
Γράφει ο Όθων Ιακωβίδης
___________________________
Α΄. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ"
⦁ Το "φαινόμενο Καρυστιανού", είναι ένα πολιτικό φαινόμενο που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην ιστορία των 200 ετών του νεοελληνικού κράτους.
⦁ Eίναι η πρώτη και μοναδική φορά στην ιστορία του Ελληνικού κράτους, εδώ και 200 περίπου χρόνια από την ίδρυση του, που η κοινωνία, αφ' εαυτού της, αυτοβούλως και απολύτως δημοκρατικά, επιλέγει τον ηγέτη της, χωρίς καμία κομματική διεργασία ή Βασιλική μεσολάβηση.
⦁ Από μία έρευνα που έκανα, προκύπτει πως οι 99 Πρωθυπουργοί που έχουν υπάρξει ως τώρα, ήταν όλοι τους "ΔΟΤΟΙ", είτε από την Αυλή του εκάστοτε Βασιλιά που είχαμε, είτε από κάποιο κόμμα
⦁ Δηλαδή, ζούμε ένα πρωτόγνωρο πολιτικό φαινόμενο: την πολιτικοποίηση της κοινωνίας που, αντιλαμβανόμενη ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι ΥΠΑΡΞΙΑΚΟ , ανταποκρίνεται μόνη της, αφ' εαυτού της, στο ένστικτο αυτοσυντήρησης της και αναδεικνύει μόνη της το πρόσωπο που πιστεύει πως μπορεί να την οδηγήσει στην 'εξοδο από τα αδιέξοδα που έχει δημιουργήσει το κομματικό κατεστημένο
⦁ Αυτή η ενστικτώδης αναγνώριση από το κοινωνικό ασυνείδητο, πως κανένα κόμμα και καμία παράταξη δεν μπορεί να τη βοηθήσει για να γλυτώσει από τον επερχόμενο όλεθρο της, αποτελεί μέγα και πρωτόφαντο γεγονός, που δεν πρέπει να το παραβλέψουμε. Τουναντίον είμαστε υποχρεωμένοι να βοηθήσουμε στη συνειδητοποίηση του.
⦁ Ας μη μας διαφεύγει αυτή η ιστορική πραγματικότητα, καθώς είναι εξαιρετικά σημαντική, στην εξέλιξη του πολιτεύματος. .
⦁ Η Δημοκρατία, που οραματίζονταν ο Καποδίστριας μετά την Επανάσταση του 1821, δεν τελεσφόρησε εξαιτίας της δολοφονίας του. Από τότε, το πολίτευμα της Χώρας ταλλαντεύεται μεταξύ Μοναρχίας, Δικτατορίας και Δήθεν Δημοκρατίας, με σημερινή κατάληξη την Δήθεν Δημοκρατία που κατ'ουσίαν είναι "Εκλόγιμη Μοναρχία" ή "Μοναρχούμενη Ολιγαρχία", όπως το έχει περιγράψει ο πρ.Πρύτανης και καθηγητής Πολιτειολογίας κ. Γιώργος Κοντογιώργης..
Β'. ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ "ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ"
Το φαινόμενο της δημιουργίας τού αυθόρμητου λαϊκού "ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ", το δημιούργησε η αγέρωχη στάση ενός προσώπου (της Μαρίας Καρυστιανού) που διεκδίκησε με άφοβο και αξιοπρεπή τρόπο, τα δικαιώματα μίας αδικημένης χαροκαμένης μάνας, απέναντι στο παντοδύναμο κομματικό κατεστημένο που κομμάτιασε και εξαϋλωσε το παιδί της, μαζί με άλλα 56, στα γρανάζια του πελατειακού κράτους και της διαφθοράς από την διαπλοκή του κράτους με τα οικονομικά συμφέροντα.
Το πρόσωπο αυτό, με τη σθεναρή, γεναία και άφοβη στάση του απέναντι στην αδικία του παντοδύναμου κομματικού κατεστημένου και στην αποκάλυψη κάποιων μεγάλων Ψεμάτων του, προκάλεσε τη λαϊκή συνείδηση να ταυτιστεί μαζί του, στη διεκδίκηση Δικαιοσύνης που κι αυτή τελεί υπό ομηρεία στο ίδιο αυτό κατεστημένο.
Γ'. ΠΟΙΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ "ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ"
Το "ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ "ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ", προκύπτει από τη λαϊκή απαίτηση που περιέχουν τα συνθήματα του, που απαιτούν: ΟΞΥΓΟΝΟ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΚΑΘΑΡΣΗ.
⦁ Με τη λέξη ΟΞΥΓΟΝΟ, η κοινωνία απαιτεί την ΑΛΗΘΕΙΑ, η οποία αμέσως μετά το έγκλημα, με περισσή κυβερνητική επιμέλεια, μπαζώθηκε για να μη αποκαλυφθούν τα πρόσωπα των εγκληματιών που, στο συγκεκριμένο έγκλημα, ευθύνονται γιατί κίνησαν τα γρανάζια του πελατειακού κράτους, της "διαπλοκής" και της κομματικής διαφθοράς, που έλιωσαν στα δόντια τους 57 ψυχές και σμπαράλιασαν. ως βαρειλα τραυματίες, άλλες 85.
⦁ Το μπάζωμα της Αλήθειας, ήταν απαραίτητο για να μην αποκαλυφθούν τα μεγάλα ψέματα που τελικά αποκαλύφθηκαν παταγωδώς, σαν τα πλακίδια του Ντόμινο:
⦁ Το πρώτο ψέμα ήταν ενός Υπουργού Συγκοινωνιών, που , ενώ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΙΧΝΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, διαβεβαίωνε έξαλλος τη Βουλή, ότι η ασφάλεια των σιδηροδρόμων ήταν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ. Για να μάθει ο λαός πως η δήθεν Αλήθεια ότι ΤΑ ΤΡΕΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΣΦΑΛΗ, ήταν ένα τραγικό ψέμα, που το πλήρωσε με τον τραγικό χαμό 57 αθώων ψυχών και τον βαρύ τραυματισμό άλλων 85 που τους σμπαράλιασε όλη την υπόλοιπη ζωή τους. .
⦁ Το επόμενο ψέμα, ήταν πως ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ.
⦁ Αποκαλύφθηκε πως ήταν μεγάλο ψέμα, καθώς αποδείχθηκε ότι ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΔΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.
⦁ Η αποκάλυψη αυτή, έγινε όταν ο πρωθυπουργός, την επομένη του εγκλήματος, διαβεβαίωσε δημοσίως, περίλυπος, ότι είναι καθήκον του να κάνει τα πάντα για να βρεθούν και να δικαστούν οι ένοχοι του εγκλήματος, ενώ μπροστά στα μάτια όλου του λαού, έκανε (αυτός και οι υπουργοί του) ότι περνούσε από το χέρι τους για να σβήσουν τα ίχνη που οδηγούσαν στους ενόχους.
⦁ Το επόμενο ψέμα ήταν η παγιωμένη άποψη της κοινωνίας πως η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΚΑΣΤΗ ΚΑΙ ΤΥΦΛΗ.
⦁ Στα διόμισυ τελευταία χρόνια που πέρασαν από τη μέρα του εγκλήματος, η κοινωνια βεβαιώθηκε (με τον πιο σκληρό τρόπο) πως στη Χώρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, στις υποθέσεις που ενέχονται πρόσωπα του κομματικού κατεστημένου.
⦁ Αλλά, σε όποια Χώρα δεν υπάρχει ΙΣΟΝΟΜΙΑ, δηλαδή ισότητα όλων ανεξαιρέτως των πολιτών, απέναντι στο Νόμο, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.
⦁ Εδώ, στην Ελλάδα, όλη η κοινωνία είδε σωρεία πράξεων και παραλείψεων της ανάκρισης για το έγκλημα, προκειμένου να "βγουν από το κάδρο των υπόπτων" τα ενεχόμενα πολιτικά πρόσωπα, που θα χρειαζόμασταν έναν τόμο για να τις αναφέρουμε εδώ.
⦁ Με το σύνθημα ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, η κοινωνία απαιτεί, όχι μόνο την Ισονομία στην απόδοση Δικαιοσύνης στα Δικαστήρια, αλλά και την κοινωνική Δικαιοσύνη, που αποδίδεται όταν υπάρχουν ίσες ευκαιρίες προόδου και ευημερίας σε κάθε πολίτη της Χώρας. Και εδώ, στην Ελλάδα της "Εκλόγιμης Μοναρχίας", δεν υπάρχουν.
⦁ Οπότε, αυτό που πιστεύουν οι πολλοί, πως στη Χώρα μας υπάρχει Δικαιοσύνη, αποδείχθηκε μεγάλο Ψέμα.
⦁ Το επόμενο τεράστιο ψέμα που αποκαλύφθηκε, ήταν η παγιωμένη άποψη της κοινωνίας πως το πολίτευμα που έχουμε στη Χώρα μας, είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, που σημαίνει πως στη Χώρα μας η λαϊκή βούληση είναι πάνω από τη βούληση κάθε άλλου.
⦁ Αποδείχθηκε, μεγάλο ψέμα! Κανένας δεν έλαβε υπ' όψη του τη λαϊκή απαίτηση που, με τα πρωτοφανή σε όγκο λαϊκά συλλαλητήρια που συντάραξαν όλη τη Χώρα, ζητούσαν να δικαστούν οι υπαίτιοι του εγκλήματος των Τεμπών. Σε απάντηση, τα επίσημα χείλη του Αντιπροέδρου του κυβερνώντος κόμματος κ. Γεωργιάδη, υπενθύμησαν πως εδώ, στην "Εκλόγιμη Μοναρχία", σύμφωνα με το Σύνταγμα, οι Αυλικοί δικάζονται από την Αυλή του Μονάρχη!
⦁ Αλλά, γκρεμίζοντας οι ίδιοι οι ψεύτες το ψέμα τους ότι έχουμε Δημοκρατία, γκρεμίζουν και το άλλο ψέμα, πως είμαστε ελεύθεροι, καθώς η Δημοκρατία είναι το πολίτευμα που εγγυάται και προστατεύει τις πολιτικές ελευθερίες των πολιτών μίας Χώρας,
⦁ Ναι, λοιπόν! Εσφαλμένως νομίζει ο κάθε πολίτης πως είναι ελεύθερος, ενώ απέναντι στην πολιτική εξουσία της Χώρας του είναι ένα σκουπίδι υποταγμένο στην όποια βούληση της εξουσίας του εκλόγιμου Μονάρχη και της Αυλής του.
⦁ Αλλά, ας μη ξεχνάμε πως η Ελευθερία είναι το ύψιστο πολιτικό αγαθό, για το οποίο έχουν χυθεί ποτάμια ανθρώπινου αίματος, σ' όλη τη Γη.
⦁ Κι εδώ, στην Ελλάδα , δεν ελευθερωθήκαμε από τους Τούρκους για να υποδουλωθούμε στους εντόπιοιυς κοτζαμπάσηδες της πολιτικής.
Αυτές οι θεμελιώδεις Αλήθειες, αποκάλυψαν τα ψέματα της Εξουσίας, ότι :
⦁ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΡΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΤΡΕΝΑ
⦁ ΥΠΆΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,
⦁ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ,
⦁ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.
Δ'. ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ "ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΡΥΣΤΙΑΝΟΥ"
Μετά από αυτά που είπαμε ως τώρα, το λογικά επόμενο είναι, η κοινωνία να στοχεύει να απαλλαγεί από αυτά τα μεγάλα ψέματα που της βασανίζουν τη ζωή και να επαναφέρει την κρυμένη από αυτά, Αλήθεια, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΈΣΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΏΣΕΙ Ο,ΤΙ (ΚΑΙ ΑΝ) ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ.
Ε'. ΜΠΟΡΕΙ; ΚΑΙ ΠΩΣ; (ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ;)
Για να πετύχει αυτή η στόχευση, πρέπει ο λαός να αποκτήσει την κυβερνητική εξουσία, ώστε να νομοθετήσει αναλόγως.
Για να γίνει αυτό, χρειάζεται σύνταξη και οργάνωση για πολιτική μάχη.
Για τη μάχη αυτή, ο λαός θέλει ηγέτη του τη Μαρία Καρυστιανού και έχει δείξει τη βούληση του αυτή μέσα από σχετικές δημοσκοπήσεις.
Απομένει η αποδοχή της λαϊκής πρόσκλησης από την Μαρία Καρυστιανού και η στοιχειώδης οργάνωση του Κινήματος, για να αναλάβει τη διακυβέρνηση της Χώρας, με πρόσωπα ΙΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου