Γιατὶ ἆραγε ἀγρίεψαν τὰ παιδιά μας, ἔ;; ἆραγε, γιατί !!
Γιατὶ οἱ γονεῖς τὰ παρκάρουν σὲ ὀθόνες ὅπου ἡ σαχλαμάρα καὶ ἡ βία καλὰ κρατοῦν
καὶ διότι, στὴ δεύτερη εὐκαιρία τους γιὰ μόρφωση καὶ ψυχικὴ καὶ πνευματικὴ καλλιέργεια (στὸ σχολεῖο,)
ἡ
βία καὶ ἡ κακία διδάσκονται καὶ εἶναι συγκεκριμένη, ἐγκεκριμένη καὶ
ἐπιβεβλημένη ἠ διδαχή τους ἀπὸ τὸ 'Υπουργεῖο τῶν στερητικῶν Α !!
Α παιδείας Α γνωσίας Α μαθείας Α σεβείας Α γένειας Α ναλγησίας καὶ Α συνεπείας πρὸς τὸ Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδος.
ΔΑΙΜΟΝΟΛΟΓΙΟΔαίμονες καὶ Δαιμόνισσεςδαιμονίζονται στὴν ἀκτὴχαριεντίζονται μεταξὐ τουςἑτοιμάζουν τὰ νέα δαιμονάκιαποὺ θὰ βασιλέψουνσ’ αὐτὴ τὴ γῆποὺ εἶναι πιὰ δική τους.Μακριὰ στὸν ὁρίζοντασὲ μιὰ κόκκινη θάλασσαμέσα σὲ ψεύτικους καπνοὺςβυθίζεται ἕνα καράβι.(Μ.Σαχτούρης)Ὅσο δὲν καταλαβαίνουμε, τόσο σκληρότερη ἡ τιμωρία μας.Ταχτσόγλου Καλλιόπη, ἠθοποιός.
7 σχόλια:
ΔΙΔΑΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΑΝΟ ΑΓΙΟ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟ, ΓΕΡΟΝΤΑ ΓΑΒΡΙΗΛ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟ.
"Ι.3. Πάντοτε ο Γέροντας (ο Άγιος Γαβριήλ) μας έλεγε πως τον εχθρό πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε οπλισμένοι με γνώση. Όταν μια κοπέλα είδε κάπου τυχαία να πουλάνε το βιβλίο με τίτλο Αντίχριστος - 666, φοβήθηκε και ούτε που το άγγιξε. Όταν επισκέφτηκε τον π. Γαβριήλ, της είπε:
- Αδελφή, μήπως έχεις κάποιο βιβλίο για τον Αντίχριστο ή μήπως το έχεις δει κάπου;
- Γέροντα, είδα ένα τέτοιο στο δρόμο, αλλά φοβήθηκα και το προσπέρασα, απάντησε εκείνη.
- Τι λες, γυναίκα! Αυτό το βιβλίο να τ' αγοράσεις και να το μοιράσεις όπως μπορείς. Ούτε εσύ καταλαβαίνεις τι καιροί έρχονται. (356)"
Πηγή:
https://www.imdleo.gr/diaf/2015/08/gGabriel.html
... ένα οικονομικό σύστημα, που καταλήγει σε μία λατρεία τού Μαμωνά,
στο κέρδος, με κάθε τρόπο...
αρκεί να κρατούνται τα προσχήματα
και όλα να γίνονται υπόγεια,
και... με τρόπο...
στα μουλωχτά...
και κλεισμένοι στον εαυτό τους
έτσι να συναντιούνται
στα σβέλτα
και για μιά στιγμιαία αγχωμένη ανακούφιση...
και σπασμωδική ανταλλαγή υγρών...
ως συναλλαγή...
ως... ατόφια υποκριτική ταχαγάπη
μία συναλλαγματική...
ένα συνυποσχετικό τής πεντάρας... εφήμερο...
και τα παιδιά... περικυκλωμένα
μέσα σ' αυτό το νοσηρό περιβάλλοντα χώρο
και στα μάτια τους μέσα
να ματώνει η κάθε αθωότητα
να στενεύει η κάθε ανάσα τους
κι η ματιά
ρηχή άδεια και εύθραυστη...
να κοιτάζει αλλού,
κάτι άλλο ψάχνει
απ'την βία τών ατέλειωτων καυγάδων τών γονιών
και την βία την άλλη
την ύπουλα στριμωγμένη
στην γυαλιστερή κορεκτίλα,
όλα
εκείνα τα υπόγεια σφαξίματα με το βαμβάκι
που τα λέμε... "μή βία"
αλλά είναι το ... καλύτερο μπούλυινγκ...
...
άραγε... γιατί τα παιδιά μας να έχουνε την βία σαν κάτι φυσιολογικο... ;
κάτι το καθημερινό... ;
που μεγενθυμένο από την βία τής οθόνης...
την κατασκευασμενη
κι άφθονα μοιρασμένη...
(και...με πόση απλοχεριά...)
υιοθετείται σαν το κορυφαίο εργαλείο μιάς ζωής
πού 'γινε επιβίωση χυδαία...
Τα παιδιά αγρίεψαν διότι τα κανατόλουτρα και τα ποδόλουτρα πού επιτελούν αντί για το βάπτισμα τών τριών αναδύσεων και καταδύσεων οι της κρατικής Εκκλησίας, επιτρέπουν την διάβολο να εισέρχεται και να τα αλαμανιάζει αναλόγως και του περιβάλλοντος της οικογένειας. Από όπου δεν βουλιάξει το σώμα στο Άγιο Βάπτισμα λέγει ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, από κει μπαίνει ο διάβολος και σεληνιάζει το παιδί.
Την ευθύνη για την κατάντια την έχουν περισσότερο οι Εκκλησιαστικοί διότι δεν επιτελούν Άγιο Βάπτισμα και δεν προσδίδουν Άγιο Άγγελο φύλακα στο παιδί.
αδιαφορία και έλλειψη υπομονής,
αγωνίες και άγχη, θυμός και οργή,
αθεΐα και απιστία, ηδονισμός και εγωισμός,
και τα πρότυπα-είδωλα,
στην πλέον ειδωλολατρική εποχή εξ ανέκαθεν,
είναι τα αποτέλεσματα της έλλειψης αγάπης,
στις καρδιές των περισσοτέρων ανθρώπων,
που δυστυχώς πληγώνουν τα σημερινά παιδιά
αγάπη ζητάνε,
πέτρες και φίδια τα δίνουν,
-τα εμά εκ των εμών...
(*)
χμ, υπάρχει πληθυντικός: τα "εμά" σαν λέξη;
"τα ημέτερα εκ των ημών" ?
έστω, "δικά μας τα κατορθώματα"
των ενηλίκων και τι παραδίδουμε στα νιάτα...
... μὰ φυσικά...
τὰ ἐμά, τῶν ἐμῶν...
Δυστυχώς ετσι είναι Καλλιόπη μας
όπως τα λες . Αλλά δεν θα το βάλουμε κατω.Εμεις θα συνεχίσουμε με ολες τις μικρές δυνάμεις μας να φτιαχνουμε κηπους γεματους λουλούδια με την βοήθεια του Χριστού μας.
Δημοσίευση σχολίου