:Πιος νούσιμος (μυαλωμένος) Χριστιανός πιστεύει ότι σήμερα μίλησε το Άγιο Πνεύμα ;Τελικά οι Πατριαρχικοί δεν έχουν τον Θεό τους. Ούτε καταστατικά σέβονται ούτε ιερούς κανόνες που επικαλούνται φυσικά , μόνο, οταν νομίζουν οτι θίγεται η εξουσία τους ,εκεί θυμούνται παραγράφους και βαθυστόχαστες ερμηνείες.. .Νομιμοποίησαν την αυθαιρεσία και την κακότητα .
Τι αποδεικνύεται ως φάρσα; Αυτα που ψυθιρίζονταν και δεν θέλαμε να πιστέψουμε !
Τον ωμό εκβιασμό του Οικουμενικού Πατριάρχου από τον Αρχιεπίσκοπο Γεώργιο ότι αν δεν τιμωρήσεις τον Τυχικό εγώ θα πάψω να αναγνωρίζω την Ουκρανική Αυτοκεφαλία και θα σταματήσω τη ροή χρήματος προς το Πατριαρχείο
και ότι ότι πράγματι το χρήμα είναι αυτό που καθορίζει τις τόσο κρίσιμες αποφάσεις του Πατριαρχείου και στην παρούσα περίπτωση το μέλλον της Μητροπόλεως Πάφου και του Μητροπολίτη Τυχικού.
αναλυτικότερα εδω
5 σχόλια:
... καὶ...
ἄλλοι ἀπόγονοι καὶ διάδοχοι τῶν σταυρωτῶν
καὶ ἄλλοι τοῦ Ἐσταυρωμένου
καὶ ἡ μάνα, ξεχωρίζει ἀπὸ τὴν μητριά
ὅταν, μπροστά στὸ σχίσιμο,
ἡ μάνα κάνει πίσω,
ἀδιάϕορη ἀν θὰ βρεθεῖ χαμένη,
στὰ μάτια τοῦ πλήθους...
ενῶ ἡ μητριά...
τσαοῦσα... μὲ πυγμή...
τὰ μάτια ἔξω απὸ τὶς κόγχες (γουρλωμένα)
λυσσάει γιὰ τὸ δίκιο ποὺ δὲν ἔχει... !
Με λίγες λέξεις, επί της ουσίας Παπικό πρωτειο, μέρα με την μέρα γερά κραδαίνει. Τα πάντα, ο, τι θέλεις και όπως θέλεις πίστευε, ας είσαι gay ας αλλάζεις πασχάλια, θα άγεις σαν πασάς στην συνομωσία Βαρθολομαίου, αρκεί να μνημονεύεις Βαρθολομαίο. Αν κάνεις αποτείχιση βλέπε γνήσια Εσφιγμένου, εις θάνατον η καταδίκη. Αν λοιπόν οι Εκκλησιαστικοί καταδικάζουν εις θάνατον την αποτείχιση από τον Βαρθολομαίο, γιατί η Πολιτεία να μην φέρει το σφράγισμα του Ανόμου;
Νομίζω πως άργησε να έρθει ο αντίχριστος, με αυτά τα εκκλησιαστικά τσιτάτα που ζούμε και την gay θεσμοθέτηση, από χτες θα έπρεπε να ήταν εδώ.
να όμως,
πως αγιάζουν έτσι τον π. Τυχικό,
να ποιοί θα είναι οι Πατέρες,
που θα παραμείνουν Ορθόδοξοι,
ώστε να γνωρίζουμε ποιούς να ακολουθήσουμε.
Ε όχι και να επαινουμε τον βλάσφημο των σύγχρονων αγίων Μεθόδιο ,να χαρείς ...
Τρελογιάννη δεν μπορώ αυτήν την καραμέλα. Αν ο Πατήρ Μεθόδιος της γνήσιας Εσφιγμένου είναι σε πλάνη ως προς το θέμα, αυτό δεν ακυρώνει τον τίμιο αγώνα του, που σημαίνει πως ο αγώνας του είναι παράδειγμα προς μίμιση. Είναι πολλοί οι οικουμενιστές που μασάνε αυτήν την καραμέλα όμως επί πονηρού σκοπού για να ακυρώνει τον αγώνα της Εσφιγμένου, και αυτό φαίνεται ως προς την στάση τους για την ηλεκτρονική ταυτότητα και τον ΠΑ που εκεί ξεχνάνε τεχνηέντως τα περί αυτών, που ειπώθηκαν από τον Άγιο Παΐσιο και τους λοιπούς Αγίους.
Ουδείς Άγιος κατείχε και κατέχει το αλάθητο, και θα σου θυμίσω πως ο Άγιος Επιφάνειος Κύπρου πλανήθηκε και υπέγραψε την συκοφαντική καταδίκη για τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, όμως αυτή η κατάφωρα άδικη καταδίκη - υπογραφή του δεν του στέρησε την τελική Αγιότητα.
Το θέμα των Αγίων Παϊσίου και Πορφυρίου, ΕΙΝΑΙ ΘΈΜΑ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΠΊΣΤΕΩΣ, αν τότε κατά την διάρκεια τής ζωής τους, που δεν υπήρχε ίντερνετ, και γενικότερα οι ευκολίες τής επικοινωνίας σε ήχο και εικόνα, μπορεί να είχαν ακούσει τα οικουμενιστικά τού κάθε Πατριάρχη αλλά δεν ήταν σίγουροι για την αποτείχιση, είχαν την κατά Θεόν αμφιβολία, οπωσδήποτε είναι Άγιοι. Το κριτήριο της Αγιότητας των Αγίων κρίνεται από Τον Άγιο Τριαδικό Θεόν και αφορά το περιεχόμενο της Πίστεως της καρδιάς τους εν Αληθεία, και όχι της κάθε βλακώδης δικής μας. Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά.
Δημοσίευση σχολίου