Σλάβοι Ὀρθόδοξοι, Καύχημα Ἐκκλησίας!
«Πόσοι θὰ ἦταν οἱ Ὀρθόδοξοι σήμερα, ἂν ὁ Μ. Φώτιος δὲν εἶχε ἐργαστεῖ στὴν ἱεραποστολή;
Ἄν ὑπῆρχαν σήμερα ὀρθόδοξοι, αὐτοὶ θὰ ἦταν μόνον τὰ δεκαπέντε ἑκατομμύρια τῶν Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων…
Οἱ πλανεμένοι πιστεύουν ὅτι θὰ σωθοῦν, πολεμῶντας τοὺς Σλάβους ἀδελφοὺς μας στὸ πλευρὸ αἱρετικῶν».
Τοῦ Χαραλάμπους Μηνάογλου
Τὸ γελοῖον τοῦ πράγματος, τοῦ νὰ θέλει κανεὶς νὰ διορθώσει τοὺς ἁγίους Πατέρες, ἀποτελεῖ διαχρονικὴ συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας. Οἱ ἅγιοι δὲν ἔχουν ἀνάγκη διορθώσεως, ἀλλὰ ἐμεῖς οἱ ταλαίπωροι καὶ ἰδίως ὅσοι ἀπὸ ἐμᾶς φθάνουν στὴν ἀνόητη -γιὰ νὰ μὴ πῶ ἑωσφορικὴ ἢ φρενοβλαβῆ- πεποίθηση ὅτι πρέπει νὰ διορθώσουν τοὺς ἁγίους. Βεβαίως, οἱ οἰκουμενιστὲς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος καὶ τοῦ Πατριαρχείου μέσα στὶς πολλὲς αἱρετικὲς δοξασίες, ποὺ διαδίδουν, συχνὰ πυκνὰ χαρακτηρίζουν τοὺς ἁγίους Πατέρες ὡς θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ ἐπιζητοῦν οἱ πλανεμένοι νὰ διορθώσουν τὶς ἐνέργειες καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν ἁγίων. Στὸ στόχαστρο τῶν οἰκουμενιστῶν μπαίνουν κυρίως ὡς διορθωτέοι οἱ μεγάλοι Πατέρες ποὺ διακρίβωσαν τὰ τῆς ὀρθοδόξου πίστεως, ὄχι ἐπειδὴ πράγματι πιστεύουν οἱ προβατόσχημοι λύκοι ὅτι πρέπει νὰ τοὺς διορθώσουν -βεβαίως ἡ περίπτωση κάποιας διαταραχῆς σχετικῆς ἢ κάποιου συναφοῦς δαιμονισμοῦ δὲν μπορεῖ νὰ ἀποκλειστεῖ- ἀλλὰ ἐπειδὴ ἐλέγχονται ἀπὸ τὸν λόγο καὶ τὴν ζωὴ τῶν Πατέρων. Καὶ εἶναι φυσικό, οἱ πρόθυμοι ὑπηρέτες κάθε κοσμικῆς ἐξουσίας, κάθε ἀνομίας, κάθε αἵρεσης, κάθε ἀντιχρίστου κοσμικῆς ψευδοδυνάμεως νὰ ἐλέγχονται ἀπὸ τοὺς Πατέρες, ποὺ ἑνωμένοι μὲ τὸν Χριστό, πλήρεις πνεύματος ἁγίου καταπάτησαν κάθε ἐξουσία τοῦ αἰῶνος τούτου, κάθε αἵρεση, κάθε κοσμικὸ φρόνημα, ὥς καὶ τὸ θέλημά τους τὸ ἴδιο. Ἄλλοι ἄνθρωποι, ἄλλη ζωή. Χριστὸ οἱ Πατέρες, ἀντίχριστο οἱ οἰκουμενιστές.
Συχνὰ οἱ οἰκουμενιστὲς ἀναφέρονται καὶ στὸν Μ. Φώτιο, τὸν ὁποῖο ἐξισώνουν καταρχὰς μὲ τὸν Πάπα τῆς ἐποχῆς του, τὸν αἱρεσιάρχη Νικόλαο. Τί νὰ κάνουν οἱ ἄνθρωποι, θὰ μοῦ πεῖτε, ἀφοῦ πρέπει νὰ πείσουν ὅτι δὲν εἶναι μόνον θρόνων διάδοχοι, ἀλλὰ καὶ τρόπων μέτοχοι. Καὶ ἐπιμένουν μετ’ ἐπιτάσεως ὅτι ὁ Μ. Φώτιος ἔπεσε θῦμα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ γιὰ αὐτὸ ἐπῆλθε τὸ σχίσμα. Μάλιστα, στὸν Μ. Φώτιο ἐπιτίθενται περισσότερο ἀπὸ ὅ,τι στοὺς κατοπινοὺς μεγάλους Πατέρες, τὸν ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμᾶ καὶ τὸν ἅγιο Μᾶρκο τὸν Εὐγενικό, παρότι οἱ δύο τελευταῖοι πολὺ περισσότερο «μαστίγωσαν» τὶς αἱρέσεις καὶ τὸν Παπισμὸ εἰδικότερα.
Θεολογικά, ὄντως, ἡ στάση τους αὐτὴ εἶναι δυσεξήγητη. Ἀλλὰ καὶ ψυχολογικά, δὲν μπορεῖ νὰ ἐλέγχονται τόσο πολὺ περισσότερο ἀπὸ τὸν Μ. Φώτιο σὲ σχέση μὲ τοὺς ἄλλους δύο προαναφερθέντες Πατέρες. Ὑπάρχει κάτι ἄλλο, ἐξίσου βαθὺ ποὺ τοὺς ἐνοχλεῖ τοὺς περισσότερους, νομίζω, ὑποσυνείδητα, ἂν καὶ τοὺς πονηρότερους ἀπὸ αὐτοὺς πολὺ ξεκάθαρα καὶ συνειδητά. Πρόκειται γιὰ τὸν ἐκχριστιανισμὸ τῶν Βουλγάρων καὶ τῶν Σλάβων, γιὰ τὴν ἔνταξη στὴν Ἐκκλησία αὐτῶν τῶν ἄπιστων μέχρι τότε λαῶν. Ἂν θέλετε νὰ τὸ ποῦμε ἀλλιῶς, αὐτὸ ποὺ τοὺς ἐνοχλεῖ, εἶναι τὸ γεγονὸς ὅτι ὁ Μ. Φώτιος ὑπῆρξε ἰσαπόστολος. Πῶς, λοιπόν, νὰ μὴ φρίττουν ἐμπρός του, αὐτοὶ ποὺ συνειδητὰ προσπαθοῦν νὰ ὁδηγήσουν μακρυὰ ἀπὸ τοῦ Χριστοῦ τὴν πίστη τὴν ἁγία τοὺς ἤδη βαπτισμένους χριστιανούς; Πῶς νὰ μὴ φρίττουν ἐμπρὸς σὲ αὐτὸν ποὺ ἔκανε χριστιανοὺς τόσους λαούς ποὺ πρὶν ζοῦσαν μακρυὰ ἀπὸ τὸν Χριστό;
Ὁ ἐκχριστιανισμὸς τῶν σλαβικῶν λαῶν εἶναι γεγονὸς, τοῦ ὁποίου τὴν σημασία δὲν ἔχουμε πλήρως ἀντιληφθεῖ οὔτε ὅσοι προσπαθοῦμε νὰ μείνουμε ὀρθόδοξοι. Ὁ Μ. Φώτιος ὑπῆρξε αὐτὸς ποὺ μὲ τὴν χάρη τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, ποὺ ὅλον συγκροτεῖ τὸν θεσμὸν τῆς Ἐκκλησίας, πρῶτος συνέλαβε ἀφενὸς τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ νὰ γίνουν χριστιανοὶ καὶ οἱ Σλάβοι, καὶ ἀφετέρου τὸ πόσο εὐεργετικὸ θὰ ἦταν κάτι τέτοιο γιὰ τὸν Ἑλληνισμό. Ὅλα τὰ ὀρθόδοξα ἔθνη τοῦ ὀφείλουμε πολλά.
Γιὰ νὰ κάνουμε τὴν χάρη τῶν οἰκουμενιστῶν, νὰ σκεφθοῦμε καὶ λίγο κοσμικά· πόσοι θὰ ἦταν οἱ ὀρθόδοξοι σήμερα, ἂν ὁ Μ. Φώτιος δὲν εἶχε ἐργαστεῖ στὴν κατεύθυνση τῆς ἱεραποστολῆς; Κοσμικά, ἂν ὑπῆρχαν σήμερα Ὀρθόδοξοι, αὐτοὶ θὰ ἢταν μόνον τὰ δεκαπέντε ἑκατομμύρια τῶν Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων…. Οἱ πλανεμένοι, ποὺ πιστεύουν ὅτι θὰ σωθοῦν πολεμῶντας τοὺς Σλάβους ἀδελφούς μας στὸ πλευρὸ διάφορων ἀλλόδοξων καὶ αἱρετικῶν, ἀπὸ Πατέρες δὲν καταλαβαίνουν σίγουρα, ἀλλὰ ἀπὸ ὅ,τι φαίνεται οὔτε καὶ ἀπὸ ἀριθμητική.
Αὐτὸς εἶναι, λοιπόν, ὁ Μ. Φώτιος. Ἔχοντας πετάξει τὸν ἑαυτό του καὶ ἔμπλεος τῆς θείας χάριτος, ἔκανε τὸ πνεῦμα καὶ τὸ σῶμα του ὄργανο, μὲ τὸ ὁποῖο ὁ Τριαδικὸς Θεὸς ἐργάστηκε ἔργα δυσθεώρητα γιὰ τοὺς ἀνθρώπους, ἔργα κυριολεκτικὰ κοσμοϊστορικά. Τὴν εὐχή του νὰ ἔχουμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου