Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Λιβανιανά Σφακίων 1978-1979

 Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα


Αληθινό γεγονός μαρτυρία του
του τότε δασκάλου του χωριού....
Νέος ιερέας τότε ο παπα Γιώργης και
γνωστός για τον τρόπο που του άρεσε
να αυτοσαρκάζετε......
Κυριακή 06:00 το πρωί ο παπα Γιώργης είναι στο δρόμο για να πάει στην εκκλησία του χωριού να κάμει την λειτουργία δεν είχε όμως ψάλτη για βοηθό και σκέφτηκε να πάει να ξυπνήσει τον δάσκαλο.
Ακούει ο δάσκαλος τσι κτύπους στην πόρτα
και έναν να φωνάζει.....δάσκαλε ε δάσκαλε....
Ανοίγει την πόρτα και θωρεί τον παπα Γιώργη και ακολουθεί ο εξής διάλογος.....
Παπα Γιώργη ήντα 'παθες πρωί πρωί και κατακτυπάς τσι πόρτες;;
Σήκω δάσκαλε να πάμε μαζί στην εκκλησία να μου βοηθάς να ψέλνεις για δεν έχω ψάλτη.....
Εγώ παπα Γιώργη;;
Ήντα εγώ παπα Γιώργη δε κατέω να ψέλνω......
Ήντα μπα να κατέω εγω δάσκαλε........

Δεν υπάρχουν σχόλια: