Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

ΤΟΥ ΜΕΘΥΣΤΗ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

 Στα μάτια σου εδιάβασα τσ’αγαπης μου το γράμμα κι ενιωσα πως μου μίλησες ενω δε μου πες πράμα ... Έπιασες πρώτη στο χορό και θάμπωσε μου η σκέψη κι αν είχα μια σταγόνα νου όλο τον έχεις κλέψει .. Αν είσαι Ρεθυμνιώτισσα το σπιτι σας θα μάθω και με καντάδα θα στα πω τα όνειρα που σου πλάθω ... Πέ μου αν είσαι καστρινη το κάστρο να γυρέψω αν είσαι και Χανιώτισσα στο φάρο θα σε κλέψω Αν εισαι από τον άγιο Και από την Σητεία ακόμη θα σε γυρέψω να σε βρω και ας με φάνε οι δρόμοι Μέθυσα και σου μίλησα του μεθυστη τις λέξεις μα την καρδιά μου σήμερο εσύ θα μου την κλέψεις Δεν μου πάνε τα χείλη σου ποτέ το όνομα σου μα με βγάλε η μοίρα μου μπροστά στη πέρασα σου.. Αν είσαι Ρεθυμνιώτισσα το σπιτι σας θα μάθω και με καντάδα θα στα πω τα όνειρα που σου πλάθω ... Πέ μου αν είσαι Καστρινη το κάστρο να γυρέψω αν είσαι και Χανιώτισσα στο φάρο θα σε κλέψω Αν εισαι από τον Αγιο Και από τη Σητεία ακόμη θα σε γυρέψω να σε βρω και ας με φάνε οι δρόμοι

 Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης Μουσική: Δημήτρης Ζωγραφάκης Λύρα: Νίκος Μανιουδάκης Λαούτο: Μιχάλης Παχάκης Κοντραμπάσο: Γιώργος Τζωρτζάκης Κιθάρες, Μαντολίνα, Κρουστά: Δημήτρης Ζωγραφάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: