(σχόλιο μεστὸν σκοταδισμοῦ καὶ δεισιδαιμονίας
–τὸ διαβάζετε μὲ δική σας εὐθύνη)
Γράφει ο Γεώργιος Κ. Τζανάκης. Ἀκρωτήρι Χανίων
Ὅταν ἀκοῦμε γάμος, στὸ μυαλὸ ἔρχεται ἡ εἰκόνα ἑνὸς ἀνδρὸς καὶ μιᾶς γυναίκας ποὺ ἀποφασίζουν νὰ ἐνώσουν τὶς ζωὲς τους καὶ νὰ συστήσουν οἰκογένεια καὶ ἐξ αὐτοῦ νὰ προκύψουν παιδιά. (Ἄν εἶναι ἀπὸ Θεοῦ τὸ νὰ προκύψουν). Ἄνδρας καὶ γυναίκα. Ἀνδρόγυνο. Ὑπῆρχε μάλιστα καὶ ὁλόκληρη διαδικασία περὶ τῆς νομιμότητος τοῦ γάμου καὶ τοῦ ἀνδρογύνου, συχνὰ μὲ ὑπερβολὲς -γιὰ μᾶς σήμερα- ἀλλὰ ἀποδεικνύεται τί μεγάλη σημασία ἀποδιδόταν στόν γάμο καὶ σὲ αὐτοὺς ποὺ συνήρχοντο σὲ κοινωνία γάμου, γιὰ τὴν πορεία τῆς οἰκογενείας καὶ τῆς κοινωνίας.
Στὰ Χανιὰ, στὴν παλαιὰ Μητρόπολι, ὑπάρχει μιὰ παληὰ εἰκόνα τῆς μελλούσης κρίσεως, ποὺ ἔχει τοποθετηθῇ στὸ παρεκκλήσι τῶν ἁγίων Παΐσίου καὶ Πορφυρίου. Ἐκεὶ παρουσιάζονται καὶ οἱ διάφορες κατηγορίες ἁμαρτωλῶν πρὸς γνώσι καὶ συμμόρφωσι τῶν ἐκκλησιαζομένων. Ἐκεῖ, λοπὸν, ὑπάρχουν καὶ δύο διάβολοι οἱ ὁποῖοι ὁδηγοῦν στὴν λίμνη τοῦ πυρὸς, τὴν καιομένην ἐν θείῳ, ἕνα ἄνδρα καὶ μία γυναίκα μὲ τὰ χέρια δεμένα πίσω καὶ μὲ ἀλυσίδα στὸν λαιμό. Ἑπάνω ὑπάρχει ἡ ἐπιγραφὴ τῆς αἱτίας: ἈΝΔΡΌΓΙΝΟΝ ΠΑΡΆΝΟΜΟΝ (μὲ αὐτὴν τὴν ὀρθογραφία). Βλέπετε πόση σημασία ἐδίδετο στὴν νομιμότητα τοῦ ἀνδρογύνου. (Φανταστεῖτε νὰ ζοῦσαν σήμερα αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι, ποὺ σκεφτόταν ἔτσι, καὶ νἄβλεπαν αὐτὰ ποὺ λέγονται καὶ γίνονται μὲ τοὺς «γάμους» καὶ τὶς «οἰκογένειες» ἐκφύλων καὶ τὴν προσπάθεια νομιμοποιήσεώς τους….)
Μόνο ποὺ στὴν εἰκόνα, τῶν δύο καταδικασμένων προηγοῦνται ἄλλα δύο πρόσωπα δεμένα μὲ τὴν ἴδια ἀλυσίδα.
Καὶ ἡ αἰτία τῆς καταδίκης τους: ΟἹ ΣΥΓΧΩΡΗΣΑΝΤΕΣ ΤΟΥΤΟ ΓΕΝΕΣΘΑΙ. Αὐτοὶ ποὺ συγχώρησαν, δηλαδὴ ἐπέτρεψαν, νὰ γίνῃ αὐτό. Καὶ αὐτοὶ εἶναι κληρικοὶ, ὅπως φαίνεται ἀπὸ τὰ καλύματα τῆς κεφαλῆς των.
Ἄς φροντίσουν οἱ παπάδες μας νὰ μὴν βρεθοῦν στὴ θέσι τους καὶ μεῖς στὴ θέσι τοῦ ἀνδρογύνου. Γιὰ τοὺς ἐπισκόπους μας τί νὰ πῶ; Ὅταν ξαναπάω στὸν ναὸ αὐτὸ θὰ κοιτάξω νὰ δῶ μήπως ὑπάρχει εἰδικὴ θέσι γι᾿ αὐτούς. Αὐτοί: «Λένε, λένε, λένε… πράμα δὲ λένε…» , ὅπως ἔλεγε ἡ ἁγία γερόντισσα Γαλακτία. (Ἡ Ὁσία γερόντισσα Γαλακτία τῆς Κρήτης. σελ 180.) [1]
Ἄν αὐτὰ συμβαίναν γιὰ τὰ παράνομα ἀνδρόγυνα (ἄνδρας καὶ γυναίκα) τί νὰ λέμε τώρα γιὰ τοὺς «γάμους» τῶν ἀνωμάλων; Καὶ γιὰ ὅλα αὐτὰ νὰ σιωποῦν ἤ καὶ νὰ εὐλογοῦν ἐπίορκοι κληρικοὶ κάθε βαθμίδος.
«Στὴν πιὸ βαθειὰ κόλασι θὰ πάνε οἱ ἐπίορκοι ἱερωμένοι, οἱ βλάσφημοι τοῦ ὀνόματος τοῦ Χριστοῦ καὶ τῆς Παναγίας, ποὺ ξεπερνοῦνε τὸ διάβολο, καὶ οἱ διεστραμμένοι ποὺ κάνουνε ἀνωμαλίες , ἄντρες μὲ ἄντρες, γυναίκες μὲ γυναίκες, ἄντρες μὲ γυναῖκες μεταξύ τους» (ὅ.π. σελ.136)
[1] Η ΟΣΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΓΑΛΑΚΤΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Ἐκδόσεις Θεομόρφου. Λευκωσία 2023
6 σχόλια:
Είμαστε αίτιοι της απώλειας και εκτός Θεού και συνεργοί της σωτηρίας με Τον Θεό.απο τη Μελέτη που κάνουμε καταλήξαμε στο συμπέρασμα,ότι θα κριθούμε από την πίστη μας και τα έργα μας,από τα λόγια μας,από το ότι δεν μετανοησαμε,από τον κόπο μας,από την ταπείνωση μας,από αυτούς που ακολουθήσαμε,από την αγάπη εν αλήθεια που είχαμε και από την ευσπλαχνία μας.Απο το ότι δεν ομολόγησα με την πίστη μας.
Δυστυχώς όπως είπε ο γ.Παισιος ότι η αμαρτία έγινε μόδα,,,,προχωράμε πιο κάτω,
Για όλους όσους εγκατέλειψαν την υιοθεσία Του Θεού και έπεσαν στις απολαύσεις μη το πω αλλιώς διότι ντρεπομαι.
Έτσι η αμαρτία έγινε από μόδα,νομος.
έγινε νόμος ,όπως στα Σόδομα.
Η ευμάρεια θέλετε ο πλούτος, πρόξενος σε πολλά κακά;
Λέει ο αγ.Αναστασιος ο Σιναιτης ,ότι ο πλουτος κ η φτώχεια από τον Θεό προέρχονται.
Πως γίνεται τον ρώτησε κάποιος να προέρχονται από Τον Θεό όταν οι πλούσιοι παρανομουν και αμαρτάνουν με χίλιες δυο αμαρτίες;
Και εκείνος απάντησε ότι όταν μιλάει για πλούτο εννοεί τον δίκαιο πλούσιο,που κοστολογεί τα έργα με δικαιοσύνη κ ευσπλαχνία κ όχι σε ασυδοσία κ κρεπαλη.
Γι'αυτό λέγει η Γραφή να εργάζεσαι με φόβο κ τρόμο τη σωτηρία σου!!
Ο Θεός να μας δώσει μετάνοιες πολλές.Αμην!!
...πῆρα τό ρίσκο -καὶ τὴ εὐθύνη- νὰ τὸ διαβάσω
καὶ πράγματικά, ὁ τίτλος ἐπαληθεύεται στὸ ἀκέραιο
(deep γιὰ deep...πού λέγαμε κάποτε...)
ὄμως ὄχι παράνομον....
παρανομότατον ...
(κατὰ κόσμον)
καὶ ἐξαιρέτως....
κατὰ ΝΔοῦ...
κατά σύριζα...
κατά Κεραμέους, Κασσελάκους,
Τατσόπουλους, δρ.Τσιοδρ.τσιου
Ἀδώνιδος Κυβισθέους...
καὶ ἄπασαν τὴν σπεῖραν
τῶν κατ´ἐπάγγελμα καὶ κατά συῤῥοήν,
μαινόμενων ξαμολημένων...
(ἔνεκα τοῦ πλήθους τῶν ἀστοχιῶν και ἁμαρτημάτων μας...;)
Μαρία η δαιμονισμένη της Πάτρας: Το βίντεο είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ με την δαιμονισμένη, δεν είναι κάποια ηθοποιός που παίζει κάποιο ρόλο.
Όσοι φοβούνται, να μην δουν το επόμενο βίντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=aVpVX64yKzA
* * *
Γνώρισα δυο πραγματικά δαιμονισμένες γυναίκες, στη ζωή μου.
Η μια από αυτές βρισκόταν δίπλα μου, για τουλάχιστον δυο ώρες (ίσως 2,5 ώρες). Αυτή η γυναίκα προσπάθησε μερικές φορές να με πνίξει στο λαιμό, αλλά ο Θεός δεν της επέτρεψε να με ακουμπήσει.
Η θεραπεία των παθών και η οικείωση των αρετών κατά τον Άγιο Μάξιμο τον Ομολογητή.
https://www.didaktorika.gr/eadd/handle/10442/36880
Πως προσπαθησε να σε πνιξει εφοσον δεν σε ακουμπησε; εξηγησε μας λιγο αν θελεις τουτο το παραδοξο
Η δαιμονισμένη έκανε τις σαφείς κατάλληλες κινήσεις με τα χέρια της (ήταν δίπλα μου), για να με πνίξει, αλλά ΔΕΝ με ακούμπησε με τα χέρια της.
Δημοσίευση σχολίου