Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΠ@ΣΤ@ΡΔΟ !


 

ΠΡΙΝ πολλά χρόνια η Κ,  6 μηνών έγκυος και βρήκε γιατρό στην Αθήνα, εξειδικευμένο στις εκτρώσεις εμβρύων προχωρημένης εγκυμοσύνης.

Το παιδί όμως έχοντας γερή καρδιά άντεχε στο θανατικό.

Τότε οργισμένος ο γιατρός και ενόσω προσπαθούσε με χάπια ,με ενέσεις και με ό,τι άλλο μπορούσε, αναφωνεί αγανακτισμένος:

-Δεν πεθαίνει το μπ@στ@ρδο !

Μετά από 30 χρόνια ,αν και πολλές φορές η Κ… έχει εξομολογηθεί ετούτο  το φρικτό αμάρτημα της ,ακόμη δεν μπορεί να συγχωρήσει η ίδια τον εαυτό της !

 

*  *  *

Σς ζητω μι γκαλια

καρδιά μου λαχταρ

Σταματστε τον φονια

ζωή μου ξεψυχα.

 

νοχές,ενοχές τς κολάσεως δές.

 

Μ σταυρώνουνε μνέ

Δν θ δ το φς ποτέ

Δώς μου χέρι ορανέ

Σσε μ τωρ Χριστέ.

 

νοχές,ενοχές τς κολάσεως δές.

 

Μ σταυρώνουνε μνέ

Δν θ δ το φς ποτέ

Δώς μου χέρι ορανέ

Σσε μ τωρ Χριστέ.

 

νοχές,ενοχές τς κολάσεως δές.

Στ κορμάκι τ σπαθί

Δν θ νοιώσω τν γνή

Τς γάπης τν φή

Γίνομαι λ κραυγή.

 

νοχές,ενοχές τς κολάσεως δές.

 

Στν γάπη δν χωρ

Τν βολή σας νοχλ

Δν κοτε τν παλμό

Μάνα θέλω ν σ δώ.

 

νοχές,ενοχές τς κολάσεως δές.

 

Δν θ νοιώσω το μαστο

Θηλασμ το μητρικο

Το σφιγμο το Πατρικο

Εωδίες το Μαγιοῦ.

 

νοχές,ενοχές τς κολάσεως δές.


Στίχοι-Μουσική: π.Διονύσιος Ταμπάκης

4 σχόλια:

Θαλασσινός είπε...

Όταν πριν 10 χρόνια περίπου, βρέθηκα ένα απόγευμα μία καθημερινή σε κάποιον Ιερό Ναό για τις ανάγκες προσκυνήματος με πλησίασε μια μαυροφορούσα πάνω από 80 ετών, και μου λέει. "Έχω πολλές τύψεις συνείδησης, δεν βρίσκω ανάπαυση, έχω κάνει 16 εκτρώσεις!"
Και αφού έπαθα ένα σοκ, μολις και μετά βίας μου βγήκε η φωνή να τη ρωτήσω
αν τα έχει εξομοληγηθεί;
Μου λέει όχι.
Γι αυτό το λόγο δεν βρίσκεις ανάπαυση της είπα, όχι πως το φορτίο είναι ελαφρύ ! Και έφυγα αμέσως σκεπτόμενος το αβάσταχτο φορτίο της.
Τι ακούει ο άνθρωπος στα ξαφνικά!
Δεν θυμάμαι το όνομά της, και δεν ξέρω αν ζει, πάντως εύχομαι ο Πανάγαθος Θεός να την συγχωρέσει.

Ανώνυμος είπε...

Μερικές αμαρτίες δεν σβήνουν απλά με μία εξομολόγηση.
Ο ΘΑΝΆΣΙΜΟΣ τραυματισμός θέλει βαθιά εγχείρηση με μικρές πιθανότητες επιτυχίας.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 3.10μμ, εφ'όσον υπάρχει ειλικρινής μετάνοια, οποιαδήποτε αμαρτία με μία εξομολόγηση σβήνεται, συγχωρείται από τον Θεό. Μένει μόνο η ροπή προς την αμαρτία, η κακή συνήθεια. Στην περίπτωση της εκτρώσεως μένει ο ψυχικός πόνος για τον χαμό του παιδιού, ο οποίος με την βοήθεια του Χριστού απαλύνεται καθώς περνάει ο καιρός. Μην είσαι τόσο απόλυτος με φράσεις όπως βαθιά εγχείρηση με μικρές πιθανότητες επιτυχίας. Μπορεί να διαβάζει καμία αναγνώστρια που έπραξε τέτοια αμαρτία και πιθανόν να έλθει σε απόγνωση. Τίποτε δεν είναι αδύνατο στον Χριστό, αρκεί να Τον εμπιστευόμαστε, προσερχόμενοι με μετάνοια στον πετραχήλι του πνευματικού.

Ανώνυμος είπε...

Ετσι ακριβως