Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

ΑΠΡΙΛΗ ΜΟΥ

 
Απρίλη μου απρίλη μου ξανθέΚαι μάη μυρωδάτε καρδιά μου πώσ αντέΚαρδιά μου πώσ καρδιά μου πώσ αντέχεισΜέσα στην τόση αγάπη και στισ τόσεσ ομορφιέσ
Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιάΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώ μα το 'χω μυστικό
Αστέρι μου αστέρι μου χλωμόΤου φεγγαριού αχτίδα στο γαϊτανόφρυδοΣτο γαϊτανο στο γαϊτανοφρυδό σουΚρεμάστηκε η καρδιά μου σαν το πουλάκι στο ξόβεργο
Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιάΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώ μα το 'χω μυστικό
Λουλούδι μου λουλούδι μυριστόΚαι ρόδο μυρωδάτο στη μάνα σου θα 'ρθωΣτη μάνα σου στη μάνα σου θα 'ρθωΝα πάρω την ευχή τησ και το ταίρι που αγαπώ
Γιομίζ' η γειτονιά τραγούδια και φιλιάΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώΤην κοπελιά μου τη λένε λενιώ μα το 'χω μυστικό

Δεν υπάρχουν σχόλια: