Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2024

Αφιερωμένο σε όλες τις γιαγιάδες απανταχού που κάποιες φορές, επειδή οι συνθήκες της ζωής το απαιτούν παίρνουν τη θέση της μητέρας !

Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κρεβατοκάμαρα
Γιαγιά, τί να σου θυμηθώ..
και τί να σου ξεχάσω?
που μ έβαλες στην αγκαλιά
με κλάμα .... μη σε χάσω.....
Ήμουν,δεν ήμουν δώδεκα μηνών
και συ με πήρες
έτσι προστάξαν στη ζωή
για μένανε οι μοίρες
Η μάνα μου,στη φτώχια της
και στην λευτέρωσή της
σε σένα μ' εμπιστεύτηκε
να βγάλει το ψωμί της..
Γιαγιά μου!! Εσύ με έμαθες
τον κόσμο,ν' αγαπάω
κι αν χώρια της μεγάλωσα
μου'πες,να μη πονάω..
Στις πρώτες τις λεξούλες μου
εσύ γιαγιά γελούσες
στην αγκαλιά σου έμπαινα
και μου μοσχοβολούσες...
Εσύ τις νύχτες έσκυβες
πανω απ' το μαξιλάρι
και μου'λεγες νανούρισμα
ο ύπνος να με πάρει.
Γιαγιά μου, πρώτο βήμα μου
θάρρος να συνεχίσω.....
απ' την καρδιά μου και το νου
ποτέ δεν θα σε σβήσω
Ήσουν αγάπη ολημερίς
και στεναγμός τα βράδια
στης μάνας μου τη στέρηση
διπλά,πήρα τα χάδια
Γιαγιά μου!! Με μεγάλωσες
κι ήμουν η συντροφιά σου
της μάνας ήταν μυρωδιά...
η ανοιχτή αγκαλιά σου
Μου σκούπιζες το δάκρυ μου
όταν εγώ πονούσα
και μου'λεγες γιαγιάκα μου,
μην κλαις, όταν χτυπούσα.
Μέσα από τις πράξεις σου
έμαθα να μ' ορίζω..
μ' έμαθες να με σέβομαι
μα και να ξεχωρίζω...
Γιαγιά μου,τί να θυμηθώ?
τα χείλη,τί να πούνε?
οι παιδικές μου θύμησες,
πάνω σου ακουμπούνε..
ΓΙΑΓΙΑ μου, μάνα μου,φωλιά..
ξενύχτι μου και δάκρυ
μες τη δική σου αγκαλιά
βρίσκεις,της γης την άκρη...
Ελευθερία Χρ. Λάππα 🧡🧡

4 σχόλια:

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...ἄλλες γιαγιάδες ...

...ἄλλων ἐποχῶν...

ποὺ... δὲν ὑπάρχουν πιὰ...


τὶς πάτησε... ὄχι τὸ τραῖνο, ἀλλά...

ἡ ...μικρή ἡ ὀθόνη ...

(ποὺ μεγάλωσε ...καὶ ἔγινε καὶ ...
σμάρτ ...ἀποβλακώστρα...!)

Θαλασσινός είπε...

Οι άχρηστοι οι ανίκανοι οι προδότες, ψήφισαν γονέας 1, γονέας 2, και όταν μεγαλώσουν στις ηλικίες και τα "παιδιά τους" γίνουν γονέας 1 και γονέας 2, οι πρώτοι θα ξαναγίνουν παππούδες και γιαγιάδες από το τζίνι του κοινοβουλίου.

κροκόδειλος είπε...

Δεν είναι άχρηστοι ούτε ανίκανοι, αλλά είναι προδότες. Είναι ικανότατοι , εργατικοί, έξυπνοι και πονηροί ως προς το κακό και έχουν αποδείξει ότι όταν θέλουν να διακπαιρεώσουν μια κατάσταση ή πρόβλημα το πετυχαίνουν. Έχουμε πόλεμο αόρατο απ τους κυβερνώντες . Εμείς είμαστε άχρηστοι κ ανίκανοι. Θέλει αφύπνιση και να μη σβήσει η σπίθα κάτω απ τη στάχτη...να μη σβήσει η σπίθα,,,

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...ἀλλά...

τὶς κατάπιε η μικρή ὀθόνη...