Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΔΑΛΗΣ Οικονομολόγος-Οικονομέτρης| Μηχανικός Η/Υ, Λογισμικού και Δικτύων. Translate ...

  Εδώ και 4 μήνες όπως ξέρετε έχω πάψει να μιλάω δημόσια. Αυτό ήταν καθαρά μια απόφαση δική μου. Έχω δεχτεί εκατοντάδες μηνύματα φίλων και αγνώστων, που με ρωτάνε γιατί σταμάτησα να μιλάω. Κατ' αρχάς θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους και όλες έναν προς έναν, μία προς μία για το τεράστιο αυτό ενδιαφέρον τους. Δεν έχω απαντήσει σε κανέναν. Δεν το έκανα από αγένεια αλλά κυρίως γιατί κι εγώ ο ίδιος μέχρι ένα σημείο, δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει και από που εκπορεύεται. Επρεπε να αναζητήσω-ερευνήσω μια σειρά από γεγονότα που συνέβησαν σε μένα αλλά και σε ανθρώπους που αγαπώ. Η απόφασή μου αυτή όπως θα καταλάβετε στο live δεν ήταν καθόλου ξαφνική.

Ακουσα διάφορα για μένα και τους λόγους που με οδήγησαν να σταματήσω τις δημόσιες αναλύσεις. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία τα περισσότερα ήταν αυθαίρετα και άσχετα με την πραγματικότητα. To τι τραβήξαμε την προηγούμενη χρονιά εγώ και η Μίνα, είναι κυριολεκτικά απερίγραπτο. Με πολλούς εδώ μέσα έχουμε μια κοινή πορεία στα social εδώ και 10 χρόνια ενώ με κάποιους η σχέση μας πάει ακόμη πιο πίσω, στο 2000 την εποχή των θρυλικών AegeanTimes. Η μεγάλη πλειοψηφία των 45.000 ανθρώπων που έχω στα social media όμως, ξεκίνησε να με ακολουθεί μετά το 2020. Προφανώς διότι τα προβλεπτικά μοντέλα που παρουσίαζα για την οικονομία και οι θέσεις μου για την γεωπολιτική, αποδείχτηκαν άκρως επιτυχημένα. Σε όλους εσάς λοιπόν, αισθάνομαι ότι οφείλω να κάνω αυτό που έκανα πάντα. Να μιλήσω καθαρά και σταράτα. Και να κάνουμε μια συζήτηση για ΟΛΑ ! Θα σας πω τι συνέβη και θα απαντήσω σε όλα τα ερωτήματα που θα μου κάνετε στο LIVE της Πέμπτης. ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: