Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024

Πέρασε ένας χρόνος.

 Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο

Ενας απο τους Μεγαλους συγχρονους ασκητες πατερες της Εκκλησιας εφυγε .... ο Γερων Ιεροθεος ( Ιωαννης Νικολακης κατα κοσμο ) ο σπηλαιωτης. Ηγουμενος στην Λογγοβαρδα μετα το π Φιλοθεο Ζερβακο, παραιτηθηκε για να ασκητεψει στο Μυρισι ( ορος ) της Ναξου σε μια σπηλια ( στους τοιχους της σπηλιας ηταν κολλημενα κερακια που του φωτιζαν τα βραδια μαζι με το φως της σεληνης ) κοντα σε ενα ρυακι απο οπου επαιρνε νερο . 
Τον γνωρισα πριν πολλα χρονια ... Πληρης χαρισματων , ασκητης κ μεγας νηστευτης εκανε ξηροφαγια με παξιμαδια ελιες κ φρουτα κ ετρωγε λιγο λαδι μονο τη Κυριακη , ειχε ενορατικο προρατικο κ διορατικο χαρισμα . Ασθενης με καρκινο του πνευμονα απο το 1987 ( διαγνωσμενος με βιοψια !!!!!!)χωρις καμμια θεραπεια παρα μονο την βαρια ασκηση κ τη Θεια Χαρη .
Σε μια επισκεψη μου στην ομορφη Ναξο ο Σεβασμιωτατος Αγιος Παροναξιας κκ Καλλινικος ( τον ευχαριστω με ολη μου τη καρδια ) με προετρεψε να γνωρισω τον Γεροντα .
Στην ερωτηση μου που θα τον βρω μου απηντησε, ρωτηστε καθως θα επιστρεφετε στην Ιερα μονη Φανερωμενης . Περνωντας απο την Ιερα μονη Παναγιας Φανερωμενης μετα το χωριο Γαληνη , μπηκα στην ιερα μονη ....βρισκοταν τοτε εκει ενας αγιογραφος που επιδιορθωνε καπποιες αγιογραφιες .... τον ρωταω "που μπορω να βρω τον π Ιεροθεο το Σπηλαιωτη ;;;" στρεφεται εκεινος προς τα εμενα κ μου λεει αφοπλιστικα ." Ειστε ο π Ιωαννης ο γιατρος "
"ναι του απαντω πως το γνωριζετε ; !!!!!"
και συνεχιζει προς μεγαλυτερη εκπληξη μου λεγοντας " χθες κατεβηκε ο Γεροντας Ιεροθεος απο το ασκητηριο του να λειτουργηθει και να κοινωνησει, φευγοντας μου λεει . Αυριο θα ελθουν το μεσημερι μια παρεα 4 ατομων . Ο ενας ειναι ο π Ιωαννης ο γιατρος, θα με αναζητησει . Πες του σε παρακαλω τον περιμενω με χαρα, να ανεβει πανω στο βουνο κ θα τον βρω .
Την επομενη ημερα ξεκινησαμε με το αυτοκινητο την αναβαση στο πουθενα .... ειχε βγει οταν φτασαμε κ μας περιμενε !!!!!! Ηταν 10 η ωρα το πρωι ... μας φιλοξενησε στη σπηλια του κ μειναμε μεχρι τις 6μμ δεν με αφηνε να φυγω ...!!! Απο τοτε αρχισε μια πνευματικη φιλια κ επικοινωνια μεχρι την μεταβαση του στην πρωτευουσα για λογους βαθεως γηρατος στο σπιτι μιας πνευματικης του θυγατερας στους Αγιους Αναργυρους.
Τον ευχαριστω για τις συμβουλες του κ την αγαπη του. Τον ευχαριστω για την πνευματικη του καθοδηγηση σε κομβικα σημεια της Ιατρικης μου κ Ιερατικης διακονιας και τον παρακαλω να δεεται για τις ψυχες μας στο υπερουρανιο θυσιαστηριο οπου θα εχει εισελθει μετα των Αγγελων κ των Αγιων
Να εχουμε ολοι την ευχη του και την ευχη του στη Πατριδα μας που τοσο αγαπουσε
 
ΥΓ το θερος του 2013 που τον ειχα επισκεφθει μου λεει χαριτολογωντας με το χιουμορ που εχουν οι Αγιοι ανθρωποι " ξερεις π Ιωαννη μου, ενας γεροντας ( .... μαλλον ο εαυτος του μιας κ οταν αναφεροταν στον εαυτο του μιλαγε σε 3ο προσωπο ) μου ειπε θα ζησω αλλα 10 χρονια , σκεψου τι αμαρτωλος που ειμαι , ... θα βαρεθω για τα καλα το απο δω για να μη θελω να ξαναγυρισω ....
Κοιμηθηκε πρόσφατα θερος του 2023 ...10 χρονια ακριβως !!!!
π. Ιωαννης Κουκάκης Ογκολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια: