Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ

Μητσοτάκη Γ******* | Facebook

 Είπε σήμερα ο αφορισμένος :

"Σε αυτόν τον διάλογο ακούστηκαν όλες οι απόψεις και σέβομαι όλες τις απόψεις. Ακούστηκαν οι απόψεις της παράδοσης, της εξέλιξης, αλλά και της δικής μας πλευράς που πιστεύω ότι εντάσσει την παράδοση στην εξέλιξη.

Ακούστηκαν όμως και φωνές που δεν είχαν ακουστεί μέχρι σήμερα, κυρίως των ομόφυλων γονέων που θα μπορούν επιτέλους να κοιμούνται ήσυχοι το βράδυ, απαλλαγμένοι από το φόβο ότι αν τους συμβεί κάτι, το παιδί τους δεν θα καταλήξει στον άλλο γονέα αλλά θα βρεθεί σε κάποιο ίδρυμα.

Και είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι στα πλαίσια αυτού του δημόσιου διαλόγου εξηγήθηκε, πιστεύω λεπτομερώς, τι δεν κάνει το νομοσχέδιο: δεν μεταβάλλει το ισχύον πλαίσιο της παρένθετης κύησης, δεν το επεκτείνει ουσιαστικά στα ομόφυλα ζευγάρια και αποκλείει τους χαρακτηρισμούς «Γονέας 1» και «Γονέας 2». Γιατί -θέλω να το τονίσω- η Ελλάδα δεν θα γίνει ένα εργαστήρι πολιτικών που δεν εφαρμόζονται παρά μόνο σε ελάχιστες χώρες του κόσμου.

Με λίγα λόγια, η νέα ρύθμιση προσθέτει δικαιώματα σε μερικούς, χωρίς, όμως, να αφαιρεί κανένα δικαίωμα από τους πολλούς. Είναι κάτι που απαιτεί, άλλωστε, και η ευαισθησία της Δημοκρατίας μας, στην οποία δεν επιτρέπεται να υπάρχουν πολίτες δύο κατηγοριών και σίγουρα δεν επιτρέπεται να υπάρχουν «παιδιά ενός κατώτερου θεού».

Ένα θέμα, λοιπόν, ισότητας δεν προσφέρεται, θα το ξαναπώ, για διχαστικές προκλήσεις και σίγουρα δεν προσφέρεται και για υπερβολικές μεγεθύνσεις. Κι έτσι υποδέχομαι και τις θέσεις της Εκκλησίας, τις οποίες σέβομαι απόλυτα. Άλλωστε, αυτή η κυβέρνηση έχει δώσει πολλές πρακτικές λύσεις σε ανάγκες του κλήρου που εκκρεμούσαν εδώ και δεκαετίες.

Ωστόσο, εδώ θέλω να είμαι σαφής: αναφερόμαστε σε επιλογές της Πολιτείας. Όχι σε θεολογικές πεποιθήσεις. Και παλαιότερα, άλλωστε, με την Εκκλησία είχαμε διαφορετικές οπτικές για τον πολιτικό γάμο, για την καύση των νεκρών, για το θέμα των ταυτοτήτων.

Η ζωή, ωστόσο, απέδειξε ότι οι αλλαγές αυτές ήταν ώριμες. Δεν έβλαψαν ούτε την κοινωνία, δεν έβλαψαν ούτε τελικά τη συνεργασία Πολιτείας και Εκκλησίας και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει και τώρα". (https://www.primeminister.gr/2024/01/24/33446).
 
Σχολιάζει ο Λυκούργος Νάνης ιατρός: 
To κατάπτυστο αυτό κείμενο εξήλθε του έρκους των οδόντων του εθνικού ολετήρα που ακούει στο όνομα Κυριάκος Μητσοτάκης και που, δυστυχώς, για τις πολλές και φρικτές αμαρτίες κλήρου και λαού, "κυβερνά" το δύσμοιρο τούτον τόπο, υλοποιώντας άνευ αιδούς και συστολής τους σχεδιασμούς της δυσώνυμης Νέας Τάξης και  προάγοντας, κατ αυτόν τον τρόπο, το διαστροφικό μεταχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας και  κυρίως της νεολαίας και , κατά κύριο λόγο των αθώων και ανεύθυνων παιδιών.
Με σοφιστείες και προφάσεις εν αμαρτίαις αλλά και με περίσσεια θράσους επιχειρεί να δικαιολογήσει το σχεδιαζόμενο και οσονούπω υλοποιούμενο, ιδιαζόντως ειδεχθές πνευματικό έγκλημα του ψευτογάμου των σοδομιτών και της υπ αυτών τεκνοθεσίας αθώων παιδιών, φθάνοντας στο σημείο να κάνει λόγο για άκουσον, άκουσον(!!!) ένταξη της παράδοσης στην εξέλιξη.....
Δηλαδή η θέσπιση διαστροφικών νομοσχεδίων συνιστά εξέλιξη.... 
Και όλα αυτά ελέχθησαν εις επήκοον των μελών του Υπουργικού Συμβουλίου , τα οποία (για να μνησθούμε και του Παυλείου ρήματος) "συνευδοκούν τοις πράσσουσιν"... Με άλλα λόγια είναι και αυτοί συνεργοί στο σχεδιασμό και τη διάπραξη του προαναφερθέντος , κολοσσιαίων διαστάσεων εγκλήματος.....
Στη συνέχεια, δε, του επιεικώς άθλιου λόγου του, αναφέρθηκε  στη σχέση της Εκκλησίας με την αντίχριστη, αμοραλιστική και ανιδανική, ψευτο-χριστιανική  Πολιτεία, ανατρέχοντας στο παρελθόν και στα παλαιότερα ψηφισθέντα αντιχριστιανικά και αντισυνταγματικά (αυτό πού το πάμε;;)  νομοσχέδια, τα οποία, δυστυχώς, επί αρχιεπισκοπείας Σεραφείμ (Τίκα), "πέρασαν" άνευ ουσιαστικής αντιδράσεως και αντιστάσεως από τη  σεραφειμική πλειοψηφία της τότε Ιεραρχίας (η τραγική ιστορία επαναλαμβάνεται και στις μέρες μας...), αντιδρώντων σθεναρώς των μακαριστών Φλωρίνης Αυγουστίνου, Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου, Δρυινουπόλεως Σεβαστιανού, Σιδηροκάστρου Ιωάννου , Ύδρας Ιεροθέου και τινων ετέρων....,λέγοντας χαρακτηριστικά " Δεν έβλαψαν ούτε την κοινωνία, δεν έβλαψαν ούτε τελικά τη συνεργασία Πολιτείας και Εκκλησίας και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει και τώρα". 
 
Κάποιον λόγο (ή μήπως λόγους;;) έχει προφανώς ο πρωθυπουργός της αισχύνης για  να προεξοφλεί τη μη διατάραξη των σχέσεων της "πολιτικά ορθής" κυβέρνησής του και της εκκλησιαστικής ηγεσίας.
 
Γνωρίζει με ποιους έχει να κάνει, με  ψοφοδεείς και ηττοπαθείς πνευματικούς "ηγέτες" που κάθε άλλο είναι διατεθειμένοι να έλθουν σε ρήξη με την αφεντιά του και τους συνεργούς του στο έγκλημα.
Και θα τους ξαναδούμε, όλους μαζί, να συγχρωτίζονται και να φωτογραφίζονται σαν να μην συμβαίνει τίποτε, εκκλησιαστικοί και πολιτικοί άρχοντες, θα βλέπουμε την πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον πρωθυπουργό, τους υπουργούς και τους βουλευτές που θα έχουν ψηφίσει το νομοσχέδιο-βόθρος να εισέρχονται ανεμπόδιστα στους ναούς, καταλαμβάνοντας περίοπτη θέση εντός αυτών , σαν το Φαρισαίο της παραβολής , θα απαγγέλουν το "Πάτερ Ημών" και το "Πιστεύω", θα παρίστανται ως ανάδοχοι και κάποιοι θα μεταλαμβάνουν των Θείων Μυστηρίων...
Και θα είναι όλοι τους, μία "ωραία ατμόσφαιρα"....
 
Οι ψυχές, όμως, των αθώων και ανεύθυνων παιδιών που θα πέσουν θύματα του οσονούπω φηφιζομένου νόμου-υπονόμου , εν ημέρα κρίσεως θα "συντάξουν"  ένα  αδυσώπητο κατηγορητήριο της εν προκειμένω χλιαρής και ηττοπαθούς στάσεως των εκκλησιαστικών ηγετών και της εγκληματικής θεσπίσεως διαστροφικών νόμων από την πλευρά των πολιτικών εξουσιαστών! 
 
Και ο πέλεκυς της Θείας Δικαιοσύνης θα επιπέσει αμείλικτος επί των θρασειών κεφαλών τους!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Από το αρχικό κύριο άρθρο:

"...εν ημέρα κρίσεως θα "συντάξουν" ένα αδυσώπητο κατηγορητήριο της εν προκειμένω χλιαρής και ηττοπαθούς στάσεως των εκκλησιαστικών ηγετών και της εγκληματικής θεσπίσεως διαστροφικών νόμων από την πλευρά των πολιτικών εξουσιαστών!

Και ο πέλεκυς της Θείας Δικαιοσύνης θα επιπέσει αμείλικτος επί των θρασειών κεφαλών τους!"


Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι η Θεία Δικαιοσύνη θα ενεργήσει ΜΟΝΟ στην ημέρα της κρίσεως, δηλαδή μεταθανάτια.
Πολύ πιθανώς, σχεδόν σίγουρα, θα ενεργήσει ΚΑΙ ΠΑΝΩ στη γη.

Ανώνυμος είπε...

ΆΡΙΣΤΟΣ
ΕΥΓΕ

Ανώνυμος είπε...

Μωρέ θα δούμε τα ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ ανάποδα.
Έχει διάφορες ποικιλίες, όχι μόνο "Τσαρίνα".
https://youtu.be/keVsw68ZKMg?si=XZjA6IDm745MRhAY
Αν και το μενού δεν θα περιοριστεί μόνο στα μανιτάρια, ο "τσελεμεντές" έχει μεγάλη γκάμα.

Θαλασσινός είπε...


Ο,τι και να γράψουμε, από όπου και να το πιάσουμε από όπου και να το δούμε, είναι κατάπτυστο.

Το εξωφρενικότερο από αυτά που λέει ο Μητσοτάκης είναι το παρακάτω.

"Άλλωστε, αυτή η κυβέρνηση έχει δώσει πολλές πρακτικές λύσεις σε ανάγκες του κλήρου πού εκκρεμούσαν εδώ και δεκαετίες."

Αυτοί που χάρισαν δισεκατομμύρια για να σβήσουν τα χρέη σε φυλλάδες και tvκάναλα για την προπαγάνδα τους, δεν θα άφηναν άλλης επιρροής τον άλλο πυλώνα που έχει μεγάλη επιρροή στο λαό. Δοκιμασμένη και πετυχημένη απόλυτα αυτή η οδός από την εποχή του Ιούδα και κρατά πολύ καλύτερα μέχρι σήμερα.

Έτσι φτιάχτηκε αυτή η αντίχριστη πλευρά της ιστορίας, το νόστιμο τυράκι, για πολλούς αλλά και για τους δεσποτοκρατικοαναθρεμένους.

Κράζει σαν εκθεση πεπραγμένων, και βοά σαν υπόσχεση για το μέλλον.
Το ίδιο τυράκι άρπαξε και ο Ιούδας, το ίδιο τυράκι άρπαξαν πολλοί ρασοφόροι , όσοι δεν πιστεύουν τίποτα για να φουσκώνουν τις τσέπες τους όμως τη αληθεία υποχείριοι στην εξουσία του κράτους.

Τέλος, ο σεβαστός Κος Λυκούργος Νάνης, που αποσκοπεί στην Θεία Δικαιοσύνη για την καθαίρεση αυτού του ομερτά της κρατικής δεσποτίλας, δεν αναγράφει αν έκανε την δική του στοιχειώδη ενέργεια που οι Άγιοι Πατέρες τήν ονόμασαν αποτείχιση. Το αναφέρω γιατί διαβάζει τα σχόλια.

Κε Νάνη, αν γράφετε κατά αυτόν τον τρόπο και την Κυριακή συμμετέχετε στο Μέγα Ψεύδος ενώπιον τής φρικτότερης στιγμής του Σύμπαντος Κόσμου, που ακούγεται ως διαβεβαίωση των ορθοτομούντων του λόγου της Αλήθείας στο φρικτό Θυσιαστήριο, νομίζω πως είστε συνένοχος σε αυτό το ρημαδιό.


Μαρίνος Ριτσούδης




Ανώνυμος είπε...

Μονοι τους κυβερνανε γιατρε μου; 41τακατο με 50τακατο και βαλε αποχή.....

ἐμπεσῶν εἰς λάκκον τις είπε...

...αὐτό τὸ τελευταῖο

νομίζω πὼς θέλει, πολύ προσοχή καὶ διάκριση...

Ανώνυμος είπε...

Προς τον Μαρίνο:

Ο διάολος έχει πολλά ποδάρια Μαρίνε. Πολλά από αυτά πατάνε στον βούρκο της νεοτερικής αποτοίχισης και κάθε φορά που τα σηκώνει από εκεί μέσα για να κάνει ακόμα ένα βήμα προς την άβυσσο ζέχνει ό τόπος και δεν αντέχει ανθρώπινος νους σε αυτή τη βρώμα.

Και προτρέπεις κάποιο Χριστιανό, ο οποίος με αίσθημα ευθύνης τόλμησε να στηλιτεύσει τα κακώς κείμενα της ΔΙΣ, να βγεί από την μάνδρα της Εκκλησίας -λες και ευθύνεται η Εκκλησία για τα λάθη της ΔΙΣ και τις αμαρτίες μας- και να βρεθεί στο έρεβος της αποτοίχισης με το ανόητο πρόσχημα ότι στον Κυριακάτικο εκκλησιασμό του συμμετέχει σε "Μέγα Ψεύδος".

Δηλαδή Μαρίνε, ΟΛΟΙ όσοι βρισκόμαστε την Κυριακή στην Θεία Λειτουργία, και ασφαλώς όχι μόνο ο κος Νάνης, και συνεπώς ΟΛΕΣ οι Ορθόδοξες Εκκλησίες που βρίσκονται σε κοινωνία με την Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία, συμμετέχουμε και συμμετέχουν σε "Μέγα Ψεύδος".

Η Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία στο Βελιγράδι, το 2018, παρασημοφόρησε με το παράσημο του Αγίου Αυτοκράτορα Κωνσταντίνου κάποιον Μαρίνο Ριτσούδη. Εάν είσαι εσύ αυτός, οφείλεις να νουθετήσεις και τους Σέρβους αδελφούς που σε παρασημοφόρησαν για το "Μέγα Ψεύδος" στο οποίο και αυτοί συμμετέχουν, και να τους γνωστοποιήσεις το ότι και αυτοί είναι συνένοχοι σε αυτό το ρημαδιό, εφόσον και αυτοί, συλλειτουργούν, συγκοινωνούν με κάθε παπά και χριστιανό της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, όπως και κάθε χριστιανός ορθόδοξος ελέω Θεού.

Δυστυχώς δεν ζεί και ο Πατριάρχης Ειρηναίος για να δεχθεί και αυτός σχετικές "Ριτσούδιες" νουθεσίες.

Καλή μετάνοια άνθρωπε.

Ανώνυμος είπε...

Μία απορία αν μου επιτρέπεται, ο Αμβρόσιος Καλαβρύτων που εξαφανίστηκε? τώρα που καίγεται το σύμπαν, γιατί δεν ενημερώνει ότι θα αφορίσει τους και τις βουλευτές που θα υπερψηφίσουν την Ανωμαλία? από αυτόν περιμένουμε. Οι λοιποί απλά θέλουν ξύρισμα.

Ανώνυμος είπε...

Μέ έναν τέτοιο νόμο,που είναι εναντίον σε ότι διδάσκει τουλάχιστον η Εκκλησία,άραγε σε θρησκευτικές τελετές που τυχόν παρίσταται ο πρωθυπουργός,έχει πλέον δικαίωμα να ασπάζεται το Ευαγγέλιο;Έχει δικαίωμα να απαγγέλει το Σύμβολο της Πίστεως,έχει το δικαίωμα να κρατά και να περιφέρει την εικόνα της Μεγαλόχαρης;Κι αν τυχόν τα κάνει αυτά τι νόημα έχουν;Δείχνουν έναν πιστό Χριστιανό;
Έχω την αίσθηση πάντως ότι κάποιοι πλέον απροκάλυπτα αντιμετωπίζουν την Εκκλησία ως οργανισμό του Ελληνικού δημοσίου και οχι ως Θεοΐδρυτο οργανισμό.
Τελικά ένας τέτοιος νόμος είναι Συνταγματικός,όταν στο Ελληνικό Σύνταγμα ως επικεφαλίδα γίνεται επίκληση της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος;
Τελικά αντιλαμβάνομαι πλήρως και το Αγιογραφικό κατά την καρδιά του λαού και οι άρχοντες αυτού.Λενε κάποιοι δεν τον δεχόμαστε εμείς αυτό τον νόμο.Δεν τον δέχεστε στα λόγια βρε παιδιά, όταν την στιγμή της κρίσεως επιβραβεύετε αυτούς που τον ψήφισαν αρα τον δέχεστε στην καρδιά σας.

Εκείνη η παραβολή του Τελώνη και του Φαρισαίου πραγματικά ξεφτιλίζει τον Φαρισαίο Υποκριτή και δικαιώνει τον μετανοημένο τελώνη.

Σκεφτείτε εάν οι άνθρωποι θεωρούμε βδέλυγμα την υποκρισία μεταξύ των ανθρώπων πόσο σοβαρή είναι και για τα μάτια του Χριστού ώστε να την περιλάβει ως διδασκαλία στο Ευαγγέλιο Του.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί τους ονομάζουν ομόφυλους;Αποτελούν ξεχωριστή φυλή;

Θαλασσινός είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε.
Αποτειχιση σημαίνει πως αποκόπτεσαι από την αίρεση, όχι από την Αγία Εκκλησία. Δυστυχώς η Σεργιανιστικη Εκκλησία των Βαρθολομαίου και Ιερωνυμου έχουν υιοθετήσει πολλές αιρέσεις, που δεν είναι Εκκλησία του Χριστού, είναι Εκκλησία του Διαβόλου. Μπορώ να σού τίς απαριθμήσω μία προς μία, από την ισότιμη και ισόκυρη με τις αιρέσεις παγκόσμιο συμβούλιο των Εκκλησιών, τού 1965, τον ενεργό οικουμενισμό, την Πίστη στο εμβόλιο που καθαίρεσε την Πίστη στον Χριστόν, την εικονομαχία επί κορονοϊου που απαγόρεψαν να προσκυνούνται οι Αγιες Εικόνες, η βλασφημία προς την Θεία Κοινωνία, και στην Θεία Λειτουργία για την απειλή του θανάτου από τον covid, τον Σεργιανισμό ήτοι την υπακοή στο αντίχριστο κράτος, το ζήτημα με τον νεοουκρανο Μητροπολίτη, οι ταυτότητες, και τέλος το άοσμο απαλό και χλιαρό όχι στο σοδομισμό. Αν μόνο για τον μισθό ο Δεσπότης μας Χριστός είπε πως οι μισθωτοί ποιμένες δεν είναι ποιμένες, έχουν apriori έναν δεσποτικό αφορισμό, τι να πούμε για το Κολυμπάρι και για όλα τα παραπάνω; Θα ήταν προτιμότερο για εσένα και για τον καθένα, που δεν θέλει να φύγει από το μαντρί της αίρεσης να μεμφεται τον εαυτόν του μήπως και ο Δεσπότης μας Χριστός, ελεήσει και σου δώσει κουράγιο να κάνεις την αποτειχιση, να κρατήσεις στις πλάτες σου την ανόθευτη Πίστη όπως την κράτησε ο Μέγας Αθανάσιος και ονομάστηκε Άτλας της Ορθόδοξης παράδοσης, παρά να υποκρίνεσαι και να αλλοιώνεις την Αγία Παράδοση των Αγίων Πατέρων των Αγίων Οικκυμενικών συνόδων.

Δεν γράφω άλλα, και υποκρίνεσαι, και δειλός είσαι αφού γράφεις ανώνυμα, και δεν χρειάζεται και η ειρωνική στο τέλος τοποθέτησή σου.
Την ειρωνεία την είχαν υιοθετήσει μόνιμα οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι απέναντι στον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό. Στέγασε στην ψυχή σου και στην καρδιά σου τον Άγιο Ισαάκ τον Σύρο που γράφει για τον είρωνα πως είναι σκεύος του διαβόλου, όπως και το σώμα της Εκκλησίας στο οποίο βρίσκεσαι. Βλέπεις πως ταιριάζουν τα χνώτα;
Γράψε παρρησία αγαπητέ μου το ναι, ναι το όχι όχι και άφησε τα ψεύδη και τις ειρωνείες δεν βοηθάνε απεναντίας χαντακώνουν.



Τέλος, σε ευχαριστώ για την προτροπή σου καλή μετάνοια, όμως από άνδρα είρωνα δεν πάει παραπέρα η ευχή σου. Να είσαι καλά.